Antal indlæg : 267 Join date : 27/11/09 Bosted : Cubrasia
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 5:25 pm
Angelina fik lidt gåsehud, men det var kun fordi hun var lidt oppe at køre over Taron og ogås fordi han var så dejlig kølig at røre, hun mærkede godt at han åbnede hendes bh og sommerfuglene i hendes mave blev kort til flere og det morede hende lidt, når man tænkte på at han allerede en gang havde set hende nøgen. Hun fik dog kort et sug i maven da han trak hendes trusser helt ned og hun tænkte kort. Hun kyssede fortsat lidenskabeligt med i tungekysset og nød ham meget, hun fjernede sine hænder fra hans bukser. Der gik igen et kort sug gennem hende, da han trak hendes bh helt af hende og følte lidt hans hånd fik rørt hendes bryst, det gav hende endnu et sug, for det havde han ikke haft gjort før og hun havde heller aldrig haft nogen som havde taget hende på brystet, men hun kunne ikke lade være med at nyde berørelsen. Angelina tænkte lidt, men viklede så sine ben lidt ind i hans og hun holdte hænderne på hans side, hurtigt fik hun vendt dem på siden, for hun var ikke stærk nok til at få vendt Taron op på hende, så hun bedre kunne få hans bukser af, men hun kyssede ham bare videre.
taron
Antal indlæg : 268 Join date : 29/11/09
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 5:35 pm
taron var blevet en smule rød i hovedet ved berørelsen af hendes bryst, han rørte forsat ved det da det faktisk var helt nyt for ham at rør sådan ved en piges bryst, han kyssede videre i det lidenskabelige tungekys og nød hende virkelig virkelig meget, han kunne mærke hendes ben vikle sig lidt om han og at hun vente dem om på siden, han havde ventet hun ville havde taget han bukser af men da hun ikke gjorde det undrede han sig en smule, han kyssede forsat med og ville bare lyde hende, han følte nu mere undersøgende på hendes bryst og lage mærke til alle detalger han kunne mærke, det var en behagelig fornemmelse og han fik massere af billede op i hovedet af hende nøgen selvfølgelig.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 5:42 pm
Angelina lod den ene hånd glide om bag nakken på ham og nød hans berøring på hendes bryst, det var ikke noget hun havde været ude for før, så det var ligeså nyt for hende som det var for hende, hun viste dog ikke at Taron blev rød i hovedet over det, men hvis hun havde kunnet se det, så ville hun havde syntes det var sødt, hun kunne godt lide at fyre også godt kunne blive lidt flove. Hun kyssede ham videre og kunne nu godt mærke at han følte undersøgende på hendes bryst, men det gjorde hende nu ikke det helt store, bare han var blid imens han gjorde det, så måtte han røre hende overalt på kroppen. Men lidt efter slap hun kysset og bed sig lidt i læben, " skat... jeg kan ikke få dine bukser af" indrømmede hun lidt flovt, normalt sagde man ikke noget, man gjorde det bare, men lige nu kunne hun ikke gå dem af ham, på grund af den måde de lå på, derfor havde hun prøvet at vippe ham oven på hende, men det var ikke gået så godt og hun blev selv rød i hovedet.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 6:02 pm
taron mærkede hndes en hånd bag nakken og smilte lidt i hovedet, han kunne ikke lade være med at røre hndes bryst det føles så ja ubeskrveligt dejligt, han var blidt mod hende da han rørte ved hende og han var forsat rød i hovedet, han hørte så hvad hun sagde, men synes ikke det ødelage sp meget for nu vidste han jo hvorfor hun ikke tog dem af ham "det er ikke så godt..for jeg vil ikke gøre det for dig" sagde han en smule drillende og så så lidt ned af hende og især på han bryst, han smilte skævt og lage sig så oven på hende "bedre?" spurgte han blidt og følte forsat blidt på hendes bryst.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 6:22 pm
Angelina nød hans berøring på hendes bryst, for han gjorde det så blidt og dejligt at det var lige før at man kunne stønne over det, men hun var bange for at begynde at grine bagefter og det var bare ikke særlig smart når nu man var på vej til at elske med hinanden igen. Angelina grinte lidt af hans drillene tone og løftede det ene øjenbryn, " det ville heller ikke se så godt ud, hvis du selv skulle tage dem af" drillede hun og smilte svagt. Hun mærkede at han lagde sig oven på hende og hun smilte svagt igen og nikkede, " ja meget bedre og forresten.. jeg kan godt lide dine hænder" drillede hun og hentyede til at han tog på hendes bryst, men hun mente det faktisk for hun kunne godt lide det. Hun tog så derefter fat i hans buksekant og hev ned i dem.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 6:38 pm
taron nød følelsen af hendes bryst i hans hånd, han lyttede til hende grin og kom til at grine lidt selv "nej det ville være ret akavet...så det ville jeg lade dig om min skat" sagde han med et smil påæ læben, han mærkede hun trak han bukser ned "godt..kan du?..det er godt fo rjeg kan godt lide dit...bryst..." sagde han blidt og så lidt på hendes bryster, han så på hendes ansigt igen og kærtegnede blidt hendes bryst, han kunne virkelig godt lide at rør ved hende det var helt utrolig dejligt, og en mærkelig men behagelig fornemmelse fyldte hele hans krop og han fik nu bare mere lidt til at elske med hende, tanken om at være inde i hende igen fik ham til et blive lidt rød i hovedet igen.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 6:50 pm
Angelina smilte svagt over at han også grinte og smilte svagt igen, " jamen det er jeg da glad for skat, for jeg vil også helst selv gøre den fornøjelse at hive dine bukser af dig" drillede hun og kom til at grine lidt igen, men hun synes at det var meget komsik lige nu. Hun hev hans bukser helt af og kørte derefter sine hænder langs kanten af hans boxershorts og trak dem ned. Hun smilte svagt over det han sagde og lagde hovedet lidt på skrå, " det var godt, men pas nu godt på det" drillede hun og smilte denne gang skævt og holdte sin latter inde i sig selv. Hun vendte sit hoved lidt til siden på sengen og bed sig diskret i læben, men det var hun fordi hun nød at han tog på hende bryst. Hun ville rigtig gerne elske med ham lige nu, han havde gjort hende lidt tændt og hun tænkte også at de nu ville kunne komme til at ligge bedre, end da de gjorde det op af døren.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 7:01 pm
taron grinede lidt af det hun sagde da han faktisk synes det var en sjov samtale de havde gang i "godt det passer jo findt sammen så" sagde han med et lille grin, han nød hende og blev mere tændt da hun hev hans boxeshorts nedd "selvfølgelig skal jeg nok passe på...noget så smuk skal man passe på " sagde han drillende men på en blid måde, han så på hende da hun vente hovedet og rørte forsat blidt ved hendes bryst, han lage sin anden hånd på hendes andet bryst for at kunne føle på dem begge, han lod sig stille trange op i hende og nød virkelig følelsen af at være inde i hende igen, han kunne tydligt genkende følelsen af at være oppe i hende.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 7:13 pm
Angelina grinte svagt og smilte svagt bagefter, det var en ret sjov samtale de havde gang i lige nu og hun fniste lidt igen, hun smilte sødt og også lidt varmt over det han sagde og tænkte kort, " tak søde, så skal jeg også nok passe på dig" sagde hun drillende tilbage og fniste lidt igen, hun fandt det utrolig morsomt. Hendes nydelse af hans berøring på hendes bryster blev doublet så stor da han nu tog på dem begge og da han trængte ind i hende, fik hun stønnet på grund af nydelsen og bøjede hovedet lidt tilbage, hun tog sine hænder op i hans hår og begyndte at rode lidt rundt i det. Hun nød ham utrolig meget og var glad for at de var de eneste i hytten, for ellers ville de havde kunnet hørt hendes støn, så meget nød hun ham. Hun spredte benene lidt mere, så han bedre kunne komme til og smilte svagt.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 7:24 pm
taron grinede bare lidt af det sidste hun sagde da han ikke ville sige mere nu, han nød hendes støn og betragtede hende, han tog blidt på hendes bryster og begyndte blidt a´t bevæge sig ud og ind af hende, han nød fornemmelsen han hende og nød hun roede ham i håret, det var lige så fantastisk at være sammen med hende denne gang som sidst og faktisk bedere det det var nemmere i sengen istedet for døren, han mærkede det blev meget nemmere da hun spradte benene, han bed sig stille i læben og smilte tilfreds, han nød hende virkelig meget og lysten til hende blev kun størrer nu da de var igang med at elske ogen .
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 7:42 pm
Angelina fik stønnet igen da han begyndte at bevæge sig ud og ind af hende og hun nød det rigtig meget. Hun elskede hans berøring på hendes bryster og roede ham stadig i håret. Lige nu, ville Angelina ønske at hun kunne se Taron, se hans ansigt, når han nød det så meget som hun gjorde, se hans ansigt når han grinte og smilte. Hun slog tanken ud af hovedet igen, for hun ville ikke blive trist og gå i stå midt i det gode og ødelægge at de elskede igen. Hun fik stønnet igen og tog den ene hånd ud af hans hår og lagde den på hovedpuden over hendes hoved og stønnede igen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 7:52 pm
taron blev tændt af hendes støn og nød det virkeligt, han bevægede sig hurigere ud og ind af hende og tog hende forsat blidt på brysterne, han elskede bare følelsen af hendes bryster og at være ind i hende, han udstøtte selv et lille støn og nød at hun roede ham i håret, han betragtede hende og smilte glad, han var ikke helt lige så forsigtig som sidst, men sørgede for det selvfølgelig stadig var behageligt, hun skulle jo gerne ville være sammen med ham igen, han kunne egentlig godt tænke sig at se hendes øjne igen, bare for at se hvordan de ser ud når de elskede, den tanke fik ham til at overveje om han skulle tage hendes bind væk fra hendes øjne.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 8:27 pm
Angelina stønnede igen af nydelse og knyttede kort sin hånd som lå over hendes hoved på grund af nydelsen, hun bed sig diskret i læben og vendte hovedet lidt til siden og trak vejret tungt og afslappende. Hun nød stadig at han tog hende blidt på brysterne og at han kom ud og ind i hende, det var nærmest helt himmelsk at elske med Taron, selvom det kun var anden gang han gjorde det, så var det som om at han havde gjort det mange gange før og at Angelina først lige skulle til at lære at elske med ham. Angelina kunne godt mærke at han ikke var ligeså blid som første gang de havde elsket sammen, denne gang lagde Taron lidt mere tryk i, men hun nød det alligevel og fik stønnet igen. Hendes anden hånd lod hun glide ned på hans kind og kærtegnede den blidt, men hendes hoved var stadig vendt lidt væk, men det var kun fordi hun ikke kunne lade være med at stønne lige nu, det var alt for dejligt til at hun ville holde det inde.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 8:59 pm
taron nød hende sstøn da det kun fortalte ham at hun nød det og det gjorde ham meget glad, han forsatte lidt med at tage hende blidt på brysterne, men stoppede så og kørte hænderne op mod hendes hals, han nød hendes kærtegn og smilte glad, han bevægede sig ud og ind af hende og stønnede uden at skamme sig på nogen måde, han følte sig fantastisk godt tilpas sammen med hende og nød virkelig bare at elake med hende, han betragtede hende lidt og kyssede hende lidenskabeligt på munden, han førte sine hænder op til knudet til bindet om hendes øjne, han ville se hendes øjne, han ville se om han kunne se på hendes øjne at hun nød det.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 9:10 pm
Angelina stønnede af nydelse igen og trak vejret tungt og roligt, hun knyttede sin hånd igen, men løsnede den ligeså hurtigt igen og bed sig diskret i læben. Hun var utrolig glad for at hun havde mødt Taron, han var alle de ting som en pige kunne ønske sig, han var utrolig dejlig og at føle ham inden i sig gjorde følelsen af ham var bare som at være i himlen. Hun lod godt mærke til at han ikke tog hende på brysterne mere, men bare lod dem glide op mod hendes hals. Angelina kyssede ham lidenskabeligt igen, selvom hun kort fik stønnet igen, men lod det ikke stoppe kysset, den hånd som hun havde liggende på puden, kørte hun lidt gennem hendes hår, da hun mærkede at Taron tog hænderne hen til hendes knude til bindet og hun gik lidt i panik, hun løftede begge hænder hen til hans hænder og tog blidt fat i dem, hun kunne ikke være bekendt at vise ham sine øjne lige nu, imens de elskede med hinanden, hun følte at det ville ødelægge det helle og der var jo stadig blod på hendes øjne og lidt rundt om dem, selvom det var størknet, men hun turde ikke lade ham se dem igen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 9:36 pm
taron nød hende meget og bevægede sig ind og ud af hende, han mærkede hun tog fat i hans hænder og han blev kort lidt skuffet, men det gik hurtigt væk da han ikke kunne lade være med at nyde hende, han tog bare hendes hænder og flettede deres fingre mellem hinanden, han lod kysset forsætte og åbnede stille munden for at få tungen med, han ville bare nyde hende, selvom hun ikke lod ham se hendes øjne ville han ikke have det skulle ødelægge noget så han forsatte bare og nød det ligesom før.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 9:52 pm
Angelina fik stønnet i kysset igen og nød ham meget, hun mærkede godt at han blev skuffet, hun kunne nærmest mærke det på ham, hun blev faktisk lidt trist over at hun gjorde ham skuffet og følte lidt dårlig samvitighed. Hun flettede sine fingre ind mellem hans og nød ham stadig, da hun lod mærke til at han åbnede munden gjorde hun det samme og tog sin tungespids lidt ud af munden. Hun fik stønnet igen og trak maven kort ind på grund af det sug hun fik i kroppen og nød ham meget.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 10:02 pm
taron mærkede godt hun blev trist og fik dårlig ´samvitighed, så han ville nu gøre det bedere for hende så hun måske fik det bedre, han bevægede sig rolig ud of ind af hende, han lod deres tunger mødes og nussede hende blidt på hænderne, han nød hende stadig meget og ville bare have angelina til at nyde ham, han stønnede kort efter hun stønnede, det var egentlig mærkeligt han havde andre troet han nogen sinde skulle elske med noget og nu gjorde han det for anden gang.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 10:16 pm
Angelina stønnede igen af nydelse og mærkede godt hans tunge imod sin, hvorefter hun satte et tungekys igang igen ligesom før. Hun mærkede godt at hun fik det bedre, men viste at Taron sikkert havde en finger med i spillet, det irreterede hende ikke, men det gjorde hende faktisk ret glad, fordi så behøvede hun ikke at være trist og ødelægge det for dem. Hun blev ret tændt af hans støn og kyssede ham videre, lidt efter slap hun hans ene hånd og overgav sig for hans skyld, hun tog sin hånd hen til sin knude til bindet og begyndte at løsne det op.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 10:37 pm
taron nød hendes støn og bare at være sammen med hende, han kyssede med i tunge kysset, han lage mærke til hen blev glad og det fik det det rigtig godt over, han bevægede sog roligt ind og ud af hende og nød det virkeligt, han stønnede igen, men forsatte kysset, han mærkede hun slap hans hånd og så på hende for at se det hun ville gøre, han så så hvad hun lønede bindet og det var han egentlig glad for hun selv gjorde for så havde han jo fået lov til at se hendes øjne, han valgte så at flytte bindet og kunne så se at hun havde meget blod ved øjnene.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 12:25 am
Angelina fik stønnet igen i kysset og nød at han bevægede sig ind og ud af hende, men ligenu nød hun også bare at kunne få lov til at mærke ham igen og det var hun glad for at kunne. Da Taron fjernede bindet fra hendes øjne, var det rigtig at der var meget blod ved hendes øjne, man kunne se at på nogle af hendes ar var der kommet en lille synlig revne og de fleste af dem var stadig lidt røde, men de havde lukket sig igen, selvom det lignte at de sagtens kunne åbne sig igen og begynde at bløde. Angelina lukkede øjnene op, hun viste det ikke, men hendes blik stirrede lige ind i Tarons øjne, hendes tidligere hvide øjne, var nu lidt røde i øjenkråven, Angelina var ikke så glad for at vise ham det, men hun følte at han fortjente at få det at vide, hvordan hun så ud, når hun fik sine bløde anfald.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 12:40 am
taron lod kysset forsætte og bevægede sig rolig ind og ud af hende, han stønnede kort og så på hende, han kom til at tænke på hun skulle i bad og ahn bestemte sig for hun skulle det lige meget hvad, men ikke nu for nu ville han være sammen emd hende, han betragtede hende blot og kærtegnede hendes kind, tænken om hende blod anfal gjorde ham en smule bekymret, og han spekulerede over hvornår det mån ville ske igen og om han kunne holde sin trang til blod tilbage når det sker, han rystede kort på hovedet for at få tanken væk igen og koncentrede sig kun om hende nu.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 12:47 am
Angelina fik stønnet igen og lukkede kort øjnene, man kunne sagtens se på hende at hun nød det, ikke kun på hendes øjne, men også på hendes støn og at hun vred sig lidt af nydelse. Hun tænkte lidt og undrede sig over at han ikke slap kysset for at sige noget, istedet slap hun kysset og så først tænkende på ham, " har du slet ikke noget at sige, ikke noget med "jeg kan ikke lide dine øjne lige nu" eller " dæk venligst øjnene til igen", jeg kan ikke lide at du er så stille" sagde hun stille og fik stønnet kort igen. Det var et ret dårligt tidspunkt at stønne i, når hun lige havde spurgte ham om noget, men det var lidt svært at holde det tilbage og hun bed sig diskret i læben.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 12:57 am
taron nød hendes støn og var glad for at kunne se hendes nydelse, men han tænkte sig dog lidt om da hun vred sig og overvejede om han skulle stoppe, men forsatte dog alligevel, han blev lidt tænksom da hun slippede kysset og så spørgende på hende "men skat...jeg kan jo godt lide dine øjne..og nu sagde jeg ikke noget fordi vi kyssed og jeg ville ikke bryde det..." sagde han blidt og bevægede sig forsat rolig ind og ud af hende, han holdte et støn tilbage og lukkede øjnene kort, men åbnede dem hurtigt igen og så på hende, han så stadig kun sin elskede angelinas smukke ansigt og fantastiske skønhed.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 1:06 am
Angelinas øjne blev lidt triste og hun sukkede, nu havde hun ødelagt det gode igen, hun tog sin frie hånd og slog sig selv oven på hovedet og sukkede igen, hun lukkede kort øjnene, men åbnede dem så igen og så tænkende på ham, " undskyld skat.. det var ikke meningen at jeg ville bryde det, jeg gik vel bare lidt i panik" indrømmede hun og bed sig i læben igen. Hun bøjede hovedet lidt tilbage da hun fik stønnet igen og bed sig i læben igen, hun slap også hans anden hånd og lagde derefter begge sine hænder på hans kinder og smilte svagt til ham.