The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvorfor er jeg her overhovedet??

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Næste
ForfatterBesked
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:45 am

taron oldte blikket på hende imens hun gik mod ham, han overvejede flere gange at gå hen og hjælpe med lod hende klare det selv alligevel, "okay...det lyder altså også lidt skørt" sagde han venligt og smilte glad, han stod stille til hun var kommet helt hen til ham, han gik helt ud af clubben og stoppede for at sikre sig hun stadig kunne finde ham, da han helst ville have hende med.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:49 am

Angelina grinte svagt og nikkede, " ja ved det godt" sagde hun smilende og vendte hovedet kort ned mod sine fødder, da hun mærkede at Taron bevægede sig igen, fulgte hun forsigtigt efter, hun tog hænderne lidt frem for sig, også lidt for at åbne døren og kom til sidst ud af clubben, hun fik snublet lidt over sin egen fod på vej ud, men fik hurtigt balanchen igen og smilte svagt til ham, da hun kom hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:56 am

taron ventede tålmodigt til hend kom ud, han så godt hun var ved at miste balancen så han havde stilt sig klar til at gribe hende hvis det ville bliver nødvendigt, "pas nu lidt på...vi kan jo ikke have du kommer til skade" sagde han med den venlige stemme men han lød dog og en smule bekymret, han tog rolig fat i hendes hånd igen og begyndte at gå, han træk hende med denne gang og slap ikke hendes hånd før han var helt sikker på hun fuldte med.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:01 am

Angelina smilte svagt over det han sagde og rystede kort på hovedet, " bare rolig, jeg er vant til at falde, jeg skal bare lærer at se mig bedre for til en anden gang" sagde hun og mærkede kort rundt omkring sig, men der var ikke andre end Taron lige nu, hun blev ret overrasket da han tog hendes hånd igen, men lod ham bare gøre det, hun fulgte roligt med ham og istedet for at trække sin hånd til sig, så gav hun hans hånd et blidt kort klem istedet og bed sig diskret i læben.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:10 am

taron så på hende "okay men alligevel du skal passe på.." sagde han venligt og smilede, han ser sig lidt omkring og mærkede så det blide klem, han så på dig og og så ned på deres hænder, han smilte skævt og klemte forsigtigt igen, han tænkte sig om og slap så hendes hånd lidt tøvende, han slikkede sig stille på over læben og rttede på pande håret.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:16 am

Angelina nikkede og smilte svagt, " okay skal jeg nok" sagde hun og smilte svagt, hun sukkede lydløst da han slap hendes hånd og så kort ned i jorden imens hun gik. Dog stoppede hun op, da hun mærkede i jorden at der kom nogle andre imod dem på den anden side at gaden og hun bed sig hårdt i læben. Det var tre andre fyre som så noget ældre ud end Taron var, Angelina gik et skridt tilbage og gemte sig med ansigtet bag en lygtepæl, hun viste at hun ikke ville kunne få lov til at slippe ubemærket forbi dem med bindet for øjnene.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:24 am

traon så på hende og nikkede som svar, han smilte rolig pg gik rolg videre, han opdagede så du var stopper, han stooede selv og så tilbage på dig, han lage hovedet på skrå og går tilbage til hende "er du okay?" spurde han undrende, han havde opdaget de tre drenge men så dem ikke som en trussel.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:28 am

Angelina rystede på hovedet og bed sig i læben, " jeg er bare ikke så glad for at gå forbi folk som er ældre end mig selv eller ser størrer ud end mig, for jeg ved at de vil kommentere mit bind for øjnene" sagde hun stille og rykkede et skridt tilbage igen og gemte ansigtet i hænderne og bøjede hovedet lidt så håret faldt ned fra hendes skuldre og dækkede noget af hendes ansigt, drengene kom tættere på dem og havde allerede fået øje på Angelina og Taron og stoppede derefter op.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:33 am

taron så på hende og lyttede, han så hen på drengene "nej okay...men der sker dig ikke noget du er jo sammen med mig" sagde han venligt og en smule opmundrende, han smilede venligt og løftede hende hage op, han havde opdaget drengene nu var stopper og at de kiggede, taron bevarede dog roen og det venlige smil.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:39 am

Angelina bed sig blidt i læben, selv efter at Taron havde løftet hendes hage op, så hun så på ham, " du kunne jo komme galt afsted hvis de gjorde noget" sagde hun stille og tog sine hænder op og holdte dem blidt rundt om hans hånd som var under hendes hage og sukkede svagt, drengene begyndte at grine lidt og en af dem råbte, " hey kammerat hvad med at dele lidt med os!" drillede han og de grinte alle sammen igen bare lidt højere, og Angelina bed sig hårdere i læben.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:45 am

taron betragtede hendes urolig sind lídt og smilte forsat "bare rolig der sker ikke nogen af os noget...det er kun dem der kommer til skade hvis det bliver nødvendigt" sagde han mundert og så på hendes hænder det lukkede sig om hans, han hørte drengenes hånende stemmer og så hen på dem, "dele...nej faktisk ikke..man deler ikke andre" sagde han stasdig mundert og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:52 am

Angelina bed sig lidt blidere i læben nu og tænkte kort, " du skal alligevel ikke risikere noget for min skyld, jeg er som sagt ikke det værd" sagde hun stille og fjernede hans hånd fra hendes hage og tog hans hånd ned, men holdte alligevel om den og gav den et kort men dog blidt klem. Drengene gik lidt tættere på dem og grinte stadig, " ej come on man! hun skal da deles mellem os, du kan selv få lov til at tage første gang, vi andre kan bare vente" hånede de grinene og Angelina bøjede hovedet ned mod jorden igen.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:57 am

taron så på hende og tænkte lidt "der sker ikke noget jeg lover det..og lad vær med at sige at du ikke er det værd" hviskede han helt stille til hende, han så på drengene og smilte igen "nej hun skal ikke deles..." sagde han roligt, han gav henden's hånd et blidt klem og trak så sin hånd til sig, han holdede sine hænder og mumlede stille, drengende begynder at få dårlig samvidighed og skidt med hvad du havde sagdt(manipulation).
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:01 am

Angelina folede stadig lidt nervøs sine hænder og tog dem op til munden og mumlede nogle få ord som var ret utydelige, hun var glad for at Taron var her, men han skulle alligevel ikke udsættes for de ting som kunne ske for hende, drenge bakkede lidt tilbage og rystede kort på hovedet, " kom drenge, jeg tror vi skrider, jeg har ikke lyst til det her alligevel" mumlede han og trak de to andre med sig og gik, men Angelina stod stadig lidt nervæst med hænderne foldet og mumlede noget utydeligt igen.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:10 am

taron så på drengene med et tilfreds smil på læben, han så kort efter dem og så på hende "sådan...nu er de gået angelina" sagde han beroligende og lage hans hånd på hendes kind, han stillede sig lidt tættere på hende "der sker dig ikke noget" sagde han blidt mod hendes øre, hans stemme var varm og behagelig, han kærtegnede hendes kind og flyttede så hånden.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:15 am

Angelina slappede af igen og tog sine hænder ned ad han rørte hende, hun nød faktisk lidt at han rørte og kærtegnede hendes kind, dog stadig imens hun bed sig diskret i læben, " må jeg godt prøve noget Taron?" spurgte hun stille da han fjernede sin hånd og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:20 am

taron lage godt mærke til hun slappede af da han rørte ved hende og kærtegnede hendes kind, han smilte mundert og så betragtende på hende "ja selvfølgelig" sgade han glad og så på hende, ser så kort rundt for at sikre sig der ikke var flere store drenge, han så på hende igen og smilte halv fjollet.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:25 am

Angelina tøvede lidt men tog derfor roligt sine hænder op og placerede dem på hans kinder, dog på en blid måde.
Så begyndte hun med den ene hånd at følge hans kind hen til øret, hvorefter hånden gik ned langs hans kæbe og ned til hagen og til sidst fulgte hun blidt og forsigtigt hans underlæbe med den ene finger imens hun selv bed sig svagt i læben. Hun så rolig og afslappende ud, men indeni var hun nervøs og spændt på samme tid, fordi hun var bange for at han ville skubbe hendes hænder væk.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:32 am

taron mærkede hendes hænder mod hans kinder, han så på hende og smilte forsat glad og lod hende bare føle på hans ansigt og han nød det faktisk, smilet forsvandt dog da han mærkede hendes finger fulgte hans underlæbe og blev lidt anspændt, han betragtede hendes rolig træk og prøvede selv at være rolig, han træk vejret dyb og blev helt rolig igen, han havde på ingen måde i sinde at stoppe hende.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:36 am

Angelina tog lidt efter sine hænder til sig og folede dem sammen igen, " undskyld" mumlede hun stille og gik et skridt tilbage, men mærkede hurtigt at hun ikke kunne gå særlig langt tilbage på grund af den mur som hun fandt ud af nu at hun stod op af, hun bøjede hovedet lidt igen og mumlede noget utydeligt.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:43 am

taron så blidt på hende og slikkede sig stille på underlæben, "hvorfor undskylder du?" sagde han venligt, han stod helt stille og betragtede hende lidt, han rettede stille på din pande hår og lage hovedet en smule på skrå, han havde det stadig som om hun rørte ved hans læbe, han overvejede at løfte hendes hage så hun ikke hang sådan med hovedet, men han lod dog være da det måske ville være lidt upassende.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:48 am

Angelina så op igen og folede sine hænder ud, " fordi jeg rørte ved dig, og specielt din læbe" sagde hun stille og sukkede svagt, " det måtte have været upassende for dig, jeg skal nok lade være med at rører dig igen" sagde hun og så kort ned i jorden før hun så op på ham igen, men hun sukkede svagt igen og bed sig i læben, hun havde sådan lyst til at rører ham igen, men hun lod værer og tog hensyn til ham, det må også være mærkeligt at blive rørt ved i næsten helle ansigtet af en man næsten lige havde mødt.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:55 am

taron så på hende og kløede sig lidt i nakken "det behøver det ikke undskylde for..." sagde han venligt og roligt, "det var ikke upassende..lidt underligt men jeg synes det var..rart.. på en måde.." sagde han tænksomt og så kort ned, han så på op hende igen og tænkte sig lidt om, han tog stille fat i dit håndled og løftede din hånd op til sin kind, han havde det slet ikke som om de lige havde mødt hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:01 am

Angelina smilte svagt og tænkte lidt over de ting han sagde og det som var sket og var ved at ske, " men... men.. øhm" stammede hun for hun viste ikke hvad hun skulle sige til det han fortalte hende, men hun blev lidt rolig igen, da han tog fat i hendes håndled og placerede hendes hånd på hans kind, i sin tøven begyndte hun blidt og roligt at nusse og kærtegne hans kind, hun kunne ikke lade være.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:08 am

taron så på hende og smilede lidt, han lyttede til hendes stammen "men hvad?" sagde han roligt og slap stille hendes håndled, han mærkede hun nussede og kærtegnede hans kind, han nød det og lukkede sine øjne et kort øjeblik, han smiler skævt og mærkede en underlig fornemmelse i maven, han betragtede hende med et blidt blik, han rettede stille på sin skjorte for ikke at stå helt stille.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor er jeg her overhovedet??
Tilbage til toppen 
Side 2 af 18Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Molly club-
Gå til: