Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 7:42 pm
taron så på hende og tænkte sig om, han kyssede hende på panden "hør her du skal ikke være bange for at sove der sker dig ikke noget..jeg passer på dig det loiver jeg, men jeg forstår godt du ikke vil sover mere nu..så lad os få dig i bad så vi kan kommer af med alt det blod.. jeg skal nok hjælpe dig smukke" sagde han roligt og slap et lille suk ud, han ville egentlig helst have hun kunne osve videre og få sovet ud, men det må hun jo selv om, han så lidt på bindet og rørte stille ved det "og lad os finde noget andet du kan have om øjnene" sagde han lidt tænksomt og holdte stadig om hende med den ene arm.
Angelina
Antal indlæg : 267 Join date : 27/11/09 Bosted : Cubrasia
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 7:53 pm
Angelina tænkte først lidt inden hun svarede Taron, hun nød hans kys på hendes pande og hun håbede at han ikke blev træt af at høre på hendes brok, men når der var noget Angelina ikke ville så kunne hun godt stå fast ved det. "Hmm.. tak skat, men er du sikker, du behøver ikke hjælpe mig, hvis du ikke har lyst" sagde hun tænkende og lagde hovedet lidt på skrå. Hun hørte godt hans suk og bed sig tænkende i læben over det, det var næsten lige før hun overgav sig og sagde ja til at sove igen, men stod fast ved at have sagt nej til at sove. Hun stivnede kort da han rørte ved hendes bind, men det var kun fordi det havde kommet som et lille chok for hende at han rørte ved hendes bind, hun nikkede og rettede lidt på sig, " okay, men du skal ikke rive noget i stykker for min skyld" sagde hun bestemt og smilte svagt, hun tøvede lidt men tog så fat i hans hånd og tog den op til munden, " vent lige lidt søde" hviskede hun imod hans hånd og kyssede den derefter på håndfladen.
taron
Antal indlæg : 268 Join date : 29/11/09
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 8:03 pm
taron så på hende og ventede åp hun ville svare, han smilte lidt og kærtegnede hende kind "jeg vil med glæde hjælpe dig..." sagde han blidt for han havde under ingen omstændigheder lyst til at lade angelina være alene efter det med hende øjne skete, han lage mærke til hun fik et chok og flyttede hans hånd efter det "okay jeg river ikke noget i stykker" sagde han og smilte blidt, han trykkede hende kort helt tæt in dtil sig og mærkede så hun tog hans hånd, "okay?.." sagde han og undrede sig lidt over hvad han skulle vente på, han mærkede så kysset og han nød det, han så på hende og så på hans hånd,
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 8:10 pm
Angelina smilte svagt og var glad for at han ville hjælpe hende. Hun tænkte lidt på badeværelset igen og håbede ikke at der lå for meget blod på gulvet, hun bed sig lidt i læben, men smilte så svagt igen, lige nu kunne hun ikke lade være med at smile og hun viste at det var fordi hun havde Taron tæt på sig. Hun tænkte lidt og folede så hans hånd helt ud og holdte den nu med sine egne hænder på værd sin side af hans hånd, hun placerede derefter hans fingerspidser på hendes læbe og kyssede dem blidt, men dog var kysset også ømt. Hun smilte svagt igen over hvad det endelig var hun havde gang i, hun viste endelig ikke hvorfor hun gjorde det, hun fik bare lige lyst og kunne godt lide hans hænder. Hun holdte blidt fast i hans hånd, så hvis han ville kunne han bare tage sin hånd til sig igen, hvis han ikke brød sig om at hun kyssede den.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 9:03 pm
taron smilte lidt og betragtede hende, han havde næsten glemt at badeværelset var blodet til for han ville kun tænke på angelina og hvor glad han er for hende, hans ene arm var stadig om livet på hende , han lod hende bare pille ved hans hånd som hun nu havde lyst, for han nød det og det var en sjov følelse at mærke kyssende på sin fingerspidserne, han havde ikke lyst til at flytte sin hånd, han betragtede hende og kunne slet ikke flytte han blik fra hende, da han blev dybt betaget af hende, hvilket overhovede ikke var underligt, han synes jo hun var så smuk.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 9:09 pm
Angelina kunne sagtens smage Taron på sine læber, værd gang hun skiftede mellem hans fingre med at kysse dem. Hun smilte svagt over at hun synes han smagte godt og holdte det grin tilbage som gerne ville ud lige nu, men hun lod det ligge indtil videre. Tros af alle de ting der var sket, havde hun sådan en lyst til at drille ham, for også at tænke på noget andet. Hun viste ikke at han kiggede på hende, men havde en fornemmelse af det og smilte svagt igen, da hun kom til hans pegefinger åbnede hun roligt munden og slikkede forsigtigt med tunge spidsen på hans finger, hun smilte svagt imens, fordi hun kun gjorde dette for at drille ham og hun syntes endelig at det var ret sjovt, men hun nød det også meget selv.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 9:22 pm
taron betragtede hende og smilte mundert, han nød hver eneste kys og syndes det var ret sjovt, han mærkede så slikke og fæyttede så blikket ned på sin hånd, han grinede lidt over han faktisk også nød det og det generede ham på inegn måde, han så på hende igen og smilte skævt "smager det godt?" spurgte han egentlig mest for sjov om da han ikke rigtig kunne forstille sig han ville smage godt, han holdte sin hånd helt i ro så hun kunne gøre ved den som hun nu lystede.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 10:05 pm
Angelina grinte svagt og slikkede kort videre på hans fingerspids inden hun tog tungen til sig igen og vendte hovedet imod ham, hun smilte svagt og nikkede så, faktisk så syntes hun at han smagte meget godt, hun havde jo sin egen måde at smage ham på og hun tænkte lidt inden hun svarede ham, " ja det gør du faktisk, du skal passe på at jeg ikke spiser din finger" drillede hun med et svagt smil og grinte lidt igen, hvorefter hun tog hans finger i munden og bed blidt i den og grinte så lidt igen, men det lød lidt sjovt fordi hun jo havde hans finger i munden.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 10:31 pm
taron så på hende og grinte, han smilte og lod hende bare slikke på sin finger, han lyttede til hvad hun sagde "okay...ja der kan men jo bare se...nej da du må da ikke spise min hånd" grinede han glad og betragtede hende, han mærkede så hun puttede hans finger helt ind i munden og bed i den, han grinte igen af hendes sjove grin da det morede ham forunderligt meget, han trak dog stadig ikke sin hånd til sig da han egentlig kun synes det var rimeligt at hun måtte bide ham og hun måtte godt bide hårde, da han synes det kun var fær.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 10:51 pm
Angelina grinte igen med hans finger i munden og tog den derefter ud, men kyssede hans finger en sidste gang ingen hun lukkede sine hænder om hans hånd og lagde dem ned på hendes skød og vendte hovedet mod ham og smilte svagt. Men man kunne se at hendes udtryk i ansigtet ændrede sig lidt bagefter og hun bed sig svagt i læben, " Taron... hvad var det helt præcist du så i mig?" spurgte hun stille og bed sig i læben igen. Hun var stadig lidt forvirret over det, for Angelina var pigen der skabte problemer, ulykker og smerte med sig, ihvertfald på sig selv, så hun viste ikke rigtig hvad det var han så i hende, som hun ikke kunne se.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 11:32 pm
taron grinede og så glad på hende, han smlite mundert og mærkede hun lage hans hånd ned i hendes skød, han kunne se hendes humør skiftede og han blev lidt bekymret "hmm..du var anderledes..og smuk..og du har dine egne søde særheder og du er interessandt og vidunderlig" sagde han blidt og kærtegnede hendes kind med sin ene hånd, "du er en fantastisk person...du har ikke kun ydre skønhed men også indre skænhed" han lød hyelt drømmende og smilte forsigtigt, han kyssede hende blidt på åpanden.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 2:31 am
Angelina smilte blidt og lyttede til alle de ting han sagde om hende og det ændrede faktisk meget på hendes humør. Hun viste slet ikke hvad hun skulle sige, for hvad kunne hun sige som han ikke havde sagt og hun smilede igen, efter at han havde kysset hende på panden, viste hun hvor han sad og var henne ved hende. Angelina tøvede lidt, men lagde armene om ham og væltede ham bagover så hun lå oven på ham, " undskyld.. men jeg har bare lige brug for at være tæt på dig lige nu, fordi du er så dejlig" sagde hun og smilte svagt og puttede sit ansigt mod hans bare bryst.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 2:56 am
taron smiler blidt og betragtede hende, han kunne se hvordan hans ord påvirkede hnede positivt og det gjorde ham glad og rolig, han mærkede hendes arme og lod hende bare skubber ham ned og ligge, modstand ville jo være fuldstændig latterligt for han vil også meget gerne have hnde tæt på sig ogdå "i lige måde min søde" sagde han stille og lage armende om hende, han lage dog sine ene hånd på hendes hår og begyndte at nusse hende´stille ned ag murn.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 3:03 am
Angelina puttede sig ned til ham og tænkte slet ikke over at hun sikkert allerede var puttet så langt ind mod ham som hun kunne, men kunne bare ikke lade være, selvom han var kold, så føltes hans hud bare så blød og glat, det var helt utroligt. Hun smilte svagt over at han lagde armene om hende og rigtig meget hans nussen, hun begyndte også at lade sin ene hånd glide nussende ned af hans side og smilte svagt igen. Alt det dårlige var lige nu glemt helt væk, det var kun Taron hun tænkte på lige nu, hun ville heller ikke tænke på andet.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 3:12 am
taro0n følte sig godt tilpas og trykkede hende blidt ned mod sid, han smilte glad og kyssede hende blidt på håret og nussede hende i håret, han nød hun nussede ham ned af siden, som angelina havde han glemt alt om alle de dårlige ting er bare helt væk i hende, han kunne tydeligt mærke hvor meget hun betød for ham, han så op på loftet og lyttede lidt med et glaf smil på læben, hendes hud var varm mod hans og hendes hud var så blød så det kunne være løgn.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 3:17 am
Angelina tænkte lidt, men kravlede så lidt efter op til hans ansigt og nussede ham lidt på kinden med den ene hånd og støttede på hans skulder med den anden hånd. Hun strøg blidt sine fingrespidser over hans underlæbe, for at overhovedet at finde hans læber og lænede sig så ned og kyssede ham i et ømt og lidenskabeligt kys, med mindede lidt om det kys de havde gang i mens de havde elsket med hinanden. Hun havde helt glemt at hun kun lå i undertøj, men var ligeglad og kyssede ham bare lidenskabeligt videre.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 2:25 pm
taron betragtede hende og smilte mundert, han kunne mærke hun kravlede tættere på hans ansigt og nød hun nussede ham, det kunne han altid lide for hun var jo så dejlig, han lod hende røre hans underlæbe og nød det og lå stille, han betragtede hende til han mærkede hendes bløde læber og det lidenskabelige kys, da lukkede han øjnene og kyssede ømt og lige så lidenskabeligt med, han kom også med det samme til at tænke på da de elskede og det fik ham til at smile igen, han lage sin hænder på hendes lår og det mindede ham om hun kun sad i undertøj.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 3:42 pm
Angelina lagde sine hænder på hans bryst og formede hans muskler med hænderne ned af maven, imens hun nussede ham blidt, hun elskede at mærke ham og især når han ikke have bluse på. Hun kyssede ham stadig lidenskabeligt og ømt på samme tid og nød ham stort. Hun mærkede at han lagde sine hænder på hendes lår, men hun lod ham bare gøre det, for hun kunne jo godt lide at han rørte ved hende, at hun sad i undertøj var ikke lige noget hun havde tænkt mest over, for hun regnede ikke med at Taron blev væmmet over det, så derefter gjorde hun ikke noget for at få tøj på lige med det samme.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 3:50 pm
taron mærkede hendes hænder og nød stort at hun rørte ham, det kunne han ikke andet en at nyde det var nemlig så dejligt, han kyssede stadig med i det øme og lidenskabelige kys, det føles som at være i himlen som man nu siger, han kørte blidt sine hånde op af hendes lår imens han nussede hende, han tænkte ikke ondt om hun kun havde undertøj på, for han kunne jo godt lide hendes krop og at hun så næsten var nøgen var jo kun et plus, for så kunne han røre hendes hud noget mere og det var han meget glad for, han nussede blidt hendes lår og nød at være sammen med hende.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 3:59 pm
Angelina lod sine hænder køre helt ned til hans bukse kant, der tog hun så fat og holdte blidt i hans kant. Men lidt efter slap hun igen og lod sine hænder køre op af hans mave igen, imens hun nussede ham og formede hans mavemuskler samtidig. Hun nød rigtig meget at han rørte og nussede hende på lårene, det var en rigtig skøn følelse at have, hun fik helt sommerfugle i maven, når han rørte hende. Angelina tænkte også lidt over at Taron også næsten var nøgen, for han havde jo kun bukser og boxershorts på, hun smilte inde i hovedet over det og kyssede videre. Men kunne ikke holde sig tilbage mere, hun åbnede så lidt munden og tog sin tungespids hen til hans læber for at ville skille dem fra hinanden.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 4:14 pm
taron mærkede hendes hænder ved hans bukse kant og et lille sug gik igennem ham, han nød hun nussede ham og rørte ved ham, han nåede op til hendes trusser og rørte ved kanten, det var egentlig lidt sjovt de havde elsket i går og han havde allerade lyst igen, gad vder om det ville forsætte sådan det ville nok være ret overdrevet, han kørte blidt sinde fingre ned under trusse kanterne ved hendes lår, han kyssede forsat med og nød hende virkelig meget, han mærkede så hendes tunge ved han læber og åbnede så munden en smule, han stak selv tungen lidt ud så deres tunger rørte hinanden.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 4:26 pm
Angelina fik meget sommerfugle i maven da han rørte ved kanten til hendes trusser, hun smilte svagt over det igen inde i hovedet. Selvom hun ikke viste at Taron havde lyst til at elske igen, så havde hun det ligesom ham, men hun følte også at man jo heller ikke kunne elske med hinanden værd gang, man rørte ved hinanden eller når man ses. Men alligevel var hendes trang til ham alligevel ligeså stor ham hans, hun mærkede at han lod sine fingre blide ind under hendes trusse kant ved lårene og hun nød det meget. Angelina satte et tungekys igang da hun mærkede hans tunge, men gjorde det meget roligt, men samtidig også lidt lidenskabeligt. Hun lod igen sine hænder finde ned til hans bukse kant igen og holdte blidt fast i den.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 4:39 pm
taron følte rundt i trusse kanten med fingerspidserne og nød et virkeligt, han mærkede at det lidenskabelige kys blev til et lidenskabelidt tunge kys og det var han helt med på, han nød hende virkelig meget og nød hun holdte fast nede på hans bukse kant, han trak stille sine fingerspidser ud af hendes trusser og tog blidt fat i den øverste kant og trak dem en smule ned over hendes hofter, da han jo ikke kunne få dem helt af hende da hun jo sad ned, han kørte istedet sine hænder om på hendes ryg og op til hendes bh åbning og nussede hende blidt på ryggen, han kunne mærke at han virkelig havde lyst til elske med hende igen og håbede bare sådan hun også ville elske med ham igen.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 4:47 pm
Angelina trak maven kort ind på grund af det sug hun fik over at han følte kanten af hendes trusser med fingrespiderne, også fordi det faktisk killede lidt. Da hun tydeligt kunne mærke at han hev hendes trusser ned over hendes hofter, havde hun lidt på fornemmelsen at han havde lyst til hende, ligesom hun havde lyst til ham, hun lod sine fingre glide ned af hans bukser og ned til der hvor man åbner dem, hun tog blidt fat og lynede låsen op. Hun fik kort endnu et sug i maven da han rørte hende ved hendes bh åbning og hun nød det virkelig meget. Hun lod lidenskabeligt tungekysset fortsætte og løftede sig lidt fra ham, så hvis han stadig havde lyst til hende, så kunne han nu få hendes trusser længere ned.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Lør Dec 12, 2009 5:11 pm
taron nød at rør ved hende og fik åbnet hendes bh, han kyssede forsat lidenskabeligt med i tungekysset da han mærkede hun løftede sig lidt kunne han godt regne ud at hun også havde lyst til ham, det glædede ham meget og kørte så hans hænder ned til hendes hofter og træk stille hendes trusser helt ned, han mærkede hun lynede lynlåsen op og edt lille sug gik igennem ham, han åbnede sine øjne på klem og så lidt på hendes ansigt, han nussede hende blidt op af siden op til hendes bh igen og trak den forsigtigt helt af hende, han fik rørt hendes bryst i bevægelsen det havde han ikke gjort før, han havde kun mærket hendes bryst mod hans og det var underligt nok en helt anden fornemmelse da det denne gang var med hånden.