The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvorfor er jeg her overhovedet??

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18
ForfatterBesked
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 7:33 pm

taron nød hendes støn og forsatte med at bevæde sig lige så hurtigt ind og ud af hende, han nød alt ved hende og havde det bare fantastisk n¨r han var sammen med hende, derfor havde han lovet sig selv at blive ved hende for evigt og intet kunne få ham til at forlade hende, han fik stønnet i kysset og smilte skævt bagefter også i kysset. taron mærkede det løb lidt ud af hende igen, men han gjorde intet ved det, han forsatte sin bevægelse ind og ud af hende og åbnede stille munden, han prøvede at skille hendes læbe ad med tungespids, han ville nyde hende fuldt ud nu og ønskede det ville var evigt selvom han godt vidste det ville være umuligt.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 7:45 pm

Angelina fik stønnet af nydelse igen med slap selvf ikke kysset, hun tog den ene hånd væk fra hans nakke og begyndte at rode ham lidt vildt i håret, men det var fordi han nød ham så meget, han gjorde nået ved hende som hun ikke kunne forklare. Angelina fik stønnet igen i kysset, før hun mærkede hans tunge imod hendes læber, hun smilte svagt i kysset og lod ham skille hendes læber og lod sin tunge møde hans. Hun satte et tungekys igang, men gjorde det ikke vildt til at begynde med, hun fik stønnet igen og lod mærke til at vandet kom højere på, men gjorde ikke rigtig noget ved det. Angelina ville bare nyde ham, så meget som overhovedet muligt og blev lidt trist ved tanken om at de på et tidspunkt skulle stoppe, men lod den tanke ligge indtil videre.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 7:56 pm

taron nød hendes støn og smilte skævt i kysset, han mærkede deres tunger mødtes og kyssede ømt med i tungekysset, han satte ikke fartan ned i hans bevægelser da det hele gik så nemt, han mærkede godt vandet var ved at komme højt op, men han ville ikke rigtig tænke over det og han skulle jo bare sørge for angelina havde hovedet over vand så hun kunne få vejret og hvis det gik helt galt så sagde hun vel til, han ville stoppe ved det blev nødvendigt for der måtte ikke ske hende noget, men self. ville han helst ikke stoppe, da han virkelig nød hende meget.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 8:09 pm

Angelina smilte svagt i kysset og kyssede ømt videre i tungekysset. Hun kunne slet ikke tro at hun havde ladet Taron tage hendes første kys, men da hun følte at han var den rette, havde hun ladet ham gøre det og hun var også glad for at det var ham og ikke en eller anden åndsvag duksedreng som med vilje havde taget hendes første kys. Hun fik stønnet i kysset igen, og nød ham meget, Angelina var ligeglad med vandet, men selvf ville hun jo heller ikke drukne imens hun var igang med at elske med den hun elskede virkelig højt, så hun ville sige til hvis vandet blev et problem.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 8:20 pm

taron stønnede kort i tungekysset, men kyssede ømt videre i det, han havde slet ikke tænkt på hun var den første han var sammen med eller havde kysset for den sags skyld, for han elskede hende bare så højt at tanken om det kunne være andre var helt forsvundet, for i hans hovede var der ingen andre end hende. taron bevægede sig hurtigt ind og ud af hende og kørte blidt sin ene hånd igennem hendes våde hår, han lage sin ene hånd ombag hendes hovede og løftede det forsigtigt en smule og så hendes hovede var lidt længere fra vandet, men så det stadig var en behagelig stilling.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 8:39 pm

Angelina fik stønnet kort efter at han havde stønnet og fik smilt svagt i kysst. Hun kunne godt lide at høre ham stønne, det lød for hende ret sexet og hun kunne også godt lide at det ikke kun var hende som kunne stønne men at han også turde det. Hun havde tit hørt fra sine veninder når de endelig var sammen, at ikke mange af deres kærester tude stønne, men at de bare lod dem om det. Men Angelina var glad for at Taron var anderledes end andre drenge, og turde meget mere. Hun nød at mærke hans hånd i hendes hår og var ret glad over at han gad løfte hendes hovedt lidt op af vandet, hun rodede videre i hans hår med sin hånd og holdte sig lidt oppe med den anden bag hans nakke og fik stønnet igen.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 8:56 pm

taron stønnede igen og smilte lidt fjollet, han havde vænnet sig til at stønne når han var sammen med hende, hun gjorde det jo også så der var vel ingen skam i at gøre det også og det vra jo bare et bevis på han nød det, men det var jo tydeligt allerade før de begyndte at elske, han nød hun roede ham i håret og nussede hende blidt i håret, han holdte hendes hovede forsat lidt over vandet og forsatte med at bavæge sig hurtigt ind og ud af hende, han kunne slet ikk efor nok af hende og han vil bare have hende ved sig, sjovt nok var det ikke nødvendigt for ham at elske med hende selvom han nu stadig rigtig gerne ville det med hende, men det var egentlig nok at hun var i hans selvskab, så det var bare en fantastisk bonus hun ville elske med ham og det nød han fuldt ud.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 9:40 pm

Det tændte hende virkelig når han stønnede, for hun syntes at det virkelig var dejligt at høre ham stønne, det var både sexet og en bonus at han også gjorde det. Angelina smilte svagt i tungekysset og fik stønnet af nydelse lidt efter han have stønnet, hun rodede ham stadig lidt i håret og kunne godt lide følelsen af hans hår mellem sine fingre og mærke hvor blødt det endelig var også når han så også nussede hende lidt i håret, så kunne det jo ikke blive bedre, hun nød rigtig meget hans nussen, selvom det ikke var særlig meget og fik smilt svagt igen. Hun elskede at elske med ham, det var noget af det mest vidunderlige og mest dejlige nogensinde også når han heller ikke gjorde så det gjorde ondt på hende. Angelina fik stønnet igen og lod sin anden hånd nusse ham lidt i nakken imens hun fortsat holdte kysset og nød hans nussen.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 10:12 pm

taron stønnede stille igen i tungekysset og smilte svagt også imens, han bevægede sig lidt langsommere ind og ud af hende, men så det stadig gik hurtigt, han nussede hende blidt i håret og nød hun rtoede ham i håret, han følte sig godt tilpas ved at være sammen med hende og han havde nærmest som om han var en konge med sin dejlige dronning, han smilte lidt af den fornemmelse.


//sorry det ikke blev længere men jeg havde lige skrevet et rigtig langt et og så slettede den det --' så det blev altså kort sorry//
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 10:25 pm

Angelina nød ham rigtig meget også selvom han gjorde det lidt langsommere, men hun fik stønnet alligevel. Hun slap dog lidt efter kysset og åbnede øjnene og så først lidt tænkende på ham, men smilte så svagt, hendes læber var rimelig tæt på hans, der var mindre end 1 cm mellem dem og hun fugtede sin underlæbe lidt, " hvad tænker du på?" spurgte hun stille og smilte svagt igen. Hun stoppede med at rode ham i håret og lod den istedet glide ned på hans kind og nussede den blidt, hendes anden hånd lod hun lade ligge på hans bryst og begyndte at lave små cirkler på hans bryst med den ene finger og smilte svagt igen.

//Gør ikke noget, det undrede mig også lidt at det tog så lang tid, men helt fino Heh xD^^//
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 10:44 pm

taron bevægede sig roligt ind og ud af hende nu, men fik dog stønnet stille igen, han bed sig stille i læben da hun slap kysset og han så på hendes tænksomme blik "hvad jeg tænker på?...tja jeg tænker på mange ting" svarede han med et skævt smil, det var måske ikk edet bedste at sige man synes man var en konge med sin dronning ligenu, så han lod vær og kørte bare blidt sin hånd igennem hendes hår, han nød hun nussede ham på kinden og lukkede stille øjnene, han åbnede dem kort efter og så lidt ned mod hendes hånd på hans bryst da han kunne mærke hun tegnede cirkler, han kunne godt lide det det kildede lidt faktisk og det var en sjov fornemmelse.

//ja sorry --' jeg blev skide sur da den slettede det jeg var lige ved at lukke det hele ned men det gjorde jg eikke XD//
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 14, 2010 9:25 pm

Angelina løftede det ene øjenbryn kort og så tænkende på ham, men smilte så svagt og fugtede sin underlæbe lidt igen og fik stønnet lidt igen. Hun lænede sig op og kyssede ham kort men ømt på munden og fugtede sin læbe igen, hun smilte endnu engang svagt, " jamen... hvad er en af de ting du tænker på, vil rigtig gerne vide hvad der fylder dit kønne hoved lige nu" sagde hun i en lidt drillende tone og smilte svagt igen. Hun lukkede kort øjnene da hun mærkede hans hånd gennem sit hår og åbnede dem så igen og smilte svagt til ham, selvom hun ikke kunne se noget, så betragtede hun ham inde i hovedet, hun prøvede at forstille sig hvordan Taron så ud, hendes elskede Taron. Angelina fugtede sin underlæbe lidt over tankerne og fik så stønnet svagt igen og bed sig diskret i læben. Hun fortsatte sin nussen på hans kind, men tog den hånd som var på hans bryst om bag nakken på ham igen og smilte svagt, stadig imens hun bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 14, 2010 9:41 pm

taron betrgatede hende og msilte skævt over hun ville vide hvad han tænkte "jeg tænkte bare som en ung dreng der lige havde fået sit første kys" sagde han stille og kyssede hende nlidt på panden, han bevægede sig roligt ind ogud af hende og stønnede lavt, han nød hun nussede ham i håret det det fik ham til at føle sig godt tilpas og nød også bare at kunne mærke hendes hånd røre ham. taron betragtede hende igen og en masse tanker fløg rundt i hans hovede både positive og negative tanker, så hans humør blev meget forvirrende og han kunne ikk erigtig regne ud hvilken følelse han havde lige nu ud over nydelse af at elske med hende.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 14, 2010 9:50 pm

Angelina smilte lidt over det han sagde og tænkte sig lidt om hvad hun skulle svare, men kunne ikke finde på noget ordenligt svar, så derfor besluttede hun at tale om noget andet, man kunne jo sagtens tale sammen selvom man elsker med hinanden. Hun nussede ham fortsat lidt, inden hun sagde det hun ville sige, " har du nogensinde tænkt på... at prøve noget.. nyt?" spurgte hun nysgerrigt og hentyede til når de elskede med hinanden. Hun mærkede godt disse to eller tre følelser hun havde, hun kunne mærke det ud fra sin evne, men kommenterede det ikke, hun ville ikke ødelægge øjeblikket for dem lige nu og fik stønnet svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 14, 2010 10:12 pm

taron smilte blidt til hende selvom hun ikke kunne se det, han kunne jo godt smilte til hende alligevel, "ja..det har jeg..det kunne være sjovt at friske det lidt op" sagde han rolig og kyssede hende blidt på kinden og mærkede noget af vandt med han kind, han bevægede sig nu mere blidt ind og ud af hende som første gang de elskede og lage igen sin hånd i hendet hår ved hendes baghovede, han kunne slet ikke få styr på sine tanker, han forstod dem faktisk slet ikke og det irriterede ham ret meget han ikke kunne forstå sine egne tanker især ikke nu når han elskede med sin elskede angelina, for ahn ville ikke ødelægge det nu eller stoppe, ikke endnu.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 1:15 pm

Angelina kunne ikke lade være med at smile lidt over det han sagde, for så viste hun da at hun ikke var den eneste som havde den tanke om at prøve noget nyt. Hun kunne godt mærke at du begge to var begyndt at blive rimelig våde på grund af det stigene vand, men hun lod det ikke ødelægge noget. Hun lagde sin hånd på hans kind og nussede den blidt, selvom hendes hånd var våd, men hun ville gerne røre ved ham på alle mulige måder, selvom det jo ikke altid var lige dejligt. "Ja det kunne det... men så er det bare at... hvordan skal vi friske det op?" spurgte hun lidt nysgerrigt og bed sig kort i læben. Men derefter lænede Angelina sig op til hans øre og ville drille ham lidt, "Taron.." stønnede hun svagt ind i hans øre og kyssede ham derefter ømt på øre flippen, men lænede sig ikke ned igen. Hun lagde benene omkring ham og trykkede ham blidt ned imod sig og smilte tilfreds for sig selv, for hun nød ham virkelig meget.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 1:56 pm

Taron overvejede snart at slukke vandet eller skifte stilling, men da han mærkede hendes hånd på sin kind og mærekede hun nussede ham, glemte han alt om vandet igen. han nød hun nussede ham selvom hendes hånd var våd. det gjorde ham ikke noget "det...det ved jeg nu ikke helt..det må vi jo finde ud af.." sagde han og smilte skævt til hende. han lagde stille sin anden arm om hende og lyttede til at hun stønnede hans navn i øret, blev han mere tændt og bevægede sig automatisk hurtigere ind og ud af hende igen. han nød det ømme kys og trykkede hende stille tættere på sig "du er fantastisk" hviskede han ind i hendes øre og stønnede stille efter. han nabbede stille i hendes øre slip, men uden at bide hul. da han ikke ville gøre nogen skade på hende.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 2:06 pm

Angelina kunne ikke lade være med at smile svagt over det han sagde og nikkede lidt til det, men kunne først ikke finde noget svar på det, så derfor var hun stille lidt. Hun tog sin hånd væk fra hans kind og lagde derefter armene omkring hans nakke, så hun stadig var lænet op til hans øre og kom så derefter på noget at sige og smilte svagt igen, " ja... det må vi vel" hviskede hun ind i hans øre og kyssede det ømt igen. Angelina lod sine støn af nydelse komme ind i hans øre, så han kunne høre hvor meget hun nød at have sex med ham, det var ligesom at være i himlen eller at svæve på en lyserød sky når hun elskede med ham, for hun kunne aldrig få nok af det. Hun kunne ikke lade være med at grine lidt og kyssede ham ømt på øret igen, " det er du også skat" stønnede hun ind i hans øre og gav ham et blidt klem med sine ben som hun stadig havde rundt omkring hans liv. Hun smilte svagt over at han nappede i hendes øre flip, men havde heller ikke noget imod det.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 2:56 pm

Taron holdte hende tæt ind til sig og nussede hende stille op af ryggen. han lyttede til hendes stemme "mmh...jeg gider ikke finde ud af det nu..lige nu vil jeg bare nyde dig og din skønne krop" hviskede han kælene ind i hendes øre og bevægede sig forsat hurtigt ind og ud af hende. han elskede fornemmelsen at være inde i hende. han elksede at havde sex med hende og havde det som om at det bare ikke kunne blive bedre. han kyssede hende æmt på halsen og lod sin tunge lege lidt med. han smilte lidt af det hun sagde og nød irkelig hendes støn, da det jo bare fortalte ham at hun nød det han gjorde "du er mest" hviskede han drillende og kælene på samme tid ind i henes øre og trykkede hende in til sig. han elskede at mærke hendes bryster mod sin brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 3:15 pm

Angelina kunne ikke lade være med at grine lidt over det han sagde, men gjorde det meget stille også fordi et støn kom op midt i det hele od hun bed sig kort i læben. Hun svarede dog ikke på det, fordi hun regnede med at han også viste at hun også bare gerne ville nyde hans krop og det som han gjorde for hende. Hun fik stønnet ind i hans øre igen, fordi hun nød det så meget og hun elskede at han gjorde det hurtigt, fordi så blev nydelse bare meget større end hvis han gjorde det langsomt, hun tænkte også lidt over om han havde gjort det hårdt på hende endnu, men skænkede det kun en kort tanke, da det var ham som havde styrelsen, så derfor var det også kun ham som kunne styre tempoet.
Angelina's brune hår var blevet helt vådt nu, og man skulle næsten tro at hun var sorthåret istedet for, fordi hendes hår blev så mørkt af at blive vådt. Hun løsnede sit greb om ham med benene, men havde dem stadig halvt op på hans ryg og fik stønnet igen. "Så er vi ligemeget" hviskede hun stønnende ind i hans øre og ville ikke diskutere det lige nu. Men så kom hun i tanke om sin hushjælper og bed sig lidt i læben, "Taron... jeg kommer lige i tanke om min hushjælper, hun kommer jo hjem idag, så jeg kan snart ikke blive her så længe mere" hviskede hun trist og trak sig lidt væk, så hun viste at hun kunne se hans ansigt og kyssede ham hurtigt men ømt på munden.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 3:31 pm

Taron elskede hendes støn og elskede bare hende i det hele taget. han elskede alt ved hende, hendes smukke hår, hendes kønne ansigt, hendes smukke velformede krop, det måde hun stønnede på, hendes stemme og glødene og tydelige personlighed. han elskede virkelig alt ved hende og det ville han nok altid gøre. han bevægede sig forsat hurtigt ind og ud af hende, men ikke hårdt, da han ikke var sikker på hvor meget hun kunne holde til og hvor vildt han måtte være mod hende. han havde tænkt lidt over at gøre det hårdt, men havde kastet tanken lidt væk af ren frygt for at det ville blive for voldsomt for Angelina. Taron grinte kort af det hun sagde og syntes det var faor nok det hun sagde, da han heller ikke gad at diskutere det. han havde slet ikke skænket hendes hushjælp en tanke. han havde ikke tænkt på nogen anden en Angelina siden han mødte hende "øh...vi tage afsted...så snart vi er færdige og klar til at gå..okay" forslog han hviskende og betragteder hende lidt. han nød det hurtige øme kys og bed isg let i læben efter. han håbede det var fint med hende.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 3:52 pm

Angelina elskede også bare alt ved Taron, selvom han var vampyr så var hans hud faktisk dejlig blød at røre ved og den var også ret facinerende fordi den gjorde ham rigtig smuk at se på selvom hun ikke kunne se ham sådan rigtigt, men kun en skitse, men det var nok for hende og man skulle ikke tro at noget kunne skade ham, selvom det jo godt kunne lade sig gøre, men så ville hans smukke hud bare heale igen og blive så god som ny, for den efterlod heller ikke nogen ar på ham. Det var så i modsætning til hende, for hvis hun kom til skade så kunne det ses bagefter, hvis såret havde været dybt eller ret alvoligt, som det med hendes øjne. Han var alt for hende lige nu, og hun ville ikke kunne klare tanken at leve uden ham, hvis han lige pludselig var væk. Angelina var også ret ligeglad med om han gjorde det hårdt eller vildt, for selvom hun måske ikke ville kunne klare det, så ville hun ikke stoppe ham i at gøre det, så længe han bare selv blev tilfredsstillet. Hun lod sine ben sænke sig ned i vandet igen, men havde dem stadig spredt, så han ville kunne komme til. Derefter smilte Angelina svagt og nikkede kort, " det er fint med mig" hviskede hun og lod sine hænder glide fra hans nakke og ned på hans overarme og nussede formen de havde, hun lænede sig derefter ned og kyssede ham ømt på hans brystvorte.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 4:14 pm

Taron ville gøre alt for Angelina og aldrig skade hende. derfor ville han ikke gøre noget det kunne skade hende, bare for sin egen tilfredstillelses skyld. han nussede hende blidt ovre ryggen og elskede at mærke hendes bløde hud. han kunne slet ikke for nok af hende. han måtte bare røre ved henjde hele tiden, for han kunne slet ikke lade være med at røre hende. han ,ærkede hendes ben sænkede sig igen, men blev ved med at bevæge sig hurtig´t ind og ud af hende og endda lidt hurtigerer. han smilte stille og nød at elske med hende igen "godt..." hvisakede ahn med et lille støn og ,ærkede hvor hendes hænder gled hen. han havde det fint med hun nussede hans overarme,d a han virkelifg nød det. han fulgte hende lidt med blikket og tænkte først lidt over hvad det var hun skulle, men da han mærkede hun kysssede ham ømt på brystvorten, blev han så tændt at han kom til et gøre sin bevægelse lidt hårde. han nød virkelig det øme kys.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 18 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor er jeg her overhovedet??
Tilbage til toppen 
Side 18 af 18Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Molly club-
Gå til: