Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 1:19 am
taron kunne se hun blev trist og grebn fat i hendes hånd da hun slog så selv i hovedet, "du skal ikke undskylde min kære...jeg elsker dig og det er alt ved dig jeg elsker" sagde han blidt og kyssede hende blidt på panden, han bevægede sig blidt ind og ud af hende og kom med et lille støn, han betragtede hende oh mærkede så hendes hænder, hendes smil betagede ham og fik ham til et smile, han kørte sin ene hånd ned mod hendes ene bryst og rørte blidt ved det, han nød hende lige så meget som før og det var jo kun en god ting.
Angelina
Antal indlæg : 267 Join date : 27/11/09 Bosted : Cubrasia
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 12:33 pm
Angelina kunne godt mærke at hun blev meget rørt af det han sagde og det var lige før hun kunne begynde at græde over det, men trak bare vejret tungt og fik slappet af igen. Hun lukkede kort øjnene da han kyssede hende på panden og smilte svagt igen, hun havde stadig sine hænder på hans kinder, men tog dog den ene ned og rørte ved hans underlæbe med fingerspidserne. Hun lænede sig derefter frem og strejede hans læber med sine egne og smilte svagt igen, " jeg elsker også dig, jeg kan slet ikke beskrive hvor meget" hviskede hun imod hans læber og kærtegnede hans kind med den anden hånd. Hun lukkede øjnene kort da han rørte hendes bryst igen og nød det meget, hun fik stønnet igen af nydelse og bed sig diskret i læben.
taron
Antal indlæg : 268 Join date : 29/11/09
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 1:42 pm
taron lage godt mærke til hvordan hendes følelser forandres og han smilte skævt, han mærkede hendes fingerspis ved han underlæbe og han kyssede den stille, han så på hende da hun kommer tættere på ham og mærkede hendes bløde læber strejfe sine, "det er jeg glad for min kære" hviskede han blidt og nød kærtegnet, det var så dejligt at være sammen med angelina at endnu et støn slap ud af ham, han kærtegnede hendes bryst og bevægede sig roligt ind og ud af hende, han nød hende virkelig meget.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 1:56 pm
Midt i at de elskede med hinanden og at Angelina nød ham stort og fik stønnet igen, kunne hun pludselig høre noget glas der faldt ned på gulvet nedenunder, hun vendte hovedet lidt til siden, men så så på Taron igen, "hvad var det?" spurgte hun og kunne godt mærke nervøsiteten kom op i hende, hun trak vejret tungt og roligt for at slappe af, men det gik ikke så godt, men kunne godt se på hende at hun var nervøs, men man kunne ikke mærke det på hende. Hun bed sig lidt i læben og ånede tungt ud imens hun kort lukkede øjnene, nu havde lyden ødelagt alt for hende lige nu.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 2:04 pm
lyden for glasset der faldt ned fik taron til at stoppe hans bevægelse og træk sig ud af angelina, han kyssede hende blidt på munden, men det var et kort kys "jeg ved det ikke...jeg må lige tjekke det..undskyld" hviskede han stille og flyttede sig fra hende, han så hen på døren tl værelset og rejste sig op, han var sur over han måtte stoppe, men han ville være sikker på der ikke skete angelina noget, og han ville se hvemder var, han fandt sine boxeshorts og fik dem på, han så på hende igen og gik så stille hen til døren, men stoppede ved døren for at lytte og høre om han kunne høre noget.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 3:02 pm
Angelina nikkede svagt og bed sig tænkende i læben, " det gør ikke noget skat" hviskede hun og kyssede ham kort igen, da han kyssede hende. Hun satte sig lidt op i sengen da han rejste sig og hun tog sine trusser på og sin bh, men havde stadig dynen omkring sig. Der begyndte så at komme knirke lyde op af trappen, Angelina fik kuldegysninger heller vejen op af ryggen og rystede kort i kroppen. Lydende kom tættere på døren, indtil de stoppede og der blev helt stille, Angelina trak vejret tungt og lyttede lidt efter, hun fik dog et stort chok da det begyndte at skrave på døren, men pustede så tungt ud, da det sagde "Miav" ude bag døren, " bare en kat" hviskede hun roligt til sig selv og gemte sit ansigt bag hænderne.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 3:14 pm
taron så på hende og smilte blidt, hanlage så øret til døren og lyttede, han kunne hør skridtene, men synes ikke de lød som nogen på to ben, lige da han hørte det lille miav begyndte han at grine lidt "det er bare min kat.." sagde han mundert og så hen på hende, han åbnede døren og så på katten og samlede den op, han vente sig stille om og så op angelina og smilte roligt, en mørk skikkelse stod bag taron, men skikelsen var så stille at taron ikke opdagede ham, taron nussede stille katten på maven, det var egentlig lidt mærkelig han ikke lage mærke til skikkelsen, det var nok katten der tog hans opmærksomhed.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 3:36 pm
Angelina mærkede ikke skikkelsen i gulvet med det samme, men da hun gjorde gik hun i panik, " Taron pas på!" råbte hun panisk imod ham, men før Taron kunne nå at reagere tog skikkelsen fat i ham og kastede ham hårdt til siden og ind i væggen, så den fik en stor revne. Man kunne nu se skikkelsen tydeligere, det var en mand, nok lidt ældre end Taron, men ikke særlig meget, han smilte ondt igen, så man kunne se hans kridhvide tænder, men det kunne Angelina jo ikke se. Skikkelsen begyndte nu med rakse skridt at bevæge sig imod hende, og hun mærkede tydeligt at der var fare på fære, men følte sig alt for bange til at kunne røre sig, "jeg takker dig for at have fundet sådan et lækkert bytte til mig dreng, tror du virkelig at man ikke ville kunne undgå at dufte hendes søde blod da du selv satte tænderne i hende" sagde skikkelsen koldt, men havde stadig det lumske smil på læberne. Skikkelsen bøjede sig lidt frem imod Angelina og fjernede noget af hendes hår fra skulderen, så hendes hals blev blottet. Angelina gispede og begyndte at få tårer i øjnene, hun var alt for bange til at kunne gøre noget og hun lukkede øjnene hårdt i så tårerne løb ned af hendes kinder.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 3:44 pm
taron fik et chok da hun råbte op om at skulle passe på, han nåede ikke at reagere før han ramte væggen og gled ned op gulvet, han slap katten og ømmede sig kort, men rettede hurtigt blikket mod skikkelsen og angelina "lad hende være!" råbte han hurtigt og rejste sig hurtigt, han løb hen til dem og sprang på manden, han tog hårdt fat om manden hals "du rør hende ikke!" knurrede han vred og strammede grebet om mandens hals, han ville under ingen omstændigheder lade manden bide angelina, katten luntede stille og roligt hen til sengen og sprang op til angelina, den puttede sig stille ind i hendes favn for at få hende til at slappe af, ddens pels virkede beroligende.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 3:51 pm
Skikkelsen reagerede hurtigt da Taron råbte op, men det medførste så også at skikkelsen vendte sig så hurtigt imod Taron da han løb imod dem, at skikkelsen fik slået Angelina i ansigtet, hun vendte hovedet til siden og tog sig til kinden, der var kommet en revne i hendes kind, den var dog ikke særlig stor men nok til at hun begyndte at bløde. Skikkelsen tog fat i hans arme og klemte hårdt til for at få ham til at slippe, "hvad er der glat dreng, føler du dig ikke selv fristet af hendes blod lige nu... mmmhh det dufter så godt" sagde skikkelsen og vendte blikket på Angelina og det blod som rendte ned af hendes kind. Angelina trak vejret hurtigt, men blev dog lidt beroliget da hans kat kom op i hendes favn, men hun agede den ikke.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 3:59 pm
taron lugtede blodet og holdte vejret, han så lidt på hende, men så hurtigt på skikkelsen igen "jeg kan styre mig!" sagde han vred og mærkede skikkelsen strammede grebet om hans arme og han kom til at slippe "angelina flygt!!" råbte taron og fik vredent sig fri fra hans greb,han så på skikkelsen og genkande nu skikkelsen, det gjorde ikke lige frem taron mere rolig da han så hvem det var, han knurrede vredt og slog ud efter skikelsen, katten prøvede at få angelina til at slappe nok af til at kunne rejser sig og gøre hvad taron sagde.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 4:07 pm
Angelina vågnede lidt op fra sin frygt da Taron råbte hendes navn, hun vendte kort blikket ned på katten, men tog den så op i sin favn og rejste sig op. Alt gik så hurtigt lige nu, at hun var nervøs for at hun ville få løbet ind i Taron og give skikkelsen den store chance for at slå ham ihjel, men hun koncenterede sig og fik hurtigt løbet forbi dem og ud i gangen, hun begyndte at at løbe hen mod trappen. Skikkelsen hvæsede højt af Taron, men blev dog ramt af hans slag i brystet, men skikkelsen slog Taron ind i væggen igen, "det tror jeg nu ikke min lille ven" hentyede skikkelsen til Angelina og løb ud af værelset, han løb så efter hende, Angelina mærkede godt at hun blev forfulgt, blodet rendte stadig ned af hendes kind, hun nåede trappen, men skikkelsen nåede at få fat i hendes arm, så hun tabte katten ned på gulvet, men heldigvis landte den på fire ben, skikkelsen smed hende hårdt ind i væggen og holdte hende op af den.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 4:15 pm
taron så kort efter angelina, men mærkede så han igen blev smadret ind i en væg, han gled ned på gulvet "anelina..." hviskede han stille og fik sig selv op og stå, han løb så ud af værelset og så lidt rundt efter dem, han så skikkelsen stå foran angelina og knyttede hårdt hænderne, han løb over mennskeligt hurtigt mod dem og nåede at springe op på skikkelsens ryg og tog igen fat i han hals inden skikkelsen nåede at reagere, "du kan lige våve på at røre hende" sagde han vred og trykkede hårdt fat om skikkelsen hals, katten luntede to trin ned af trappen og så op på dem, den miavede og pev lidt.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 4:24 pm
Skikkelsen skreg på grund af Tarons angreb på ham og slap Angelina, hun tog katten op igen og løb ned af trappen, men hun fik faldet på det andet nederste trin, men landte på ryggen, for at katten ikke skulle komme noget til. Hun mærkede at hendes hår blev varmt og tog sig til hovedet, *skønt* tænkte hun surt, hun havde slået et lille hul i hovedet, men ignoerede det bare og fik rejst sig hurtigt op igen og løb ind i stuen. Skikkelsen prøvede at få fat i Taron som sad på hans ryg, han svingede rundt med armene og fik revet ham lidt på armene men ikke det helt store og skikkelsen skreg igen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 5:53 pm
taron strammer grebet, men lugter så mere blod, han koncentrede sig om at holde sin trang tilbage og strammede grebet endnu mere, han mærkede skikkelsen rev ham men at det ikke var så slemt, han fik kravlet lidt længere op og tog fat i hovedet på skikkelsen, han foik vredet skikelsens hovede rundt og et væmligt knæk kunne høres, han havde knækken skikkelsens nakke og havde fået lammet skikkelsen hele vejen igenem kroppen, han faldt med skikkelsen ned på gulvet og videre ned at trappen, han kom helt ned for ænden af trappen og skikkelsens lammede krop landt oven på ham, han trak vejret tungt og prøvede at flytte skikkelsen, men han kunne ikke da han havde fået en stor smerte i ryggen.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 6:00 pm
Angelina kunne tydeligt høre knækket og holdte sig for ørene, hun sad gemt bag sofaen og hørte nu ret tydeligt at de faldt ned af trappen, hun tænkte lidt, men da hun ikke kunne mærke at der kom nogen over imod hende, gik hun faktisk lidt i panik og kom frem fra sit skjul og kravlede hen af gulvet. Bldet fra hendes hul i hovedet var størknet og det samme med hendes kind. Hun følte sig lidt frem, men havde fået et lille billed af hvor Taron lå henne, " er du okay?" spurgte hun bekymret da hun kom kravlene over til trappen og skubbede liget af ham selvom det var utrolig tungt for hende, men hun ville ikke lade liget blive liggende på ham, hun kravlede helt tæt på ham og lagde sin hånd på hans kind.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 6:11 pm
taron prøvede stadig forgæves at flytte skikkelsen da han hørte angelina "jeg har det fint.." sagde han stille og mærkede så skikkelsen kom af ham og fik så øje på angelina, "han er ikke død endnu...kun lammet...jeg skal have ham brand..." sagde han tænksomt og mærkede hendes hånd, han så på hende og satte sig stille op, han træk hende stille ind til sig og sukkede lettet, den lettelse af at vide der ikke er sket hende noget fik ham til at slappe mere af, men han slippede hende dog igen og ømmede sig lidt, men da smerten i rygen næsten allerade var væk rejste han sig op og trak stille angelina med op.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 6:30 pm
Angelina nikkede svagt og sukkede lettet, " hvor lang tid er han lammet?" spurgte hun nysgerrigt og bed sig tænkende i læben, hun kunne ikke lide tanken om at skikkelsen ikke var død, det fik hende til at gyse kort. Men da Taron trak hende ind til sig, slappede hun af igen og lagde roligt sine arme om ham og gav ham et blidt klem, hun var glad for at Taron ikke var kommet voldsomt til skade, og hun sukkede lettet over det. Angelina lagde godt mærke til at han ømmede sig, men kommenterede det ikke lige med det samme, da hun var kommet op at stå lagde hun sine hænder på hans bryst, " du har jo ondt" sagde hun stille og bed sig i læben igen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 6:39 pm
taron lyttede til hendes spørgsmål "jeg ved det ikke helt..det er derfor jeg skal have ham brandt nu" svarede han og så på skikkelsen, han mærkede hendes hænder på hans bryst og smilte lidt "jeg har det fint..jeg har bare idt ondt i ryggen..det går hurtigt over" sagde han beroligende og kyssede hende på kinden som ikke var skadet, han gik så hen til skikkelsen og løftede ham op, han fik båret h´skikelsen ud af huset og smed ham lidt væk fra huset, han tænkte over hvordan han skulle få skikkelsen brandt, katten luntede stille hen til angelina og gned sit hovede op af hendes ben og miavede sulten, den snoede sig mellem hendes ben og spindede.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 7:07 pm
Angelina nikkede svagt og sukkede tungt, hun havde ikke lyst til at tænke på at skikkelsen i dette øjeblik bare lige pludselig kunne springe op og angribe dem igen, det fik hende til at gyse lidt. Hun lukkede dog kort øjnene da han kyssede hende på kinden, men blev urolig igen da Taron tog liget op og gik væk fra hende, det var lige før hun gik efter ham, men lod være alligevel. Angelina fik et svagt chok over katten, for den havde hun helt glemt, hun ville ønske hun kunne give den mad, men det var jo svært for hende, hun satte sig på hug ned til katten og agede den bag øret og sukkede, " undskyld lille mis, men jeg kan desværre ikke give dig noget mad, for jeg ved ikke hvor det er" sagde hun unsdkyldende og agede den langs ryggen, hun havde også glemt at hun kun sad i bh og trusser, men hun fandt hurtigt ud af det igen, da hun begyndte at fryse lidt.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 7:36 pm
taron lyttede og så sig tænktsom omkring, lige nu var hanglad for huset lå så langt inde i skoven at der inegn kom forbi da han jo kun stod i boxershorts, han fandt nogle grebe og to sten *måske lidt premitivt men det er effektivt* tænkte han og lage grendene på skikkelsen, han slå de to sten med hinnanden så der kom nogle gnister, fetr nogle forsøg fik han sat ild i grenene og skikkelsen, han tråte lidt tilbage og betragtede ilden lidt, han kunne høre angelinas stemme og kattens miaven, han så lidt på huset og smilte lidt fors eig selv, men rettede blikket tilbage på ilden for at have nogenlunde kontrol over det.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 8:37 pm
Angelina sukkede og satte sig ned på gulvet til katten og så kort på den igen. Hun trak benene ind til sig og lagde armene om dem, hun var stadig lidt sur over at skikkelsen havde været skyld i at de ikke kunne have elsket færdig i fred, nu var de jo lige kommet så godt igang igen og det havde været så dejligt. Angelina rystede svagt i kroppen, fordi hun frøs og helt uventet nøs hun også og hun grinte svagt af sig selv. Men hun gad virkelig ikke rejse sig, nu havde hun jo lige sat sig, hun lukkede derefter øjnene og støttede hagen på knæene, så lidt efter begyndte Angelina at nynne svagt og vippede lidt imens.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 8:47 pm
taron så på ilden og sørgede for at skikkelsen blev brandt helt, da han var sikker slukkede han ilden ved at helde en masse jord på, han så sig ldt omkring og gik så ind, han fik øje på angelina ned på gulvet og lyttede til hendes nynnen, han gik hen tli hende og katten som sad og stirrede blidt på angelina, lyden af hendes nynnen beroligede ham meget og han smilte blidt og satte sig ned ved siden af hende, han sagde ikke noget lige nu ville han bare lytte til angelinas nynnen, katten kravlede stille op til ham og lage sig til rette der, han agede den blidt over pelsen, men holdte blikket på angelina.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 8:56 pm
Angelina havde allerede bemærket Taron, så snart han var trådt ind i huset igen. Men sagde ikke noget til ham, til at starte med, da hun lige nu slappede helt af, af bare at sidde og nynne. Hun stoppede dog og et smil kom frem på hendes læber, " har du ikke lært at man ikke så stirre på folk skat?" spurgte hun drillende og grinte svagt over det, hun havde dog ikke noget imod at han kiggede på hende, og hun åbnede øjnene igen og vendte blikket på Taron, men stadig med et smil på læben og løftede hovedet fra sine knæ.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 9:06 pm
taron sad bare og betragtede hende og lyttede ´til hendes nynnen, han begynde at smile da han hørte hvad hun sagde "jo det har jeg vidst lært en gang...men hvordan kan man lade være med at stirrer på sådan en skønhed som dig?" spurgte han drillende men han mente det virkelig,han grinte lidt og tag hendes ene hånd, han så på hende og smilte blidt, han flettede blidt deres fingre ind mellem hinanden, "når skulle vi ikke få dig i bad..og finde noget rent tøj til dig" spurgte han varmt om og nussede hende blidt på hånden.