Antal indlæg : 368 Join date : 02/02/10 Bosted : Twihi
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Tors Feb 04, 2010 11:49 pm
Han smilte stille, og skulede til skjorten. Han grinte dog kort, da hun så ud til at være glad for den. "Hvor tit har du så den på?" spurgte han med et drillende smil. Han sukkede svagt, mens han bed sig let i læben. "Nej, du kan ikke mærke det," sagde han med et smil.
hayley Admin
Antal indlæg : 213 Join date : 30/11/09 Bosted : Sambi i en lejelighed
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Fre Feb 05, 2010 12:07 am
Hun smilede og tænkte lidt. "Hmm" hun smilede "Tit" sagde hun glad med et stort smil og krammede ham hurtigt og kiggede op på ham..
Renai
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Fre Feb 05, 2010 12:30 am
Han krammede igen, mens han smilte. "Hvorfor det?" spurgte han med et svagt smil. "And, Hey girl! That isn't a answer!" sagde han med amerikanst accent.
hayley Admin
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Fre Feb 05, 2010 1:55 am
"Fordi den er flot" sagde hun med et smil. hun grinede lidt og kunne rigtig godt lide hans accent. "Hmm jo det er" sagde hun med et drillene smil..
Renai
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Fre Feb 05, 2010 6:35 pm
"Still... That ain't a answer!" sagde han med et svagt smil. Han sukkede, og regnen piskede stadig på hans bare krop.
hayley Admin
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Fre Feb 05, 2010 8:19 pm
Hun åbnede trøjen og trak ham helt tæt på ahm så trøjen dækkede noget af ham. "Okay så spøger igen" sagde hun roligt og kiggede på ham med et smil og havde fat i trøjen så den ikke fløj væk..
Renai
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Fre Feb 05, 2010 8:57 pm
Han smilte, og kravlede ind, som en lille mus søgte ly. Han sukekde, så hans ånde kom til syne. "Lad mig da abre gntage mig selv: Hvor tit ahr du den så på?" spurgte han igen med et svagt smil, og sukkede diskret.
hayley Admin
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Fre Feb 05, 2010 9:10 pm
Hayley smilede stort og nussede ham lidt på ryggen og lagde tøvende hovedet på hans bryst og tænkte lidt. "Når det er dårligt vejer og hmm tit og når jeg skal sove" hun smilede og lagde hagen på ahns bryst og kiggede op på ham og hun holdte dem ryndt om ham og hende..
Renai
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Fre Feb 05, 2010 11:11 pm
Han smilte stille. "Du skal da ikke sove i den der," sagde han stille. Han smilte svagt, og sukkede svagt. "Vejret kan du da have den på i. Men hvorfor når du skal sove?" spurgte han med et neget svagt smil.
hayley Admin
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Fre Feb 05, 2010 11:40 pm
Hun smilede og kiggede op på ham og mærkede allrede hvordan vamrmen kom fordi de stod så tæt.." Fordi den er smuk og jeg føler mig tryg når jeg har den på" sagde hun roligt og smilede svagt imens. " Den er ikke bare flot den er total smuk!" sagde hun og mete det ..
Renai
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Lør Feb 06, 2010 12:28 pm
Han smilte stille, og bed sig kort i læben Han kunne mærke, hvordan regnen piskede svagt på skjorten. Han smilte til hende, og kunne mærke deres kropsvarme mødes, og lave et slags anlæg. "Den er ikke smuk... Men den er meget tryg, og beskyttende," sagde han med et roligt smil. Han grinte kort af hende, men kom tilbage til alvoren
hayley Admin
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Lør Feb 06, 2010 3:48 pm
"Jeg synese den er smuk" sagde hun med et roligt smil. hun kunne godt lide varmen for ders kroppe og kiggede ned på skjorten. "Den er meget tryg og den er rigtig rar" sagde hun roligt og kiggede tænkene på den. "Kærlighed" hviskede hun mest til sig selv og bed si svagt i læben men slap den igen for at sige. "Den er jo næsten magisk" hun smilede svagt
Renai
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Lør Feb 06, 2010 4:01 pm
"Den er magisk. Men det er med den bedste magi, man hoverhovedet kan få..." sagde han stille. Han lagde hånden hå hendes bryst, dér hvor hjertet sad. "Hvor magisk føler du det, når du er sammen med Jake?" Spurgte han stille, og smilte. Han lod sin hånd fjerne igen, da det kunne blive lidt akavet.
hayley Admin
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Lør Feb 06, 2010 4:32 pm
Hun kiggede roligt ned på hans hånd men kiggede så op på ham og bed sig svagt i læben og tænkte godt over hvad han sagde. "Meget magisk. som om det er verdens bedste drøm og som om han ikke er virkelig fordi jeg nyder det for meget" hun rødmede igen og kiggede ned i skov bunden for han ikke skulel kunne se det..
Renai
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Lør Feb 06, 2010 4:44 pm
Han lod to gfingre, køre op ad hendes krop, og til hendes hage. Han løftede hendes hovede op. "Hør. Det er ikke pinligt... Det er kærlighed," sagde han stille. "Det du lige har sagt, det er hvad den består af. Af selve drømmene," sagde han stille, og smilte varmt til hende. Han fjernede sin hånd igen, og stak i hans lomme.
hayley Admin
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Lør Feb 06, 2010 6:14 pm
Hayley bed sig i læben da hun mærkede hans to finger glide op af hendes krop. hun kiggede på ham og rødmede mere da han fik ehnde til og kigge på hende. hendes blik faldt igen ned i skovbunden da han fjrende sin hånd. "Jo det er ret pinligt.. tænk vis han ikke føler det samme" hviskede hun og bed sig hårdt i læben og rødmede ved tænken om hvad de har lavet..
Renai
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Søn Feb 07, 2010 1:04 am
Han rystede på hovedet. "Det skal Du ikke bekymre dig om. BAre lad dit hejrte tale. Hvis du elsker ham, så vil dit hjerte desperat finde ud af, om han virkelig elsker dig. Du kan bede ham sige, hvad han føler for dig, med sjæl og følelser. Så er han tvunget til det," sagde han lettere lumsk, da det var et ret snu trick. Han smilte stille, og bed sig let i læben. "Kig nu op igen," sagde han stille, som var det dumt at kigge ned i skovbunden, hvilket det jo rent faktisk var.
hayley Admin
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Søn Feb 07, 2010 3:03 am
Hayley kiggede op på ham og bed sig tænkene i læben. hun var stadig svgat rød i kinderne hun knappede to knapper på trøjen så de sad fast sammen. hun lagde så hænderne på sine kinder og bed sig svagt i læben og kiggede pinligt på ham, hun slap så læben for at sige "Det trick tror jeg at jeg vil bruge" hun smilede til ham..
Renai
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Søn Feb 07, 2010 3:08 am
"Det er i orden. Det er også et meget effektivt trick." Han kunne mærke hendes krop mod hans, og hvordan hun havde knappet dem sammen. Han kiggede på hende, med et løftet øjenbryn, og var ret uforstående lige på dét sted var han.
hayley Admin
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Søn Feb 07, 2010 3:14 am
Hayley smilede roligt og synes det var pinligt at hun rødmede og ved tænken om hun rødmede, rødmede hun mere, hun tænkte dog også på noget lidt mere pinligt. "Tak" sagde hun med et smil. "Så må vi se om han svare" hun holdtr stadig hænderne så han ikke kunne se hendes rødmen.
Renai
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Søn Feb 07, 2010 3:20 am
Renai smilte kort, og sukkede. "Hør. Det skal nok virke, men hvis du gemmer dig på den måde overfor ham, som du gør for mig, så hjælper det ikke noget..." sagde han stille, og viste udmærket at hun rødmede. "Hvorfor rødmer du?" Spurgte han med et svagt smil. Han bed sig kort i læben, og stod stadig emget tæt på hende, da han ikke kunne rokke sig. Han kunne mærke hendes mave mod hans, og han kunne ikke træde tilbage. HAn rystede let på hånden.
hayley Admin
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Søn Feb 07, 2010 3:25 am
Hayley lagde faktisk ikek mærke til at de stod så tæt hun frøs og det var det eneste der hjælp hende med og så varmene at de stod så tæt. "Jeg rødmer fordi jeg tænker over noget" sagde hun og tænkt eover det første han sagde. "Hvad mener du med gemmer mig?" spugerte hun og fjernede hænderne og hendes rødmen sad kun svagt i hendes bløde flotte slanke kinder..
Renai
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Søn Feb 07, 2010 3:31 am
Han smilte stille, og rystede lidtmere, men fik selvkontrollen over den. Han bed sig hårdt i læben, da den dirrede svagt af skræk. Han sukkede hurtigt ud. "Hvad tænker du så over?" spurgte han stille, og smilte. Han kiggede rundt, og der var kun regnen. "HJvad jeg mener med gemmer...?" sagde han stille, og lod sin hånd berøre hendes kind, og lod sin tommelfinger køre kærligt over hendes afblegnede hud. "Det snakker jeg om... Lille ven," sagde han roligt, og tog sin hånd ned igen.
hayley Admin
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Søn Feb 07, 2010 3:35 am
Hayley tænkte lidt over om det var en god ide og sige det hun kiggede kort rundt imens han gjoder. "Hvad mener du?" hun var ikke helt sikker. "Er det fordi jeg gemmer mit ansigt når jeg rødmer?" spugerte hun. hun smilede svagt da han lagde en hånd på sin kind. og valgt og lade være med og svare hvad hun tænkte over da hun vidste hun ville komme til og rødme..
Renai
Emne: Sv: Skyggerne kalder! Søn Feb 07, 2010 3:38 am
"Sjovt. Du bliver ved, at ignorere mit spørgsmål. Hvad tænkte du over?" spurgte han igen, og smilte stille. Vejret var blevet lidt blidere, men regnen pjaskede stadig ned, og vinden blæste stadig voldsomt, som rev fat i noget af Renais hår.