The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvorfor er jeg her overhovedet??

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 18  Næste
ForfatterBesked
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:29 am

Dato: 20. november
Årstid: Vinter
Dag: Lørdag
Vejr: Koldt og overskyet
Sted: På clubben
Tid: 23.30
Omgivelser: Nogle andre mennesker, kan ikke se hvad slags alder

Angelina havde tilfældigt kommet forbi clubben og var gået nysgerrigt derind fordi hun kunne høre musikken og hun syntes endelig at det lød meget godt. Hun havde som altid et hvidt bind for øjnene, og hun havde ellers en langærmet bluse på som var mørkegrøn og et par lange lyse jeans. Hun lod sin jord evne lede hende fordi de andre og hen til et ledigt bord, hun satte sig roligt ned og bestildte en cola, hun var ikke så meget for alkohol, kun nogle gange kunne hun drikke det, men så skulle det også være med folk hun virkelig stolede på.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:45 am

taron gik på gaden og stoppede ved clubben bare lige for at se om der var nogle interessande personer, han havde et fjovet smil på læben da han gik ind, han lyttede til musikken som irriterede ham en smule, han lod blikket glide rundt på folk som ikke havde opdaget ham, han rettede lidt på pande håret og gik han ogsatte sig ved et bord, han trak sine ben op til sig og støttede sine fødder på stol kanten.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:49 am

Angelina mærkede straks med fødderne som var på jorden, at der var kommet en anden person ind i clubben, hun vendte diskret hovedet imod ham, selvom hun jo ikke kunne se hvordan han så ud, hun kiggede bare på ham, med bindet for øjnene. Da hun havde fået sin cola, vendte hun hovedet væk fra ham, og ledte med hænderne på bordet efter dåsen, men kunne ikke finde den på bordet, så hun opgav med et suk og lagde hovedet på sine arme.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:54 am

taron lod endnu engang blikket glide rundt på folk og fik så øje på en pige der sad for sig selv, han smilte fjollet og rejste sig op med det samme, han gik hen til hende "hej.." sagde han venligt og så på hende med et lidt tænksomt blik, han stirrede lidt på bindet for oigens øjne.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 2:58 am

Angelina rejste hovedet op, da hun syntes at hun hørte nogen tale til hende og hun vendte hovedet imod stemmen, hun kunne godt mærke på ham i jorden at han ikke havde i sinde at gøre noget ondt, men som altid var hun på vagt og hun lagde mærke til hans venlige tone og smilte svagt til ham, " hej" sagde hun og bed sig diskret i læben.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 3:03 am

taron så på hende og lage hovedet tænksomt på skrå, han satte dsig på en stol og trak igen benene op til sig og støttede fødderne mod stol kanten "du har bind for øjnene?" sagde hen undrende men stadig på en venligt måde, han så lidt på colaen som hun ikke har rær ved endnu, han tog den og så lidt nysgerrig på den, han rækte den hen mod pigen og så forventningsfuldt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 3:06 am

Angelina nikkede og undrede sig ikke over at han kommenterede det, det var hun som regl blevet vant til efter hånden, " ja det har jeg, for jeg er blind" sagde hun stille og sukkede svagt, hun kunne hverken mærke i jorden eller høre at han ragte hende colaen og hun sad helt stille med hænderne krøllet sammen på bordet og så tænkende ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 3:11 am

taron så skifte hvis på hende og colaen, han lyttede dog også til hvad hun siger "blind...okay..hvordan finder du så rundt" sagde han nysgerrigt med et fjollet smil på læben, han satte colaen ned da hun jo ikke tog den, hasn satte den dog tættere på hendes hænder for at se om hun så tager den, han lod sine ben vibe ud til siden så han sad i skræderstilling.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 3:15 am

Angelins lagde tænkende hovedet på skrå og bed sig diskret i læben, " ved hjælp af min evne, jeg kan styre jorden, så den hjælper for det meste på vej" sagde hun og smilte svagt, hun hørte svagt at han satte noget på bordet og lod forsigtigt hænderne køre lidt hen af bordet, da hun mærkede dåsen, tog hun roligt fat i den og trak den hen til sig, " tak" sagde hun stille og så ned i bordet.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 3:22 am

taron så nysgerrigt på hende med det fjollede smil, han lyttede opmærksomt " interesandt..lyder spændende.." sagde han optemistisk og så hurtigt på hendes hænder da hun bevæger dem, "så lidt...kunne du ikke finde den eller hvad?" spurde han venligt og så på hendes bind for øjnene, "hvad hedder du?" spurde han roligt og pillede lidt ved sine fødder.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 3:26 am

Angelina rystede på hovedet og tænkte lidt over de han spurgte om, " nej.. jeg kan kun se skitser af folk og andre ting hvis de bevæger sig på jorden, eller hvis det her bord blev væltet omkuld, fordi så ville de sende mig vibrationer om at noget skete, men kan ikke se hvis du bevæger noget foran mig oppe i luften selvom jeg ved hvor du er, og jeg kunne ikke se dåsen, fordi den stod stille" sagde hun med et skuldertræk og smilte svagt igen, hun lænede sig lidt tilbage da han spurgte om hendes navn og sukkede svagt, " Angelina, og du?" spurgte hun nysgerrigt og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 3:34 am

taron så opmærksomt på hende og lyttede til de ting hun sagde, "okay..så det var derfor du ikke tog colaen da jeg ragte dig den" sagde han med et smil, han vibede en smule frem og tilbage da han har lidt svært ved at sidde stille i llngere tid, "taron..." sagde han og tog hendes h¨nd for at hilse ordenligt, han gav hendes hpnd et kort og blidt klem og slap så igen.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 3:39 am

Angelina nikkede til det han sagde og smilte svagt, hun så lidt ned mod gulvet, da hun nu blev mere klar over hvor han var og han blev også tydeligere for hende, hun kunne dog ikke se ham ordenligt, men pæn havde hun en ide om at han var, fra hvad hun kunne se. "Ja, men så længe du ikke sidder stille, så ved jeg hvor jeg har dig" drillede hun og smilte igen. Hun nikkede anderkendende til hans navn, " hyggeligt at møde dig Taron" sagde hun venligt og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 3:51 am

taron så på hende og lyttede, han vibede videre "okay..så er det jo nok bedst jeg bliver ved med at vibbe" sgade han med at lille grin og smilte fjollet, han så lidt på colaen og lage hovedet på skrå, han så så på hende igen "også hyggeligt at møde dig angelina" sagde han venligt og smillede.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 3:55 am

Angelina smilte svagt og nikkede, hun var ikke særlig vant til at tale med drenge og især ikke nogen som hun havde en ide om så ret godt ud. Hun bed sig nervøst i læben og så ned i bordet, selvom hun godt viste hvor han sad henne, " hvad laver du så her på clubben?" spurgte hun nysgerrigt, hun havde heller ikke andet at tale om lige nu.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:01 am

taron så på hende og vibede videre, han så mere og mere betragtende på hende og lage mærke til alle detalger i hende ansigt, "jeg kom bare forbi og sp ahvde jeg ikke rigtig andet at lave.." sagde han roligt og plliede ved hans sko, "hvad laver du her?" spurde han lige så nysgerrigt som hun gjode, han smilede forsat fjollet og så betragtende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:04 am

Angelina smilte svagt og lagde hovedet lidt på skrå, " jeg kunne ikke sove, selvom min hushjælper sagde at jeg skulle, men alligevel kom jeg ud af huset" sagde hun lidt stolt og smilte igen, selvom hun ikke kunne, ville hun ønske at hun kunne se og betragte Taron, hun sukkede svagt og så ud på de dansende mennesker, fordi de bevægede sig meget, så hun viste hvor de var.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:09 am

taron sad lidt i sine ejne tanker men lyttede dig stadig til ahvd hun sagde da hun sagde det så stolt "okay..hushjælp... vil han eller hun ikke have du går ud om aftenen?" sagde han og smilte venligt, han betragtede lidt hendet smil, han så lidt på menneskerne og vibeede videre, han så så på hende igen da han synes hun er mere interesandt at se på.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:13 am

Angelina rystede på hovedet og så tilbage på Taron og smilte, " nej, det vil hun ikke have, derhjemme kan jeg ikke bruge min evne, fordi hun er menneske, så jeg er meget mere hjælpeløs der end jeg er her f.eks, så derfor vil hun ikke have at jeg går udenfor uden opsyn" sagde hun tænkende og smilte svagt igen, hun synes selv at det til tider kunne blive irreterende, men så viste Angelina i det mindte at nogen gad hjælpe hende og være sammen med hende, når hun ikke havde andre.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:18 am

taron så på hende og lyttede "okay...så hun vil egentlig bare passe på dig...det er da meget godt...så kommer du ikke til skade" sagde han med en venlig stemme og smilede let, han satte sine fødder ned på gulvet igen "undksyld men jeg mp altså ud her fra.. vil du med" spurde han roligt og rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:22 am

Angelina smilte svagt og nikkede kort, " det ved jeg.. og det takker jeg hende for, hun forhindrede engang at jeg skulle skolde mig selv på det varme vand, fordi hun lige havde kogt vand til mig, så ville jeg selv hælde op, men sigtede istedet på min hånd end koppen, men så var jeg heldig at have hende der" sagde hun og smilte igen, Angelina så sig kort omkring og nikkede så da hun så tilbage på ham, " ja vil jeg gerne" sagde hun og rejste sig, men hun ramte bordet, da hun gik lidt frem og støttede overrasket med hænderne på bordet og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:27 am

taron så på hende og lyttede til havd hun sagde "det var da godt..så er du vel heller ikke så ensom" sagde han roligt og rettede lidt på sit pande hår, "okay hyggeligt..." sagde han og så betragtende på hende, han fik dog et lille chok da hun støde ind i bordet, han tog forsigtigt fat i hendes ene hånd og hjalp hende forbi bordet.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:31 am

Angelina smilte svagt og rystede på hovedet, " nej hun er der altid for mig, så jeg er aldrig ensom" sagde hun roligt og smilte svagt igen, hun rødmede svagt over at han tog hendes hånd, men det forsvandt hurtigt da hun fandt ud af hvorfor og hun nikkede til ham, da hun var kommet udenom bordet, " tak skal du have, jeg glemte lige at jeg var blind et øjeblik, det sker nogen gange" sagde hun og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:35 am

taron lyttede opmærksomt til hende "det var godt" sgade han venligt og så på hende, han så hendes rødmen da han tog hende hånd, han tænkte sig om "det var så lidt..okay mærkelig ting at glemme" sagde han og slippede først nu hende hånd, han knyttede stille og kort sin hånd, han gik rolig hen mod døren, men sikrede sig at angelina kunne føklge med.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:40 am

Angelina nikkede kort og smilte svagt, " jeg ved det, men det er når jeg ikke tænker så meget over min blindhed, så tror jeg at jeg kan se igen, det gør at nogle folk, tror at jeg er skør" sagde hun med et skuldertræk og bed sig diskret i læben, hun mærkede godt at han gik, men tøvede lidt med et, men til sidst tog hun forsigtigt et skridt frem og gik roligt hen imod Taron, hun undviede de fleste af dem som dansede, men kunne alligevel godt blive ramt af et lille puf og hun smilte svagt da hun var kommet hen til ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvorfor er jeg her overhovedet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor er jeg her overhovedet??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 18Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 18  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Molly club-
Gå til: