The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 koldt og rådt

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 9:33 pm

miku så på ham og blev igen betaget af ham, hun smilte svagt og lage hovedet svagt på skrå, "godt tak..det er jo best for os begge...at jeg passer på..for mig fordi det ikker så smart jeg blive bidt...og for dig fordi..du ikke vil skade mig" sagde hun stille og tænkte lidt over den sætning, den var faktisk meget rodet og hun håbede bare han ville forstå det, hun så ned da han veg tilbage da hun lænede sig frem mod ham og bed sig i læben, hun lyttede til hvad han sagde og sank en klump da hun nu blev lidt nervøs, hun så op på ham igen "jeg skal nok passe på..." sagde hun halv kvagl da hun var så nervøs, hun tog en dyb indånding og lænede sig igen tættere på ham, hun stoppede lige da deres ansigter var lige over for hinanden og satte sig godt til rette på hans skød "er du sikker på jeg må..prøve?" hviskede hun stille og så ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 9:43 pm

Cahce nikkede og forstod godt hvad de var hun prøvede på at sige, han smilte dog skæt over at det var så rodet, men så rodet var det heller ikke så han ikke kunne forstå det, " det er nemlig rigtigt... jeg vill nok straffe mig selv rimelig meget hvis jeg fandt ud af at jeg havde sat tænderne i dig en dag.. rimelig meget ja" mumlede han tænkend lidt til sidst i hans sætning og bed sig kort i læben. Cahce havde åben mund lidt, så hvis man om tæt nok på så ville man sagtens kunne mærke den og dufte den, han så kort ned på hendes læber da hun talte igen og nikkede svagt, " godt.. tak" sagde han stille og smilte svagt men kort. Han kunne dufte hendes ånde meget tydeligt da hun kom helt hen til ham næsten og fugtede sin underlæbe, han så kort ned på hans skød hvor hun nu sad og så igen hurtigt op på hende, han nikkede så svagt, " ja, ellers ville jeg ikke have ladet dig komme på tæt på" hviskede han roligt til hende, og så tænkende ned i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 10:05 pm

miku så på ham og smilte svag og lyttede til hvad han sgade, hun kærtegnede forsdigtigt hans kind fordi hun synes han var så sød fordi han bekymrede sig sådan om hende, det fik hende faktisk til at blive mere glad, hun sagde dog ikke noget til det. miku så blidt på ham og lyttede til hans tak "selv tak..." hviskede hun stille og fugtede sine læber, hun holdte blikket på hans ansigt selvom han så ned og smilte blot svagt, "okay...godt nok..så må jeg vel..." hviskede hun stille og bed sig lidt i læben, hun betragtede hans øjne og så beundrende ind i dem, hun lænede sig stille tættere på så deres læber var få milimeter fra hinanden, hun kunne tydeligt mærke han ånde og lage forsigtigt sine hænder på hans bryst, hun fugtede stille sine læber igen og flyttede sig den smule tættere på der skulle til for at deres læber mødes, hun lukkede øjnene med det samme da hun mærkede en kildende fornemmelse i maven.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 10:14 pm

Chace lukkede kort øjnene da hun kærtegnede hans kind, men åbnede dem hurtigt igen, fordi han også gerne ville se på hende, da hun smilte svagt til ham, gjorde han det samme og fugtede derefter sin underlæbe igen. Han var slet ikke så vant til så tæt kontakt, og trak vejret meget tung og roligt, så man næsten skulle tro at han ikke trak vejret, men det behøvede vampyre jo heller ikke, så han holdt vejret kort, men åbnede så roligt ud igen og smilte svagt, men meget kort til hende. Da Miku lænede sig tættere på ham igen, lagde han den ene hånd op på hendes kind og nussede den blidt, hun var så smuk at se på lige nu og så dejlig blød at røre ved, han mærkede tydeligere hendes ånde på sig da hun næsten havde sin læber på hans og fugtede dem igen. Chace blev så ret overrasket over at hun kyssede ham, for det troede han ikke hun havde turet alligevel, han lukkede dog øjnene roligt i og lod sig falde lidt hen imens deres læber kyssede.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 10:24 pm

