Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 03, 2009 6:14 pm
taron kunne mærke nevøsiteten dæmpede sig lidt da nydelsen tog over, han begyndte blidt at bavæge sig ind og ud af hende og han var meget opmærksom på at han gjorde det blidt som hun havde bedt ham om, han nussede hende stille op af lårene, følelsen af hendes nøgne krop mod hans beroligede ham helt så han ikke var nervøst mere, han glemte alt om de tre drenge, bidet og personen han ville kun koncentrer sig om hende og glemte ellers alt andet, han smilede svagt og kyssede ned mod hendes skulder,
Angelina
Antal indlæg : 267 Join date : 27/11/09 Bosted : Cubrasia
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 03, 2009 6:21 pm
Angelina kunne ikke holde stønnet tilbage mere, efter at han begyndte at bevæge sig. Hun stønnede svagt, men kort og bed sig i læben igen. Hun nød det utrolig meget og smilte svagt over det, stødet hun havde fået fra ham, var forsvundet og hun sukkede lettet over det. Hun holdte ham stadig blidt ind til sig og nød hans berøring på hendes lår, hun blev helt afslappet af det. Angelina bøjede hovedet lidt ned igen, og prøvede at komme til at fange hans læber, indtil videre var hun kun på hans kind med sine læber, men de søgte blidt.
taron
Antal indlæg : 268 Join date : 29/11/09
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 03, 2009 7:07 pm
taron hørte hendes støn og blev blev mere tændt af det, han bevægede sig blidt ind og ud af hende og smilede lidt, han kørte blidt sine hænder op på hendes ryg og trykkede hende blidt ind til sig, han mærkede hendes læbe mod hans kind og vente hovedet lidt så deres læber mødes i et kys, han nussede hende blidt op af ryggen, han nød virkelig at være sammen med hende og at være så tæt på hende, hun havde gjort gjort ham mere en lykkelig og han følte sig levende igen, følelsen af alt var godt og lykke havde ovetaget hans hovede.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 03, 2009 8:26 pm
Angelina kom kort til at stønne igen imens de kyssede, men gjorde alt for ikke at ødelægge kysset. Hun nød at mærke ham imod sig og at han bevægede sig, hun havde faktisk troet at det ville have gjort meget mere ondt end det havde gjort, men hun havde næsten slet ikke mærket noget. Hun nød også meget hans hænder glide op langs hendes ryg imens de nussede hende, hun nussede ham i nakken og tænkte kun på ham, hun følte sig dejlig tilpas med ham tæt på og kunne godt lide at han var kold, så slap hun også for at blive for varm og svede, og det syntes hun ville ødelægge det hele.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 03, 2009 9:15 pm
taron nød at være sammen med hende og rør ved hendes bløde hud, han opdagede godt stønnet men synes slet ikke det ødelage noget og forsatte bare kysset, han bevægede sig stille ind og ud af hende og var stadig opmærksom på at gøre det blidt, han trykkede hende ind til sig og mærkede tydeligt hendes bryst mod hans hvilket han faktiskt synes var meget behageligt, intet kunne ædelægge det nu det var det alt for godt til, og han følte sig så godt tilpas at han nærmest glemte alt andet en angelina.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 03, 2009 10:02 pm
Angelina løftede det ene ben lidt og satte foden på døren, så tænkte hun også at Taron kunne komme mere til, for det var lidt svært op af døren måtte hun dog indrømme, men havde heller ikke lyst til at stoppe. Hun slap kysset og så på ham, " har du aldrig prøvet det her før, for hvis det er din første gang, så er du ret god til det" hviskede hun drillende imod hans læber og smilte svagt imens, hun mærkede hans bryst imod sit og nød det stort. Hun lod sine hænder blidt glide ned fra hans nakke og ned af hans arme og nussede hans muskler.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 04, 2009 12:22 am
taron lage godt mærke til hun løftede benet og mærkede med det samme det blev lettere, han bevægede sig blidt ind og ud af hende og mærkede hun brød kysset, han smilte svagt og lytteede til hende "det er min første gang...men det er kun fordi du er så fantastisk at det går godt" hviskede han med et kort stille grin, han nød hun nussede ham og han trykkede hende blidt ind til sig, han læber var stadig tæt på hendes og de strjfede hendes nogle gange, han kørte blidt sin ene hånd ned af hendes lår og tog stille fat om det.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 04, 2009 7:03 pm
Angelina smilte svagt og fik kort stønnet igen fordi hun nød det så meget. Det gjorde slet ikke ondt og det var hun faktisk meget lettet over at det ikke gjorde mere, hun lyttede til hvad han sagde og rystede kort på hovedet med et svagt grin, " hmm.. jeg står jo bare stille, så det er faktisk dig der er fantastik, fordi det er dig der gør det" hviskede hun igen mod hans læber, og mærkede godt at hans strejfede hendes et par gange og smilte bare svagt. Hun stoppede sine hænder på hans overarme og formede i sit nusseri hans muskler og smilte svagt over hans hånd på hendes lår.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 04, 2009 7:58 pm
taron smilte roligt og lyttede til hendes støn, som før tænde det ham mere og han forsatte med at bevæge sig ud og ind af hende, han hørte det hun sagde "måske men hvis du ikke var her ville det ikke kunne lade sig gøre og jeg synes du er fantastisk fordi...du er så dejlig og blød.." han sagde det næsten drømmende, hasn nussede hende stile på låret og holdte om hende med den anden hånd, han nød hun nussede ham på musklerne det fik ham til at spænde sine muskler en smule og kort.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 05, 2009 1:32 am
Angelina bed sig diskret i læben, for ikke at komme til at stønne mere, men det var så dejligt og helt utroligt at det var så svært at lade være og hun fik stønnet kort igen og bed sig i læben. Hun lyttede tænkende til det han sagde og smilte så svagt, " hmm... du er den som er mest dejlig her søde, jeg kan aldrig få nok af dig" sagde hun med et svagt smil og bøjede hovedet hen til hans hals. Hun nussede ham først lidt med næsen, men kyssede ham derefter på halsen og smilte svagt igen. Hun nød hans berøring og nussen på hendes lår, og smilte igen over at han kort spændte sine muskler en smule, men hun nussede dem alligevel videre.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 05, 2009 1:39 am
taron nød at være sammen med hende på den måde, følelsen af at hænge sammen med hande var ubeskrivelig, han bevægede sig forsat blidt ud og ind af hende og kom til at lukke et lille støn ud, "jeg synes du er den dejligste her..jeg kan heller aldrig få nok af dig" sagde han blidt og smilte skævt, han nød hun nussede ham på halsen med næsen og derefter kyssede ham og han nød også at hun stadig nussede ham på musklerne, han forsatte blidt med at nusse hende op og ned af låret.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 05, 2009 11:42 am
Angelina fortsatte med at nyde ham rigtig meget, det føltes så dejligt at mærke ham over det hele. Hun smilte svagt over at hun ikke var den eneste som stønnede her og nøs faktisk rigtig meget hans støn. Hun flyttede hovedet fra hans hals og så op på ham, " betyder... betyder det så at vi er sammen, altså... kommer sammen nu?" spurgte hun stille imens hun stammede lidt og bøjede hovedet lidt ned. Hun lod sine hænder køre længere ned af hans arme og ned til hans underarme imens hun stadig nussede ham og nød stadig hans nussen på hendes lår, hun fik også kort efter stønnet svagt igen og bed sig diskret i læben.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 05, 2009 12:56 pm
taron nød at være sammen mig hende det føles så rigtigt og behageligt, han bevægede sig forsat ud og ind af hende og lyttede, han så lidt på hende da hun flyttede hovedet "øh...ja det..det tror jeg da det bedtyder..vil du gerne komme sammen med sådan en..vampyr som mig?" spurgte han lidt fjollet og glad, han kyssede hende blidt på håret og trykkede hende tættere på sig, han nussede hende op af låret og videre op på hoften, nydelsen af hendes bløde hud var tydelig og han nød virkelig også bare at hun nussede ham på armene, han kunne godt lide hendes støn og smilte skævt.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 05, 2009 6:25 pm
Angelina smilte svagt og bed sig diskret i læben, hun kunne aldrig holde op med at nyde ham, han var alt for dejlig til at man ikke kunne lade være og det var hun glad for, for hun ville altid synes at han var dejlig, " hvorfor skulle jeg ikke ville komme sammen med en som dig, du er alt for mig lige nu, så selvf vil jeg det søde Taron" sagde hun blidt og nød hans kys på hendes hår. Hun tænkte på hans dejlige hånd, som kom nussende op af hendes lår og hen til hoften, hun tog sin ene hånd ned og tog hans anden hånd og flettede sine fingre ind i den. Hun smilte svagt til ham igen og bed sig diskret i læben.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 05, 2009 7:02 pm
taron bevægede sig forsat blidt ud og ind af hende og måtte holde nogle støn tilbage, han nussede hende blidt på hoften og op af siden, følelsen af at være sammen med hende havde ikke ændret sig han nød stadig lige så meget og hvis ikke mere at være sammen med hende "okay...jamen så er vi vel...et par nu..utroligt" sagde han glad og lidt forundret, kunne det nu være virkeligt det var ikke bare en syg drøm han havde vel?, han rystede stille på hovedet og glemte den tanke og ville bare nyde øjeblikert, han mærkede hendes hånd og hende fingre flettede sig ind mellem hans.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 05, 2009 7:11 pm
Angelina smilte svagt og nikkede, hun kunne heller ikke fatte at de var sammen nu, hun syntes faktisk ikke at hun havde fortjent ham og det fik hende til at bide sig lidt i læben, "ja utroligt" sagde hun stille og bed sig stadig i læben, hun nød ham stadig meget, men hendes tanke havde fået hende i lidt dårligt humør og det var hun sur på sig selv over, fordi nu ødelagde hun jo det helle for dem. Angelina lagde forsigtigt deres flettede hånd på hendes bryst med hans hånd nederest og sukkede svagt. *Hvorfor skal jeg ødelægge det helle lige nu, hvor er jeg bare åndsvag" skældede hun sig selv ud i tankerne og rystede kort på hovedet.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 05, 2009 7:19 pm
taron forsatte med at bevæge sg ud og ind af hende og var stadig blidt, han tænkte men prøvede at glemme tanken om det nu var rigtigt, han nussede hende blidt op af siden og fugtede stille sine læber, "det..er noget af det bedtse der er hent mig i flere år" sagde han stille og trykkede hende forsiigtigt op af døren, han mærkede hun tog han hånd på til hendes bryst og mærkede sine kinde blive varme igen, han så lidt på hende og kunne se der var noget galt, han kyssede hende blidt på hendes kind "jeg har ikke gjort noget galt vel?.." hviskede han stille i hendes øre og snusede lidt til hendes bløde og velduftende hår.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 05, 2009 8:54 pm
Angelina havde ikke lyst til at fortælle Taron hvad der fyldte hendes hoved lige nu, fordi hun var bange for at hun ville ødelægge det helle på grund af det. Hun sukkede svagt, for hun havde heller ikke lyst til at lyve for ham, " nej det har du ikke søde, jeg synes bare ikke at jeg har fortjent dig, du burde jo slet ikke være sammen med en som mig, men jeg har virkelig ikke lyst til at du går" hviskede hun stille og havde en svag gråd i stemmen. Hun bed sig hårdt i læben for ikke at begynde at græde og trækkede vejret tungt og roligt for at slappe af imens hun stadig nød ham meget.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 1:07 pm
taron holdte om hende og lyttede hvad hun sagde "ssh...nej sig ikke sådan noget..angelina jeg elsker dig og ingen andre..jeg fortjener ikke noget bedre en dig...for du er det bedste man kan få..det er mig der ikke fortjener dig jeg er et uhyre der bider andre for at overleve.." hviskede han stille til hende og tænkrt lidt om ham skulle stoppe, men han havde ikke lyst til at stoppe, så han bevægede sig forsat blidt ud og ind af hende "jeg går aldrig fra dig...aldrig nogen sinde..det lover jeg dig" hviskede han igen stille.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 2:06 pm
Angelina lade sine arme omkring hans nakke igen og holdte ham blidt ind til sig, og lyttede til de ting han fortalte og forklarede for hende, da han sagde at han elskede hende, løb der et par tårer ned af hendes kinder og hun smilte svagt, " jeg.. elsker også dig Taron, mere end nogen anden, du er ikke et uhyre for så er vi begge to det, fordi du bider folk og jeg suger folks sjæle ud, så så forskellige er vi heller ikke søde, du mår aldrig kalde dig selv for et uhyr mere... lov mig det søde" hviskede hun bedende og kyssede ham ømt på kinden og holdre ham stadig ind til sig. Hun var glad for at han ikke stoppede med at bevægede sig ud og ind af hende, for hun ville ikke have at han stoppede endnu, hun ville nyde ham lidt endnu, " så lover jeg at jeg heller aldrig går fra dig... aldrig vil jeg forlade dig" hviskede hun igen og kyssede ham ømt på kinden, hun bed sig diskret tænkende i læben, og tøvede lidt, " Taron... du behøver ikke være blid mere, hvis du gerne vil noget mere" hviskede hun blidt og nød ham stadig.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 2:16 pm
tarin lyttede opmærksomt til hvad hun sgade og tænkte lidt, han trykkede hende tættere på dig og nussede hende stille på ryggen "det er jeg glad for...du er ikke et uhyre.. du er en fantastisk person du er helt vidunderlig..o-okay det lover jeg så.." hviskede han stille til hende og nød kysset, han var nu også meget glad for at han ikke stoppede da han synes det var dejligt "godt...så blive vi sammen forevigt" hviskede han stille og nød igen hendes kys, han kyssede hende blidt på skulderen og trykkede hende ind til sig, "okay..men sig til...hvis du vil have jeg stopper" hviskede han stille og begyndte at bevæge sig lidt hurtigere ud og ind af hende.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 2:33 pm
Angelina lyttede meget efter hvad han sagde og smilte svagt igen, hun kunne ikke holde op med at smile når hun var sammen med Taron, hun følte sig helt væk når de var sammen, " du er også fantastisk søde" hviskede hun blidt imod hans kind og smilte svagt igen, " for evigt, det lyder godt" hviskede hun blidt og smilte svagt igen, hun holdte ham stadig blidt ind til sig og havde ikke lyst til at give slip på ham. Da han begyndte at bevæge sig hurtigere, kom Angelina til at stønne kort, men lidt højere end før og hun bed sig hårdt i læben, " ja det skal jeg nok" hviskede hun i et svagt støn igen og bøjede hovedet lidt ned.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 2:42 pm
taron smilte svagt og lyttede, haan elskede at være sammen med hende og holdte hende ind til sig "tak min smukke skat" hviskede han med et lille smil og lyttede "ja det lyder fantastisk" hviskede han igen stille og nussede hende blidt på ryggen, han bevægede sig forsat lidt hurtigere ind og ud af hende og stønnede også selv kort, "godt.." hviskede han blidt ind i hendes øre, han nød hende virkelig meget og kunne slet ikke få nok af hende, han smilte lidt mere og kyssede hende blidt på skuldereen.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 3:01 pm
Angelina smilte svagt over at han kaldte hende smukke og især skat, selvom hun ikke føte sig specielt smuk selvom hun var sammen med ham, hun nød hans nussen og hans støn og kom også selv til stønne, denne gang var det bare ikke kort og hun følte sig lidt flov over det, så derfor bed hun sig i læben, " hvis du altså kan holde mig ud for evigt" hviskede hun drillende og smilte svagt igen, hun nøs hans kys og tog den ene hånd op i hans hår og roede lidt rundt og fik stønnet igen, " søde.. hved du endelig hvor lang tid vi har stået sådan her?" spurgte hun stille og smilte lidt over tanken.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 3:10 pm
taron smilte stille og nød hendes tsøn og synes egentlig kun de er rar at høre, han holdte hende tæt ind til sig og lyttede til hvad hun sagde "jeg kan sagtens holde dig ud i så lang tid...jeg vil ikke andet en at være sammen med dig" hviskede han blidt og glad, han nød hun roede rundt hans hår og kyssede hende igen på suklderen, han bevægede sig hurtigere ud og ind af hende og nød at være inde i hende "nej det ved jeg ikke...men lang tid..jeg har bare ikke lyst til at stoppe" svarede han med et blidt smil og kyssede hende op af halsen.