Antal indlæg : 368 Join date : 02/02/10 Bosted : Twihi
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 3:49 am
"Jeg stoler dig, og jeg ved, at du ikke er mærkelig..." sagde han stille, og kiggede på hende. Han bed sig let i læben, og rejste sig først op nu, da det var blevet kodlt.
Misaki
Antal indlæg : 223 Join date : 14/02/10 Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 3:52 am
Misaki smilede og sagde" Så vil du også lade mig beholde min lille hemmelighed og stole på at jeg måske fortæller dig den når jeg klar". hun rødmede let og vidste det var meget at be ham om når han havde vist så meget af ham selv og fortalt... så meget
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 3:56 am
"Jeg vil gerne prøve... Men tænk på, at hvis du føler det jeg tror, så er du klar over, du skal, gå rundt med den følelse, hver gang du ser mig, indtil du har brug for at sige det. Prøv... Prøv at sig det nu. Du skal bare sige, hvis jeg presser dig for meget. Jeg vil bare gerne være sikker på, at du træffer det rigtige. Er det rigtige at vente? Hvis der kan ske en forandring ved du siger det nu, men at det ville gå tabt, hvis du sagde det en anden gang," sagde han roligt.
Misaki
Antal indlæg : 223 Join date : 14/02/10 Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:00 am
Misaki gik hen til ham og tog noget sne og smilede og trykkede det stille ned i hans dejlige sorte hår og grinte og sagde" Så Hotti tror du ikke du skal køle lidt ned inden du over opheder din hjerne med alle de tanker" . hun rødmede sødt og børstede sneen væk det meste af det og gik lidt væk fra ham og vendte sig om og sagde" Men det jo en hemmelighed og mystikken vil ikke være der vis jeg bryder hemmeligheden". Hun grinte og kunne ikke rigtig forstå hvad hun helt mente med det
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:05 am
"Det er jo dit valg, Hemmelighed og mystik, eller fremskridt, og mulig udvikling..." sagde han stille, og satte sig på en gravsten, med benene trukket lidt op, ryggen foroverbøjet, og hvilede armene i hans varme skød.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:09 am
Misaki så på ham lidt og sagde" ja men ... men". hun kiggede lidt på ham og satte sig hurtigt ned og gemte sit ansigt i sine hænder og sagde "Jeg ... Jeg kan godt li dig": fik hun frem stammet og så lidt mod ham og rødmede meget nu og bed sig i tungen
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:17 am
Han bed sig let i læben, og gik hen til hende. Han lagde armene om hende, og undgik at ryste. "Men.. Hvordan lide?" hviskede han sødt i hendes øre, og lod sin ene hugtand ramme hendes øre, med vilje, bare blidt. Han bed sig hårdt i læben, og lod den ene hånd glide op til hendes hænder. "Hvis dig nu. Du er smuk, må jeg ikke se på det?" spurgte han stille.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:19 am
Misaki fjernede langsomt sine hænder og så op ham og rødmede yderliger af at han var så tæt op at hende at hun ku mærke hans krop mod hendes... hun så lidt over skuldren på ham og sagde" Jeg kan... kan rigtig rigtig godt li... dig". Hun turde ikke sige at hun troede hun var ved at blive forelsket i ham måske.... men hun vidste bare at hun godt ku li ham mere end hun normalt ku ved nogen
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:25 am
Han bed sig kort i læben. "Hvad føles mest rigtigt, så?" spurgte han stille. Han gik om foran hende, og krammede hende blidt. "Føles det mest rigtigt, eller gør det her," sagde han, og lod sine læber meget langsomt, køre hen mod hendes, hvor efter han ramte hendes læber, blidt, en gang, og trak sig tilbage. "Eller sådan. Hvad føles rarest?" spurgte han stille.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:27 am
Misaki stod helt i en drømme verden og åbnede sine øjne og sagde" Kysset men jeg øh det vi burde ikke.. selv om det var dejligt jeg ikke sikker? jeg øøøh jeg ved ik". Hun så på ham helt forvirrede og kiggede på ham og vidste ikke hva hun sku sige eller gør... vinden blæste hendes duft med sig og mod Renai og Hendes arm var endelig stoppede med at bløde... hun kiggede lidt på Renai og bed sig lidt i læben hvor efter hun kom til at bidde et lille hul... ved et uheld
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:30 am
"Hvis kysset var det rareste, så sig det?" sagde han stille. "Du er bange for, at jeg ikke føler den samme måde?" spurgte han stille, og kiggede hende i øjnene. Hendes klare blå øjne, mod hans blodrøde, næsten ildrøde øjne. Han smilte stille, og lagde en hånd på hendes kind, blidt. Han lod sin tommelfinger tørre boldet væk. Han blev fristet til at slikke det af sin tommelfinger, men gjorde det ikke. "Du skal ikke bide dig i læben," sagde han stille.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:34 am
Hun rødmede let og sagde" det ... Det var det vel" i det hun sagde det kunne man se hendes øjne skinnede mere og hun rødmede yderliger og prøvede at skule det men endte med at se lidt mærkelig ud... hun så på ham og sagde" Undskyld `jeg var ikke klar over jeg bed så hårdt". hun tog sig til læben og så på sin hånd at det stadig blødte.. der dryppede lidt ned på sneen fra hendes læbe...
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:38 am
"Er det så min tur, til at indrømme, om jeg virkelig godt kan li dig, eller bare kan li dig?" spurgte han med et lille smil. "Og det med læben... det er okay," sagde han med et smil. Han lod sin finger køre blidt over hendes læbe inge, og kiggede på blodet.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:41 am
Misaki så genert på ham og rødmede meget da hans finger strøg over hendes blødige læber.. hendes mund var lidt fyldt med blod fra hendes læbe da hun havde bidt temmeligt dybt hun så på hans klare øjne og sagde" nej det behøves du ikke fordi der.. sker jo intet mellem os uanset hvad vi har lige mødt hinanden men jeg føler lidt at jeg har kendt dig i længer tid": Hun rødmede og strøg sit lange hår bag ved sit øre og ku mærke der løb lidt blod ned af hendes læber igen så hun ville tag det væk med sin finger
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:44 am
"Og, hvorfor sker der intet mellem os? Det er fordi du er bange for, at jeg siger, jeg abre godt kan lide dig. Du vil ikke se sandheden i øjnene. At jeg rent faktsik holder af dig, og virkelig godt kan lide dig... Så vi gør ikke noget ved det, hvis du ikke vil..." sagde han roligt.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:48 am
Misaki strøg sit hår væk fra sin hals og flettede det lidt og sagde" jeg ... vi har jo lige mødt hinanden". Hun rødmede da hun så på ham og sagde" men jeg vild med dig men det går også så hurtigt ". Hun turde ikke sige noget.. hun så på hans læber og øjne og strøg sin hånd mod hans kind blidt og lod sit hår blive ved med at være flettede til den ene side
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:53 am
"Det gik ret hurtigt.... Men jeg tror på kærlighed ved første blik," hviskede han i hendes øre. "Og så kan man ikke gå for stærkt," sagde han stille, og lod sin hån, presse hårdt ned mod hendes hul. Ikke så hårdt, at det gjorde ondt, men det kunne sagtens svie. Hun kendte ikke til frygt, men kendte hun til smerte? Den eneste måde, han alligevel ville kunne stoppe blodet på, var ved at blokere det.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:56 am
Misaki så undrende på ham og sagde" hey det svier faktisk lidt dit presse dyr". hun grinte og tog noget af det blod hun havde på sin hånd over på hans og sagde" nu vil jeg tegne et blod dyr fodspor på din hånd så sid helt stille" Hun grinte og prikkede 4 gange på hans hånd så man ku se lidt at der var et fodspor eller det sku ligne det.. hun grinte og sagde" Jeg tror det er stoppede med at bløde nu så bare gi ned Renai".
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 4:59 am
Han lod sin finger glide ned, men han lod stadig sin hånd være på hendes kind. "Bare svar mig på en ting. Vil du ikke gøre noget ved det? Vil du ikke have, der sker noget?" spurgte han stille, og kiggede dybt i hendes klare blå øjne.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 5:01 am
Misaki så lidt på ham og over rødmede og sagde" Jeg.. Jeg ... Jeg tør ikke"... Hun var for første gang bange fordi hun sku træffe et valg... et meget vigtigt valg.... hun så på ham og rejste sig op og sagde" Jeg ved ik hva jeg skal svare"...
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 5:02 am
"Det er det nemmeste, som man kan," sagde han stille. Han lod sin hånd glide ned til hendes byrst, der hvor hjertet sad. "Hvad siger dit hejrte til det?" spurgte han stille. Hjertet betød meget, at man skulle følge det.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 5:04 am
Misaki gik helt i chok hun vidste ikke hva hun sku gøre der var så meget pres hendes hjerne sagde nej men hendes hjerte sagde ja... hun tog sig til hovedet og sagde" Av mit hoved". Hun begyndte at bløde ud af næsen og tog hurtig hånden der op til og sagde" Øøøh jeg kommer lige". Hun vendte rykken til ham og så på blodet og tænkte*hvor er du dum! Misaki At få næse blod over noget der er så let at svare på*
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 5:06 am
"Nej. Det er min skyld. Jeg skal ikke lægge sådan et pres på dig," sagde han, og trådte bagud. Han kiggede trist ned i jorden, da han var skyld i, at hun nu stod og blødte. Det tiltrak bare mere, men han holdte sig lidt på afstand, mens han lukkede øjnene.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 5:08 am
Misaki tørte det væk og fik blodet af sine hænder ved hjælp af sneen og gik mod ham og sagde" Hør Renai Vi Har lige Arh!". Hun gled få meter fra ham og af ren refleks tog hun fat i ham
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 18, 2010 5:10 am
Hans reflekser, tog fat i hende, og kiggede på hende. "Jeg ved det. Vi har lige mødt hinanden... du har ret... Det er dumt. Men vi vil begge fortryde det, snere hen... Det ved du godt," sagde han stille, og trak hende op.