Antal indlæg : 267 Join date : 27/11/09 Bosted : Cubrasia
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 09, 2009 9:27 pm
Angelina bed sig kort i læben og rystede så på hovedet, selvom det var stoppet med at bløde så var arene stadig åbne og hendes øjne var jo også helt dækket til med blod, " nej... jeg kan sagtens leve med at have det på" svarede hun stille og prøvede at smile svagt, men det forsvandt igen. Men det kom hurtigt igen, da han nævnte at de havde lavet noget andet og trak lidt på den ene skulder, " ej søde kom nu, jeg har ikke lyst til at sove nu, ser jeg måske træt ud i dine øjne, for jeg føler mig ikke spor træt" løj hun og kvælte en svag gaben, så han ikke ville lægge mærke til det og tænkte lidt igen. Hun smilte svagt over hans nussen på hendes hånd og lagde sig lidt ind til ham.
taron
Antal indlæg : 268 Join date : 29/11/09
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 09, 2009 9:41 pm
taron så på hende og tænkte sig om "hmm okay..men imorgen så for vi dig liger vasket ren og få dig i noget tøj der ikk eer så blodigt" sagde han blidt ognussede stille hendes hånd, han smilte svagt til hende og sukkede opgivende men glad nok "okay okay så...men efter det skal du altså sove okay?" sagde han og smilte blidt og så på hende, han lage ikk emærke til hun løj denne gang og han mærkede så hun lage sig ind til ham, han lage sin ene arm over hendes hovede så den lå lige ovenover heendes hovede på puden.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 09, 2009 9:52 pm
Angelina smilte svagt og nikkede, hun havde faktisk meget imod at ligge med et blodigt bind for øjnene, men hun havde ikke lyst til at røre det mere end højt nødvendigt for at få det af, for så vild var hun heller ikke efter at røre ved blod og slet ikke når hendes bind var så fugtigt. "Okay, men hvor for vi det tøj fra?" spurgte hun stille men nysgerrigt og smilte svagt igen, hun smilte glad da han overgav sig og gav ham et hurtigt kys på munden, " okay skal jeg nok, lover det" sagde hun med et smi og holdte det stadig oppe selvom han flyttede sin arm og lagde sig helt hen på ham nu og støttede sin hage på hans bryst.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 09, 2009 10:03 pm
taron smilte svagt og betragtede hende, han overvejede selv at tage stoffet af hende, men lod vær for hun havde jo sagt det ikke var nødvendig, "jo altså der er noget af min søsters tøj her...da det er mit gamle hjem..men det er godt nok lidt japansk er det okay?" sagde han blidt og betragtede hendes glade smil "godt så..så skal jeg nok fortælle dig det.." sagde han og så op på loftet og tænkte sig om for at huske helt præcis hvad der egentlig skete, han lage blidt sin ene hånd på hendes skulder om hende og mærkede hendes hage.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 09, 2009 10:17 pm
Angelina smilte svagt og rystede på hovedet, hun havde ikke noget imod at prøve noget nyt, og specielt ikke når det endna var fra japan, det tøj som han tilbød hende og hun smilte stadig svagt, " nej det gør ikke noget, nu håber jeg bare at jeg kan passe det, men... er det her virkelig dit gamle hus, så kan jeg bedre forstå at du viste hvor det lå og hvor alle værelserne lå" sagde hun tænkende og bed sig blidt i læben. Angelina mærkede hans hånd på hendes skulder og smilte svagt, men lå og vendtede nysgerrigt på at han begyndte at fortælle om sin forvandlig.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 09, 2009 10:28 pm
taron smilte blidt og betragtede hende, "det tror jeg godt du kan...sidst jeg så min søster var hun nok ca. på alder med dig som du er nu...og ja det er mit gamle hus eller min families gamle hus..men jeg vil helst ikke bo her længere..der er for mange minder..." sagde han tænksomt og så på hende, han nussede hende stille på skuldrenen og kunne godt lide hun var så nysgerrig, "altså jeg var tyve år.. og jeg havde endelig fundet et undiversitet jeg ville gå på det var min første dag og det gik egentligt meget godt..men en af de kvindelige lære kiggede meget efter mig og holdte godt øje med mig hele dagen, om aftenen da jeg var på vej hjem..kom hun bag mig og vi gik og snakkede lidt..jeg ved ikke helt hvad der skete..men jeg blev helt blendet af hendes udseende det var som om jeg kun kunne se hende..og når jeg tænker mig om var hun egentlig ikk eret pæn kun da vi gik alene..også bed hun mig...hun ville gerne havde drabt mig men jeg tror der kom nogen og hun nåede at få lavet mig til en vampyr...".
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 09, 2009 10:39 pm
Angelina hørte efter hvad han fortalte om sin forvandlig og tog sig lidt til halsen da han sagde at hans lære bed ham og gjorde ham til vampyr og et kort glimt af Tarons bid på hende dukkede lidt op i hendes hoved, men hun ville ikke tænke på det og rystede kort på hovedet. "Er.. er det væmmeligt at blive forvandlet til vampyr, gør det på nogen måde ondt bagefter?" spurgte hun stille men nysgerrigt og knyttede kort sin ene hånd, men også mest på grund af det han sagde med at hun kiggede meget efter ham, hun blev faktisk lidt jaloux over det, selvom hun faktisk var ond og Taron ikke havde haft noget med hende at gøre, men alligevel kom den følelse op i hende.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 09, 2009 11:18 pm
taron stirrede op på loftet og lyttede til genlyden af hans egne ord i hovedet, han lukkede øjhnene og lyttede til hende "tja det var...meget ubehageligt..i flere dage, men det gik jo over igen...det var ikke den værste dag i mit liv" sagde han stille og så på hende, han så lidt på hendes hånd da hun knyttede den og så på hende igen "er du okay?.." sagde han lidt undrende og tlnkte sig om, han så kort hen på vinduet og så på hende igen.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 10, 2009 6:02 pm
Angelina nikkede svagt og bed sig tænkende i læben, hendes nysgerrighed var næsten på det højeste nu, hun var virkelig nysgerrig efter at høre det meste om ham og hvad han endelig arbejdede med. "Hmm.. jamen hvad var så din værste dag, hvis ikke engang forvandlingen var det?" spurgte hun nysgerrigt og rettede lidt på sig, men lå ellers helt stille. Hun bed sig i læben igen, da han spurgte om hun var okay, hun nikkede bare svagt og tog sin knyttede hån væk fra hans bryst, " jeg har det... fint" hun trak det i et svagt suk og smilte svagt igen, selvom hun ikke følte sig helt på toppen, og synes af lærens blik på Taron, blev hun væmmet over inde i hovedet.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 10, 2009 8:58 pm
taron så på hende og tænkte sig om, han kunne tydeligt se hendes nysgerrighed og det gjorde ham lidt tænksomt, "det kan jeg fortælle dig en anden gang...nu skal du sove..det lovedet du mig" sagde han roligt og nussede hende blidt på skulderen, han så kort over på vinudet, da han var lige bekymret for det ville blive for kort til hende,han lyttede til hvad hun sagde og sukkede lydløst, "okay godt nok...skal jeg ikke lige lukke vinduet?" spurgte han forsigtigt og så på hende igen, han kyssede hende blidt på panden.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 10, 2009 9:45 pm
Angelina ærgede sig lidt og sukkede svagt men lidt irreteret, " årh.. jeg må lade være med at love ting, du glemmer ikke særlig hurtigt" brokkede hun sig, men kunne ikke lade være med at smile svagt over det og sukkede svagt. Hun nød hans nussen på hendes skulder, men ønskede faktisk at han gjorde mere end det, men var nu ret tilfreds så hun skulle ikke brokke sig. Hun lagde hurtigt armene om ham selvom de lå ned og rystede på hovedet, " nej.. jeg vil ikke ikke have at du rejser dig, så er jeg ligeglad med at jeg fryser" sagde hun stille og så op på ham, men slappede kort af da han kyssede hende på panden.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 10, 2009 10:17 pm
taron så på hende og kunne godt se hun ærgede sig "nej for så ville jeg jo ikke havde fortalt dig historien nu...men sov nu så du snart kan vpgne igen.." sagde han blidt og trykkede hende blidt ind til sig, han nussede hende forsat på skulderen med et lille smil på læben, han så kort på vinudet ige n og var egentlig ikke ret glad for hun skulle ligge og fryse, da han jo også var kold "hmm er du sikker jeg kommer jo hurtigt tilbage til dig og lægger mig ved dig?" spurgte han ivrigt og så bedende på hende selvom han godt ved hun ikke kan se det.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 10, 2009 10:32 pm
Angelina sukkede og bed sig tænkende i læben, hun ville virkelig ikke sove sig væk fra hans selvskab, men sukkede så igen og nikkede opgivende, " okay, jeg skal nok lægge mig til at sove" sukkede hun og bed sig i læben igen, hun kunne godt mærke at søvnen kom bag på hende og hun rystede svagt på hovedet. Hun slap ham lidt efter og tænkte kort, " okay, du må godt lukke vinduet, hvis det gør dig tilfreds" sagde hun med et svagt smil, hun lagde sig ikke væk fra ham, men vendte sig bare væk fra ham med kroppen og hovedet den anden vej og åndede tungt ud for at slappe af.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 10, 2009 10:54 pm
taron lyttede og kunne faktisk godt høre hun var irriteret over han ville have hende til at sove, han så på hende og tænkt elidt "godt...jeg bliver her lige til de vågner" sagde han blidt og kyssede hende på kinden, han slap hende stille da hun vente sig væk og det fik ham egentlig bare have mere lyst til at komme tæt på hende igen, "okay tak..." sagde han og rejste sig, han gik hen til vinduet og lukkede det, han syndes han så en skikkelse mellem træerne, men ville ikke rigtig tænke ooiver det, han gik tilbage til sengen og lage sig ned ved angelinas side.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 10, 2009 11:01 pm
Angelina smilte bare svagt over det han sagde og gabte stille, hun holdte sig kort for munden og tænkte lidt igen. Hun ville ikke sove, det ville hun bare ikke, hun krøllede lidt sammen og holdte lidt fast i hovedpuden med fingrene og sukkede svagt, hun var bange for at få maridt, det havde hun haft meget af, selv inden hun havde mødt Taron. Hun følte sig sårbar da han rejste sig, men slappede mere af igen, da han lagde sig ved siden af hende igen og sukkede svagt men lettet, men det fik hende stadig ikke til at rette sig ud, hun lå stadig lidt krøllet sammen og hendes blod på bindet var snart størknet.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 10, 2009 11:14 pm
taron tænker lidt over skikkelsen, men ville ikke sige noget til angelina, han betragtede hende og begyndte at pille lidt ved dit hår, "sov godt min kære.." hviksede han blidt og lage sig tættere p åhende, han smilte blidt og lyttede til alle lyde der kunne være, han kunne ikke rigtig for skikkelsen ud af hovedet og han kom til at tænke på personen, det begyndte at bekymre ham lidt, for hvad nu hvis der ville ske angelina noget, det ville han slet ikke kunne leve med.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 10, 2009 11:22 pm
Angelina slappede nu fuldstændig af da han pillede lidt ved hendes hår og lagde sig tættere på hende, hun smilte svagt for sig selv, og kunne godt mærke at hun blev mere søvning af at han hviskede til hende. Hun rettede lidt på sig og tog dynen ned over hendes skuldre, så hun ikke fik det for varmt. Hun faldt lidt efter i søvn og lå endelig ret stille. Efter en time begyndte hun at bevæge lidt på sig, inde i hendes hoved drømte hun at hun gik sammen med Taron, helt alene ude på en eng faktisk, han smilte til hende og hun smilte igen, men så lidt efter skiftede drømmen og alt blev sort, hun så Taron forsvinde og skikkelsen af den mand de havde mødt tidligere idag dukkede op foran hende, idet han gjorde det vågnede Angelina med et sæt og satte sig hurtigt op i sengen, " nej!" havde hun råbt og hun trak vejret lidt hurtigt og holdte stramt fast i dynen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 10, 2009 11:35 pm
taron havde holdt øje med angelina så længe hun sov, han var helt rolig selvom hun var så urolig og så på hende da hun satte sig op så hurtigt, han satte sig stille op ved hendes side og trak hende forsigtigt ind til mig "rolig søde angelina" hviskede han blidt og holdte om hende, hendes vejrtrækning gjorde ham en smule bekymret og tænksom, han så kort mod vinduet og så over hendes skulder "rolig" hviskede en beroligne.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 10, 2009 11:41 pm
Angelina trak vejret lidt langsommere da han trak hende ind til sig og hun lagde armene løst om ham og sukkede kort, hun rystede svagt i kroppen og tænkte lidt, " undskyld.. det var ikke noget" hviskede hun lidt rystende og sukkede igen, hun gemte derefter sit ansigt ved hans bryst og ånede tungt ud, " jeg var bare så bange" hviskede hun svagt og bed sig hårdt i læben, hun kunne ikke lide at Taron var forsvundet og at skikkelsen var dukket op lidt efter, hun frygtede det værste.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 12:02 am
taron holdte blidt om hende og lyttede til hende "du skal ikke undskylde..." hviskede han blidt og kyssede hende blidt på kinden, han lage blidt hans hand på hendes hår da hun puttede hendes ansigt ind mod hans bryst, "hvad skete der?" spurgte han hende blidt og nussede hende blidt i håret, han trykkede hende blidt in dtil sig på en besyktende måde og havde slet ikke tænkt sig at slippe hende før hun er helt rolig igen, tanken om skikkelsen fik ham til at gyse kort og puttede hende endnu tættet på sig.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 5:35 pm
Angelina rystede kort i kroppen og følte sig stadig ikke roligt selvom Taron holdte om hende, hun puttede ansigtet lidt længere ind på hans bryst og nussede ham blidt på ryggen da han begyndte at nusse hende på håret. Hun trak vejret tungt og roligt, men var langt fra afslappet lige nu. " Jeg... jeg drømte at du forsvandt fra mig og at skikkelsen vi mødte tidligere idag kom efter mig lige da du var væk" hviskede hun med en gråd i stemmen og snøftede svagt, hun ville ikke græde, men bare tanken om drømmen, gjorde hende bange og hun sukkede tungt. Men hun blev lidt mistænkelig da han gøs kort og fjernede sit ansigt fra hans bryst og vendte hovedet op mod ham, " Taron... hvad er der glat?" spurgte hun stille, men også med en lidt bekymret tone.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 7:02 pm
taron holdte hende tæt ind til sig og nussede hende forsat i håret, han nød hun nussede ham og det fik ham til at blive en lilkle bitte smule mere rolig, men blev strags urolig bekymret igen da han høre hvad hun siger "skikkelsen?...hmm..men det var jo bare en drøm..jeg er jo lige her og skikkelsen er her ikke så" sagde han beroligende og så hen mod vinduet, han brød sig ikke hendes gråd i stemmen og hendes snøft, det var jo tydelige tegn på hun var bange, "der er...ikke noget galt jeg edr bare lidt...nervøs over ham skikkelsen" sagde han stille og så på hende med et lidt bekymret blik.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 7:12 pm
Angelina bed sig diskret i læben og tænkte lidt over det han sagde, hun følte virkelig at det var virkeligt, hun var bange for at der skete Taron noget, hvis nu at skikkelsen skulle komme igen og der begyndte at løbe tårer ned af hendes kinder, men det kunne ikke ses på hende at hun grad, det kunne heller ikke høres på hende. "Men.. men... hvis nu at skikkelsen skulle komme igen, jeg vil ikke have at du kommer til skade" sagde hun stille og snøftede kort igen. Hun hadede at have mareridt og især når det var Taron som forsvandt i den. Nu var hun bange for at sove igen og hun rystede svagt i kroppen igen, " jeg vil ikke have at du er bange, det er nok at en af os er det, du sagde jo selv at skikkelsen ikke var her" sagde hun stille og bed sig kort i læben, men lænede sig op og kyssede ham beroligende på underlæben og lænede sig så tilbage og smilte svagt, men det forsvandt igen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 7:25 pm
taron holdte hende tæt ind til sig pg lyttede til hende, men lage dog ikke mærke til hun var begyndt at følde tåre, "hvis han kommer tilbage...så skal jeg nok ordne ham..og der sker mig ikke noget det lover jeg" sagde han beroligende og tænkte lidt, ser så på hende "jeg er ikke bange bare lidt nervøs...og ja det sagde jeg...for han er her ikke" sagde han for at få hende overbevist om der ikke sker noget, han nød kysset selvom det var kort, men det fik ham jo til at smile lidt så det var jo fint nok, han ønskede dog at at de kunne kysset lidt længere da han elskede at mærke hendes læber mod hans.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Fre Dec 11, 2009 7:32 pm
Angelina nikkde og tørte tårerne væk fra kinderne og sukkede svagt. Hun følte sig stadig træt men turde ikke sove igen, hun var bange for at skikkelsen kom igen og hun rystede svagt igen. "Jeg har ikke lyst til at sove igen, jeg er bange for at sove" sagde hun stille og gabte svagt, men rystede bare svagt på hovedet for at få gabet væk og så tænkende op på ham. Hun ville rigtig gerne kysse ham igen, men følte ikke rigtig at hun kunne, hun var stadig indsmurt i blod i noget af ansigtet, selvom det meste forlængst var størknet, hun tog sin ene hånd op og mærkede på bindet igen, jo det var helt stift der hvor blodet havde været, hun sukkede svagt og bed sig i læben, *nu skal endnu et bind smides ud* tænkte hun og sukkede svagt igen.