The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 koldt og rådt

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 12:48 am

Chace rystede ivrigt på hovedet, da hun tilbød at finde et bytte til ham, men han ville ikke risikere at hun skulle se ham dræbe dette offer og rystede nu også svagt i kroppen. Han rystede igen på hovedet og bed tænderne hårdt sammen, for at styre sig, " nej.. jeg vil ikke dræbe foran dig, så hellere dø selv" hans stemme var dyb og hæs end hans normale stemme, men det var på grund af tørsten og han fugtede kort sine læber. Han mærkede tydeligt at hun nussede ham på håndleddet og følte ikke at han havde fortjent at hun skull gøre det. Han gjorde dog ikke andet end at stå helt stille da hun fjernede hans pandehår fra hans ansigt og hørte grundigt efter hvad hun sagde, " jeg.. jeg prøver Miku, men.. det er så svært" stammede han hæst og bed tænderne hårdt sammen igen. Chace blev dog overrasket over at hun kærtegnede hans kind og det var lige før han fjernede hans hoved fra den, fordi han var bange for at bide i hendes håndled, men han blev faktisk roligere af det. Han rystede svagt på hovedet og løsnede så helt grebet fra hendes hals og veg lidt væk fra hende og tog sig til brystet, han prøvede at styre sin vejrtrækning men det gik så hurtigt at han ikke kunne berolige sig selv lige nu.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 1:02 am

miku så på ham og blandede et nik og et rystr på hovedet, "jeg har drabt mange selv...lad mig nu hjælpe dig...du mp ikke dø" sagde hun bedende, for hun havde intet problem med at se ham drabe, det var hun faktisk fuldstændig ligeglad med, lige nu ville hun bare have han fik blod og kunne få det godt igen, hendes hånd rystede lidt, men hun kærtegnede bare hans kind igen da hun lage mærke til det beroligede ham en lille smule, "jeg ved det er svært...men prøv..for din skyld..og for min" hun sagde det så blidt hun kunne og prøvede virkelig ikke at lyde skræmt eller bange, hun mærkede han slap hende og så han flyttede sig fra hende, hun stod stille og rystede lidt i hele kroppen, hun sank en klump og så på ham "lad mig nu...finde at bytte til dig...så du kan få det godt igen...og så du ikke kommer til at bide mig" bad hun stille hun ville have lov, hun kunne ikke holde til at se ham på denne måde fordi det gjorde ondt i hende at se ham kæmpe så meget for at styre sig.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 2:56 pm

Chac rystede igen på hovedet og trådte lidt mere væk fra hende, men faldt så sammen ned på knæ og slog hænderne hårdt ned i jorden, så jorden revnede lidt og hans hænder beyndte at bløde lidt, " nej!.. jeg vil ikke dræbe foran dig, jeg klare mig fint, bare giv mig lidt tid!" råbte han ned i jorden og bed tænderne hårdt sammen igen. Det var ikke meningen at han havde lyst til at råbe, men han mente selv at hvis han ville så kunne han godt styre sig og han ønskede virkelig ikke at skade Miku over alt i verden, så ville han ikke. "Du.. du skal bare ikke komme for tæt på, hvis du ikke vil risikere noget" mumlede han tænkende ned i jorden og bed stadig tænderne hårdt sammen. Han bed så hårdt sammen, at hans tandkød begyndte at bløde lidt og dryppede lidt ned på hans hænder. Han trak stadg vejret hurtigt gennem næsen og rystede igen på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 3:06 pm

miku fik et chok da jorden revnede og så på revnen, hun fik endnu et chok da han råbte af hende og tråde et skridt tilbage, hun så nu lidt skræmt på ham da hun ikke havde forventet han ville råbe af hende, hun vidste slet ikke hvad hun skulle sig "undskyld" fik hun hvisket stille, hun så på ham og lyttede til hvad han sagde "men...du skal jo have blod...k-kan du ikke bare..så drik lidt af mit...jeg kan ikke...ikke klare at se dig sådan her..du gør mig bange og det..det kan jeg virkelig ikke lide" stammede hun uden helt at tænke over hvad hun egentlig sagde, hun så blodet dryppe ned på hans hænder og rystede på hovede, hun gik stille hen mod ham "stop..du må ikke...gøre skade på dig selv" hviskede hun stille og satte sig forstigtigt ned på knæ ca. en meter fra ham, hun rystede i hele kroppen og hendes vejrtrækning var lidt hakket.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 3:21 pm

Chace rystede kort på hovedet og fortrød virkelig at han havde råbt af hende, " du.. du skal ikke undskylde, jeg skulle ikke have råbt af dig Miku, undskyld" hviskede han stille og rystede igen på hovedet, han brød sig i det helle taget ikke at være sådan foran hende og føle en trang til at dræbe hende. Chace løftede så hovedet og så skræmt på hende med sine blod røde øjne og rystede ivrigt på hovedet, " er du sindsyg, jeg kunne jo slå dig ihjel, hvis jeg bed dig... d..det kan jeg ikke Miku og undskyld at jeg gør dig bange" sagde han og så ned i jorden igen. Chce løftede så hovedet igen og så på hende da hun satte sig på knæ foran ham og rystede svagt på hovedet, " jeg bliver nød til det, for at holde min trang til dig nede" hviskede han stille og så ned i jorden igen, han ville ikke se på hende lige nu, for han kunne ikke lide sine røde øjne.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 3:30 pm

miku rystede stille på hovedet da han undskylde for hun synes ikke han skulle undskylde selvom han havde råbt af hende, hun så først nu han røde øjne og et koldt sus strømmede igennem hendes krop, hun lukkede øjnene og tænkte sig om "måske er jeg sindsyg...men jeg vil ikke have du skal have det sådan her...bid mig nu bare..jeg ved du kan stoppe..jeg ved du er stærk nok til at kunne stoppe.." hvsikede hun stille og nikkede bare til han undskyld da det ikke rigtig betød noget for hende at han undskylde da det ikke hjalp hende, hun rykkede forsigtigt tættere på ham "du behøver ikke at holde den nede...du må godt bide mig.." hvsikede hun forsigtigt og tog forsigtigt fat i hand hænder, hun rykkede så helt hent til ham og viste udmærket at det kun gjorde det svære for ham, men hun ville have ham til at drikke hendes blod for at kunne blive sig selv igen.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:09 pm

Chace kravlede lidt tilbage og væk fra hende selvom hun tog fat i hans hænder og så skrækslagen på hende og rystede ivrigt på hovedet, han kunne ikke få sig selv til at bide hende, han ville hellere dø end at gøre det, han viste at han ikke ville kunne tilgive sig selv hvis han gjorde det og det blev bare hårdere for ham, da hun rykkede sig tæt på ham, " du må ikke... jeg ville ikke kunne holde ud at skade dig og slet ikke bide dig.. . Miku du må ikk komme så tæt på mig, flygt dog" sagde han og bed tænderne hårdt sammen igen, fordi han kunne dufte hendes blod og meget tydeligere fordi hun havde slået hul i hovedet, han valgte at trække vejert roligt og langsomt for at slappe af men det var utrolig svært for ham lige nu, men han ville prøve at styre sig selv lige nu. Chace vendte blikket og hovedet væk fra hende og bed sig hårdt i læben, for at tænke på noget andet end blod.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:21 pm

miku holdte godt fast i hans hænder da han rykkede sig væk fra hende og så på ham med alvorlige øjne "hvis du ikke vil bide mig så lad mig for helvede hjælpe dig?!...for hvis du dør så...så vil jeg ikke leve længere...hvis du dør så begår jeg selvmord!!" råbte hun og tænkte slet ikke over de ord hun brugte, de fløg bare ud af hendes mund og nu var tårende også begyndt at trille ned af hendes kinder, hun havde næsten glemt hulet i hovedet eller hun var hvert fald blevet ligeglad med det, hun så alvorligt på og ham træk vejret i små hak, hun slap stille hans hænder og sank en klump, først nu gik det op for hende hun havde råbt fordi hun kunne mærke det i halsen, hun slog blikket ned og lage sin ene hånd for sind mund, hun havde ikke fortrudt det hun havde sagt, men hun havde fortrudt den måde hun sagde det på .
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:38 pm

Chace så overrasket på hende, da hun havde råbt af ham og slog selv blikket ned i jorden og bed sig tænkende i læben, han rystede igen på hovedet og sukkede svagt, " jeg.. jeg kan åbenbart ikke andeend at såre dig lige nu, du har grædt så meget idag, sikkert på grund af mig" sagde han stille og rejste sig derefter op fra jorden og så tænkende ned på hende, " jeg tror det er bedst at jeg forsvinder fra dit liv.. når du ligefrem vil begå selvmord for sådan en for mig, så er det nok bedst, det er jeg ked af Miku" sagde han stille og bed tænderne hårdt sammen igen. Han ville for alt i verden ikke gå fra hende, men han følte at han var skyld i at hu ngræd så meget lige nu og at hun ville begå selvmord og det kunne han ikke holde ud at se på lige nu, han ville ikke se hende så ulykkelig.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:50 pm

miku så på ham og rystede hurtigt på hovedet "det er ikk edin skyld...jeg er bare et tudefjæs..." sagde hun stille og så op på ham, hun rejste sig stille op og tørrede tårende væk, men der kom bare flere, hun sukkede og så ned i jodren, "du...sagde du ikke ville afvise mig...men det gør du nu..du må ikke forsvinde..mit liv er intet værd og dte har det ikke været nogensinde...men da jeg møde dig..var det som om det fik en smule værdi...det var derfor jeg sagde jeg ville begår selvmord hvis du døde...den tanke har jeg haft længe...og hvad mener du med sådan en som dig..du er en fantastisk person, du er venlig og omsorgsfuld.." sagde hun stille og så lidt op på ham, hun havde meget mere at sige, men hun kunne ikk efinde de rigtige ord.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:14 pm

Chace bed tænderne hårdt sammen igen og vendte blikket op på himlen, han viste ikke rigtig hvad han skulle sige til hende, det var så svært for dem begge lige nu, han kunne dog stadig ikke glemme at hun havde tilbudt sig selv til at blive hans føde til han var sig selv igen og han sukkede svagt og rystede kort på hovedet. " Jamen.. jeg.." han stoppede og bed sig hårdt i læben igen, det var svært for ham at finde ordende lige nu, de ville ikke rigtig komm ud af munden på ham og han fik rystet på hovedet igen. Chace vendte så blikket på hendes igen og tog sin ene hånd op og tørte nogle af hendes tårer væk, " jeg er en dræber Miku, det ved du udemærket også godt, men ærlig talt.. så har jeg ikke lyst til at gå fra dig, det holdr jeg for meget af dig til men... jeg vil ikke skade dig mere end højst nødvendigt" sagde han stille og tog sin hånd til sig igen og vendte blikket ned.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:31 pm

miku så på ham og en smule på himlen da han så op på den, hun så på ham igen og bed sig lidt i læben da han sagde noget, hun slog blikket ned og mærkede så han tørrede hendes tåre væk, hun tog en dyb indånding og så op på ham igen "du..er ikke den eneste der er en dræber..jeg har mødt mange af dem..men ingen som dig..du er den enste der faktisk ikke vil skade mig...jeg holder også meget af dig..rigtigt meget..og jeg er taknemmelig for du ikke vil skade mig mere en nødvendigt..men nu er det..du har brug for blod...og jeg...jeg synes det er okay..du bider mig..bare denne gang" sagde hun stille og så på ham med triste øjne, hun så på hans hånd da han flyttede den og lukkede stille sine øjne, hun tænkte sig om og åbnede dem igen for at e på ham.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeSøn Dec 27, 2009 12:18 am

Chace bed tænderne hårdt sammen igen og knyttede kort hænderne, hans øjne var stadig blod røde og de så tænkende med stadig sulten på hende og han bed sig hårdt i læben samtidig, men fik så et øjeblik hvor han kunne slappe af og folede sine hænder ud igen og gik lidt hen til hende, " er du helt sikker på at du vil lade mig bide dig?.. lade mig smage dit blod og forvolde dig smerte i mit bid?" spurgte han stille, men mente det helt alvorligt og så stadig tænkende på hende, han begyndte så at mærke sitren i kroppen igen og rystede kort på hovedet. Men han tog så den ene hånd op og fjernede lidt af hendes hår fra skulderen og gik tættere på hende igen. Han ville ikke bide hende, men trængen til blod blev bare værrer og han var bange for at hvis han holdte sig tilbage for meget at han så ville komme til at dræbe hende, så derfor ville han give det en chance med at bide hende.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeSøn Dec 27, 2009 12:33 am

miku så op på ham og sank stille en klump da hun så hans sultne blik, hun stod helt stille da han kom hen til hende, men vende dogh blikket ned "jeg er helt sikker...du må gerne...gøre det" sgade hun stille og lukkede sine øjne, hun mærkede han flyttede hendes hår og blev nu lidt nervøs, men hun var stadig sikker på han måtte gøre det, hun stolede på ham og var sikker på han kunne stoppe igen, hun lage hovede lidt på skrå så hendes blodåre blev tydelig på hendes slanke hals og bed sig så hårdt i læben, hun tog en dyb indånding og gjorde sig klar til at han bed hende, hun var faktisk lidt nysgerrig på hvordan det mån føles at blive bidt, da hun aldrig rigtig havde prøvet det før, hun prøvede at overbevise sig selv om det var en positiv oplevelse hun nu skulle igennem og det gik egentlig meget godt, hun var god til at nare sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 4:14 pm

Chace kom helt tæt på hende og lagde sin ene arm rundt om hende, for at sikre sig at hun ikke stak af, sådan var hans tanker nemlig når han var sulten, han slikkede sig kort over læberne og placerede sin anden hånd på hendes kind. Han lagde godt mærke til at hendes blodåre blev tydelig på hendes hals og hans øjne blev fyldt med sult og så fristende på det. Først bøjede han sig ned og kyssede hende ømt på halsen, lige der hvor blodåren blev vist frem og slikkede så derefter på hendes hals, det var noget tid siden at han havde fået dæmon blod så det glædede han sig lidt til selvom det var miku han skulle bide. Lidt efter satte han så tænderne i hende og der strammede grebet sig lidt om hende da han smagte hendes sød blod, han øjne lyste vildt meget da han sugede hendes blod til sig, det fyldte godt i hans mund og det var meget varmt hendes blod.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 4:30 pm

miku stod helt stille og lod ham bare tage fat om hende, hun mærkede hans kolde hånd mod sin kind og hun tog en dyb indånding, hun sank stille en klump og tog fat i hans bluse, hun nød kysset og det fik hende til at slappe lidt mig af selvom hun godt vidste han snart ville bide hende, hun mærkede slikket og synes egentlig det følels lidt rart, men hun spærrede øjnene op da hun mærkede hans tænder stikke igennem hendes hals og et lille gisp slap ud af hende, hun strammede grebet lidt i hans bluse, hun havde faktisk ikke vendtet det ville gøre så ondt at blive bidt og hun fortrød kort at hun havde gevet hende lov, men det varede kun kort og hun overbeviste sig selvom igen at det havde været det rigtige at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 4:45 pm

Chace havde dog lagt mærke til at han havde taget fat i hans bluse inden han havde bidt hende, han mærkede så også nu at hun strammede grebet i hans bluse da han så bed hende, men det ignorerede han bare, de gjorde ham ikke så meget hvis den gik i stykker. Chace hørte hende gisp og tænkte lidt på at slippe hende, selvom hans tørst ikke var væk endnu, men han blev ved med at suge hendes blod til sig fordi det smagte så dejlig sødt, selvom hun ikke var engel. Efter lidt tid begyndte hans greb om hende at løsne sig, men det var også fordi hans tørst var ved at være væk, han begyndte at få sin normale brune øjenfarve tilbage og trak så tænderne lidt sig igen, men holdte stadig om hende, hvis hun nu skulle drætte om, han sagde ikke noget, for han kunne stadig ikke fatte at han havde gået med til det.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 4:56 pm

miku lukkede stille sine øjne i da hun kunne mærke hun blev svagere i tagt med hendes blod forlod hendes krop og hendes greb i hans bluse blev lidt løsnet, hun lod sit hovede dumbe ned på hans skulder da han træk tænderne ud af hende, hun træk vejret i små hak og rystede svagt i kroppen, "har du det...bedere nu?" hviskede hun stille og prøvede at lyde rolig, men en lille gråd i hendes stemme afslørede at hun ikke var rolig, hun var sikker på hun ville falde hvisd han slap hende så hun var nu glad for han stadig holde om hende, det dunkede i hendes hals som om hendes hjerte sad der og hun kunne mærke blodet trille ned af hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 5:36 pm

Chace svarede hende først ikk, han så bare på det blod som løb ned af hendes hals, han bøjede sig roligt ned og slikkede det væk, hans tørst var stillet indtil videre, men han ville gerne slikke hendes blod væk alligevel. Han hørte godt hendes gråd i stemmen, han fik det helt skidt og vendte så endelig blikket ned på hende, " ja.. jeg har det meget bedre, tak Miku, men du for mig ikke til at bide dig igen, aldrig!" sagde han lidt bestemt og også lidt hårdt, men det var fordi han mente det, hans tænder skulle aldrig ned i hende igen. Chace lagde så den anden arm om hende også og holdte hende blidt ind til sig, han kunne stadig svagt dufte blodet, men det gik ham ikke på mere og han kyssede hende blidt i håret.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 5:42 pm

miku mærkede han slikkede blodet væk og havde egentlig ikke rigtig noget problem med det, hun kunne jo egentlig godt han slikkede hende på halsen, hun så stille på ham da han sagde noget "godt...okay..det tror jeg heller ikke jeg vil havde dig til...lige forløbidt" hun sgade det stille og reagerede slet ikke på han havde sagt det så hårdt, for hun var for udmattet til at blive ked af det og det var heller ingen overraskelse at han ikke ville bide hende igen, hun mærkede hans anden arm tag fat om hende og så lænede hun sig tættere ind til ham "før mig hjem...så er du sød" hviskede hun stille og gemt sit ansigt ind mod hans bryst, hun holde stadig lidt fast i hans bluse.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 5:57 pm

Chace blev ikk ret overrasket over at hun gerne ville hjem, han nikkede og tog fat under hendes ben og løftede hende roligt op, hun skulle ikke have lov til at gå når hun havde det sådan her, han så tænkende ned på hende og kyssede hende blidt i håret igen, " ja.. det skal jeg nok, bare rolig Miku" hviskede han ned i hendes hår og vendte sig så om imod sin bil igen. Han begyndte roligt at gå imod sin bil og gik om på den side Miku havde siddet, han bøjede sig lidt ned og tog fat i håndtaget, han lænede sig ind med hende og satte hende forsigtigt ned på sædet og lukkede derefter døren. Han gik hurtigt om på den anden side og satte sig ind, han lukkede døren efter sig og tændte så bilen igen. Der var stadig lidt blod på rattet efter Mikus stød med hovedet på den, men det tog han sig ikke af, han tog fat i rattet og drejede ud på vejen og begyndte at køre imod Mikus duft igen.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 6:04 pm

miku mærkede han løftede hende op og vendte så blikket på ham, hun nød det blide kys og lænede stille sit hovede mod hans skulder, hun kunne mærke hans ånde mod sit hår da han hviskede "tak..skal du have chace" hviskede hun udmattet og lukkede øjnene stille i, hun kunne mærke han gik, det føles som om der gik få sek. før hun sad ned og hun kunne høre bilen tænde, hun havde det som om det hele gik så hurtigt og havde det som om det hele snorede rundt, hun åbnede øjnene og så lidt på chace "hvor er din jakke?" spurgte hun stille og lænede sig godt tilbage i sædet.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 4:10 pm

Chace så tænkende på hende, da hun spurgte efter hans jakke og han bed sig svagt i læben og så lidt rundt, og fandt den så endelig. Den var smuttet ned fra hendes sæde og landet foran hende nede på gulvet, men alligevel bøjede han sig ned og tog den op til hende, han lagde den på hendes skød og smilte svagt, " den var lige foran dig nede på gulvet, men nu tog jeg den op til dig" sagde han blidto smilte svagt igen, men tog så øjnene udpå vejen igen og skiftede gear. Han drejede lidt efter af fra en afkørsel og kom nu ud på motorvejen, det var ihvertfald der hvor hans næse ville have ham hen, så det stolede han blindt på.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 4:24 pm

miku så lidt på ham da han bøjede sig ned ved hende og hun flyttede sine fødder lidt, ser på jakken og trækker den med op i min favn "når ja okay..tak" sagde hun stille og knugede jakken ind til sig, hun lage mærke til de drejede og kørte hurtigere, hun så lidt ud og så nogle skildte der kun var på motorvejen, hun vendte blikket hen på chace igen "hvorfor er vi på motorvejen?..." spurgte hun stille, det undrede hende lidt da hun jo boede i byen, men hun blev ikke nervøs overhovede det undrede hende blot, hun havde intet imod at de kørte liidt hurtigere for det synes hun selv var lidt sjovere, men hun sad stadig bare og så udmattet ud.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 4:34 pm

Chace vendte blikket på hende og så lidt overraske ud, men hans næse fortalte ham altså at hun havde været på motorvejen, alligevel sænkede han farten lidt og vendte sig halvt imod hende, " hmm... min næse siger at du har været på motorvejen, skal vi da ikke denne her vej?" spurgte han undrende, hendes duft hang i luften, det kunne han lugte klart og tydeligt, så hvorfor skulle hans næse lyve overfor ham lige nu. Chace vendte blikket på vejen igen og tænkte lidt om han bare skulle køre ind til siden igen eller fortsætte, til hans næse fortalte ham at han skulle dreje af. Han bed sig undrende i læben og sukkede så svagt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





koldt og rådt - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
koldt og rådt
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Stationen-
Gå til: