Antal indlæg : 267 Join date : 27/11/09 Bosted : Cubrasia
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 7:05 pm
Angelina roede ham fortsat i håret, intet ville få hende til at stoppe lige nu, hun nød ham for meget til at ville stoppe. Da hun mærkede hans tunge komme ind mellem hendes læber, blev hun endelig ikke særlig overrasket, mere glad faktisk. Hun åbnede munden lidt og lod sin tunge møde hans og kyssede ham videre i et blidt kys til at starte med. Hun nød hans nussen på hendes arme og skuldrende, hun havde slet ikke noget imod at han havde taget hendes stropper ned, hun nød det bare og kyssede videre.
taron
Antal indlæg : 268 Join date : 29/11/09
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 7:16 pm
taron nød hun stadig roede ham i håret og nød hende i det hele taget, han mærkede hendes tunge mod sin og træk en smule på smile båndene, han lod stille kysset blive til et tungekys, han nussede stille op af hendes arme igen og stille om på hendes ryg, han fik roligt åbnet hendes kjole så hvis hun sænkede hendes arme ville den falde til gulvet, han nød følelsen af hendes bløde hud mod han fingre, han kørte stille hans hænder op på hendes skuldre og nussede hende stille igen på skuldrende.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 7:26 pm
Angelina nød ham rigtig meget og nydelsen blev størrer da han lod kysset blive til et tungekys og hun kyssede roligt med i det og kunne ikke lade være med at nyde ham. Hun kunne godt mærke at han åbnede hendes kjole, og det gjorde hende faktisk lidt nervøs, men hun sørede for at gemme den følelse lidt væk. Hun ville ikke lade den forhindre dem i at kysse, hun lod sine hænder sænke sig fra han hår, og hun lod kjolen falde på gulvet, hun var glad for at hun havde undertøj på og ikke bare var helt bar under kjolen. Hun tog sine hænder op på hans kinder og nussede dem derefter og nød stort hans nussen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 8:15 pm
taron nød hende mere og mere og lod tungekysset forsætte, han mærkede hun flyttede hendes hænder og kunne godt regne ud hendes kjole ville falde ned, han mærkede det enda også og tænkte sig igen om, han nussede hende blidt ned af ryggen og nød hun nussede ham på kinderne, han følte sig godt tilpas og var slet ikke nervøs, han ville dog ikke gør mere før han var sikkert på hun ikke synes det var ubehageligt eller for hurtigt, han ville jo ikke have at hun blev skramt væk.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 8:32 pm
Angelina lod sine hænder fra hans kinder køre ned af hans hals og ned af hans mave, hun stoppede ved kanten af hans bukser og kørte så hænderne om bag på ryggen af ham og holdte ham blidt ind til sig imens hun nussede ham lidt på ryggen. Hun kyssede roligt videre i tungekysset sammen med ham og nød ham jo mere hun mærkede af ham og hun var rigtig glad for at have mødt ham.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 8:44 pm
taron mærkede tydeligt hun flyttede hendes hænder og ´nød det utrolig meget, han nød hun nussede ham på ryggen, han kærtegnede stille hendes side og trykkede hende tættere ind til sig, han kyssede også videre med i tungekysset og nød forsat at være sammen med hende, han var også utrolig glad for at han mødte hende og at hun kunne tilgive ham efter bidet og at hun ville lade ham være så tæt på hende.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 8:52 pm
Angelina kunne godt lide at han kærtegnede hende ned af siden og at han trykkede hende tættere på sig, hun nød ham rigtig meget og kunne ikke få nok af ham. Hun brød kort kysset og smilte svagt, " hvordan kan du være så dejlig" hviskede hun drillende og kyssede ham igen i et udviet kys og nussede ham stadig fortsat på ryggen, men den ene hånd tog hun hen på hans bryst igen og lavede cirkler på det imens hun sørgede for også at nusse ham på brystet. Hun sørgede for at være rolig og ikke lade nervøsiteten tage over, hun havde aldrig været halv nøgen med nogen dreng før, så hun var bange for ikke at være køn i hans øjne.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 9:17 pm
taron nød at være så tæt på hende og mærkede hun trykkede ham tættere på hende, han fik set på hende da hun bræd kysset og smilte lidt, han nåede ikke at svare før han mærkede hendes læber igen men det gjorde ham nu ikke så meget da han bae nød at kysse med hende, han nød hun nussede ham og mærkede så hun flyttede hendes ene hånd, han nød hun også nu nussede ham på brystet og han lage slet ikke mærke til hun var nervøs, han kom til at tænke på det kort glimt han fik af hendes krop og han trykkede hende tættere på ved tanken, han nussede hende forsat stille op og ned af hendes ryg,
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 9:36 pm
Angelina kunne godt mærke at hun var begyndt at få gåsehud og det var måske fordi Taron var så kold, eller fordi hun var nervøs, det kunne jo sagtens være begge dele. Hun kyssede ham videre og kunne mærke ham tydeligt imod hende og det nød hun bare, hun mærkede dog at han trykkede hende ind til sig igen og nussede hende op langs ryggen. Hun trak maven kort ind, på grund af alle spændingerne og fordi hun var så glad for at være hos ham lige nu, men der var stadig mange ting hun tænkte på og det var hun bange for at han ville lægge mærke til.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 9:56 pm
taron kunne godt mærke hun fik gåsehud og tænkte lidt ovre om han skulle stoppe, men han ville helst ikke stoppe kysset, han lod kysset vare ved i noget tid også brød han det, han lage sin kind mod hendes "er du okay?..stop mig hvis...jeg går for langt" hviskede han blidt ind i hendes øre, han holde hende tæt til sig og nød at kunne mærke hendes krop, han nussede hende stadig blidt på ryggen, han tænkte sig om og lyttede lidt.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 10:05 pm
Angelina lagde roligt armene om hans nakke igen og sukkede svagt, " jeg har det fint.. jeg har bare aldrig prøvet sådan noget her før, for det er ikke værd dag... du ved nok... at en fyr gider at kysse og være sammen med en blind pige, og du vil aldrig kunne gå for langt, jeg fik bare gåsehud, fordi du er så dejlig" hviskede hun med et svagt smil og grinte svagt men kort. Hun holdte ham blidt ind til sig og nød at mærke ham, hun rødmede dog lidt da hun kom i tanke om at hun ikke havde sin kjole på, men kun en bh og et par trusser, og hun bed sig hårdt i læben.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 10:16 pm
taron mærkede hun lage armene om han nakke og lyttede "godt...jeg har heller aldrig prøvet det før..okay...men sig til hvis jeg går for langt alligevel..for du er også utrolig dejlig og jeg vil aldrig miste dig" hviskede han og smilte lidt og kyssede hende blidt på kinden, han stoppede sin hånd ved hendes bh, han tøvede kort men åbnede den så stille op og kyssede hende blidt på kinden igen, han trykkede hende blidt tættere på ham, "min søde angelina...jeg har ikke følt mig så glad før..." hviskede han blidt ind i hendes øre.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 10:23 pm
Angelina smilte svagt og tænkte lidt inden hun svarede, " det skal jeg nok Taron" lige nu fløj hans navn så dejligt i luften værd gang hun sagde det og det fik hende til at smile svagt, " jeg vil heller aldrig miste dig" hviskede hun og nød hans kys på hendes kind og holdte stadig blidt om ham. Hun mærkede godt hans hånd ved hendes bh åbning og hun bed sig diskret i læben, men lod ham bare åbne den, da han trykkede hende tættere på sig, gjorde hun det samme med ham og smilte svagt igen, " så er vi to... min egen" hviskede hun lidt tøvende med det sidste, men kunne ikke lade værd og hun smilte svagt igen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 10:32 pm
taron smilte lidt og lyttede opmærksomt "godt.." svarede han kort men blidt og trykkede hende forsigtig lidt tættere på, han sagde ikke noget til det andet hun sagde han smilede bare glad og kyssede hende blidt igen på kinden, han fugtede sine læber da han fik åbnet hendes bh, han mærkede hun samme med trykket "det er jeg glad for min smukke" han havde intet problem med at sige det da det virkede så rigtigt at sige, han fik vibet bh'ens stropper ned som ved kjolen, han begyndte at kysse hende blidt ned af halsen, han sørgede dog for hans instingter ikke vlige pludselig ville komme frem igen.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 10:38 pm
Angelina nøjes bare med at smile svagt over de ting hun sagde og hun fik en varm fornemmelse i kinderne og i maven da han kaldte hende smukke, hun følte sig aldrig smuk, kun lykkelig lige nu og hun sukkede svagt, " jeg er ikk smuk Taron, det vil jeg aldtig blive" sagde hun stille og sukkede svagt igen. Da han begyndte at kyssede hende ned af halsen, vendte hun hovedet lidt, så han kunne komme til og hun smilte svagt, men kort igen og nød det. Hun gav ham et blidt klem og kunne ikke lade være med et nyde ham, hvordan skulle man ikke kunne lade være med det??..
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 10:48 pm
taron smilede lidt og lyttede til de ting hun sagde, han rystede opgivende på hovedet og ville ikke til at diskutere det emne nu, så hasn valgte ikke at svare men at forsætte med at kysse hende ned af halsen, han fik stille trukket hendes bh af hende men lage sine hænder om på hendes ryg igen, han smilede svagt og nød hende, han kunne mærke hendes bryst mod sit og trykkede hende blidt ind mod sig igen, han var meget forsigtig med det han gør, han nussede hende ned at ryggen.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 10:55 pm
Angelina nød ham rigtig meget, sikkert mere end hun måtte for ham og hans instinkter. Hun kunne godt lide at han kyssede hende ned af halsen, hun følte sig rigtig godt tilpas med at have ham tæt på sig, hun lod stille sin bh falde ned på gulvet til kjolen og rødmede svagt igen. Hun tøvede dog lidt, men kørte så sine hænder ned til hans buksekant og begyndte langsomt at åbne hans bukser.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 11:02 pm
taron nød hende og kysede videre ned på skulderen, han nød at kunne mærke hendes krop på den måde, han tog et dybt åndedragt og forsatte med at kysse hende på skulderen, han mærkede hendes hænder ved hans bukser og kunne så mærke at hun åbne dem, han nød det faktisk og følte sig stadig godt tilpas, han nussede hende nede ved lænen og rørte stille ved kanten af hendes trusser .
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 11:09 pm
Angelina smilte svagt og bed sig blidt i læben, men det var kun fordi hun nød hans kys på hendes skulder, dahun havde åbnet hans bukser, kørte hun hænderne op bag hans nakke igen og nussede ham blidt der. Imens hun bøjede hovedet hen til ham og kyssede ham blidt på øret og smilte så svagt igen. Hun følte sig tryg og rigtig godt tilpas med ham lige nu, hun ønskede faktisk at de ikke blev nød til at skilles på et tidpunkt og den tanke gjorde hende faktisk lidt trist, men rystede kort på hovedet og prøvede at glemme det.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 11:35 pm
taron smilte blidt og kyssede hende forsat på skulderen, han forsatte så med at kysse hende videre op af hendes skulder igen mod hendes hals, han mærkede hans bukser nu var åbne og han løftede bare det ene ben kort og så det andet og hans bukser faldt ned på gulvet ved hendes kjole og bh, han nød kysset på han høre og hen grinte lavmælt og kort, han trykkede hende blidt tættere på ham og kunne så mærke hun rystede lidt på hovedet, han tænkte lidt om han måske havde gjort noget forkert, men han tænkte så at hun nok vbille sige det så.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Ons Dec 02, 2009 11:48 pm
Angelina smilte svagt og viste godt at han sikkert havde opdaget at hun havde rystet på hovedet, hun mærkede at hans bukser faldt ned på gulvet og hun smilte stadig svagt. Hun nød hans kys og kunne slet ikke få nok af dem, bare hans dejlige bløde læber var imod hendes hud eller mund, så var hun tilfreds. Hun holdte ham ind til sig og bed sig lidt i læben, " Taron, vil du love mig at være blid, medmindre jeg siger at du ikke behøver at være det" hviskede hun og bed sig i læben igen, men sørede for at hendes nervøsitet ikke ødelagde det helle for dem lige nu.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 03, 2009 12:11 am
taron smilte svagt og holdte hende ind til sig, han kyssede hende blidt på halsen og nød at være tæt på hende, han lyttede til hvad hun sagde og stoppede så med at kysse hende på halsen, han lage igen sin kind mod hendes "ja det lover jeg...jeg ville aldrig gøre noget ved dig du ikke ville have" hviskede han stille ind i hendes øre, han tog stille fat i hendes trusse kant og trak dem stille ned, han var meget forsigtig og en smule tøvende men han gjorde det, han kørte forsigtigt sine hænder hen på hendes hofter.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 03, 2009 4:07 pm
Angelina bed sig diskret i læben og smilte svagt, hun elskede når han hviskede hende ind i øret det kunne hun nemlig godt lide, så følte hun nemlig at hun havde ham tæt på sig. "Tak søde, det er jeg glad for" hviskede hun tilbage og smilte svagt, hun bed sig igen i læben da han tog hendes trusser ned og blev lidt nervøs, men lod dem falde ned på gulvet og hun sukkede lettet, men lydløst. Hun kørte så tøvende hænderne ned til hans boxershorts og hev dem tøvende og stille ned, hun tog lidt efter sine hænder op bag nakken på ham igen og nussede ham.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 03, 2009 5:41 pm
taron smilte stille og holde hende blidt ind til sig, han kyssede hende blidt på kinden igen, "så lidt min kære.." hviskede han blidt i hendes øre og kunne mærke hun var helt nøgen nu, han mærkede hans boxershorts fladt ned på gulvet ned til det andet tøj, han mærkede først nu en lille nervøsitet og en svag varme i kinderne, han kørte blidt sine hænder ned af hendes lår og trængte stille ind i hende, han synes følelsen var mærkelig men behagelig alligevel og kyssede hende forsigtigt på skulderen igen.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Tors Dec 03, 2009 5:48 pm
Angelina gispede og mærkede et lille stød, da han trængte op i hende og hun bøjede hovedet lidt ned. Hun nød at mærke ham inden i sig nu, hun holdte ham tættere ind til sig og bed sig diskret i læben, for ikke at komme til at stønne første gang de var sammen. Hun fandt det lidt pinligt, og ville ikke rødme, hendes nervøsitet sænkede sig lidt efter at han havdet rængt ind i hende og ligenu var alt andet ligemeget, undtagen Taron. Hun følte at de på en underlig måde smeltede sammen og hun kunne godt lide at mærke hans nøgne krop imod sin, selvom det var op af døren.