miku mærkede hans hånd og nød hans nussen, hun var faktisk ret overrasket over at hun kyssede ham, at hun turede at kysse en hun lige havde mødt, men nervøsiteten var væk, helt væk, hun kyssede forsigtigt videre og slappede mere af, hun kørte forsigtigt sine hænder op omkring han nakke og rykkede sig tættere på ham så de var helt tætte, fornemmelsen i maven blev ved og blev større, det var behageligt at mærke hans læber mod sine og hun følte sig mere tryg end nogensinde før, ligenu ønskede hun bae det skulle forsætte i en evighed at hun aldrig mere skulle miste den tryghed hun havde fået med ham, hun ænskede det så inderligt at hun kom til at presse sine negle lidt ned i hans nakke, men ikke hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 10:39 pm

Chace lod sin anden arm køre om bag på rygge af hende og holdte hende tæt ind til sig. Han havde ikke lyst til at hun slap kysset lige nu, for det havde han ikke lyst til, selvom han følte at han ikke var den rigtige hun skulle kysse med, han følte at hun skulle finde en anden at kysse som var bedre for hende, men han kunne ikke slippe hende. Chace trak vejret roligt og tungt imens han blidt kyssede hende videre, der var så mnge tanker som kørte rundt i hovedet på ham lige nu, men et værste var at hun ville fortryde at hun havde kysset ham også bare gå fra ham. Det fik ham til at klemme blidt om hende, så han ikk bemærkede at hun bordede sine negle ind i nakken på ham, han ville heller ikke have taget sig noget af det hvis han lagde mærke til det.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 10:49 pm

miku mærkede han arm og smilte i kysset, hun nød virkelig at være så tæt på ham og kørte så den ene hånd op i hans hår, hun synes på ingen måde at han var den forkerte at kysset med, får hende føles det som om at det var det helt rigtige at gøre, hun havde på ingen måde i sinde at stoppe kysset og lset ikke at flytte sig fra ham, hun mærkede klemmet og mærkede så hans krop helt tæt på, hun rødmede igen så den røde farve var tydelig men ikke overdrevet rød, han pressede kort, men hårdt, neglene ind i hans nakke og kørte så den anden hånd op i hans hår også, den kildende fornemmelse i maven blev kun større så længe kysset varede så hun lod kysset forsætte, da hun ikke ville af med den mave fornemmelse.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 6:33 pm

Chace nød faktisk rigtig meget at kysse Miku, hun var så dejlig at røre ved, hun duftede himelsk og han kunne slet ikke beskrive hvor himelsk hun duftede, gad vide hvordan hendes blod ville smage? Nej, sådan måtte han ikke tænke, lige meget hvad ville han ikke bide hende, uanset om hun blødte lige for næsen af ham eller om han blev så tørstig at han kunne blive sindsyg. Chace følte ikke at han havde lyst til at slippe kysset, men gjorde det alligevel, meget imod sin vilje, "Miku j..jeg.." han stoppede og sukkede tungt, " jeg er ikke den rette for dig at spilde dine dejlige kys på, du burde finde en af din egen race" sagde han stille og lukkede kort øjnene, han holdte hende dog stadig tæt ind til sig, for slippe taget om hende havde han ikke lyst til, men han vendte blikket ned fra hendes ansigt, men deres læber var stadig meget tætte på hinanden, så han kunne stadig dufte hende.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 6:57 pm

miku følte jeg rigtig godt tilpas og kunne ikke tænke på andet en chace, hun nuldrede sine fingre ind i mellem hans hår og kyssede ha lige ind til han slap kysset, en lille skuffelse fylde hende kort, men hun smilte svagt fordi hun nu havde kysset en for første gang i lang tid, hun lyttede til hvad han sagde og åbnede stille øjnen for at se på ham "shh...det må du altså ikke sige...ingen har ville kysse mig..i rigtig rigtig lang tid...jeg kan faktisk ikke huske sidst jeg kyssede nogen...i-ingen har kunne lide mig" hvsikede hun stille og var stadig tæt på han læber, hun mærkede nogle få tåre pressede på, men hun fik dem holdt tilbage, "du må..i-ikke afvise mig" hviskede hun bedende og så ham i øjnene, hun havde det virkelig bare så godt sammen med ham, så hun kunne slet ikke klare han sagde han ikke var den rette, for det syntes hun han var, hun bed sig stille i læben.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 7:07 pm

Chace vendte blikket på hende igen, da hun begyndte at tale til ham, det som han havde forvendtet hun ville have sagt, gik nu til grunde inde i hans hoved da hun fortalte ting som han ikk havde troet hun ville sige, han bed sig hårdt i læben og fortrød nu stort at han havde sluppet kysset, " Miku.. hvordan kan man ikke kunne lide dig? du er jo så fantastisk en person både med din personlighed og du er jo så smuk, jeg fatter det ikke" hviskede han stille og bed sig i læben igen, i forhold til ham var hun meget smukkere, han var bare det sorte får som alle andre undgik eller også stjal de bare fra ham. Chace sukkede svagt og tog sin ene hånd op og fjernede noget af hendes hår fra ansigtet, " Miku.. når jeg ser
hvor tryg du er hos mig, og at du faktisk turde at kysse mig... hvordan kan jeg så afvise dig, når jeg har ladet dig komme så tæt på mig, til at jeg nu kan smide dig væk" hviskede han med et svagt smil og nussede blidt hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 7:31 pm

miku så på ham og kæmpede ind indre kamp for at holde tårene tilbage, men en enkel tåre slap dog igennem og trillede stille ned af hendes kind på grun af hans søde ord "det er nemt ikke at kunne lide mig...jeg er genert, stædig, forvirret og ufattelig irritende...det finder folk hurtig ud af..og så er mit udseende ikke nok til at kunne holde nogen i min nærhed..jeg er intet værd..skønhed er ikke alt..langt fra..og desuden er jeg ikke...smuk..." hvsikede hun stille og slog blikket ned, hun kunne ikke holde flere tåre tilbage da hun sad og kritiserede sig selv og fok det så forfærdeligt, tårende trillede derfor ned af hendes kinder, hun mærkede han fjerndede noget af hendes hår og det fik hende til at lukke øjnene, hun lyttede til hvad han sagde og tænkte lidt over det "d-det ved jeg ikke" fik hun frem stammet og nød hans nussen på hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 7:40 pm

Chace rystede kort på hovedet og rynkede kort panden, han holdte så en finger for hendes mund for at stoppe hende med at tale, selvom hun havde sagt det helle, " Miku.. du aner vist ikke ens vi faktisk er og selvf er udseendet ikke alt, du har en sød personlighed, som er værd at holde af og elske.. Miku i forhold til mig er du meget smuk, prøv engang at se på mig" sagde han og så kort ned af sig selv, " jeg ligner noget der er løgn, jeg er ikke selv værd at samle på, det fandt jeg ud af for mange år siden.. Miku, det jeg prøver at sige er at du må få mere selvtillid og tro mere på dig selv, for intet af det du har sagt har fået min mening til at ændre sig" sagde han og smilte svagt til hende. Han fjernede så sin finger fra hendes mund og tørte istedet for hendes kinder på grund af tårerne, han lænede sin pande ned på hendes og rystede svagt på hovedet, "ikke græde... du må ikke græde" hviskede han bedende og bed sig hårdt i læben, imens hans hænder lå blidt på hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 7:59 pm

miku lukkede øjnene da hun mærkede hans finger ved hendes munde og lyttede til hvad han sagde, hun så lidt ned af ham og så op på hans ansigt igen, hun synes han var meget smuk og han blev kun smukkere og smukkere i hendes øjne, hun åbnede sin mund lige da han fjernede sin finger, men der kom ingen lyd ud, hun så bare på ham og nød han tørrede hendes tåre væk "jeg synes du er smuk..og interesandt..du ligner ikke noget der er løgn på en grim måde...men det en smuk og god måde..." hun sagde det helt stille og sank en klump "jeg har ingen selvtillid..det er blevet taget fra mig...og jeg får det aldrig igen...der er intet at gør..det er jerg for besværlig til" sagde hun stille og så lidt ned, tårene blev ved med at læbe ned af hendes kinder "jeg kan..ikke stoppe mine tåre...undskyld" hun hviskede der mere en at sige det, hun kunne ikke hæve stemmen så hun snakkede normalt.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 8:07 pm

Chace rystede kort på hovedet og så kort væk fra hende, "du aner ikke hvad du taler om Miku, jeg er hverken smuk eller interssant, jeg er skabt for at dræbe og myrde for føde, nogle vampyre er ikke bygget smukke som så mange andre og... jeg er en af dem" sagde han og sukkede svagt over det. Han ønskede nu heller ikke at være smuk, men når folk gik rundt og blev bange for ham på gaden, så ville han bare godt se lidt anderledes ud bare for at kunne være i fred. " Jeg er sikker på at du har masser af selvtillid, du skal bare have fundet den igen og jeg vil gerne hjælpe dig" sagde han med et svagt smil og kyssede hende kort på kinden og smagte nogle af hendes tårer på sine læber, men tog sig ikke af det. Chace nikkede, og havde stadig sine læber på hendes kind selvom han ikke kyssede den mere, " så lad mig hjælpe dig med at stoppe dem" hviskede han og førte sine læber mod hendes og kyssede hende blidt og ømt på munden og lod den ene hånd glid om på hendes ryg igen og trykkede hende blidt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 8:53 pm

miku så på ham og lyttede til hvad han sgade, hun var dyb uenig med ham for hun synes altså han var smuk, måske ikke den smukkeste og lækreste, men noget ved han tiltrak hende meget og hun synes han var fantastisk at se på, hun valgte at lade være med at kommentere det og holdte bare fast ved sin mening i stedet, hun lyttede forsat til hvad han sagde "hvis du skulle kune hjælpe mig med at få min selvtillid tilbage...skal du vide et par ting..og de ting nægter jeg at snakke om" hviskede hun stille men bestemt, hun nød kysset på kinden og lukkede øjnene, det var egentlig lidt underligt at hendes tåre stadig løb ned at hendes kinder for hun var jo sammen med ham og han trøstede hende jo, hun hørte hvad han sagde og så på ham "kan du..." hun nåede ikke at hviske mere da hun mærkede han læber mod hendes, hun lukkede øjnene og nød virkeligt det øme kys, hun kyssede så ømt med og mærfkede at tårene langsomt holdte op med et trille.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 9:18 pm

Chace nikkede og smilte svagt men kort, alle havde ting de ikke have lyst til at snakke om, specielt hvis det var personlige ting, eller ting som bare kunne gøre mere ondt end i forvejen, men han viste ikke hvad hun helt præcist havde været igennem, så han nikkede bare igen og ville ikke tvinge hende til at sige det. "Selvf, jeg vil ikke tvinge dig til at sige det og alle har nogle ting som de går og holder for dem selv" sagde han og smilte svagt igen, han havde også selv nogle ting som han ikke fortalte andre, jo måske men så skulle det også virkelig være nødvendigt eller der skulle være en grund til det. Chace kunne sagtens mærke at hendes tårer var ved at holde op, for han kunne ikke helt mærke dem på sine kinder mere, han holdte hende blidt ind til sig og kyssede hende ømt videre og nød det faktisk.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 9:28 pm

miku blev lettet over han ikke ville til at spørge ind til det og forstod hun ikke ville sige det, det betød self. at han ikke ville kunne hjælpe hende til at få en bedre selvtillid igen, men det plagede hende ikke så meget da hun bare nød det øme kys, hun lage blidt sine hænder på hans bryst og lod det øme kys forsatte, hun mærkede hendes tåre nu var helt stoppet og det var en god ting, for hun ville ikke græde i sådan et dejligt kys, der var noget ved hans kys der fik hende til at slappe af og glemte næsten alt hvad de havde snakket om, altså ikke rigtig glemme men den blev gemt lidt væk, for nu måtte intet ødelægge det kys, hun fik det bedre og bedre nu længere kysset varede, det hjalp hende virkelig meget at være ved ham.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 9:34 pm

Chace var også lidt skuffet over at han ikke ville kunne hjælpe hende, på den måde som han gerne ville. Men han tænkte at han sikkert ville kunne hjælpe hende på en anden måde også ved at være hos hende, når hun havde brug for det og når hun følte sig alene. Chae mærkede hendes hænder på hans bryst, men trak bare svagt på den ene skulder og nød det bare, nu havde han faktisk ikk noget imod at hun rørte ved ham, han havde på en underlig måde glemt at han ikke kunne lide at folk rørte for meget ved ham, men hendes berøringer kunne han ikke undvære, de var for bløde og dejlige til at han ville afvise dem. Han lagde nu den anden arm om hende og trykkede hende endnu en gang blidt ind til sig og lod det øme kys fortsætte, han ville ikke stoppe det ligeså hurtigt som med det andet, nej denne gang ville han nyde det, indtil hun skulle hjem.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 10:02 pm

miku lyttede til til stilheden og tænkte sig godt om, hun begynde at nusse ham på brystet og mmærkede han tog sin anden arm om hende, hun mærkede hun kom tæt på hm igen og det nød hun, for hun kunne godt lide at være tæt på ham og at kunne mærke ham, hun nød kysset og kyssede ømt videre, hun ønskede at dette kys ville vare evig også eller ihvert fald bare vare længere ti d en det sidste, hun havde glemt alt om at hun var træt og han egentlig bare skulle have kørt hende hjem, ligenu havde hun faktisk overhovede ikke lyst til at kommer hjem, hun ville bare væere ved ham og meget gerne tæt på ham, hun kørte stille sine hænder op om hans nakke.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 10:24 pm

Chace ønskede ligesom Miku at hun hverken skulle hjem, eller at deres skulle stoppe nu, nej ligesom hende måtte det gerne være i en evighed, så de altid kunne føle hinanden. Men ide han kom til at nyde det allermest på grund af hendes nussen, skete der der som han havde frygtet ville ske imens han var sammen med hende. Han begyndte at mærke en svag sitren i kroppen og han åbnede øjnene og de var røde. Han fik så kort kontrollen over sig selv, hvor han tillod sig atstoppe kysset og fjerne sig lidt væk fra hende. Da han så meget tydeligere fik duftet hendes blod satte han hurtigt tænderne i sit eget håndled og bed til så det begyndte at bløde. Værd gang han fik snust med næsen i luften, bed han sig værd gang hårdere fordi det kun var hende som han havde øje på lige nu. Han ønskede så inderligt at det her ikke var sket, blodet fra hans håndled begyndte at dryppe ned på hans skjorte, hans røde øjne hvilede undskyldene på hende imens og han trak vejret hurtigt og uroligt.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 10:35 pm

miku åbnede øjnene og så først meget forvirret på ham da han slap kysset og hende, hun så på ham og lage hovedet lidt på skrå, hun gispede da han bed sig selv i håndledet og hun rykkede sig hurtigt tilbage så hun faldt ned på gulvet og slog hovedet rimelig hårdt ned i rettet, hun så op på ham og så blodet, hun så han blik og rystede stille på hovedet for at fortælle ham han ikke skulle undskylde, hun mærkede så noget trille ned af hendes nakke og hun fik bange anelser om hvad det kunne være, hun mærkede kort om på baghovedet og mærkede hendes hår var lidt klistret, hun så på sin hånd som var smurt ind i blod og flyttede hurtigt blikket op på chace, hun fik på en eller anden måde åbnet døren og kravlet ud af bilen, hun sad på knæ på jorden og så lidt om på ham, det var det værste der kunne ske og hun havde svært ved at læbe væk, men hun havde lovet at holde sig fra ham når han blev tørstig så hun rejste sig hurtigt op og begyndte at løbe.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 12:18 am

Der var på en underlig måde to sider af Chace lige nu, den gamle og den tørstige. For han gav et sæt i sig da hun ramte hovedet på rattet og var lige ved at fjerne tænderne fra håndleddet, for at spørge om hun var okay, men bed så endnu hårdere da han lugtede hendes blod. Det fyldte hans næse med den søde duft af hende og han rystede voldsomt på hovedet, * hun skal ikke dræbes, hun skal ikke dræbes* tænkte han bestemt inde i sit hovedet og lukkede øjnene hårdt i. Selvom Chace kunne høre at hun begyndte at løbe, så reagerede hans instinkter og han spærrede øjnene op og fjernede tænderne fra håndleddet. Han steg så ud af bilen og rettede sine røde øjne efter hende. På ingen tid var han henne foran hende og tog hun fat om halsen på hende med sin ene hånd og så neutralt på hende, som om han ikke kunne genkende hende lige nu.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 12:33 am

miku løb alt hvad hunb kunne og kunne tydligt mærke at hun blødte meget fra baghovedet, hun fik chok og stoppede brat da hun så chace stå lige foran hende, hun gispede da han tog fat om hendes hals og lukkede øjne hårdt sammen, hun tog hurtigt fat i hans håndled som refleks, ansten fyldte hende med det samme og åbnede så stille øjnene og så på ham, hun træk vejret som om hun var ved at græde igen, mren fik lidt styr på sig selv "chace..k-kæmp..imod...kom til dig selv...kom nu" stammede hun nervøst, hun kunne ikke lide hans blik og bed sig så hårdt i læben, det var som om alt var imod dem lige nu, alt gik galt og det var som om de bare ikke måtte være sammen, den tanke fik tårene frem i hendes øjne igen.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 12:04 am

Chace kunne tydeligt mærke frygten hos hende og det fik ham faktisk til at tænke sig grundigt om hvad han endelig havde gang i. Han rystede svagt i den hånd som han holdte om hendes hals og trak stadig vejret hurtigt og uroligt, han kunne mærke tørsten, den brandte gennem hans hals værd gang han trak vejret, han bøjede armen og gik tættere på hende, hans blod røde øjne hvilede tænkende på hende og hans ansigt var stadig neutralt. Men da hun begyndte at tale til ham, stoppede han op og så overrasket på hende, * jeg vil ikke dræbe hende!* skreg han inde i sit eget hoved og lukkede øjnene hårdt i, han bøjede så hovedet lidt ned, så hans hår dækkede ham for øjnene, og grebet om hendes hals begyndte langsomt at løsne sig, men hans vejrtrækning var stadig uforandret.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 12:29 am

miku så skræmt på hende og begyndte at ryste, det kunne også høret på hendes vejrtrakning for den rystede nærmest også, hun lukkede øjnen da han kom tættere på og kunne tydligt mærke hans hånd rystede "chace...jeg...jeg kan finde et bytte til dig..hurtigt...hvis bare...du kan...styre dig..lidt....jeg ved du kan lugte mit blod...men,..prøv alligevel...og styre dig selv" stammede hun bedende og åbnede stille øjnene og så på ham, hun mærkede han langsomt løsnede grebet og begyndte så stille at nusse ham på håndledet, hun så på ham og slap stille hans håndled med den ene hånd, hun rækte stille sin hånd frem mod ham, den rystede meget da hun forsigtigt strøg hans pandehår væk fra hans ansigt, "du kan godt styre det...jeg ved det..jeg ved du kan" sagde hun stille og kærtegnede hans kind forsigtigt, hun vidste det var risikabelt men hun ville have ham til at indse han kunne gør alt hvad han ville, hun brygte godt nok hånden der ikke var smurt ind i blod.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





koldt og rådt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
koldt og rådt
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Stationen-
Gå til: