Antal indlæg : 267 Join date : 27/11/09 Bosted : Cubrasia
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 3:33 pm
Angelina smilte svagt og fik stønnet igen, hun nød at han gjorde det hurtigere, og at han var inde i hende, hun smilte svagt igen over det han sagde og tænkte kort, " så er vi to" hviskede hun med et svagt smil og rodede ham stadig rundt i håret, hun trak vejret tungt og roligt og fik trukket maven kort ind fordi hun nød det så meget, det var ligefør hans kys gav hende gåsehud, fordi han var så dejlig. Hun holdte ham stadig blidt ind til sig med den ene arm, " jeg har heller ikke lyst til at du skal stoppe, jeg ville ønske at vi kunne så sådan her for evigt... fordi du er så dejlig at gøre det med" sagde hun med et svagt smil og bøjede hovedet tilbage imens hun fik stønnet, og fordi han kyssede hende op af halsen, hun støttede sit hoved på døren og fik stønnet igen.
taron
Antal indlæg : 268 Join date : 29/11/09
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 3:41 pm
taron nød at gøre det hurtigere da det føles så godt, han forsatte med at bevæge sig hurtigt ind og ud af hende og kørte blidt sine hænder ned til hendes lår. "godt.." hvisked han stille og lyttede til hendes støn, han nød hun roede ham i høret og hldte om hham, han stønnede selv igen da det var så fantastisk dejligt at være sammen med hende, han grinede stille over det hun sgade "det bliver nok lidt hårdt at gøre det for evigt" hviskede han drillende og kyssede hende igen på hlasen, han blev bare mere tændt af hendes støn og bevægede sig hurtigere ud og ind af hende, han nussede hende forsigtigt på lårene og løftede så hendes ben op og trykede hende tættere på døren så han støttede hende op af døren.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 4:37 pm
Angelina nød ham stadig rigtig meget og stønnede stadig lidt, hun mærkede hans hænder på hendes lår og det føltes så dejlig afslappende på hende og hun trak kort maven ind igen, " du ved hvad jeg mener min skat" hviskede hun drillende og grinte kort svagt og fik stønnet igen. Da Taron løftede hende op, fik hun et lille chok, men tog sig ikke af det og lagde armene om hans nakke og holdte ham blidt ind til sig, hun nød ham mere og mere, jo mere han kom inde i hende, jo mere tændt blev hun, hun stønnede igen og kunne ikke få nok af ham og at han bevægede sig hurtigere ind i hende, hun bed sig diskret i læben, fordi hun syntes at det var flovt at stønne så meget, men hun kunne ikke lade være.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 4:47 pm
taron støttede hende op af døren og holde om hendes lår, han bevægede sig hurtigere og hurtigere ud og ind af hende og kom med et støn igen, "ja jeg ved hvad du mener..jeg driller bare" hviksede han med et lille grin og smilte mundert, han mærkede hendes arme om han nakke og nussede hende stille på lårene, han nød at være inde i hende da det føles så godt, følelsen af hende gjorde ham hekt ør og nød hende virkeligt, han stønnede igen og kyssede hende igen på halsen, han var ved at blive en smule forpustet men det skulle ikke stoppe ham, han bare være sammen med hende og der gjorde det kun bedere han måtte være inde i hende.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 5:07 pm
Angelina smilte svagt af det han sagde og fik stønnet igen, selvom hun ikke ville indrømme det, så var hun faktisk godt på vej, til at blive ret udmattet, de havde sikkert været igang i over en time nu, selvom hun ikke var helt sikker og hun ville ikke overdrive for meget, men sådan føltes det når hun var sammen med Taron, så gik tiden alt for stærkt. Selvom han var kold, begyndte der at løbe svedstårer ned af hendes pande og hun fik stønnet igen, " skat... jeg ved godt at jeg virkelig ødelægger det her lige nu men... jeg er virkelig udmattet" sagde hun undskyldende og smilte svagt. Hun nød dog hans nussen og kys på hende, men hun var bange for at hun blev for træt til at kunne holde sig oppe også at Taron måtte bære hende, det kunne hun ikke tillade sig.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 5:18 pm
taron smilte lidt og lyttede til hendes støn, han havde misten tidsfornemmelsen fuldstændigt da han kun tænkte på angelina, han bevægede sig forsat ind og ud af hende, han kyssede hende forsat og nussede hende,han opdagede godt svreddråben og tænkte sig så lidt om, men høret så hvad hun sagde "det er helt okay min kære...du er ikke den eneste" sagde han beroligne og bevægede sig lige et par gange ind og ud af hende og trak sig så helt ud, han satte hende forsigtigt ned på gulvet så hun kunne stå selv, han tog en dyb indånding og kørte stille sine hænder op på hendes skuldre.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 5:39 pm
Angelina smilte svagt over at hun ikke var den eneste og hun slap taget om hans nakke da han kom ud af hende og satte hende ned igen, hun smilte svagt til ham og sukkede lydløst, " kan jeg trøste dig med at sige at jeg ikke er øm og at det ikke gjorde særlig ondt?" spurgte hun med et svagt smil og lagde roligt armene om ham og holdte ham blidt ind til sig, hun kyssede ham blidt på brystet og sukkede lydløst igen. hun ville gerne have blevet ved, men hun kunne bare ikke mere, men hun viste at hun aldrig ville blive træt af at gøre det med Taron.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 5:51 pm
taron synes næsten det føles lidt underligt at være helt ude af hende igen, han så lidt på hende og holde om hende, "ikke?..det er jeg glad for at høre...så du tør godt gøre det med mig igen..engang?" spurgte han med at smil på læben, han mærkede hendes arme om sig og lage selv armene om hende, han nød hendes bløde kys mod han bryst og smilede blidt, han kyssede hende blidt på håret og holder blidt om hende, han følte sig godt tilpas og synes egentlig det var et godt tidspunkt at stoppe på , men han ville nu meget gerne gør det igen på et tidspunkt.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 9:56 pm
Angelina smilte svagt og nikkede, hun ville til hver en tid være sammen med Taron, og hun var ikke bange for at gøre det igen med ham, det ville hun rigtig gerne, " Ja det tør jeg godt, hvis du altså har lyst til mig på det tidspunkt" sagde hun stille og kyssede ham blidt på brystet igen. Hun tog sig ikke så meget af at de stod nøgne begge to og holdte om hinanden, Angelina kunne alligevel ikke se Taron og hun kunne heller ikke se om han så ned på hende. Hun holdte ham stadig blidt ind til sig og nød hans kys.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 10:08 pm
taron smilte lidt og betragtede angelina, han lyttede til hende og blidt glad "godt...jeg ved jeg for lyst til dig igen...for du er så fantastisk at være sammen med" sagde han blidt og nød hun kyssede ham på bystet igen, han kunne egentlig godt lide de stadig stod nøgne og holdte om hinanden, han trykkede hende forsigtigt ind til sig og nød at hun var ved mig, han snusede stille til hendes hår "du dufter godt min kære" sagde han stille.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 10:13 pm
Angelia smilte svagt og vendte ansigtet op på ham og tænkte lidt, " i lige måde skat, du er også fantastisk at være sammen med, det var jo også dig der gjorde det godt og dejligt, for jeg stod og hang jo bare stille" sagde hun med et svagt smil og støttede sin hage på hans bryst og bed sig diskret i læben lidt efter. Hun blev lidt overrsaket over det han sagde men kunne ikke lade være med at grine svagt, " dufter jeg godt.. det er jeg da glad for at høre, selvom jeg ikke selv kan dufte noget" sagde hun og smilte svagt igen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 10:26 pm
taron så på hende og smilte fjollet, "tak...hvor er du sød...men du jeg synes du var fantastisk..og hvad kunne du ellers have gjort...?" spugrte han venligt og så på hende, han mærkede hendes hage mod mit bryst og strøg blidt en tot af hendes hår væk fra hendes ansigt, bindet for hendes øjne generede ham faktisk lidt han ville hellere kunne se hendes øjne, "ja..du dufter fantastisk.." sagde han venligt og grinede en smule.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 10:33 pm
Angelina smilte svagt igen og lyttede til det han sagde og kunne ikke lade være med at tænke lidt, hun kunne godt komme i tanke om mange ting som hun kunne have gjort for ham, men det var kun ting som meget sexfrikserede(staves? Oo) par havde og hun viste ikke om Taron overhovedet var til sådan noget og hun rystede kort på hovedet, " tak søde... hmm det ved jeg ikke" det sidste løj hun lidt med, for hun havde skam godt hørt hvad nogle piger kunne gøre for deres kærester, men Aneglina slog bare den tanke ud af hovedet. Angelina kunne ikke lade være med at grine af det sidste han sagde og vendte sit hoved ned og kyssede ham på brystet igen, " hvad fedter du for?" spurgte hun drillende og grinte svagt igen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 10:51 pm
taron så på hende og lyttede til hvad hun sagde, han lage hovedet på skrå da han kunne mærke hun løj ved det sidste hun sgde "selv tak..hmm..nej.." sgade han rolig og trykkede dig blidt ind til mig. taron lyttede til hvad hun sagde og til hendes grin hvilket han godt kunne lide altså hendes grin, han nød kysset igen og smilte glad, "jeg fedter ikke for noget..bare rolig..jeg siger det jo bare" sagde han glad og kyssede hende op håret, han så lidt ned på deres tøj og tænkte lidt og så så på hende igen "sig til hvis du fryser..." han lød en lille smule bekymret.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 10:58 pm
Angelina smilte svagt og havde en lumsk ide om at han allerede havde fundet ud af at hun havde løjet, hun bed sig tænkende i læben, og håbede stærkt på at han ikke ville sige mere til det og smilte bare svagt, for at dække lidt over det. " Bare rolig Taron, jeg driller dig bare, jeg ved skam godt du ikke fedter" sagde hun drilsk og grinte svagt igen, Angelina mærkede efter med foden på gulvet og mærkede godt sit tøj lige under dem og smilte svagt, " det er vel ikke sådan at der er et badeværelse her vel? sådan at jeg kunne tage tøj på og sådan?" spurgte hun og smilte svagt igen, hun viste godt at det var lidt mærkeligt at hun godt turde tage tøjet af foran ham, men ikke at tage det på, men det var fordi hun synes at det så mere mærkeligt ud når man tog tøj på igen og hun bed sig diskret i læben.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 06, 2009 11:08 pm
taron så på hende og tænkte sig lidt om, han lage hovedet på skrå og kyssede hende blidt på panden og smilet blidt, "he...det vidste jeg da godt..jeg kunne jo godt havde fedtet ik" sagde han drillende og grinede stille, han slap hende stille og så ned på deres tøj "jo jeg kan skal nok følge dig derhen...der er også bad hvis du vil have det" sagde han blidt og betragtede hende, han synes virkelig hun var smuk og kunne godt lide hendes fine krop, et skævt smil kommer frem på hans læber og han tog så hendes hånd, han synes næsten det var ærgeligt at hun skulle dække sin krop men det ville jo heller ikke gå hun gik nøgen rundt hele tiden, han kunne jo altif bare betragte hendes krop når de var sammen på den måde, han samlede deres tøj op.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 07, 2009 2:11 am
Angelina smilte svagt og rystede derefter på hovedet, et bad ville være rart efter alle de steder hun havde gået, men da hun ikke kendte hytten kunne hun ikke bade alene, derfor havde hun haft støtte derhjemme i badet, " nej behøves ikke, jeg kan ikke gå i bad alene når jeg ikke kender stedet, så skal jeg nemlig have hjælp imens" sagde hun med et svagt smil og gav hans hånd et blidt klem. Hun så tænkende til imens han begav sig til at samle deres tøj op, hun ville rigtig gerne hjælpe, men var bange for at de skulle støde hovederne sammen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 07, 2009 2:19 am
taron smilede lidt og lyttede til hvad hun sagde, han tænkte sig om og så på hende, han gav hende stille tøjet og klemte blidt hendes hånd "nej okay...men jeg tror jeg vil tage et bad...jeg elsker at tage bad..men hvis du gerne vil have et bad skal du altså bare sige til jeg vil gerne hjælpe" sagde han blidt og smilte blidt til hende, han trak hende forsigtigt med sig hen til en dør og åbnede den, han trak hende videre med ind af døren og de stod nu i et okay stort bade værelse, "der er to badeværelser i huset" sagde han mest for oplysningens skyld.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 07, 2009 2:25 am
Angelina grinte svagt og smilte derefter svagt, " du er sikkert en være vandhund, det tror jeg gerne... men jeg skal nok kalde hvis der er noget, men jeg vil heller ikke være en belastning for dig" sagde hun stille og smilte svagt igen, hun holdte sit tøj med den ene arm og lod ham trække hende med sig rundt, hun viste ikke hvor de var henne før de stoppede op og Angelina tænkte kort, " okay hvad for et tager du, jeg er ligeglad, jeg kan alligevel ikke se forskellen" sagde hun med et svagt smil og lyttede lidt omkring sig.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 07, 2009 2:36 am
taron grinede en smule og så på hende "ja..jeg elsker vand..okay godt..du vil aldrig være en belastning..tror mig" sagde han stille og så lidt rundt i badeværelset, han slap hende stille og tænkte sig lidt om "du kan bare tage det her der er ikke nogen forskel på dem så det..." sagde han venligt og gik stille ud af døren igen, han så på hende og smilte blidt "jeg går ind på det andet...men kald hvis du mangler noget" sagde han blidt og lukkede stille døren, han gik rolig hen til en anden dør .
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 07, 2009 2:47 am
Angelina smilte svagt og nikkede til det han sagde, " det skal jeg nok" sagde hun efter ham og sukkede derefter svagt da han havde lukket døren. Det var endelig ret underligt ikke at kunne se hvad man lavede og det var hun lidt ærget over, men trak bare på den ene skulder og først alt sit undertøj på. Hun ventede lidt med kjolen og følte sig med hænderne på væggende, hun mærkede godt lidt efter at hun fik fat i bruseren, men turde ikke bruge den selvom hun nu viste hvor den var. Lidt efter fik hun mærket et spejl og hun smilte svagt, selvom hun ikke kunne se sig selv, så kunne hun ikke lade være med at smile og blive ved med at se på det. Angelina følte sig nu ret dum, fordi hun ikke havde fortalt Taron hvad menningen var at hun altid var under opsyn og at det kun var sjælne gange at hun var alene. Angelina sukkede svagt, men derefter mærkede hun en sitren i kroppen og faldt sammen ned på knæ, hun tog sig til ansigtet med hænderne og mærkede derefter noget varmt komme mellem hendes fingre, hun fjernede hænderne og til sin forskrækkelse kunne hun lugte at det var blod, *shit hvorfor skal det ske lige nu* tænkte hun panisk og sad helt stille, selvom hun rystede lidt i kroppen.
Hun kunne mærke blodet rende ned af hendes kinder og ramme hende på lårende, hendes bind for øjnene begyndte også at blive varme og hun brød sig ikke om at de blev fugtige, men det værste hun tænkte på, var at hun var bange for at Taron ville kunne lugte blodet, når nu han havde lugtet til det før og hun rystede nervøst i kroppen og holdte skriget tilbage fordi det faktisk gjorde ret ondt.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 07, 2009 2:59 am
taron gik ind på badeværekst og låste døren som en vane, han tændte for vandet og smilte glad da han kunne høre det rislede ned, han gik under vandet og nød vandet løb ned over han krop, han fik vasket sig grundigt men blev under vandet, en sød duft af blod fyldte pludseligt hans næsebor og han spærrede øjnene op *angelina* tænkte han panisk, hans krop begynte at sitre og øjnene begyndte at blive røde, han gik ud af badet og fik tørret sig nogenlunde, han var stadig ved sig selv men rsytede dog ret meget, han fik boxshortsne og bukserne på og koncentrerede sig meget for at bevare besinelsen og undertrykke sin trang til blod, han var bekymret for angelina men turede næsten ikke gå ind til hende i frygt for ikke at kunne styrre sig, han skyndte sig så ud af døren og mod det andet badeværelse og stoppede ved døren "angelina?...er du okay?" spurgte han bewkymret og meget anspændt.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 07, 2009 3:07 am
Angelina gik fuldstændig i panik da hun hørte Taron ude foran døre og kravlede derefter rundt på gulvet, " ja... ja jeg har det fint gå du bare igen, jeg ville skam ikke forstyre dig" sagde hun og prøvede at lyde rolig, men på grund af den panik som fyldte hende, lød hendes stemme meget rystende og usikker. Hun fik fat i vasken og hev sig op, men et gisp fik hun fremstammet da hun fik væltet noget på vaksen og det røg ned på gulvet med et ret stort bump. Hun prøvede at finde det med foden, men opgav efter bare få sekunder, hun bukkede sig lidt ned under vaksen og fik gispet igen. Smerten var udholdenlig, og hun tvang sig selv ikke til at skrige når Taron var her, hun faldt ned på knæ igen med et bump. men holdte stadig fast i vasken og hun begyndte at ryste tydligere i kroppen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 07, 2009 3:09 pm
taron lyttede og synes ikke det lød særlig oprigtigt "er du sikker?" spurgte han bekymret og lage øret mod døren, han kunne tydeligt logte blodet og det generede hans instinter og de var svære at kontrolere, han lyttede godt efter alle lyde og hørte de forskellige bumb, "angelina hvad for går der?..er du okay?..fortæl mig nu sandheden jeg kan lugte dit blod er du kommet til skade?" spurgte han ivrigt og stadig bekymret, han ovevejede at åbne døren, men lod hver da han var bange for han ikke ville kunne styrer sig.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 07, 2009 5:24 pm
Angelina bed tænderne hårdt sammen og trak vejret hurtigt, hvorfor skulle det også ske lige nu, kunne det ikke have ventet til hun var kommet hjem til Sofia, hvor hendes smertestillende medicin også var. Angelina prøvede at hive sig selv op, men landte bare på knæene igen med et bumb, hun slap vaksen med hænderne og støttede dem på gulvet og lænede sig lidt forover, blodet faldt ned på gulvet og hun kunne tydeligt selv lugte det og hun fik det ret dårligt. Hun kunne dog også mærke at hun begyndte at føle sig svag og fugtigheden på bindet var ikke til at holde ud. " Jeg... jeg har det fint, du skal ikke komme herud, du..d.. du skal ikke se mig lige nu" stammede hun og bed igen tænderne sammen, på grund af den smerte hun havde og hun fik gispet igen.