The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvorfor er jeg her overhovedet??

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  Næste
ForfatterBesked
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 5:42 pm

taron lyttede og begyndte at ryste, han kunne ikke lide alle de bumb, det gjorde ham meget urolig og tog fat i håndtaget, han skulle lige til at lukke ds han hørte hvad angelina sagde "men...du bløder...er der ikke noget jeg kan gøre?...fortæl mig i det minste hvad der sker?" spurgte hasn bedende og lænede panden mod døren, han lukkede øjnene og koncentrede sig vorkelig meget for at holde trangen til blod tilbage, han bukkede stille ned på knæ og hans hænder kørede ned af døren "fortæl mig det nu angelina?" hviskede han stille og kunne virkelig ikke lide at han kunne lugte så meget blod og at han ikke ved hvad der forgår.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 5:49 pm

Angelina kunne ikke lide at høre at hun gjorde Taron urolig og hun begyndte at græde, tårerne blandede sig med blodet og hun følte sig helt hjælpeløs og følelsesløs i ansigtet lige nu. Hun lagde sig ned på gulvet og krybbede lidt sammen, hun lå på siden, ind mod vasken og græd stadig, hun kunne snart ikke holde sit skrig tilbage og hun rystede svagt i hænderne, " jeg... jeg" stammede hun og kunne slet ikke finde på noget at sige, til sidst gav hun efter og et skingert skrig kom ud af Angelina og hun lagde hænderne foran øjnene, selvom blodet stadig kunne komme ud mellem hendes fingre.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 6:00 pm

taron lyttede og kunne høre hun græd, "du hvad?...angelina?" lød utrolig bekymret og holdte øjnene lukket, han hørte skriget og rejste sig op med det samme, han tog fat i døren og tog en dyb indåning, han åbnede døren og så hun lå på gulvet "angelina!" lød helt panisk og skyndte sig hen til hende, han satte sig ved hende og træk hende in dtil sig, han stirrede forskrækket på alt blodet og sank en klump, han rystede stadig da det nu var et endnu størrer pres på ham, da det var virkeliog svært at kontrorlere sig, han holdte dog sine instingter tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 6:07 pm

Angelina rystede svagt i kroppen, både fordi hun frøs og fordi hun havde ondt, hun rystede på hovedet og græd stadig og gemte stadig sit ansigt bag hænderne, da hun hørte ham komme ind og trække hende op til sig, rystede hun på hovedet, " Taron, du skal ikke være her lige nu, du skal ikke se på mig" græd hun og fik skreget igen på grund af at det gjorde ondt, hun havde ikke lyst til at skrige og græde, men hun kunne bare ikke holde det tilbage lige nu.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 6:19 pm

taron ryster og holdr dig ind til mig "ikke før du fortæller mig hvad der sker?" sagde han bestemt og så lidt på blodet, kan sad med sin egen indre kamp mne han ville ikke bukke under, han kunne bestemt ikke lide hun skreg, han fik det faktiask helt dårilgt over det, han havde bestemt sig for at blive ved hende til han vidste præcist hvad der foregik og hvordan han kunne hjælpe.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 6:28 pm

Angelina rystede på hovedet og tøvede lidt med at flytte sine hænder, men gjorde det lidt efter og vendte ansigtet mod Taron, hendes kinder var helt blodige og hendes øjenbind var også helt rødt foran hvor hendes øjne var og det så ikke ud som om det var stoppet endnu, " det sker nogle gange, derfor har jeg fået smertestillende medicin af lægen siden ulykken, de ved ikke selv hvorfor jeg bløder nogen gange, det eneste de ved er at mine ar nogen gange går op" forklarede hun stille og bed diskret tænderne sammen, for ikke at skrige igen og gispede svagt.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 6:38 pm

taron så på hende og blev egentlig ikke overrasket over alt blodet, men mere over det er fra hendes øjne, han sank en klump og strøg blidt en tot hår væk fra hendes ansigt, "men...har du noget af den smertestillende..og hvor langt tid tager det før det stopper?" spurgte han stille og stadig bekymret, han holdte hende forsigtigt ind til sig og så lidt rundt på badeværelset, hasn træk vejret tungt og prøvedet at være mere roligt.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 6:45 pm

Angelina rystede på hovedet og gispede igen, hun bed sig hårdt i læben og tænkte kort, " jeg kan ikke huske om jeg tog noget med, alt er lidt uklart for mig lige nu, og det er forskelligt hvor langt tid det vare, nogen gange 5 min andre gange længere tid" sagde hun stille og følte sig lidt svimmel af alt det blod hun havde mistet og hun rystede kort på hovedet igen, for at holde sig vågen.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 6:57 pm

taron lyttede til hvad hun sagde til ham og tænkte sig godt om "hmm okay..men må jeg tjekke?..måske har du noget?..jeg håber snart det stopper" sagde han bekymret og holde hende tæt in dtil dig, han rytede stadig lidt og bed sig i tungen for at kunne holde blod trangen tilbage, han sank en klump og prøvede så vidt muligt at trække vejret med munden og ikke næsen, han kunne mærle det sitrede i hele kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 7:06 pm

Angelina tænkte lidt og nikkede så svagt, " ja... du må godt tjekke, jeg tror ikke at det være så lang tid før det stopper" sagde hun stille og tav lidt, da hun godt mærkede hans rysten og sitren i kroppen og hun bed sig diskret i læben, " er du tørstig igen?" spurgte hun stille og tog sin ene hånd op og strejfede blidt hans kind med fingerspidserne, men hun havde ikke lige tænkt på at blodet også sad der og hun kørte sine fingrespidser lidt ned imod hans underlæbe.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 7:14 pm

taron lyttede og så på hende "okay jeg tjekker så..." sagde han stille og ser hen på hendes kjole, ahn slap hende ikke med det samme da han hørte hun sagde noget mere "mmh.." brummede han som svar og mærkede så hende fingerspidser mod han kind, han nød det lige ind til han mærkede det på hans læbe, den søde smag af blod fylde hans smagssløg og spærrede øjnene op, han stirrede ud i luften og slikkede sig stille på læben, han begyndte at ryste endnu mere og strammede grebet om hende, hans øjne blev røde "blod.." sagde han hæst og en ondt smil kom frem på han læber, han snusede dybt ind og nød duften.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 7:19 pm

Angelina nikkede og lyttede efter hvad han sagde og bed sig nervøst i læben, hun mærkede godt at han begyndte at ryste endnu mere og at grebet om hende blev strammere, hun tænkte kort da han sagde blod og rystede lidt i hænderne, " du må godt bide mig igen, jeg kommer alligevel ikke til at have mere ondt end jeg har i forvejen" sagde hun stille og tog sin hånd ned fra ham og lagde den derefter på hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 7:30 pm

taron så å ¨hende og prøvede at kontrorlere sig, han sank endnu en klump "undskyld.." hviskede han stille og smilte igen ondt, han flyttede stille hendes hår væk fra halsen og lænede sig ned over hende, han snusede stille og smilte glad og stak roligt tænderne i hendes hals, han nød smagen og han øjne var forsat røde, blod smagen fyldte hans mund og hendes søde duft fyldte hans næse, holdt trykkede hende tættere ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 7:48 pm

Angelina bed tænderne sammen og gispede højt da han satte tænderne i hende, hun kunne skam godt mærke at hun stadig ikke var blevet vant til hans bid og hun trak vejret hurtigt og kunne ikke slappe af. Men denne gang havde hun jo ikke skreget over hans bid, så lidt var hun jo vænnet til det, eller også var det bare fordi hun i forvejen havde ondt. Hun mærkede mere blod forlade hende og hendes arm faldt ned fra hans bryst, hun følte sig svagere end før og hendes vejrtrækning blev langsommere og langsommere.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeMan Dec 07, 2009 11:09 pm

taron lukkede øjnene og prøøvede at stoppe, men kunne ikke da han manglede så meget blod *stop nu..jeg slår hende jo ihjel* tænkte han vred til sig selv da han kunne mærke hendes hånd han falde ned og hendes vejrtrækning blev langsommer, han fik tvunget sig selv til at trakke tænderne ud og han øjne blev normale, han sank en klump og rystede "angelina?" hviskede han stille og bekymret "nej undskyld..." han kunne mærke samme ubehagelige samvitighed igen.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 9:29 am

I et kort øjeblik holdte Angelinas vejrtrækning op, men den begyndte hurtigt igen og hun bevægede hovedet ind mod hans bryst og blodet var holdt op med at løbe ned af hendes ansigt, hun følte sig stadig meget svag og rystede svagt i kroppen, " det gør ikke noget søde... jeg har det fint" hviskede hun hæst, hun havde næsten ikke nogen stemme på grund af at hun havde mistet så meget blod idag og hun kyssede blidt hans bryst, " jeg elsker dig Taron" hviskede hun igen, men denne her gang var hendes stemme ikke hæs, men alligevel var det lige nu kun hendes hoved hun kunne bevæge. Helle hendes krop var stadig for svag til at hun kunne rejse sig.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 12:16 am

taron så panisk ud i luiften da an kunne mærke hende vejrtrækning holdte op, han sukkede lettet da han mærkede hun træk vejret igen og knugede hende ind til sig, han kunne tydelig smage og lugte blodet, men det generede ham ikke rigtigt nu, han sank en klump "er du sikker´?" hviskede han stille og stadig lidt bekymret, han holdte hende ind til sig og nød kysset "jeg elsker også dig angelina" sagde han stille ned mod hendes hår, han rejste sig roligt med hende i armene, han så på hende og gik så ud af badeværekset, blodlugten fuldte efter ham, men det generede ham stadigt ikke.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 6:41 pm

Angelina smilte svagt over det han spurgte om og nikkede kort, hun viste at hun løj lidt med at hun havde det fint, for det havde hun jo ikke helt, men alligevel hun ville ikke være sur på Taron, for det første ville hun jo ikke miste ham og for det andet havde hun jo selv givet ham lov til at bide hende. "Ja jeg er sikker, jeg er bare lidt træt ikke andet" sagde hun stille og prøvede at smile svagt, men det gik ikke så godt. Stanken af hendes eget blod fyldte hendes næse og det var lige før at hun kunne smage det, hun blev lidt dårlig og tog sig til hovedet da Taron løftede hende, hun smilte dog svagt og puttede sit hoved ind mod hans bryst, " tak skat" sagde hun med et svagt smil og kyssede ham på brystet igen.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 7:30 pm

taron så på hende og kunne ikke hlet forstår hvorfor hun smilte, men det tog han sig ikke af, for det var jo dejligt hun kunne smile selvom det var et svagt smil, holdte hende roligt i armene og lyttede til hende "okay godt så...jeg ligger dig iind i seng så du kan få søvn.." sagde han stille og gik op af en trappe stadig med hende i armene "bare slap af ik" sagde han igen stille da han havde det skidt over han nu igen ahvde bidt hende, han kunne mærke hun puttede sig til ham og det gjorde ham en smule mere rolig og et svagt smil tejnede sig på hans læber, støvet vivlede rundt om dem, "selv tak smukke" hviskede han og så på hende, han nød kysset og klemte hende blidt, der var mange døre ovenpå, men han gik målsat hen til den sidste sør i gangen ovenpå.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 7:39 pm

Angelina så overrasket op på Taron, hun havde ikke lyst til at sove og blodet i hendes ansigt, kunne jo bare gøre sengen beskidt og det ville jo ikke være godt, hun rystede ivrigt på hovedet og bed sig i læben, " nej nej, jeg vil ikke sove, jeg vil hellere være oppe sammen med dig, og jeg gør jo bare sengen beskidt" sagde hun og rystede på hovedet igen, hun ville ikke sove, selvom hun godt kunne mærke at hun var udmattet. Angelina smilte svagt over at han kaldte hende smukke, men det forsvandt hurtigt igen, " jeg behøver ikke slappe af, jeg er helt frisk" sagde hun men lød ikke helt overbevisende og kunne ikke lide at hun ikke viste hvor de var henne i huset lige nu.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 7:49 pm

taron så på hende og tænkte sig om, han sukkede halv irriteret og rystede opgivende på hovedet "angelina...du er træt vi skal slappe af jeg har helt ligeglad med om sengen bliver beskidt...det er jo bare en seng ik..du har mistet alt for ,eget blod og du skal ikke bruge for mang krafter nu" sagde han bestmt og gik ind af døren, han så lidt rundt og gik så hen til en seng det stod midt i rummet, det lugtede rimelig indelukket og det generede ham ret meget, han lage hende forsigtigt ned på sengen og lage dynen over hende, han rystede opgivende opå hovedet igen "nej du er ikke frsik..." sagde han lidt roligt, "jeg bliver ved dig på værelset her..til du vågner igen...jeg lover det" sagde han og gik hen til vinduet og fik det åbnet, så der kunne komme noget frisk luft ind og gik tilbage til hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 8:22 pm

Angelina sukkede også selv lidt halv irreteret og ville have himlet med øjnene hvis hun kunne, men det kunne hun jo ikke lige nu, hun valgte ikke at svare fordi hun ikke gad diskutere med ham, hun ville heller ikke være sur på ham, når han faktisk bare passede på hende. Hun lagde bare armene over kors oven på sin mave og sukkede svagt igen, " det er jo ikke det samme at sove alene når man ved at man ikke er alene, vil du så ikke nok lægge dig ved siden af mig i det mindste?" spurgte hun stille og bed sig diskret i læben, hun ville meget gerne have ham tæt på, også selvom hun viste at vampyre ikke sov, det var lige noget hun skulle vænne sig til.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 8:53 pm

taron lyttede og tænkte sig om, han så lidt ud af vinduet og nød den friske luft, han så så hen på hende og lyttede til hvad hun sagde "jeg skal nok ligge ved din side...hvis du lover mig at sove" sagde han og gik tilbage hen til hende, han satte sig ned på kanten af sengen og mærkede lidt på dynen, den var meget blød og virkede til at være meget behageligt, det fik ham til at længes efter at kunne sove og fik ham også til at tænke på han have lovet hende at fortælle den historie, han sukkede lydløst og lage sig ned ved hendes side.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 9:03 pm

Angelina sukkede tungt og nikkede så til sidst, hun havde bare ikke lyst til at sove sin tid væk fra ham, hun ville faktisk ønske lige nu at han også kunne sove, så hun ikke behøvede at bekymre sig om, om han overhovedet var der imens hun sov. "Jeg skal nok" svarede hun i et svagt suk og smilte så svagt, hun mærkede godt at han satte sig på sengen og lå tænkende og så ud i luften, hun løftede dog den ene hånd og mærkede på sit bind, blodet var holdt op med at rende, men bindet var stadig helt fugtigt af blod og hun rystede kort i kroppen over det og vendte sig så imod Taron da han lagde sig, " Taron husk nu at du sagde at du ville fortælle mig hvordan du blev vampyr" sagde hun stille og lagde den ene hånd på hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 9:10 pm

taron lå stille og så op på loftet og tænkte sig om, han så på hende og lidt på bindet,"godt...vil du ikke have bindet af?" spurgte han og lage sig lidt bedere til rette, vinduet stod stadig åbent og frisk luft fylde rummet og fik alt det gamle til et forsvinde , han så på hende og lyttede til hendes stemme "ja jeg ved et..men nu lavede vi jo noget andet da vi kom..og nu skal du sove,,så jeg fortæller det imorgen når du vågner" sagde han blidt og lage sin hånd på hendes, han nussede det stille og smilte svagt ved tanken om det de havde lavet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 10 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor er jeg her overhovedet??
Tilbage til toppen 
Side 10 af 18Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Molly club-
Gå til: