The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Skyggerne kalder!

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Renai

Renai

Antal indlæg : 368

Skyggerne kalder! - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 11:40 pm

"Hmm..." sagde han stille, og lukkede øjnene kort i. Han bed sig roligt i læben igen, og rystede lidt. Hans krop var så varm nu, fordi han stod så tæt på hende, hvilket resulterede i hans hånd. Han genvandt igen kontrollen over hans hånd, og strøg sin hånd over håret, hurtigt. Han bed sig hurtigt i læben, og gav så slip. Han sukkede roligt. "Nej. Det er du ikke. Det er jeg heller ikke. Jeg mente det ikke," sagde han stille. "Det er blandt andet derfor jeg har takket nej, til dit tilbud om, at finde mig en kæreste," sagde han stille. "Jeg kan ikke kysse, og folk gider mig alligevel ikke," sagde han roligt, som om det slet ikke tog på ham, at ingen gad ham.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley

Antal indlæg : 213

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 11:49 pm

Hayley sukkede dybt og hendes lunte knækkede "Folk gider dig godt.. Okay!" hun sukkede dybt.. "Jeg finder en du skal kysse!" sagde hun surt på ham og trak ham med. eller han ahvde ikek noget valg trøjen rev ham med hun gik hurtigt ned imod byen. "Når jeg ikek kan kysse dig skal jeg vise dig at piger synes du er smukke og det er du og du kysser sikkert godt!" hun kiggede om på ham..
Renai

Renai

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 11:57 pm

Renai kunne mærke, at hun ikk var til mere. Han kunne mærke, han blev trukket med ned mod... Byen? Han sukkede stille. "Folk gider mig ikke. Folk ignorere mig, elelrs ville jeg ikke stå her med dig, som min eneste ven," sagde han roligt. HAn smilte stille til hende, men dog varmt. Han rystede på hovedet af hende, og hun havde sikekrt glemt hans evne. "Du finder ikke nogen til mig. Det er nok bedst, jeg ikke kysser nogen," sagde han, og slog bak-gear. Han lod sig rive bagover, så hun lagde oven på ham, mens han gik bagud. "Du bedte selv om det," sagde han hurtigt. "Hør.. Du kan godt kysse mig. Det ville være forkert. Og hvis du var single, havde du alligevel ikke gjort det. HVis du havde gjort det, så var jeg hoppet væk fra dig. Hør... Jeg kan og vil ikke kysse nogen. Jeg vil ikke have sex med nogen, eller i det hele taget have et forhold. De folk der er dernede, de vil mig ikke... Jeg forstår dem godt, men lad være med at tvinge mig," sagde han. Hans lunt evar lang, men han var meget strid, hvis nogen ville tvinge ham til noget. Han satte hende ned igen.
hayley
Admin
hayley

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 12:05 am

Hun kiggede bare på ham imens han snakkede og lå oven på ham. "Måske skulle du tænkte dig om. jeg har fucking tre venner" hun rystede på hovedet og kiggede op på ham. "Vis jeg kysser dig ville det være ondt over for ham vis han virkeligt holdt af mig." hun sukkede. "Folk gider dig godt forstå det!" hendes lunte var jo kort. "Det eneste jeg kan gøre er at tag den med ned i byen?" hun kyssede hurtigt hans kind. "Så!..mere kan jeg ikek gøre" sagde hun og kiggede på ham..
Renai

Renai

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 12:16 am

Renai smilte bare roligt til hende. "Jeg tænker mig om. Du har da i det mindste tre venner. Jeg har ÉEN!" sagde han stille, og sukkede dybt. HAn kiggede rundt, for ikke at falde bagud. "Hvis du kyssede mig, så ville du være ond overfor ham du elsker, ja. Men også ond overfor dig selv. For du har ikke de følelser for mig, hvis du var single. Uanset hvor meget jeg så kan føle for dig, så vil jeg ikke kysse," sagde han stille. "Uanset, hvor emget en anden holder af mig. Uanset, hvor meget jeg holder af personen, vil jeg ikke kysse. Jeg vil ikke tvinges, jeg har det bedst som fri," sagde han stille. Han trak hovedet tilbage, da hun ville kysse ham. "Nej," sagde han. "Jeg vil ikke føle mig bundet til noget... Når man er i et forhold, så er man bundet og forpligtet til nogle ting. Dét vil jeg ikke!" sagde han stille.
hayley
Admin
hayley

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 12:21 am

Hayley sukkede dybt hun lgde hænderne op på hans kinder og trak sit hovede op til hans øre. "Du skal bare tro på at du godt kan" hun slap ham og kyssede ham hurtigt på kinden, "Var det slet??" spugerte hun og kiggede op på ham med et spøgerne blik. hun fugtede sine læber og lænede sig op ad træet da hun stod med ryggen imod det."Du har en ven. jeg har to venner og måske en kærste men den ene ven ser jeg aldrig" hun bed sig i læben og kiggede ned--
Renai

Renai

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 12:35 am

Renai kunne mærke, hun vile gøre det igen, men hun havde hans hovede. Han kunne mærke hendes læber på hans kind, et kort sekund. "Jeg tror på jeg kan. Men jeg ved, jeg vil ikke... forstå dog, at jeg ikke gider et forhold. Jeg vil være fri," sagde han stille. "Til dit spørgsmål, så ja. Det var forfærdeligt," sagde han stille. Han mente det, og sukkede dybt. "Det er derfor jeg ikke vil have et forhold," sagde han roligt.
hayley
Admin
hayley

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 12:39 am

"Okay...lad dig være fri..men det ville være syndt vis du blev forelsket i en " hun sukkede og rystede på hovedet. "Ja ja..så sig at det er det værste du har oplevet fordi det var mig der kyssede dig" hun kiggede bare på ham..
Renai

Renai

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 12:48 am

"Tak," sagde han roligt, og lod sin hånd køre nervøst gennem sit hår. "Det ville ikek være synd. Hvorfor ville det det? Jeg falder ikke i!" sagde han bestemt. "Det var ikek fordi det var dig. Men fordi du gjorde det. Det ville have været hvem som helst," sagde han roligt.
hayley
Admin
hayley

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 12:50 am

"men jeg gjoder det værre" hun kiggede på ham men slog på blikket ned og bed sig i læben hun kørte en hånd igennem sit hår og sukkede tungt. hun bed sig i læben og kiggede tænkene ned i jodern. "Jeg skal nok gå" sagde hun
"men husk at holder meget af dig som min ven" sagde hun stille og prøvede og komme ud af trøjen..
Renai

Renai

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 4:53 pm

"Du gjorde det ikke værre. Nu er jeg lettet over, at jeg endelig ved, at jeg ikke er uelsket. Men jeg vil bare være fri. Jeg vil ikke være forelsket," sagde han roligt. "Du skal kun gå, hvis du ikke har lyst til at blive," sagde han lavt, og smilte til hende. Han åbnede skjorten, og knappede den i igen, da han var kommet ud af den.
hayley
Admin
hayley

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 4:57 pm

Hun stoppede hans hænder det rngede ikke så meget mere "Her nu får du den. jeg kan godt gå hjem det renger ikke så vildt meget mere" hun trak hans hænder væk fra den og knappede den op og tog den af og gav ham den. "Jeg vil genre værer her men jeg gør ting der får dig til og føle dig utilpas" hun lagde hovedet på skrå
Renai

Renai

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 6:52 pm

Han sukkede, da hun stoppede ham. "Nej! Tag nu bare imod den," sagde han, og satte af med sin styrke. Han undveg, da hun ville give ham den. Han sad oppe i et træ nu, og betragtede hende, bag nogle blade, som camouflerede ham. Han bed sig hårdt i læben. "Behold den... Jeg be'r dig," sagde han stille, og rodede nervøst rundt i sit hår. Han kunne ikke sige hende imod. Hun gjorde ham lettere utilpas. "Det skal du ikke tage dig af. Det ville enhver anden pige også gøre," sagde han stille.
hayley
Admin
hayley

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 8:11 pm

Hayley sukkede dubt og kiggede op på ham da han hoppede tilbage. "Jeg kan godt se dig. og nej nu har du mulighed for at bholde den" hun smilede kort men det forsvant igen hun gik hen til træet og kiggede underne op på ham. "Hallo helt ærligt. Jeg gør dig sgu da mere utilpas" hun lagde hovedet på skrå "Ikke sandt" hun hævede det ene øjenbryn..
Renai

Renai

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:29 pm

Han skubbede bladende væk fra sit ansigt, og sukkede. "Nej, det er ikke sandt. Enhver pige ville have gjort mig utilpas, og du skal beholde trøjen," sagde han stædigt. Han sprang over til et andet træ, og satte sig så tæt på træets stamme, helt oppe i kronen, at han slet ikke kunne ses af nogen som helst.
hayley
Admin
hayley

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:32 pm

"Jeg skal ikek beholde den" hun satte si opgivene ned på jodern. "Haloo vil du ikke godt stoppe med og hoppe rundt og komme her ned?" spugerte hun roligt med et smil men det forsvat da hun ikke kunne se ham,,
Renai

Renai

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:36 pm

Han sad med benene helt trukket op, og han rystede meget. Han var bange, bange for hvad hun kunne finde på. Han ville slet ikke være forelsket, kysses, tages af eller andet. Han ville tage sig af sig selv, som han altid havde gjort. HAn svedte lidt på panden, som havde han feber og mareridt. Han sukkede stille. "Jeg... Behold skjorten. Eller giv den til en anden... Den er ikke min mere," sagde han meget lavt.
hayley
Admin
hayley

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:40 pm

"iiiiiiiiiiiiii, hvor er du irrerterne main" hun kiggede efter "Du ved at jeg ikek ahr tænkt mig og gøre noget ved dig" det havde hun ikke planer om det ville værer dumt da hun var så vildt forelsket i Jake..
Renai

Renai

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 12:20 am

"Jeg ved det," sagde han og sukkede. Sådan havde folk sagt til ham, i 900 år. Det gik ham stadig ikke på. "Det siger alle jeg er. De fleste mener det... det er derfor jeg ikke snakker med mennesker, eller med nogen i det hele taget," sagde han og rystede stadig.
hayley
Admin
hayley

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 12:24 am

"Ja men du er en af min eneste venner..du ved sgu da at jeg ikke gør dig noget" hun så op for at finde ham. "Hallo.. okay jeg går.. din trøje ligger her" hun lagde den og begyndte og gå hun havde armene om sig selv for at holde varmen..
Renai

Renai

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:22 pm

Han kiggede på hende, da hun begyndte at gå. "Jeg ved det. Men alligevel..." sagde han, og sprang ned, og samlede sin skjorte op. Han duftede til den. Den duftede af Hayley. Han sukkede roligt, og løb efter hende, med stor hurtighed. Han smed den på hendes skuldre, og sprang op i et træ. "Behold den. Den skal beskytte dig. Mod fjender o9g kulde," sagde han stille.
hayley
Admin
hayley

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 10:33 pm

Hayley stoppede med og gå da hun mærkede den på sin skulder hun tog den på. "Okay..men kan du så ikke komme med mig hjem.. bare ind til det ikke renger mere" hun kiggede op på ham med et roligt smil men bed sig så i læben og kiggede spøgerne..
Renai

Renai

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 10:55 pm

Renai stoppede op, da han sad i et træ. Han smilte. "Hvor er du sød at spørge... Men nej tak. Jeg tror jeg springer over," sagde han med en rolig blid stemme, selvom han rystede lidt.
hayley
Admin
hayley

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 11:08 pm

Hun satte sig ned og tog trøjen af og lagde den lidt væk fra sig selv. "Jeg lader ikek dig være her i det her uvejr. så sover jeg bare her ude.. du vil passe på mig og jeg passer på dig.. endten tager du trøjen ellers tager du med mig hjem" hun kiggede roligt op på ham..
Renai

Renai

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 12:12 am

Han sukkede. "Du er bare stædig," sagde han stille, og løb ned ad stammen. Han tog skjorten, og gik over mod hende. Han lagde den voer skuldrene på hende, og smilte. "Du viser vej," sagde han, og forsøgte at skjule det, at han helst ville blive.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 8 Icon_minitime

Skyggerne kalder!
Tilbage til toppen 
Side 8 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Cockapation :: Den Mørke Skove-
Gå til: