The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 koldt og rådt

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 4:42 pm

miku vendte hurtigt på ham igen "gør den?...men..jeg har da ikke været her...tror jeg ikke..nej det har jeg ikke..jor bor inde i byen i en lille lejlighed..." forklarede hun forvirret og knugede jakken ind til sig, hun gemte sin ansigt ind i hans jakke og så ud til at tænke meget "bare gør som din næse nu siger... den lyver vel ikke" sagde hun ind mod jakken, men vendte så blikket mod ham igen, hans næse kunne vel ikke tage fejl det kunne jo godt være hun havde været der, men hun havde måske bare glemt at hun havde været der.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 4:54 pm

Chace så kort på hende igen og skulle til at svare at da hans næse ville have ham til at dreje af lidt længere henne. " Så meget har du heller ikke været på motorvejen, for nu vil den have mig til at dreje" sagde han og smilte svagt. Og rigtigt nok, så drejede han lidt efter og kunne med sit syn se at vejen ville have ham ind mod byen, de kørte i et okay tempo, for som sagt så ville han ikke køre for vildt med en pige i bilen og slet ikke Miku efter hans bid. Han så på hende igen og trak lidt på den ene skulder selvom hun ikke ville kunne se det, " min næse kan godt tage fejl, det sker bare sjældent, den er jo beregnet til at spore et bytte tæt på eller længere væk" forklarede han og så ud på vejen, " ligesom et rovdyr" tilføjede han mumlende lidt efter og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 5:02 pm

taron lyttede til ham og vendte blikket på hende med et lille nik "okay godt nok...jeg kan bare overhoved ikke huske jeg har været på motovejen...men det har jeg nok" sagde hun stille og puttede jakken godt ind til sig, hun så ud af vinduet og prøvede at se noget, men hun opgav kort efter for hun kunne intet kinde, hun vendte blikket om på ham igen og smilte svagt, hun nikkede stille til da han sagde "det er rigtigt...det er at smart instingt.." sagde hun stille og havde ikke noget imod den måde han havde forklaret sig på, hun lage hovedet en smule på skrå, men rettede det hurtigt op igen da det gjorde ondt i halsen.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 7:59 pm

Chace så på hende og smilte svagt, han havde ikke noget imod folk der glemte ting, det var han også selv ude for en gang imellem, han trak lidt på den ene skulder og smilte svagt igen, " det gør ikke noget at du har glemt det, så er det bare godt at vi har min næse lige nu, til at vise os vej" sagde han tænkende og smilte svagt igen. Chace kunne godt se det smart ved sin næse, men så alligevel ikke, han rystede lidt på hovedet og svarede ikke på det sidste hun sagde, da han ikke kunne komme på noget svar til det, han drejede af lidt længere henne og de var nu inde i byen.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 8:14 pm

miku så på ham og smilte stille "ja...det har du ret i...jeg er glad for din næse" sagde hun og smilte lidt mere, hun trøk sine ben op til sig og pillede lidt ved jakken, hun så der kom nogle få lys fra lyspælene ude på gaden og tænkte sig lidt om, hun vendte blikket mod ham igen "når jeg kommer hjem...bliver du så ved mig?...resten af natten" spurgte hun blidt og så bedende på ham, hun ville ikke være alene igen, hun ønskede bare han ville være ved hende foraltid, men han havde vel også andre ting at lave så hun ville såå trang sig på.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 8:22 pm

Chace kunne ikke lade være med at grine lidt af hendes kommentar og smilte svagt, uden at se på hende, " det er jeg glad for, mit ansigt ville nok heller ikke se så lækkert ud hvis jeg ikke havde min næse, så det er jeg da også selv glad for" drillede han smilende og så kort på hende. Men han sank dog lidt en klump over det andet hun sagde og vendte blikket på hende igen, " hmm.. det ved jeg ikke Miku, jeg har ikke gjort andet end at give dig problemer idag, og jeg vil ikke starte med at kaste mig over dig, hvis jeg kom med indenfor, min tørst kan få mig til de mest ånsvage ting, hvis den skulle komme igen og jeg regner ikke med at du overhovedet ville lade mig gøre det" sagde han lidt alvorligt, men sørgede også for at holde sin tone rolig og venlig.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 8:39 pm

miku kunne ikke lade være med at grine lidt "du har helt ret...din næse gør dit ansigt fuldændt ligesom dine øjne og dine øre...og din mund" sagde hun i en drillende tone og smilte lidt til ham, men hendes smil forsvandt over det han sagde, hun vendte blikket ned og pillede ved hans jakke "vil du ikke nok blive...jeg er ligeglad med hvad du gør og for min skyld må du gøre hvad du vil...jeg vil bare ikke være alene..." sagde hun stille og lidt trist, hun knugede jakken ind til sig og sukkede stille, men så stille at det ikke kunne høres.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 9:40 pm

Chace smilte skævt og så på hende igen, han var glad for at hun kunne grine og smile igen, selvom det var kort, men alligevel varmede det ham på en underlig måde, men det var han kun glad for, "hm... mit ansigt er nu ikke lige så perfekt som dit er" sagde han og smilte svagt til hende denne gang og tog blikke ud på vejen igen. Chace rettede lidt på sig, da hun sagde at han måtte gøre hvad han ville og det fik ham til at tænke sig lidt om, "okay... så bliver jeg men.. idet jeg træder ind af din dør så har du komandoen over mig, så jeg kun gør hvad du siger,så jeg heller ikke kommer til at gøre noget dumt imens jeg er hos dig" sagde han tænkende og så kort på hende igen, men ellers koncenterede han sig kun om vejen.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 10:24 pm

miku så på ham og fik smiltet lidt igen "jeg synes dit ansigt er perfekt...og det er mit altså ikke" sagde hun stille og så ned igen, hun pillede ved jakken og tænkte sig godt om "okay...så jeg kan få dig til hvad som helst?..lige så snart vi kommer ind af døren?" spurgte hun stille og bed sig stille i læben, hun så op på ham igen og betragtede ham, hun blev ved med at finde ting på ham hun kunne lide, hans øjne havde fascineret hende fra starten og da de havde kysset var hans læber og blevet 1000 gange bedere, hun vendte så blikket ned og tænkte sig om, hun var blevet godt og grundig forelsket i ham og det var hun egentlig meget glad for.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 10:33 pm

Chace slap rattet med den ene hånd og tog blidt fat om hendes hage og betragtede hendes ansigt, han smilte så svagt og slap hendes hage og tog hånden til sig igen, " jo det er, kvinders ansigter er perfekte, dit er ligesom at være i himlen" sagde han og smilte svagt igen. Chace så derefter ud på vejen igen og tænkte lidt over hendes spørgsmål, han nikkede så svagt og så kort på hende igen, " ja det er rigtigt, du har kontrollen over mig lige så snart jeg kommer inden for din dør" sagde han med et nik igen og han drejede hen mod en blok men lejligheder da hans næse ville have ham derhen. Chace syntes bedre og bedre om Miku, han synes hun var noget af det dejligste og bare at røre hende gjorde ham helt skør.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 10:47 pm

miku mærkede hans hånd og bed sig stille i læben, hun slap sin læbe igen og betragtede ham lidt "øh...t-tak.." stammede hun stille og var blevet lidt rød på kinderne, hun vendte blikket ned da han slap hendes hage og et lille smil kom frem på hendes læber, hun trak jakken helt tæt ind til sig og lukkede sine øjne "okay.. fint med mig" sagde hun stille og åbnede stille øjnene, hun så op på ham igen og smilte stille, hun så lidt ud og kunne endelig kende stedet *min lejlighed...endelig* tænkte han med et lettet suk, hun var glad for at være hjemme og især også at han ville blive ved hende, det gjorde hende glad og hun følte sig allerade meget gladere nu.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 10:52 pm

Chace smilte svagt men varmt over hendes rødmen og fandt det utrolig nuttet, han kunne jo ikke selv rødme på den måde, men flovhed kunne han jo sagtens føle. Han fulgte gaderne lidt med blikket ud på gaden og studerede blokkene lidt, han søgte med sin næse hvor hendes duft var tydeligst og fandt så endelig den rigtige blok og drejede ind og holdte på den parkeringsplads som var foran den. Chace var hurtigt ude af bilen og åbnede nu døren på Mikus side og smilte svagt til hende, " den dame" sagde han meget elegant for at drille hende, og viftede med armen som tjernere eller butlere nu gjorde når damerne kunne stige ind eller ud og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 11:01 pm

miku kunne kende lejligheds blokken og smilte stille, hun skulle til at se på ham, men undrede sig over han var væk og fik så et stort chok da døren gik op, hun så på ham og begyndte at grine over hans høflighed, hun steg ud af bilen og kyssede ham på kinden "tak chace..." sagde hun sødt og tog hans hånd, hun havde stadig hans jakke trykket ind til sig med den ene arm, hun træk ham med hen til lejligheds blokken og fandt en nøgle frem "min lejlighed er den øverste..." sagde hun stille og fik låst op, hun træk ham med ind og videre op af trappen, hun så på ham og smilte stille til ham.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 11:06 pm

Chace smilte svagt og tilfreds da hun kyssede ham på kinden og gav hendes hånd et blidt klem da hun tog fat i den. Heldigvis havde hans nøgle til bilen en automat lås, så han ikke behøvede at låse den med nøglen, men at han bare skulle pege på sin bil og trykke på en knap. Han nikkede kort til det hun sagde og fulgte roligt med hende indenfor og op af trappen, da hun smilte svagt til, kunne han ikke lade være med at smile svagt tilbage og så sig derefter nysgerrigt omkring og tænkte lidt. Han så så på hende igen og tænkte kort, "hmm... jeg kan ikke vente til at se den" sagde han og lød meget nysgerrig og fik smilt svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 11:17 pm

miku så på ham ogs milte svagt "lad vær med det...den er ikke noget specielt bare så du ved det" sagde hun stille og gik videre op af trapperne, hun synes det var meget sjovt han var så nysgerrig og det fik et lille fnis ud af hende, hun kom helt op af trapperne og gik hen til den ene døre da der var to, hun slap stille hans hånd og låste døren op, hun skubbede til døren med skuldren imens hun trykkede ned i håndtaget, døren bant lidt, men hun fik den nu op alligevel, hun tog sine sko og jakke af, det kunne nu ses at hun kune havde haft en top og en tynd pige skjorte og en nederdel under jakken, hun vendte blikket hen på ham og smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 11:23 pm

Chace smilte svagt og rystede kort på hovedet da han ikke helt var enig i det hun sagde, eller han ville ikke rigtig tro på det, " det tror jeg ikke på, den er sikkert lige så speciel som dig" sagde han tænkende og smilte svagt til hende igen. Han søgte med øjnene over det hele hvordan væggene så ud, trappen, tapetet, farven, alt studerede han, så han kunne huske det til en anden gang. Chace så kort ned på deres hænder, da hun slap hans hånd og knyttede den kort, men meget diskret. Han betragtede hende lidt og så kort ned på dørkarmen og gik så ind i hendes lejlighed og så sig lidt omkring, han smilte svagt imens og synes da at den var meget hyggelig.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 11:34 pm

miku så på hans studerene blik og rystde lidt på hovedet "nej den er kedelig og rodet.." sagde hun bestemt og smed sin jakke og sko i gangen, hun lunede stille ind i stuen med hans jakke i armene "gider du at lukke døren?" spurgte hun så hankunne høre hende, hun ryttede lidt til væk som kunne være lidt pinlige at have fremme og skyndte sig videre ind på sit værelse, hun lage tøj og undertøj på plads så der så nogenlunde ryttet ud, hun gik stille ind i stuen igen og holde jakken in til sig og så rundt efter om der var mere der skulle ryttes væk "undskyld her roder lidt" sagde hun undskyldende.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeTors Jan 21, 2010 6:13 pm

Chace smilte svagt over at hun vill have ret i at hendes lejlighed var rodet og kedelig, men inde i hans hoved var han meget uenig, men gad ikke diskutere det som det første. Han nikke selvom hun ikke kunne se det og lukkede døren efter ham, han så sig stadig lidt omkring og tog sine sko af. Hans jakke gik hun jo rundt med, men det havde han ikke noget imod, han gik roligt ind i stuen og så tænkende på Miku men smilte så svagt, "det gør ikke noget, min lejlighed kan også godt rode lidt" sagde han med et smil og et træk på skulderen og så sig lidt omkring.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeTors Jan 21, 2010 6:21 pm

miku smilte stille og så på ham "godt..det kan der vel være ved alle.." sagde hun og lage hovedet lidt på skrå, hun knugede hans jakke ind til sig og tænkte sig lidt om "hvad laver du egentlig til dagligt?..." spurgte hun stille og betragtede ham lidt tid, hun var glad for at han var taget med hende med op og ville blive ved hende, hun synes også det var ret sjovt han havde gevet hende liv til at bestemme, hun tog hans jakke på og stræk armene frem, jakken var alt for stor til hende, men hun kunne nu meget godt lide at havde den på.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeTors Jan 21, 2010 6:29 pm

Chace gik lidt tættere på hende og sendte hende et blidt smil over nysgerrighed over hvad han lavede og tænkte lidt, " jeg spiller guitar og bas" sagde han roligt og smilte svagt til hende. Da han så at hun stak armene i hans jakke og at den ikke passede hende, så kunne han ikke lade være med at grine lidt, " jeg tror godt man kan få den i en mindre størrelse, hvis du tænker på at få den samme" drillede han smilende og rettede den lidt på hende. Imens han rettede på den tænkte han nogle få ting igennem, " hvad laver du til daglig?" spurgte han og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeTors Jan 21, 2010 6:36 pm

mike lyttede til hans svar og smilte stille "guitar og bas...spændende." sagde hun stille, hun lyttede til hans grin og kunne ikke selv lade være med at grine lidt med, hun fulgte hans hænder med blikket da han rettede på jakken og bed svagt i læben "det kunne være meget sjovt...men jeg vil hellere have din" sagde han lidt drillende og så op på ham igen, hun tænkte sig lidt om og kom i tanke om sit arbejde på caféen, hun sukkede stille "jeg arbejder som tjnerinde på caféen nede i byen men kun om dagen..jeg bruger det meste af aftenen og natten på at synge på de forskellige clubber" forklarede hun roligt og smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeTors Jan 21, 2010 6:49 pm

Chace smilte svagt over at hun fandt hans interresser spændende og rystede svagt på hovedet, " det er ikke noget" mumlede han og rettede færdig på sin jakke, med at folde ærmerne lidt op på hende, " jamen.. du må gerne få den hvis du slet ikke kan give slip på den, fryser alligevel ikke" sagde han med et træk på den ene skulder og tog så sine hænder til sig igen. Chace smilte over det hun lavede og nikkede anderkendende, " lyder spændende, jeg må høre dig en dag" sagde han og smilte svagt ige og tog sine hænder i lommen, så han heller ikke rørte ved hende hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitimeTors Jan 21, 2010 6:59 pm

miku så på ham og lage hovedet lidt på skrå "det synes jeg..jeg synes det er meget fedt" sagde hun og lod ham bare rette på jakken som han nu havde lyst "må jeg?... så vil den altid minde mig om dig" sagde hun glad og smilte mundert, hun lage hovedet lidt på skrå "tja...hvis du vil...kan du jo høre mig nu?... jeg har dog kun skrevet sange der måske er lidt... øhm grove.. eller hvad man nu kan sige" sgade hun med et lille skulder træk og så lidt på hans hænder i hans lommer, hun kunne egentlig godt lide han rettede på jakken og ville gerne han rettede på den igen, hun bed sig lidt i læben og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





koldt og rådt - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
koldt og rådt
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Stationen-
Gå til: