Antal indlæg : 267 Join date : 27/11/09 Bosted : Cubrasia
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 10:09 pm
Angelina smilte svagt men varmt og trak derefter lidt på den ene skulder, " det ved jeg ikke.. det må du jo fortælle mig, for du er den eneste af os to der kan se mig, altså jeg kan jo ikke se mig selv i et spejl" tilføjede hun til sidst og smilte svagt igen. Hun så kort ned på deres hænder da han tog hendes og smilte igen svagt over at han flettede sine fingre ind mellem hendes og hun flettede sine fingre ind mellems hans. " Jeg går kun i bad... hvis du går med imens, så bliver jeg heller ikke så ensom i badet" drillede hun smilende og nød hans nussen på hendes hånd.
taron
Antal indlæg : 268 Join date : 29/11/09
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Dec 13, 2009 10:20 pm
taron så på hende og smilte blidt "når men så vil jeg fortælle dig at du er utrolig smuk og det er svært at holde øjnene fra dig" sagde han blidt og nussede blidt hendes hånd, han smilte skævt da hun sgade han skulle gå med i bad "øhm okay..det vil jeg da med glæde..jeg elsker at gå i bad og det vil jo bare være endnu bedre med dig" sagde han varmt og kyssede hende blidt på kinden, han rejste sig om selvom katten lå i hans skød og trak hende med op og stå, "men så finder vi lige noget rent tøj til dig først..og også noget til tror jeg også smutter vi i bad" sagde han og trak hende forsigtigt med op af trappen.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 14, 2009 5:25 pm
Angelina smilte svagt men varmt og blev lidt rød i kinder, men så lidt ned da hun godt kunne mærke at hun blev lidt rød i kinderne. "Tak skat, du er også smuk selvom jeg ikke kan se dig ordenligt" sagde hun med et varmt smil og nussede hans hånd igen, da han jo nussede hendes. Da de var kommet op at stå smilte hun varmt igen og stilte sig lidt tættere på Taron, " hmm.. hvis du siger at det vil blive bedre badet af at have mig med... tror du så at vi kunne.. gøre det færdigt vi ikke fik gjort ovenpå i badet?" spurgte hun nysgerrigt med et svagt smil og lagde hovedet lidt på skrå. Angelina fulgte roligt med op af trappen og nikkede kort, " okay søde, men jeg er nu lidt bange for at lade dig bestemme mit tøj" drillede hun og grinte svagt, men hun mente det selvf på en sød måde.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 14, 2009 5:53 pm
Taron betragtede hende med et varmt smil, han grinte lidt at det hun sagde "´jamen selv tak da smukke" sagde han blidt og gav hendes hånd et blidt klem, han nød hun nussede igen og smilte fjollet, han så en smule overrasket på hende da hun kom med sit forslag "øhm...ja det kan vi da godt...så må vi håbe der ikke er nogle afbrydelser denne gang" sagde han med et skævt smil og stoppede for enden af trappen, han lyttede til det hun sagde og grinte glad "jeg skal nok finde noget pænt til dig bare rolig..." sagde han med smil og trak hende hen mod en dør i den modsatte ende af gangen.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 16, 2009 4:20 pm
Angelina smilte svagt og nikkede kort, hun elskede når han kaldte hende smukke, det fik hende faktisk til at føle sig smuk, selvom hun ikke selv syntes det, men hun sagde det ikke så meget til ham. Da han blidt gav hendes hånd et klem, gjorde hun det samme tilbage på hans hånd og smilte svagt igen, "altså... du behøver ikke hvis du ikke har lyst, vi kan også bare tage et helt normalt varmt bad" sagde hun med et svagt smil igen, men bed sig diskret i læben, over hans tøven med bare at svare hende ligeud, hun stoppede lige inden hun gik ind i Taron fordi han stoppede oglagde hovedet lidt på skrå. " Det håber jeg da, for det er ikke alle mænd som har forstand på kvinde tøj" drillede hun små grinene og fulgte roligt med ham.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 16, 2009 4:39 pm
taron smilte blidt og og så på hende, han kunne godt se hun blev lidt tænksom over han havde tøvet, men det var kun fordi han ville beskytte hende for han havde lyst til at elske med hende igen, han smilte skævt og det hun sagde "jeg vil meget gerne..vi kan tag et varmt bad bagefter" sagde han blidt og kyssede hende blidt på kinden, han stoppede ved døren i den modsatte ende og åbnede, han trak hende med igen og grinte lidt af det hun sagde "det er selvfølgelig rigtigt..men jeg vil aldrig give dig tøj på der ikke klæde dig..jeg vil ikke ødelægge dit smukke ydre" sagde han med et mundet smil og slap hendes hånd, de stod i et pige værelse, han gik hen til et skab og åbnede det, han så på det forskellige tøj og tog en fint japansk agtig kjole ned, han så hen på hende og smilte lidt.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 16, 2009 9:19 pm
Angelina smilte svagt over det han sagde og bed sig diskret i læben, hun ville skam heller ikke tvinge ham til noget selvom han sagde ja, men hun kunne bare ikke få nok af ham, hun følte at der manglede noget værd gang han var ude af hende, det var helt underligt at have det på den måde. " okay... det lyder skønt" sagde hun med en let fnisen og smilte svagt og nød hans kys på sin kind. Angelina kunne godt høre at han åbnede en dør og lod sig trække med ind i rummet, da hun ikke kunne se hvor de var henne lod hun bare sit blik se fremaf, fordi så viste hun at hun så på Taron, " skat... jeg har jo allerede sagt at jeg ikke er smuk og jeg ved godt at du ikke vil diskutere det" sagde hun stille imens hun bed sig i læben og så kort ned fordi han slap hendes hånd, som hun selvf ikke var så glad for. Fordi i huse kunne hun skam godt se hvor hun var henne, men alligevel kunne der godt være ting som kunne gøre hende "blind" og det kunne gøre hende forvirret, men hun så bare frem og håbede på at Taron stod foran hende, så hun ikke følte sig helt dum.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 16, 2009 9:43 pm
taron så på hende og smilte skævt "ja.." sagde han roligt og så på tøjet i skabet, han sukkede over det hun sagde "hør...JEG synes du er smuk...så jeg er egentlig ligeglad om du synes det eller andre...så" sagde han blidt og så på hende, men så så på kjolen igen og gik hen til hende, han løftede kjolen op foran hende så han kunne se om den ville klæde hende "jeg har fundet en kjole min kære.." sagde han mundert og lage kjolen over hans arm, han gik helt hen til ham og kyssede hende blidt på panden "skal vi så smutte i bad?" hviskede han blidt og smilte, han var glad for der ikke var sket hende noget og at hun stadig ville være sammen med ham igen.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 16, 2009 10:09 pm
Angelina åbnede munden for at sige ham imod, men hun ville ikke ende med at de blev uvenner eller at de ikke kunne være i samme rum, hun viste at Taron aldrig nogensinde ville lave sit svar og mening om, for hun kunne godt se at han virkelig syntes om hende, men hun kunne stadig ikke helt forstå hvad det var han så i hende, selvom han havde sagt det masser af gange, så hun lukkede munden sammen igen og bed sig diskret i læben. Angelina blinkede kort med øjnene, hun kunne jo ikke se hvad det var han lavede, så hun smilte bare svagt, " tak min egen.. det er sødt af dig" sagde hun blidt og smilte sødt til ham, imens hun dog bed sig diskret i læben. Angelina lukkede kort øjnene da hun mærkede kysset på sin pande og hun smilte svagt imens hun nikkede kort, " jep hvis du er klar" drillede hun og søgte lidt efter hans hånd.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 16, 2009 10:25 pm
taron så på hende og ventede på hun sagde noget, men da hun lukkede munden igen smilte han tilfreds, for han havde virkelig ikke lyst til at diskutere det da han vidste det kunne blive til et skænderi, han havde nemilg under ingen omstændighed lyst til at skifte mening, han betragtede hende og tænkte sig lidt om før han sagde noget igen "så lidt smukke..tja...jeg håber bare du selv ville kune lide den hvis du kunne se den" sagde han blidt og kærtegnede hendes kind, hasn grinte lidst og smilte fjollet over det hun sagde "ja jeg er klar..jeg er altid klar" sagde han fjollet og glad og kunne mærke hun ledte efter hans hånd, så han tog hendes hånd så hun ikke skulle anstrange sig så meget og trak hende så blidt med ud af værelset og mod trappen *egentlig meget upragtisk begge bade værelser ligger nedenunder* tænkte han mest for at tænke noget.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 16, 2009 10:37 pm
Angelina blev faktisk lidt trist over at han nævnte hendes syn, fordi nu begyndte hun at tænke på hvordan mon huset så ud, hvordan han så ud og hvordan kjolen så ud. Hun fik faktisk ret ondt i hovedet over alle de tanker, men det var jo det hun gerne ville se og især Taron, " jeg.. jeg ville også ønske at jeg kunne se den og... især dig" sagde hun svagt og gjorde sine læber til en streg, så hun ikke lige pludselig ville begynde at græde over det, for sådan havde hun det lige nu, * hvorfor kan jeg ikke bare se normal ud* skældte hun sig selv ud i sine tanker og lukkede kort øjnene, men hun gjorde det da han kærtegnede hendes kind, så det ikke ville se mistænkeligt ud, men nu så hun jo i dette øjeblik ikke særlig glad ud, så hun var bange for at han ville opdage det. Angelina tvang dog et svagt smil frem lidt efter, " jep kan jeg s.. høre" rettede hun på sig selv, man sagde jo "se" i den sætning, men hun var nød til at sige høre. Hun mærkede hans hånd i sin og blev lidt gladere, men ikke meget og kunne ikke ryste sit triste humør af sig lige nu, det var helt vildt irreterende og hun fulgte roligt med ham ud af værelset og over mod trapperne.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 16, 2009 10:47 pm
taron lage med det samme mærke til at hun blev trist og det fik hans smil til at forsvinde, han slog blikikket ned i gulvet og lyttede til det hun sagde, han stoppede så ved trappen og så på hende "undskyld angelina...det skulle jeg ikke havde sagt...jeg tænkte mig ikke om" sagde han undskyldene og tog hendes anden hånd, han løftede dem begge op til hans mund og kyssede dem blidt "min søde skat...jeg skulle ikke havde sagt sådan noget...det var ondt af mig" sagde han igen undskyldende, han ville ikke have hun blev så trist på grund af ham faktisk ville han slet ikke havde hun var ked af det på nogen måde, han sank stille en klump og så lidt på hende med et dybt undskyldende blik i håb om at angelina muligvis kunne mærke hans blik, så hun var sikker på han mente alt det han sagde.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 16, 2009 10:56 pm
Angelina hørte klart og tydeligt på ham at han blev var blevet ked over de ting han havde sagt, men det var jo ikke hans skyld, hun mærkede hans blide kys på hendes hænder og stragte sine fingre lidt og strejfede hans kinder blidt med sine fingrespidser og gik helt tæt på ham, " min egen søde Taron... du skal ikke undskylde, jeg har jo givet dig lov til at kommentere mine øjne og det respektere jeg fuldt ud, jeg blev bare lidt overrasket over alle de ting jeg faktisk går glip af at se og det ærger mig bare lidt.. ikke andet" sagde hun stille i et svagt skuldertræk, som om at det ikke betød så meget, selvom det faktisk betød rigtig meget for hende. "Please, du må ikke også blive ked af det, på grund af mig og mine overgrivelser" hviskede hun bedende og gav hans hænder et blidt klem og smilte svagt med trist.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 16, 2009 11:30 pm
taron nød hun stregfede hans kinder med fingerspidserne og mærkede så hun kom tættere på, han hørte hvad hun sagde og så så på hende, "du går ikke glip af noget..dette hus er intet værd at se på...og jeg..ja jeg er ikke så vigtig at se.." sagde han forsigtigt og vidste udmærket godt at det betød noget for hende og det gjorde ham bare mere irriteret på sig selv over at havde sgadt det, "jeg er ikke ked af det...bare lidt skuffet over mig selv..jeg ødelage det gode humør og det vil jeg altså gerne undskylde..." hviskede han forsigtigt og kyssede blidt hendes hænder igen, han var sikker på det var hans skyld for det synes han jo selv, han kunne jo bare havde holdt hans mund så var de stadig i godt humør.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 17, 2009 1:05 pm
Angelina fik med det samme tårer i øjnene da han sagde at han ikke var vigtig at se på, hvordan kunne han dog sige det til hende, når han viste hvor meget hun gerne ville se ham. Hun tog sine fingrespidser ned fra hans kinder og bøjede hovedet ned, så hendes hår dækkede lidt for hendes øjne, og lidt efter begyndte der at løbe tårer ned af hendes kinder og der kom et svagt hulk fra hende, " hvor... hvordan kan du.. overhovedet sige den slags... når du ved hvor meget.. jeg.. jeg stræber efter at kunne se dig Taron" stammede hun fordi hun græd og bed sig hårdt i læben. Hun havde ikke lyst til at græde og slet ikke være trist, men hun kunne ikke lade være når han sagde den slags og der kom et svagt hulk fra hende igen og hun snøftede svagt, men kunne ikke lade være med et græde.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 17, 2009 11:30 pm
taron så hun fik tåre i øjnene og gik næsten i panik, han sank en klump og rystede stille på hovedet, han lage så sine hænder på hendes skuldre "d...du må ikke græde..undskyld angelina...jeg..." sagde han fortvivlet og kunne slet ikke finde på noget at sige, han vidste ikke hvad han skulle gøre nu når han havde gjort hende ked af det.. igen, han fik det forfærdeligt med at han havde fået hende til at græde og vidse slet ikke hvad han skulle gøre, han slap hende og gik et skridt tilbage for han var blevet bange for han ville komme til at skade hende, "undskyld" hviskede han stille og så undskyldende på hende.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 17, 2009 11:40 pm
Angelina kunne godt mærke at hun ikke kunne stoppe med at græde selvom hun ønskede det og da hun hørte hans stemme og hvor fortvivlet den var, blev hun sur på sig selv over at begynde at græde foran ham. Hun gik selv helt i panik da hun lagde mærke til at han ikke rørte hende mere, hun så op og så sig panisk rundt imens hun bed sig hårdt i læben, " taron.. du må ikke give slip" græd hun stille og gik selv et skridt tilbage, hun følte ikke at hun var til at være sammen med lige nu, og følte sig utrolig besværglig og belastende lige nu, " undskyld" hviskede hun imellem sine små hulk og vente sig så om og gik væk fra ham stadig imens hun græd, men fordi hun tænkte på så meget andet, så opdagede hun ikke at hun gik imod væggen med hurtige skridt. Hun mærkede det først da hun fik slået hovedet ind i væggen, hun tog sin til hovedet og satte sig ned på knæ stadig med hovedet ind mod væggen, " jeg.. jeg vil ikke være blind længere" hviskede hun grædende ind mod væggen og slog med sin hånd hårdt på væggen, og der kom et svagt knæk fra hendes hånd, men gad ikke tage sig noget af det.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 18, 2009 12:07 am
taron så hurtigt på hende og lyttede til hvad hun sagde "øh.." han visdte slet ikke hvad han skulle gøre, han gik hurtigt efter hende da han så hun gik med væggen, fik et chok over hun gik ind i væggen og satte sig hurtigt ned til hende "rolig nu kære..." sagde han og lage blidt sine arme om hende "vi kan ikke..gøre så meget ved dit syn?..hvad skulle det være" sagde han forstogtogt og vidste godt det ikke hjalp men det var vel bedre at sige sandheden end at lyve "slap nu bare af..og tag det roligt" sagde han blidt og kyssede hende blidt på kinden, han sank en klump og snusede stille til hende og puttede hende stille ind til sig.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 18, 2009 12:17 am
Angelina trak vejret tungt men syntes slet ikke at hun blev mere rolig af det og hun puttede sig ind til ham da han lagde armene om hende og græd stadig lidt, men der var nu mindre tårer end før og hun snøftede kort, " men... for mig lyder det som om at du ikke har lyst til at se mig med syn, ville du da ikke gribe muligheden til at støtte mig hvis jeg fandt en måde at kunne se igen?" spurgte hun stille og var nu holdt helt op med at græde, men det var kun fordi hun nu var blevet lidt mere afslappet og hun klemte blidt om ham og fik snøftet kort igen. Godt nok nød hun hans kys på sin kind, men det gjorde hende stadig ikke mere afslappet og det var hun faktisk lidt sur over at hun ikke blev for det plejede hun da altid at blive. Hun bed sig hårdt i læben og gemte sit ansigt ved hans bryst.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 18, 2009 12:53 am
taron holdte om hende og lyttede olpmærksomt til hendes ord "hm...jeg vil da blive glad hvis du kunne se...hvis du fandt eller vi fandt en måde til du kunne se igen..ville jeg da hjælpe dig og støtte dig hele vejen igennem..jeg vil kun se dig lykkelig" sagde han blidt til hende og undrede sig lidt over hun ikke blev mere rolig som hun plejede, han klemte hende blidt ind til sig og tænkte sig godt om, hvorfor hjalp kysset ikke? han blev næsten frustreret over det og kom til at overveje sine evener, men rystede hurtigt tanken væk det ville være forkert at bruge sinde evner på at få hende til et slappe af, de ville jo ikke være ægte.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 21, 2009 9:09 pm
Angelina var stadig ikke rolig og det undrede hende virkelig meget, hun plejede da altid at blive rolig i hans selvskab og endna næsten falde helt hen når han kyssede hende, men hvorfor kunne hun så ikke blive det nu? Hun vendte blikket op på ham igen og sukkede svagt, " mener du virkelig det? men hvis nu at jeg kunne få mit syn igen, men så at jeg ikke ville ligne den samme, ville du også risikere det?" spurgte hun stille og sank kort en klumb og trak vejret tungt, men da han klemte hende blidt ind til sig, begyndte hun faktisk at blive rolig, hendes vejrtrækning blev godt nok langsom, men det var fordi hun slappede af nu og puttede sig ind til ham og sukkede svagt.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 21, 2009 9:22 pm
taron lyttede til hvad hun sagde og tænkte sig om "hør angelina...hvis din personlighed ikke ændre sig af det...gør det ikke så meget..jeg vil selvfølgelig savne dit skøne udseende men...det er ikke det jeg er forelsket i..det er jo dig din personlighed jeg er forelsket i...og jeg vil kun have du skal være lykkelig og tryg..men i sidste ænde er det jo dit valg om du vil se eller beholde dit udseende..jeg vil holde af dig ligemeget hvad" forklarede han på den mest forsigtigt måde han kunne, han tænkte meget over de ord han havde brugt, han kyssede blidt på kinden igen da han kunne mærke hun begynde at slappe mere af og puttede hende blidt ind til sig, han blev lidt beroligt da han kunne mærke hun slap af.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 21, 2009 9:32 pm
Angelina smilte så endeli svagt for første gang i lang tid og så kort ned, hun tog så sine hænder op og lagde dem blidt på hans kinder og løftede sig lidt op til hans ansigt, men staig så han kunne holde om hende, " Taron.. søde, søde Taron.." hun stoppede og fugtede sin underlæbe, " jeg fatter stadig ikke at du kan sige det der, men at høre at du ikk tænker på hvordan jeg ser ud gør mig faktisk... lykkelig, mere lykkelig end du aner.. så hvis jeg fandt en måde at kunne se igen.. så ved jeg ikke om jeg så ville tage den, når nu du acceptere mig som.. jeg er" sagde hun stille og smilte svagt igen. Hun var blevet helt varm indeni af at høre ham sige disse ting til hende, men det havde faktisk gjort hende meget glad. Angelina lukkede kort øjnene da han kyssede hende på kinden, og så derefter på ham igen og kyssede ham kort, men ømt på munden, og slap det så igen for at smile svagt igen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 21, 2009 9:51 pm
taron så på hende og smilte lidt igen, han mærkede hendes hænder på hans kinder og det nød han, han holdte blidt om hende og betragtede hende, han lyttede opmærksomt til hvad hun sagde og tænkte lidt "orh angelina...jeg har heletiden accepteret dig som du er..det er derfor jeg ikke har tænkt så meget på du er blind...for det har ikke gjort nogen forskel på min kærlighed til dig" sagde han blidt og smilte skævt, han mente hvert et ord han sagde og det undrede ham faktisk han ikke havde sagt det noget før, han nød kysset og smilte skævt "så kort?...må det ikke nok blive længere?" sagde han stille og lidt drilsk, han nussede hende stille op af ryggen og trykkede hende forsigtigt tættere ind til sig, han var glad for hun sagde hun nu var lykkelig over det han sagde.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Dec 21, 2009 10:03 pm
Angelina kunne godt mærke at hun fik tårer i øjnene over det han sagde og fugtede kort sin underlæbe, ikke fordi hun var ked af det, men fordi hun var glad, det var glædestårer som nu kom frem og gled ned af hendes kinder. Hun nussede ham blidt på kinderne og smilte svagt igen, " du for mig helt til at græde" sagde hun i et svagt grin og snøftede kort, " jeg er virkelig glad for at have mødt dig Taron, du aner ikke hvordan du har sat min hverdag ordenligt sammen, du var det som manglede i mit liv, og nu hvor jeg har di hos mig så.. vil jeg ikke lade dig gå eller miste dig" sagde hun med et svagt smil og fugtede sin underlæbe igen. Angelina lod så den ene hånd glide om bag nakken på ham og kom lidt tættere på hans ansigt, "hmm.. jo så lad gå da" drillede hun smilende og trykkede derefter sine læber ømt og lidenskabeligt på hans og lukkede øjnene. Hun nød hans nussen og smilte svagt i kysset.