The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvorfor er jeg her overhovedet??

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Næste
ForfatterBesked
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 12:57 am

Angelina nikkede smilende og var glad for at han ikke fandt det frastødende eller underligt at hun havde indrømmet at hun også var liderlig lige nu, men det var hun faktisk, hun var bare ikke blevet våd, endnu. "Nyt er spændende, så den er jeg med på skat" sagde hun og smilte svagt imens han trak hende med ned af trappen og tænkte lidt over det. Hun kom nu i tanke om at det var trejde gang på to dage at de havde elsket sammen, men det var hun nu ligeglad med, for hun nød ham bare rigtig meget. Angelina blev kort lidt overrasket over hans spørgsmål, men hun smilte svagt og bed sig tænkende i læben, "hmm.. det var et meget godt spørgsmål... jeg tror jeg vælger.." hun smagte lidt på ordene og smilte svagt imens, det var svært at vælge, for hendes skyld kunne de gøre det begge steder, men man skulle jo heller ikke være for ivrig. " Jeg vælger badekaret" sagde hun smilende og fulgte roligt efter ham.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 1:09 am

taron betragtede hende og smilte skævt "nemlig...nyt er spændende...og jeg tror vi kan finde mange steder...denne gang bliver det så i badet" sagde han med et lille grin og kom helt ned af trappen, han kunne se hun blev overrasket over spørgsmålet og det fik ham bare til at smile mere, han ventede tålmodig på hendes svar og stod stille ved trappen "badekaret?...fint med mig" han trak hende med hen til det andede badeværelse en hun havde været i tidligere, da der kun var badekar i det andet, hun trak hende med ind i badeværelset og holdte hele tiden blikket på hende og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 2:43 pm

Angelina smilte skævt og nikkede tænkende, " men vi skal jo også passe på at vi ikke ødelægger noget imens søde, nå vi prøver det alle de steder, vi kunne jo brække håndtaget til vandet i badekaret" grinte hun stille og prøvede at forstille sig det, og de fik hende til at grine igen. Angelina kom til at gå ind i Taron da han stoppede op på trappen og tog sig kort til hovedet, " pas på med at stoppe op skat, jeg kunne jo have skubbet dig ned af trappen... og det glæder mig da at det er fint med dig at det bliver i badekaret" sagde hun og smilte svagt. Angelina fulgte roligt med ham helt ned af trappen og lod ham føre hende ud på badeværelset igen. "Så øhm... hvordan gør vi?" spurgte hun stille, fordi hun ikke helt havde tænkt på hvordan de skulle gøre i badekaret.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 2:51 pm

taron smilte sklævt og betragtede hende "ja det skal vi passe på...,men det gør nu ikke så meget hvis det bliver ødelagt..vi skal jo ikke blive her" sagde han og grinte mundert med, han tænkte også lidt på hvor sjovt det ville se ud hvis de ødelage noget, han så på hende da hun gik ind i ham og lo hjerteligt, "jeg passer på bare rolig...mmh godt" sagde han glad. taron så rundt i bade værelset da de var kommet derind og så på hende med blide øjne "som vi pleger vel nok?" svarede han og tog rolig fat om livet på hende, han trak hende ind til sig og lænede sin pande mod hendes, han tænkte lidt over hvordan de skulle gøre det uden at komme til skade, men han var sikker på de ville finde en løsning når de kom igang.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 3:09 pm

Angelina smilte svagt da han tog fat rundt om livet på hende og trak hende ind til sig. Hun kunne tydeligt dufte noget af hans ånde da han lænede sin pande imod hendes og det fik hende til at smile svagt svagt igen. Hun lod så sine hænder glid op på hans bryst og nussede det blidt, hendes blik var vendt op på ham imens, selvom hun jo ikke kunne se ham. Hun lod så derefter sine hænder glide op på hans kinder, da hun følte sig frem op af hsns hals. Hun bøjede så hans hovedet lidt længere ned til hendes og pressede blidt sine læber imod hans og kyssede ham lidenskabeligt. Hun nød at have ham så tæt på sig igen, selvom de ikke engang var gået igang med at elske endnu.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 3:17 pm

taron smilte skævt og betragtede hende meget, han snusede stille for han elskede hendes duft, den var så sød og blid, han trykkede hende tættere ind til sig og nød hende nussede ham på brystet, han betragtede hendes øjne og smilte skævt til hende selvom hun ikke kunne se det, han nød at kunne mærke hendes hånder rør ham, han lod sit hovede læne ned mod hende og mærkede hendes bløde læber mod hans, han kyssede med i det lidenskabelige kys og nussede hende blidt op af ryggen, han havde virkelig lyst til hende nu og kysset gjorde kun lysten størrer, han trak hende forsigtigt med hen til badekaret imens de kyssede videre, han holdte hende hele tiden tæt in dtil sig også selvom han gik mod badekaret.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 2:50 pm

Angelina lod sine hænder fra hans kinder glide om bag hans nakke og nussede ham så der. Hun elskede at kysse hans læber, de gjorde en masse ved hende når de kyssede hinanden og det elskede hun meget, hun kunne ikke nå nok af hans læber og slet ikke når de også kyssede hende andre steder på kroppen. Angelina nød hans nussen op af hendes ryg, hun kunne godt lide hans hænder og især da han tog hende på brystet, det var ihvertfald noget hun havde nydt meget, for så betød det jo også at han ikke var så bange for at holde sig tilbage. Angelina fulgte roligt med da han trak hende med hen til badekaret og hun kunne godt mærke at hun blev lidt nervøs, men ikke særlig meget, hendes lyst til ham steg også jo mere de kyssede lidenskabeligt og den følelse elskede hun.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:06 pm

taron mærkede hun flyttede hænderne og nød hun nussede ham, han havde det altid så fantastisk når de kyssede oi det hele taget var så tæt på hinanden, han nussede hende blidt op til bh åbningen og åbnede den op, han satte sig ned på kanten af badekaret og trak hende forsigtigt med ned til sig, han flyttede sin hånd hen til vandhanen og fumlede lidt efter dimsen så han kunne tænde vandet, han kyssede forsat med i det lidenskablige kys, han ville ikke stoppe det bare så at tånde vandet eller for at komme ned i badekaret, da han fik tænd for vandet lage han sin hånd om på hendes ryg igen og nussede forsigtigt videre på hendes ryg.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:16 pm

Angelina mærkede tydeligt at han åbnede hendes bh og smilte svagt i kysset, hun elskede når han tog tøjet af hende, det tændte hende meget og sikkert også ham når nu han fik lov at se hende nøgen, for det kunne hun jo ikke med ham. Hun satte sig forsigtigt ned på hans skød, med sine ben på værd sin side af ham, så hun faktisk sad helt lige på ham næsten og nussede ham stadig bag nakken. Hun kørte derefter sine hænder ned til hans buksekant og tog blidt fat i den, hun lod sine fingre glide langs kanten af hans busker og hen til åbningen hvor hun lynede dem ned. Angelina lod derefter sine hænder køre op på hans bryst igen, efter at have åbnet hans bukser og kyssede ham lidenskabeligt videre.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 3:35 pm

taron smilte lidt i kysset og nussede hende blidt videre på ryggen, han nød hun nussede ham i nakken og mærkede så hun kørte sine hænder ned til hans bukser, han nød også når hun tog hans tøj af, men det var nu mest fordi hun var så nænsom og forsigtigt så der nærmest kildede, han glædede sig til at se hendes smukke nøgne krop igen det glædede han sig altid til når de skulle elske, han hørte blidt sine hænder ned til kanten til hendes tusser og nussede hende blidt ved liningen, han kyssede videre i det lidenskabelige kys og lukkede så hans øjne poå klem, han have savnet at kysse med hende så længe uden der skete noget så de måtte stoppe det, han nød virkelig bare hendes kys og hendes læber fordi de var så bløde.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:00 pm

Angelina mærkede et sug gennem hende da han lod sine hænder køre ned til kanten af hendes trusser og nussede hende ved liningen, det morede hende faktisk lidt at der kom et sug, når hun var vant til hans berøring, men alligevel kunne hun godt blive overrasket over den, for detvar som om at han altid kunne finde på nye måder at røre hende på. Hun lod sine hænder glide ned fra hans bryst, hun tog sin bh af og smed den på gulvet og lagde sine arme rundt om hans nakke og trykkede sit bryst imod hans og smilte i kysset igen. Hun kunne så ikke rigtig styre sig mere, så hun åbnede munden lidt og lod sin tunge blidt skille hans læber. Hun kunne godt lide at kysse ham lidenskabeligt, hun synes bare at det var lang tid siden at de havde tungekysset og ville gerne gøre det igen.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:12 pm

taron mærkede hendes bryst mod sit og han blev bare mere tændt af det, han mærkede hendes tunge mod hans læber og åbnede så munden så deres tunger mødes i et tunge kysset, han kunne mærker han havde savnet det underligt nok, han fik en smule overbelangse og gled ned i badekaret, han trak hende med ned og fik tunge kysset til at forsætte, han kunne mærke vandet, men det var slet ikke højt nok til at kunne dække hans hovede, han fik trukket hendes trusser af hende da de lå på en måde så det var nemt at få dem af hende, hans bukser var blevet våde dan han jo stadig havde dem på nede i vandet og det morede ham faktisk lidt.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:35 pm

Angelina smilte svagt i kysset, da hun mærkede hans tunge, hun havde savnet at tungekysse med ham, det kunne hun godt mærke, det føltes helt rart at gøre det igen og hun nød det meget. Hun fik et svagt chok da hanfik overbalance og faldt bagover i badekaret, men kunne godt lide at han lo kysset fortsætte. Hun mærkede så at han trak hendes trusser af hende og fik smilet i kysset igen. Hun tog selv fat i hans bukser og trak lidt ned i dem, hun mærkede godt at de var våde, men tog sig ikke noget af det. Det var lidt svært for hende at få hans bukser af, men fik dem til sidst af og smed dem lidt væk fra dem og tog derefter hans boxershorts ned og tog sine hænder op på hans bryst og nussede ham blidt der.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 4:52 pm

taron lod tungekysset forsætte og smilte lidt i det, han mærkede hun fik hans bukser og boxershort af ham, han nød hun nussede ham på brystet og nussede hende blidt på ryggen, han ryggede helt ned i badekaret med hende og vende om så hun kom til at ligge nederst, han trangte op i hende og flyttede sin ene hånd op til hendes bryst og lukkede blidt hånden om hendes bryst, han nød virkelig at røre hende og begyndte at bevæge sig roligt ud og ind af hende, vandet var stadig ikke steget så hørt op så det dækkede dem, han havde ikke fået tændet får vandet så meget det det gik lidt langsomt for karet at blive fyldt.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeSøn Dec 27, 2009 12:06 am

Angelina mærkede det varme vand og at hendes hår så småt begyndte at blive vådt og tungt, men skænkede det ikke særlig mange tanker. Han ville bare nyde Taron lige nu og nussede ham videre og nød hans nussen, da han tængte op i hende stønnede hun i kysset, men slap det ikke. Det var meget rart og bestrykkende på en måde at mærke ham oppe i en igen, hun nød det rigtig meget og stønnede igen, da han begyndte at bevæge sig. Hun mærkede at han tog hende på brystet igen og smilte svagt i kysset, for hendes skyld måtte han tage på hende hvor han havde lyst, hun ville nyde det uanset hvad. Hun lod sine hænder køre om bag nakken på ham og nussede ham blidt der, selv i det varme vand, kunne hun mærke hans iskolde hud imod sin.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeSøn Dec 27, 2009 12:17 am

taron hørte stille stønnet og smilte skævt i kysset, han han lod kysset forsætte og bevægede sig blidt ud og ind af hende, han rørte blidt ved hendes bryst og nød virkelig fornemmelsen af at røre det, han nød hendes nussen og fornemmelsen af at være oppe i hende igen, han havde virkelig savnet den fornemmelse og var bare glad for at elske med hende igen. taron følte sig altid godt tilpas sammen med angelina om de elskede eller bare sad og snakkede, han elskede blot hendes selvskab, det var lidt sjovt han skulle komme til at holde så meget af en person som han holdte af angelina nu, han var meget forsigtigt i sine bevægelser og berøringer da de jo først lige var begyndt at elske igen.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeSøn Dec 27, 2009 11:15 pm

Angelina fik stønnet igen i kysset, men lod stadig kysset køre og smilte svagt imens. Hun nød rigtig meget at have ham oppe i hende igen og at han rørte ved hendes bryst, det var en rigtig dejlig følelse at han rørte hende, når nu hun også godt kunne lide hans hænder på sig. Hun kunne sagtens mærke at han var forsigtig med sine bevægelse og sin berøring, selvom han nu ikke behøvede det. Hun lagde benene forsigtigt om ham og lod sine hænder ligge bag nakken på ham, imens hun fik stønnet igen, han var så dejlig at være sammen med lige nu, hun kunne slet ikke fatte at hun kom sammen med ham, han var jo for perfekt til at være sammen med en som hende, hun synes selv at han fortjente bedre, men ville heller ikke diskutere det med ham.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeSøn Dec 27, 2009 11:23 pm

taron blev mere tændt af hendes støn og begyndte ar bevæge sig hurtigere ind og ud af hende, han smilte blidt i kysset og kyssede med stor glæde og lyst med, han mærkede hendes ben om dig og bevægede sig hurtigere og hurtigere ind og ud af hende, han nød hende virkelig og masserede hendes bryst nu, han stønned selv i kysset fordi det var så dejligt at være op i hende, han følte sig hjemme ind i hende og det gjorde kun lysten til hende størrer, han synes så på ingen måde han fortjente bedere en angelina kun dårligere, men han ville have angelina også selvom hun ikke ville have ham, så det var jo kun godt de ville havde hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeMan Dec 28, 2009 10:30 pm

Angelina fik stønnet højere da han begyndte at bevæge sig hurtigere ind og ud af hende og hun slap kysset, hun tog sine hænder op på hans kinder og nussede dem blidt, " skat.. jeg elsker dig" stønnede hun svagt og bed sig i læben. Hun nød ham virkelig stort og havde kun ham i tankerne, hun kunne godt lide at han masserede hendes bryst, for hun elskede når han tog på hende, det gjorde hende godt tilpas også var det også bare behageligt. Han bøjede hovedet lidt tilbage i et af hendes støn og smilte så svagt til ham, da hun vendte hovedet imod ham igen, hun kyssede ham hurtigt men ømt på munden og tænkte kun på ham.

//Undskyld, men er kun på Angelina for har ikke så meget krea idag oO, og jeg vil ikke ødelægge vores andet emne, med ikke at kunne skrive mere end to-tre linjer ^^//
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeMan Dec 28, 2009 10:43 pm

taron bevægede sig hurigere ind og ud af dig og så på hende da hun slap kysset "jeg elsker også dig min skat" sagde han stille og smilte varmt til hende selvom hun ikke kunne se det, han stønnede kort og masserede hende blidt videre på brystet, han nød virkelig fornemmelsen af at røre hendes bryst, det var som et være i himlen, han betragtede hende meget og blev dybt betaget af hende og hendes krop, han nød det korte men øme kys, han nød hende virkelig og ville bare være sammen med gende nu, hans tanker var fyldt af hende og han nød hende mere og mere..

//okay^^ ..kan du komme på imorgen?//
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeMan Dec 28, 2009 10:59 pm

Angelina smilte svagt da han også sagde at han elskede hende, det var så dejligt at tre ord kunne gøre en så glad og så varm, hun blev utrolig lykkelig værd gang han sagde det og håbede at han aldrig ville holde op med at sige det, for hun ville altid sige det til ham. "Tak skat" sagde han stille og kyssede ham hurtigt men ømt på munden igen, hendes hår blev mere og mere vådt jo mere vandet i badekaret det steg, men heldigvis streg det ikke særlig hurtigt. Angelina fik stønnet igen og lukkede øjnene, hvad var ideen i at have dem åbne når man alligevel ikke kunne se med dem, hun nød at han rørte ved hendes bryst, han måtte for hendes skyld gøre lige hvad han havde lyst til, bare han blev tilfredsstillet. Jo mere han bevægede sig jo mere tændt blev hun og konsekvensen var så også at hun begyndte at blive våd i underlivet, hun stønnede igen og nussede ham på kinder.

//Det ved jeg ikke, for jeg skal ud til en veninde imorgen ^^, men jeg ser på det//
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeMan Dec 28, 2009 11:15 pm

taron smilte varmt og ned kysset igen "selv tak smukke" sagde han i et støn, han bevægede sig hurtigere og hurtigere ind og ud af hende, han elskede følelsen af at være oppe i hende, det fik ham til at stønne igen og igen, han så på hendes hår der flød i vandoverfladen og smilte blidt, han nød hun nussede ham på kinderne og masserede blidt videre på bystet, "du er altså så smuk...og dejlig og fantastisk" sagde han helt drømmende, han mente hvert et ord, han synes hun var det smukkeste og den dejligste på jorden og han ville aldrig skifte mening, han elskede hende af hele sit hjerte og det ville han gøre til evig tid.


//det gør ikk enoget hvis du ikke kan nå på for jeg skal til jule frokost --' og kommer nok først på om aftenen der//
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeMan Dec 28, 2009 11:30 pm

Angelina stønnede igen og smilte svagt af det han sagde, hun var blevet meget våd i underlivet, ingen tvivl om det for nu føles det bare som om at han gled ind og ud af hende så let som ingenting, hun havde stadig lukket øjne og smilte svagt imens. Hun kunne godt lide at høre ham stønne, for så betød det jo også at han nød det og det var hun glad for, hun var glad for at Taron var den slags type der ikke gik i seng for at få noget på den dumme som nogle drenge gjorde. Angelina åbnede så øjnene igen og smilte svagt imens hun rystede på hovedet, " jeg er ikke smuk Taron, men det andet kan jeg godt gå med til" sagde hun og smilte svagt igen. Hun syntes ikke selv athun var særlig smuk og det var på grund af hendes øjne, hun lukkede dem igen og ånede tungt ud, men fik så stønnet igen og nød ham meget.

//Okay ><//
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 10:02 pm

taron kunne godt mærke det var blevet meget nemmere og han bare gled ud og ind i hende, han bevægede sig lidt hurtigere så det næsten ikke kunne går hurtigere, han smilte skævt og stønnede igen af ren nydelse, han så på hende og rystede opgivende på hovedet "jeg synes du er smuk og der er intet du kan gøre ved det" sagde han blidt og kyssede hende på munden, han kunne så mærke noget flyde ud af hans dims og kunne så regne ud at han kom, han havde ikke lyst til at stoppe endnu fordi han nød hende virkelig meget, han lod så vær med at kommentere det og lod som ingenting.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 7:24 pm

Angelina fik stønnet igen af nydelse på grund af at han gjorde det hurtigere, hun nød ham meget og kunne ikke forstille sig sammen med andre end Taron, hun ville heller ikke være sammen med andre end ham, for hun elskede ham utrolig højt. Hun nød hans stønnen og nåede ikke at svare før han kyssede hende på munden og hun smilte svagt i kysset. Angelina kyssede ham ømt og lagde sine arme rundt om hans nakke, hun kunne tydeligt mærke at der var noget som kom ud af hans dims og ind i hende, men tog sig ikke noget af det, heller ikke da hun også kunne begynde at mærke at det løb lidt ud af hende igen, men hun nød ham for meget til at ville stoppe og hun fik stønnet i kysset igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 17 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor er jeg her overhovedet??
Tilbage til toppen 
Side 17 af 18Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Molly club-
Gå til: