The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 koldt og rådt

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 2:57 am

Chace brød sig godt nok ikke om at folk rørte for meget ved ham, men da un var så træt som hun var, så fik hun lige lov til at støtte sig ved at holde fast i hans arme, " jeg bærer dig bare ud til bilen, så kan du også få sovet lidt i den" sagde han roligt og tog hende derefter forsigtigt op i armene, for hun var jo ikke vampyr, så hvis han maste eller knækkede et eller andet på hende, så ville det ikke heale ligesom Chace. Han smilte lidt svag igen og begyndte derefter at gå hen mod døren, med Miku i favnen.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:06 am

miku støttede sig mod ham og lyttede til hvad han sagde "tak skal du have...undksyld jeg er så besværlig..." mumlede hun undskylende og træt, hun mærkede han løftede hende og at han var forsigtigt, "jeg falder nok...i søvn...snatr" mumlede hun træt oh faldt kort efter i søvn, hendes hovede dumpede stille in dmod hans brystkasse, men var ellers helt slap, det var meget underligt hun bare kunn elade en næsten helt fremmet til at køre hende hjem og han gav hende enda lov til at sovem lidt underlig ting for miku.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:13 am

Chace rystede kort på hovedet og smilte svagt, " du er ikke til besvær, du vejer jo ikke noget alligevel, så det skal nok gå, bare rolig" sagde han med et let smil og gik roligt videre, han mærkede at hendes hoved dunkede ind mod hans brystkasse, det fik ham til at stivne lidt, men gjorde ellers ikke noget ved det. Han fik åbnet dørene uden besvær og kom derefter ud fra stationen og ud på parkerinspladsen lige foran og gik roligt hen til sin bil. Han åbnede døren og fik langt hende ind på bagsædet, så hun i det mindste kunne få lov til at lægge ned imens hun sov og han satte sig derefter ind på forsædet og startede bilen.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:20 am

miku smilte træt og sov tungt så hørte ikke helt hvad han sagde til sidst, hun lå i hans favn og puttede stille sit hovede mod han brystkasse i søvne altså, hun sov hele vejen hen til bilen og sov uforstyrret videre da han havde lagt hende ind i bilen, "mmh..." mumlede hun hlet stille og smilet stadig stille, hun rystede svagt da hun stadig fryste en smule, men på grund af hun sov lage hun ikke rigtig mærke til det.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:35 pm

Chace tænkte lidt, men da han ikke frød tog hans sin jakke af og lænede sig om til hende og lagde over hendes skuldre og håbede på at hun ville få varmen igen. Han rettede sig på plads i sædet og bakkede ud og kørte derefter ud fra parkeringspladen, han kørte roligt og i et fint tempo da han jo havde en pige med i bilen, så ville han ikke køre hurtigt og uden grænser som han plejede når han var alene. Chace havde ikke problemer med at finde rundt i byen, han fulgte bare duften af Miku rundt i byen, for han kunne godt dufte den udenfor selvom de var inde i bilen, han skiftede gear og kørte roligt videre.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:42 pm

miku sove videre, men tog fat i hans jakke da han lage den over hende og puttede sig godt ind i den, hun havde været mange stæder i løbet af aftenen, da hun havde spunget 3 forskellige steder i løbet af den aften, ellers havde hun været på caféen hele dagen siden morgen stånden, hun havde gået hen til sit arbejde fra sit hus/lejlighed, som lå i blandt en masse andre lejligheder i et stort lejlighedskompleks.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:50 pm

Chace kunne godt se at det ville blive lidt mere besværligt da han lagde mærke til at hendes duft førte flere steder hen. Han holdte ind til siden, selvom de var ude på vejen, men det tog han sig ikke af. Han lænede sig lidt over rattet og lagde hænderne på værd sin side af hovedet og rystede kort på hovedet. Han prøvede at koncentere sig om hvor hendes duft var stærkest, han vendte sig dog og så kort tilbage på hende, han smilte svagt over at hun havde putter sig godt ind i hans jakke og holdte masken for ikke at grine, han ville ikke vække hende. Chace sukkede svagt og lænede sig tilbage i sædet, han rystede kort på hovedet igen og kørte derefter en hånd gennem håret.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:59 pm

miku havde puttet sig godt in di hans jakke og sov fredligt og trygt, et lille smil tegnede sig på hendes læbe, hun drømte og det var for en gangs skyld en god drøm, det var længe siden hun havde drømt gode drømme, for hun plejede at have marerit eller slet ikke at drømme, hun sov videre selvom han stoppede, hun lage faktisk slet ikke mærke til noget som helst hvilket hun plejede selvom hun sov, men denne gang var hun helt væk og i en dyb, tryg og god søvn.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:09 pm

Chace rettede lidt på sit hår og vendte kort blikket tilbage på Mike, han vendte sig helt imod bagsædet og så betragtende på hende imens hun sov. Han bed sig tænkende i læben, *hvorfor gør jeg overhovedet det her?* spurgte han sig selv inde i hovedet, det lignte ham slet ikke at tilbyde en fremmed han lige havde mødt et lift hjem og så endna at bære hende ud til bilen. Han rystede kort på hovedet og gav sig til at lære alle hendes træk, både på kroppen og i ansigtet, han tænkte lidt over det og følte virkelig en trang til at røre ved hendes hår eller hendes kind, men han sukkede bare svagt og vendte blikket ud af side ruden.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:28 pm

miku havde virkelig bare trangt til at sove, hun så helt fredelig ud og puttede sig bedre ind i jakken, hun mumlede stille og smilet stadig i søvne, hendes hår lå elegant og let ned over min skulder og ned over hendes hals, hun sov tryg som om hun var sammen med en hun havde kendt hele hendes liv, at hun havde stolet sådan på ham og taget imod hans tilpus med et lift og enda så falde i søvn, det kunne gå mange ting galt ved det, tænk hvis han havde tænkt sig at gøre hende noget ondt, hun havde bare stolet på ham som om hun altid havde kendt ham.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:34 pm

Chace vendte blikket på Miku igen og så hvordan hendes hår lå elegant ned over hendes skulder, han blev igen lidt betaget af hende, men rystede kort på hovedet og sukkede svagt. Han havde ikke troet at hun ville sige ja, selvom de fleste piger han havde kendt, kun sagde ja når de kunne se at han havde penge. Men denne gang var det anderledes med hende, han kunne sagtens mærke hendes tillid til ham og det fik ham til at bide sig svagt i læben, han var nu ikke særlig meget tyben som gjorde onde ting mod piger, kun dem som havde fortjent det, selvom mange godt kunne tro det om ham, på grund af hans udseende. Chace kørte en hånd gennem sit hår igen og stak tungespidsen ud og legede lidt med sin læbepiercing.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:46 pm

miku sov i et godt stykke tid, men hun vågnede dog efter det stykke tid da hun jo ikke ligefrem lå fantastisk godt på det bagsæde, hun gned sig lidt i øjnene og gabte en smule, hun var stadig træt men ikke lige så meget som før hun kunne hvert fald godt holde sig vågen nu, så søvnen havde hjulpet hende, hun åbnede øjnen på klem og så lidt rundt og fik så øje på chace, hun lage først nu mærke til hun havde hans jakke over hende og en svag rød farve dækkede hendes kinder, hun bed sig svagt i læben og så på ham, hun fik sat sig lidt op så hun kunne se lidt ud, *hvor er vi?* tænkte hun en smule forvirret og vente blikket med ham.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:52 pm

Chace tog sin tunge ind i munden igen, da han så at hun rørte på sig og tænkte lidt over om hun var ved at vågne eller om hun bare drømte så hun bevægede sig af den grund. Men han var ikke i tvivl om at hun var vågen, da han så at hun gabte og gned sig lidt i øjnene. Han fulgte hende lidt med øjnene da hun satte sig lidt op og tog sig ikke af at hun blev rød i kinderne, han smilte faktisk svagt over det og rystede kort på hovedet. Men da hun sendte ham et forvirret blik, vendte han sig væk fra hende og satte sig ordenligt til rette på forsædet igen, han holdte hænderne på rattet, men det så ikke ud til at han kørte endnu.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 5:19 pm

miku så lidt på ham og tænkte sig om, hun kom helt op og side og så ud igen "undskyld jeg sådan faldy i søvn..." sagde hun undskyldende og stille, hun så på hans jakke og pillede lidt ved den, han havde gevet hende varme og det synes hun egentlig var lidt sødt af ham, hun så på ham igen og rettede sig lidt op så hun sad ordenligt "har du holdt her længe?" spurgte hun forsigtigt og ser på ham, men flyttede så blikket ned på hans hænder og rettet *han har bare holdt her og med mig sovene...han havde sikkert andre ting at tage sig til en at vente på jeg ville vågne* tænkte hun og fik det nu lidt dårligt over hun bare havde ligget og sovet og brugt hans tid.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 5:30 pm

Chace så ikke på hende, selvom hun snakkede til ham, han lyttede til alle de bevægelser hun lavede imens hun satte sig ordenligt op og han hørte også at hun pillede lidt ved hans jakke og han smilte svagt, men kort over det og tænkte lidt. " Det gør ikke noget... og jeg har ikke holdt her særlig længe, så det skal du ikke tænke på" sagde han roligt og smilte svagt, men kort igen, hun havde endelig ikke brugt hans tid, han havde jo alligevel så meget overskud fordi han jo ikke selv sov. Han vendte endelig blikket på hende, men det var kort, men det blik han sendte hende var tænkende og ret forvirrende, han sukkede lydløst og vendte blikket frem igen.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 5:49 pm

miku så på ham og tænker sig godt om "okay..men undskyld alligevel..du burde ikke bruge dit tid på at vente på jeg vågnede" sagde hun undskyldende og så ned på han jakke igen, hun så på ham lige da han så på hende så hun så hans forvirrede blik "øhm...vil du stadig køre mig hjem?...altså jeg kan godt selv gå hjem nu..hvis du ikke gider" sagde hun stille og et svagt min kort smil tegnede sig på hnedes læber, det var egentlig lidt underligt hun ville helst have han ville køre hende, men ikke fordi hun ikke ville gå, men fordi hun gerne ville være sammen med ham og lære ham lidt bedere at kende, hun pillede stille ved han jakke, men så ikke på den.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 6:09 pm

Chace så på hende igen, men denne gang med et roligt blik og han smilte svagt, " jeg har god tid, jeg sover jo ikke så når der endelig er noget at lave så tager jeg nok chancen også er det ligemeget om det så er at høre og se dig sove" sagde han med et skuldertræk og smilte svagt igen, han havde endelig ikke noget imod at se på hende imens hun sov, det beroligede ham lidt at se hende sove, hun så meget fredfyldt ud nemlig. Han kunne ikke lade være med at grine af det andet hun sagde og rystede så på hovedet, " hvis jeg ikke ville have kørt dig hjem, så havde jeg allerede smidt dig sovende ud på vejen nu, så jeg køre dig hjem alligevel, du kan jo ikke gøre for at du var træt" sagde Chace med et skævt smil og så frem for sig igen, også mest fordi han ikke ville have at hun gik endnu, han ville gerne have nogen at snakke med inden han selv tog hjem og han ville gerne høre mere om hende.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 6:23 pm

miku så på ham og blev betaget af hans smil, hun lage hovedet en smule på skrå og tænkte sig lidt om, hun lyttede til hans ord og blev lidt rød i kinderne igen "okay...godt nok så.." sagde hun med et lille smil, hun pillede stadig ved han jakke og trak den stille ind i sin favn, mest for at have noget af hans ting tæt på sig, da det af en eller anden grund fik hende til at føle sig mere tryg, hun hørte han grin og så på ham igen, hun lyttede til hvad han sagde og kom med et fnis, "når når okay...så er jeg da glad for du gerne vil køre mig hjem..det ville nok ikke havde været så sjovt at vågne op et eller andet sted i byen" sagde hun med en lidt fjollet grin, hun følte sig utrolig tryk i hans selvskab og det var hun ret glad for. også det at han faktisk var så sød mod hende gjorde hende glad.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 6:40 pm

Chace så kort på hende igen og smilte svagt over hendes rødmen, det var ikke super tydeligt at se hun blev rød i kinderne, men lidt kunne han da godt se på hende. Han så kort ned på sin jakke som hun havde i sin favn og det undrede ham lidt at hun tog den ind til sig, han viste jo ikke at hun følte sig tryg hos ham lige nu. Chace smilte bare stadig svagt, men i hans hoved foregik der mange forskellige ting, " nej det ville det nok ikke, men alligevel chancerne for at jeg smider dig ud af min bil er utrolig minimal, men kun så længe at du ikke irretere mig" advarede han med et fjollet grin ligesom hende og blinkede kort. Han så så frem for sig igen og drejede nøglen i tændingen så bilen startede op igen.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 6:51 pm

miku så på ham med en smil, hun knugede jakken ind til sig, men tænkte ikke hóver det mpske virkede underligt, hun blev betaget af ham og hans smil igen og slog så blikket ned "nej...det er jeg da glad for..hvad skal der til for at irritere dig..bare så jeg ved det så jeg ikke kommer til at irritere dig" spurgte hun lidt drillende men hun ville egentlig godt vide det så hun ikke irriterede ham for hun ville gerne være i hans selvskab og lære hma bedere at kende, hun lyttede til han fjollede grin og så han så han blink, hun kunne godt regne ud han gjorde det fordi hun havde grinet fjollet selv, hun hørte så han tændte bilen og så ud af side vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 7:06 pm

Chace begyndte at køre igen og igen sørede han for ikke at køre for hurtigt eller vildt, når nu han havde en pige med sig i bilen, han så kort på hende igen, men sørede for at holde øje med vejen, han ville jo heller ikke køre galt med hende i bilen og han bed sig tænkende i læben. "Hmm.. det er svært at sige, men piger kan især irretere mig hvis de bruger min tillid for meget også til sidst stikker halen melem benene, det mener jeg også med at køre med mig, hvis de bare er ude efter mine penge eller få et knald" han sagde det ligeud til hende, han tænkte ikke så meget over sine ord, som han brugte i sin forklaring, men han håbede på at hun kunne klare det.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 7:17 pm

miku så ud af vinduet og så på de ting de kørte forbi, hun lyttede opmærksomt til det han sagde "okay..det er jo så forståelig nok...jeg vil ikke misbruge din tillid det er en ond ting at gøre nemlig..du køre da ikke så vildt du køre da meget roligt?..." spurgte hun undrende om, hun undgik at komentere de sidste tog ting og allermest det sidste, hun ville ikke selv have hans penge selvom hun nok egentlig godt kunne bruge dem, men hun vil ikke have dem hun ville hellere tjener dem selv så, den sidste ting ville hun helst ikke tænke på, hun synes at et 'knald' kun skal foregå i et parforhold og ikke med nogen andre, hun havde slået blikket ned og knugede jakken godt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 7:35 pm

Chace smilte svagt, fordi han godt lod mærke til at hun ungik at kommentere hans penge og at pigerne var ude efter et knald, han så kort på hende igen og tænkte lidt, " tak, du er så også den eneste pige som nogensinde har sagt det til mig, men jeg er også rimelig dårlig til at vælge mine typer med omhu.. jeg køre kun roligt, fordi jeg har dig i bilen" svarede han og smilte svagt igen. Han havde dog på fornemmelsen at hun sad og tænkte meget lige nu, selvom han ikke viste om hvad, han vendte kort blikket på hende igen og så at hun knugede jakken ind til sig, " fryser du stadig?" spurgte han stille, og vendte blikket ud på vejen igen.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 7:43 pm

miku så lidt påå ham og lyttede til hans ord, hun betragtede hans smil og lage så hovede et smule på skrå "så lidt..jeg vil nok ikke være den eneste..du har nok bare været uheldig med de piger..for der er mange der kun tænker på ja de to ting" hun sagde det sidste lidt tøvende og stille og så ned "hvordan køre du da så rigtigt?" spurgte hun forsigtigt og så op på ham igen, hun knugede forsat jakken ind til sig og lyttede til det han sagde "øhm..nej ikke rigtig.." sagde hun stille op så på ham, hun overvejede slet ikke at det var på grund af hun holdte hans jakke så tæt på sig at han spurgte.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 9:24 pm

Chace så kort på Miku og tænkte lidt over det hun sagde, men trak bare på den ene skulder og smilte svagt, " ellers også er det bare fordi jeg ikke kan se forskel på dem som kan lide mig og dem som bare vil have penge og sex, der er også mange piger som bliver bange for mig når de møder mig" tilføjede han stille og så frem igen, han lod godt mærke til hendes tøven men kommenterede den ikke, han smilte skævt da hun spurgte til hans kørsel og så på hende igen, " jeg kører meget hurtigt, meget vildt, svinger godt i svingene, sådan nogle ting" svarede Chace og smilte stadig skævt. Chace så kort på sin jakke igen og det skæve smil, blev til et svagt smil, " jeg kan sagtens sætte varme på" tilbød han og så frem igen, for at se efter hvor han kørte hen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





koldt og rådt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
koldt og rådt
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Stationen-
Gå til: