The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 koldt og rådt

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 10:40 pm

Dato: 18 okt.
Årstid: efterår
Dag: søndag
Vejr: regner og er meget koldt
Sted: på stationen
Tid: 24.10
Omgivelser: ingen kun lille miku helt stille

miku sad på en af træ bænkene og holdte om sig selv for at holde varmen, hun havde ikke rigtig tænkt på det kunne blive koldt da hun skulle have tøj på imorges, en kort nederdel og hullede leegins var vidst ikke det smarteste at tage på i det vejr, hun havde dog taget en okay varm jakke på, hun stirrede ned i jorden og lyttede til det faktiask meget larmende stilhed, det skræmte hende ikke rigtig at være alene ude så sent.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 10:44 pm

Chace kom gående langs stationen, han tænkte aldrig over hvad tid på dagen eller natten det var. Hvorfor skulle han dog også det? han kunne da være ligeglad for han sov jo ikke. Han stoppede dog kort op da han fik færten af en dæmon, han smilte svagt over det, men han rystede en gang på hovedet og smilet forsvandt igen. Chace valgte dog at gå ind på stationen, mørket som var derinde, camuflerede(staves? Oo) ham godt, fordi han selv var så mørk at se på og han bevægede sig med rolige skridt rundt.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 11:02 pm

miku lukkede stille øjnene, da hun var ret træt og det undrede hun sig lidt over, hun lage sig stille ned p åbænken og holdte stadig godt om sig selv, hun prøvede aty slappe lidt af og hvile sig ildt, men kun vilde det ville være så dumt at falde i søvn sådan et sted, hun rytede lidt af tænken om hvad der kunne kse hende og prøvede at tænke på noget andet, hun havde slet ikke kunne mærke nogen skulle være i nærheden, det var hun for træt til at tænke på eller lægge mærke til, kun stilheden interesserede hende lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 11:09 pm

Chace fulgte roligt duften af dæmon rundt i stationen og endte tilsidst ude ved træ bænkende, han så sig først tænkende omkring og kunne godt dufte at dæmonen var tæt på. Da han fik skimmet lidt efter en skikkelse ligge på bænkene sukkede han over at det bare var en pige som lå der, det havde han nemlig ikke lige regnet med og han kørte tænkende en hånd gennem håret. Heldigvis for pigen havde han allerede spist, ellers kunne der jo godt ske nogle grimme ting hvis hun havde været der på et forkert tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 11:25 pm

miku lå og rystede lidt af kulden og havde ikke rigtig lagt mærke til noget, hun krymmede sig lidt sammen og var tæt på at falde i søvn, men hun holdte sig dog stadig vågen, da hun ikke havde tænkt sig at der skulle ske hende noget, hun orkede dog stadig ikke at rejse sig op og gå hjem, det havde været en alt for lang dag til at hun orkede gå hjem, hun sukkede stille og fik sat sig op for at kunne holde sig vågen.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 11:33 pm

Chace stod helt stille og lod mærke til alle hendes bevægelser, han studerede hende om hun var farlig eller fredelig, indtil videre var han helt lost. Han bed sig tænkende i læben og gik lidt frem imod hende, men selvf med rolige skridt og tænkte lidt imens, " hvad laver du her så sent?" spurgte han koldt, selvom det ikke var meningen, men sådan lød han altid foran dem, som lige havde mødt ham og også fordi han skulle være på den sikre side før han begyndte at snakke med personen.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 11:49 pm

miku så ned i jorden og tænkte sig om, hun hørte pludselig skridt og så mod lyden, hun fik øje på en dreng og blev så lys vågen, "i-intet..." sagde hun uroligt og rejste sig op, hun så opmærksomt på drengen og stod helt stille, det var tydeligt for hende at han var en vampyr og det gjorde hende ikke ligefrem mindre urolig, hun holdte stadig lidt om sig selv da det jo stadig varkoldt, synes hun. miku kunne ikke lide han kom tættere på da hun jo ikke kendte ham, hendes hovede blev ved med at fortælle hende hun skulle gå sin vej, men hendes krop var for træt til at reagere.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 5:48 pm

Chace så op og ned af hende, bare mest for at lære hendes bevægelser, træk og studere hende en smule. Han kunne ikke lade være med at smile svagt over at hun blev urolig, det skød nærmest ud af hende og det morede ham lidt til at starte med, men smilet forsvandt hurtigt igen. "Hmm.. det ligner nu ikke `ingenting`, men okay" sagde han bare koldt igen med et skuldertræk og vendte sig lidt væk fra hende, han kunne dufte at hun hverken var engel, menneske eller vampyr, så hun måtte være dæmon. Han så kort på hende igen, men vendte sig så og gik væk fra hende igen, han gik nemlig over på en anden træ bænk lidt væk fra hende og lod armene hænge på hans lår og hans ene ben begyndte svagt at vibrere.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 6:54 pm

miku lage godt mærke til hvordan han studerede hende og hans smil, hun slog blikket ned i jorden og lyttede til hans stemme og et gys gik igennem hende "hvorfor gør det ikke det?" sagde hun stille mest for ikke at virke helt bange og skrøpelig, hun så op på ham da han vente sig om og holdte lidt øje med ham, han dumpede ned på den kolde bænk og stirrede frem for sig, trætheden var ved at tage helt over og hun følte sig næsten helt afkraftet, et lille suk slap ud af hende og så lidt hen på drengen, hun studerede ham kort for at se hvordan han nu egentlig så ud.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 7:00 pm

Chace tog hænderne i lommen og vendte kort blikket hen på pigen og trak lidt på den ene skulder, " du lå jo og var lige ved at sove på bænken, så lavede du jo noget" sagde han koldt og vendte blikket væk fra hende og så frem for sig. Han viste endelig ikke hvorfor han svarede hende, hun var sikkert bare som alle de andre piger han havde mødt, hun var sikkert også kun ude efter hans penge. Chace mente som regl at alle piger var ens og det havde ikke ført ham særlig langt i livet, med at binde sig og finde et forhold, det var noget ad det han fandt sværest. Chace vendte kort blikket på hende igen da hun sukkede, men rystede bare kort på hovedet og så frem for sig igen.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 7:12 pm

miku så hen på ham og lage hovedet lidt på skrå, hun så ned på sinde fødder og tænkte lidt over hvad hun skulle svare, for hun var jo ved at falde i søvn, men det kunne hun jo ikke sige det var jo dumt at sove der, "når ja...jeg er vel måske også bare loidt træt" sagde hun lidt tænksomt og så frem for sig, hun holdte ikke om sig selv længere selvom hun stadig frøs, hun forstod egentlig ikke helt hvorfor hun sagde de ting men de fløj nærmest ud af munden på hende, hun så lidt over på ham, for af en eller anden grund synes hun han var interessandt at se på og lidt pæn faktisk meget pæn.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 7:20 pm

Chace rejste sig, men havde stadig hænderne i lommen og gik hen til kanten der hvor togene kom kørene og sparkede svagt til en sten, så den røg ned på skinnerne, han så kort på hende og tænkte lidt, " hvorfor går du så ikke hjem og sover? du har jo brug for søvn" sagde han, denne gang var hans stemme ikke kold, den var mere rolig i det og han vendte blikket fram igen. Han gav sig til at tænke igen og sukkede lydløst, der kom en lille brise som fik hans hår til at bevæge sig lidt, han tog sin ene hånd op af lommen og kørte den langsomt gennem håret. Han tænkte ikke på sig selv som pæn, han gjorde ikke rigtig noget ud af sit udseende, andet at sætte hår. Chace stak tungespidsen ud af munden og legede lidt med sin piercing som han havde i læben.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 7:34 pm

miku så på ham og følgede ham med blikket, hun blev dog selv siddende og lyttede til hvad han sagde, hun hørte godt han sparkede til en sten og lage mærke til hans stemme ikke var så kold længere, men mere rolig hvilket egentligt gjorde hende selv lidt mere rolig ved hele siturationen "øhm..jo..det burde jeg nok..men der er langt hjem" sagde hun, men mere normalt, hun sad og beundrede ham og var lidt i sine egne tanker, den lille brise ramte også miku så hendes lange hår bølgede kort og lage sig derefter blidt ned over hendes skuldre, hun kunne se han legede med noget med sin tunge, men hun kunne ikke rigtig se hvad da hun sad for langt væk.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 7:40 pm

Chace så på hende igen og tænkte kort, han plejede endelig ikke at ændre sin stemme så hurtigt lige når han havde mødt folk, men noget sagde ham at pigen ikke var nogen fare eller trussel lige nu, så han så ikke nogen grund til at lyde kold foran hende, men sådan var han opdraget. "Hmm.. hvor langt væk bor du da? du er jo kommet herud, det var jo dumt hvis du har langt" sagde han roligt igen og vendte sig helt imod hende igen. Han beundrede hende kort da hendes hår svang med i brisen og et kort øjeblik blev faktisk lidt betaget af hende, men det gik hurtigt over og han rystede kort på hovedet. Han tog lidt efter sin tunge ind i munden igen og sukkede kort.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 7:53 pm

miku så på ham og træk stille sine ben op til sig og lage sine arme om dem, hun støttede sin hage på knæene og lyttede til hvad han sagde og var faktisk ret betaget ag ham og blev mere nysgerrig efter at lære ham at kende "jeg..bor i den anden ænde af byen..og jeg ved godt det måske ville være dumt hvis jeg var taget afsted i aftes, men jeg tog faktiskt afsted i morges og der vidste jeg ikke jeg fik så travlt og nu er jeg for træt til at gå hjem" sagde hun og hånede egentlig lidt sig selv da hun kunne høre hvor dumt og dovent det egentlig lød, hun lage godt mærke til hans blik og et lille smil tegnede sig på hendes læber, men hun slog dog blikket ned i jorden da hun så hans øjne og mærkede en svag varme i kinderne, hun syntes faktisk han øjne var rimelig betagende og speciele.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 8:03 pm

Chace grinte lidt af det hun sagde og kørte en hånd gennem håret igen, det var ikke værd dag han mødte en med så stor en dovenskab som ham selv og rystede kort på hovedet, han smilte svagt og trak lidt på den ene skulder, " det skal du ikke tage dig af, du er ikke den eneste som er doven her, jeg er dovenskaben selv" sagde Chace med et kort grin og slog lidt ud med armene. Han så kort på hendes smil og blev betaget lidt igen, hun mindede ikke helt om de andre piger, men alligevel skulle han være helt sikker. Chace satte sig til at støtte lidt på det ene ben og tog hænderne i lommen igen, han havde endelig ikke lagt mærke til at nåde af hans skjorte var åben, så man kunne se lidt af hans overkrop, men da han var vant til at gå sådan, var han faktisk ret ligeglad med hvad andre mente og syntes.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 8:51 pm

miku lyttede til hans lille grin og det fik hende til at smile lidt mere, hun lage hovedet på skrå og holdte stadig om sine ben, hun lyttede til hvad han sagde og fnisede "dovenskaben selv?..så må du være virkelig doven" sagde hun og smilte stille, hun så på ham og tænkte sig lidt om og lage mærke til hans skjorte stod lidt åben, hun kom til at falde lidt i staver og stirrede lidt på hans overkrop, trætheden var ved at tage over igen og hun rydtede kort på hovedet, hun rejste sig op for at kunne holde mig vågen og kørte en hånd igennem min hånd igennem sit hår, hun så igen på ham og smilte stadig lidt, men det var tydeligt at hun var træt.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 9:04 pm

Chace nikkede og grinte lidt igen, det var lang tid siden at han havde grinet som han gjorde nu, så det føltes meget befriende at grine og så endna med en som også var med på lidt sjov, " jep det er jeg nemlig, der skal meget til før jeg gider noget" sagde han og smilte igen, han lod godt mærke til at hun fladt lidt i staver og han mistænkte hende ikke for at stirre på hans overkrop, fordi han forvekslede det med søvnen istedet, " hør er du sikker på at du er vågen nok til at kunne komme hjem, eller også kan jeg tilbyde at køre dig hjem" forslog han med et svagt smil, men han regnede endelig ikke så et ja fra hende, da de lige havde mødt hinanden. Det gjorde ham nu heller ikke det helt store, for han kunne jo heller ikke tvinge hende.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 9:16 pm

miku lyttede til han grin og kunne faktisk ret godt lide en dreng griner, for det oplever hun ikke ret tit, hun så på ham og smilte "okay...jeg trode ikke jeg skull emåde en dreng der var så doven" sagde hun lidt drilsk men på en venlig måde, hun stod og vibede en smule og kløede sig lidt på armen, hun så lidt overrasket på ham da han spørger hende om han skulle køre hende og det fik hende til at tænke sig godt om, hun overvejede at sige ned, men inden hun nåede at tænke videre over det kunne hun høre sig selv sige "ja det må du da godt...det er nok bedst jeg kommer hjem" det fløj bare ud af hende og det undrede hende lidt fordi hun kendte ham jo ikke og vidste ikke engang hvad han hed.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 9:20 pm

Chace grinte igen og forstod godt at hun drillede ham, han kunne godt lide folk som havde sans for humor ellers kom tavsheden jo og det var han ikke så vild med efter at han havde snakket i noget tid med dem. Han trak lidt på skulderen og stak hænderne i lommen igen, " jeg troede heller ikke at jeg skulle møde en pige som kunne være så doven" drillede han med et skævt smil og bed sig diskret i læben. Det lignede ham ikke at grine og smile så meget, men denne pige fik det åbenbart frem i ham. Chace blev ret overrasket over at hun sagde ja og nikkede så, " okay øhm.. jeg holder ude foran stationen" forklarede han og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 9:30 pm

miku grinede lidt og så på ham, hun synes det var sjovt at drille ham og at det var godt han bare drillede igen "jeg er måske også lidt ualminelig doven..." sagde hun med et smil og trak sit hår ned over hendes ene´skulder og begyndte ubevist at flette det lidt, hun stod stadig og vibede lidt men nu var det mest fordi hun ikke rigtig havde en ordenlig balache når hun var så træt og bare stod stille, hun kunne godt høre han blev overrasket og det var forståeligt nok hun blev jo også selv overrasket "okay...tak skal du have" sagde hun forsigtigt og gik en smule tøvende hen mod ham "men først...hvad hedder du?" spurgte hun nysgerrigt og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 10:16 pm

Chace smilte bare skævt og nikkede med et trak på den ene skulder, " ja du virker ikke så hyper som alle de andre piger som jeg har mødt" sagde han med et svagt smil og kørte tænkende en hånd gennem håret igen og lod det falde som det nu fandt lyst til og han smilte igen. Han stod og betragtede hendes vibben til side også til den anden side, han var et kort øjeblik bange for at hun ville falde, men blev ikke længere i tvivl da hun gik hen imod ham, Chace brød sig nu ikke om at folk kom for tæt på ham første gang, men gjorde lige nu en undtagelse med hende, han bed sig tænkende i læben og smilte svagt igen, " hmm.. det var så lidt og... jeg hedder Chace" sagde han tænkende og smilte svagt igen, " jeg vil bare ikke give dig hånden, for du skal ikke fryse mere end du gør i forvejen" sagde han hurtigt og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeFre Dec 11, 2009 10:42 pm

miku så på ham og smilte stille, "jeg kan godt være hyper..men jeg er nu mest doven hvilket irritere min chef ret meget" sagde hun og grinte lidt, hun stoppede ca en mete fra ham, da hun ikke ville tættere på, men en meter er egentlig heller ikk eret meget "aha...okay hej chace..jeg hedder miku" sagde hun og smilte forsat, hun bliver kort skildt øjet og smilet forsvinder igen, hun vibbede igen og faldt så mod jorden, hun var ikke sikker på om hun sov elller bare ikke havde mere energi tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 2:37 am

Chace smilte svagt over det hun sagde og prøvede at forstille sig hende hyper og det grinte han svagt af. Han så kort op og ned af hende, da hun cirka kun var en meter fra ham og han bed sig tænkende i læben, så længe hun bare ikke rørte ham lige nu, så var han faktisk pænt ligeglad med hvor tæt på hun kom. Han smilte svagt over hendes præsentation og nikkede kort, " mig en fornøjelse Miku" sagde han og smilte svagt igen, han mente det faktisk, og blev lidt overrasket over sig selv. Men da hun begyndte at vibbe igen og hendes smil forsvandt, trådte Chace hurtigt frem og greb hende, inden hun landte på jorden, " hey er du okay?" spurgte han roligt og ruskede blidt i hende.
Tilbage til toppen Go down
miku

miku


Antal indlæg : 87
Join date : 07/12/09
Bosted : en lejlighed i Cockapation

koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 2:49 am

miku mærkede han greb hende og ryskede i hende, hun tog sig lidt til hovedet "mmh...jeg er bare lidt træt...eller meget" sagde hun stille og fik frem tvunget et svagt smil, hun tog stille fat i hans arme for selv at kunne stå, hun prøvede at regne ud hvad det lige var vi snakkede om "det...det er også en fornøjelse...at møde dig" sagde hun for at svare ham, da hun synes han også skulle vide hun faktisk synes det var hyggeligt at møde ham, hun blev dog svimmel igen og støttede sig lidt til ham ved at holde fast i hans arme, hun vende hovedet ned og lyttede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





koldt og rådt Empty
IndlægEmne: Sv: koldt og rådt   koldt og rådt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
koldt og rådt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Stationen-
Gå til: