The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvorfor er jeg her overhovedet??

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Næste
ForfatterBesked
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 10:14 pm

taron betragtede hende tåre og smilte blidt,"forhåbentligt af glæde?" sgade han velvidende om at det var derfor, han lyttede til det hun sgade og blev helt varm inden i og trykkede hende så blidt ind til sig, "i lige måde min smukke dejlige skat" sagde han blidt og nussede hende blidt op af ryggen, han nød hendes nussen på hans kind og smilte blidt, han lyttede til hendes dril og grine kort og smilte skævt, "tak..." sagde han ligefør hun trykkede hendes læber mod hans, han kyssede ømt og lidenskabeligt med, han nød virkelig at kunne mærke hendes bløde læber og hendes krop mod hans, nu glædede han sig bare endnu mere til de skulle i bad for han havde virkelig lyst til hende nu og han var så glad for hun ikke var ked af det længere det gjorde ham i så godt humør.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 10:29 pm

Angelina nød at mærke hans læber imod sine igen, de havde været alt for længe adskilte efter hendes mening og kunne ikk få nok af dem. Hun blev faktisk næsten helt vild over at mødes med dem igen og tog den anden hånd som hun havde på hans kind op i hans hår og begyndte at rode rundt i det. Hun kunne mærke at hun var helt oppe at køre, hans kys gjorde noget ved hende som hun ikke kunne forklare og hun var næsten bange for at de ville vælte på grund af det. Hun tænkte ikke så meget over at hun kun var i undertøj lige nu, hun ville bare nyde ham lige nu, hun nød også virkelig meget hans nussen på hendes ryg og kyssede ham nu lidt mere vildt end før, men hun håbede stærkt på at det ikke gjorde ham noget, for hun kunne ikke vente til de skulle i bad sammen, det gjorde hende også helt vild.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 10:37 pm

taron blev helt paf over at kysset blev så vildt så hurtigt, men han nød det virkelig, han nød hun roede ham i hørt og trykkede hende helt tæt ind til sig, han nussede hende stille op af ryggen op kom op til hendes bh åbning, men nusse4de så ned af hendes ryg igen, han ville vente til badet da det jo var der de havde aftalt de skulle elske igen, han kunne mærke han var tændt og det var nu han havde lyst, han begyndte så at overveje om han skulle stoppe kysset og komme ned i bad eller bare begynde at elske her og nu, han grublede meget over det, men nød virkelig bare at have hende så tæt på hende igen og det vilde kys.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 10:50 pm

Angelina kunne godt mærke at hun begyndte at læne sig mere og mere over til Taron fordi hun nød ham så meget og fordi hun var så vild lige nu. Men tog sig først ikke noget af det, men det gjorde hun straks da hun fik over balance og væltede dem bagover imod Taron og væltde dem ned på gulvet. Det fik hende til at slippe kysset og så flovt ned på ham, "ehm.. ups" grinte hun svagt og fjernede noget af hans hår fra øjnene og rødmede svagt over at hun havde været så vild, men fjernede sig så fra ham og hjalp ham lidt op, " jeg lod mig vist rive lidt med" sagde han lidt flovt og bed sig diskret i læben.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 10:57 pm

taron blev ret overrasket over de væltede ned på gulvet og så på hende da hun slap kysset, han begyndte blot at grine af hendes 'ups' og smilte fjollet, han lyttede til hvad hun sagde og betragtede hendes flove sind "det er helt okay smukke..jeg lod mig også rive med...men nu vil jeg i bad...og det skal altså være lige nu" sagde han med et lille grin og et fjollet smil på læben, han var kommet op at sidde det hun havde hjulpet ham op, han rejste sig og træk hende forsigtigt med op og stå og kyssede hende blidt på næsen, han smilte fjollet igen.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 4:49 pm

Angelina rystede kort på hovedet og smilte så svagt igen og tænkte lidt over hvad for nogle ord hun skulle bruge lige nu, hendes rødmen var forsvundet igen, men alligevel synes hun at det var lidt pinligt, " nej skat, du var ikke nær så... vild som jeg var" sagde hun og smilte svagt, men bed sig diskret i læben alligevel. Angelina lagde hovedet lid på skrå og grinte svagt, " jamen hvorfor vil du så hurtigt i bad, er der da noget du glæder dig til?" spurgte hun drillende og smilte igen. Hun lukkede kort øjnene da han kyssede hende på næsen, efter at have hivet hnde op, hun gik så tæt på ham igen og lod sine hænder blidt tage fat i hans kant på bukserne, " hvad sker der mon.. hvis jeg gør sådan her" sagde hun mest drillende til sig selv, hun gav så slip med sin ene hånd på kanten, og lod fingerspidserne strejfe blidt hans hud lige over bukse kanten og bed sig tænkende i læben imens, men kunne ikke holde et svagt smil tilbage.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 6:43 pm

taron tln kte lidt og så på hende " er det så godt eller skidt?" sagde han med et skævt smil og grinte kort, han synes slet ikke det havde været pinligt kun dejligt, han lyttede til hende sgrin og det hun sagde "fordi..ja altså jeg glæder mig bare til at skulle i bad..og være sammen med dig..du ved" sgade han med et grin og smilte fjollet, han mærkede hendes hænder nede ved hans bukse kant og lyttede til hvad han sagde "det...for vi vel..af se" sagde han lidt tænksomt og så ned på hendes hænder, han nød hun rørte ham over bukse kanten og sugede maven ind, han så på hende og smilte skævt, han kærtegnede hendes kind og betragtede hende meget.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 6:53 pm

Angelina smilte svagt og trak lidt på den ene skulder, " det ved jeg faktisk ikk, måske er det lidt af begge dele" drillede hun med et svagt fnis og smilte svagt igen, hun forstod godt hvad han mente han glædede sig til og synes hans stammen var både nuttet og ret charmerende, "hmm.. jeg glæder mig også til at være sammen med dig igen, igen" grinte hun svagt og smilte igen. Angelina lagde godt mærke til at han sugede maven ind, fordi hun kunne mærke det med sin hånd og nød hans kærtegnene på hendes kind, " bare slap af skat, jeg gør skam ikke noget" sagde hun med et svagt smil, men rørte ham bare videre med sin hånd over hans bukse kant.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 7:11 pm

taron lyttede og så på hende med et fjollet smil "både og?..okay det er vel fint nok" sagde han stille og grinte kort, han synes nu det var lidt pinligt at han stammede sådan, det var han ikke van til "fantastisk" sagde han roligt og så på hende, han lyttede til hvad hun sagde og så lidt ned på hendes hænder igen, han slappede lidt mere af og så op på hende igen "jeg...jeg er helt afslappet..og du må godt..gøre noget" han prøvede at lyde helt afslappet, men det gik nu ikke sp godt da han faktisk var blevet lidt nervøs, men dog på en god måde, han strøg blidt sin hånd igennem hendes hår og kyssede hende på panden, han nød at kunne mærke hendes hænder ved bukse kanten, han smilte skævt og så på hende med blide øjne.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 7:21 pm

Angelina var ligeglad med at han stammede som han gjorde, hun syntes stadig at det var sødt og det beviste jo også bare at han også kunne blive nervøs, så hun ikk var den eneste her omkring som blev det. Angelina blev dog lidt overrasket over at han sagde at hun gerne måtte gøre noget og smilte så svagt, " når du siger det på den måde.. så kunne det da godt være at jeg ville gøre noget" sagde hun og smilte svagt. Hun lukkede kort øjnene igen da han strøg en hånd gennem hans hår og kyssede hende på panden og bed sig diskret i læben, hun slap så helt hans buksekant og satte sig roligt ned på knæ og placerede sine hænder på hans lår og nussede dem blidt, hun bed sig stadig i læben, fordi hun ikke viste om hun skulle gøre det eller om hun bare skulle lade være, for hun ville jo heller ikk skræmme ham væk eller få ham til at væmmes over hende. Hun lænede sig så frem og kyssede ham ømt lige over buksekanten på hans hud.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 7:41 pm

taron smilte skævt og så på hende, han kunne se hun blev overrasket over hans svar og lyttede til det hun sagde "ja det kunne det...selvom jeg nu ikke ved hvad det er du vil..." sagde han stille og smilet blidt, han mærkede så hun slap hans bukser og hun satte sig ned på knæ, han så ned på hende og tog en dyb indånding, han var ved at kunn eregne ud hvad det var hun ville, men han var dog ikke sikker, han nød kysset og fik en sjov fornemmelse i kroppen, ham smilte skævt og agede hende blidt på håret, han havde ikke tænkt sig at stoppe hende for det var hendes valg, hvis hun ville gøre det ville han bare nyde det, han bed sig dog i læben og så lidt frem for sig for lige at tænke sig om, han så ned på hende igen med at fjollet smil.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 7:50 pm

Angelina slap kysset og så kort op på ham med et svagt smil, men så så ned igen. Hun nød at han agede hende på håret og det fik hendes faktisk til at falde lidt i staver, men hun kom hurtigt tilbage igen og bed sig svagt i læben. Hun tog så sine hænde hen til hans åbning til bukserne og begyndte at lyne ned imens hun trak vejret tungt, hun havde aldrig prøvet at gøre det og hun regnede heller ikke med at han havde prøvet det fordi hun var den første han havde været sammen med fysisk. Da hun havde åbnet hans bukser, holdte hun bare blidt fat i værd sin side af åbningen og lukkede kort øjnene, "Taron... jeg vil ikke gøre noget som du ikke vil bryde dig om, så.. skal jeg stoppe?" spurgte hun stille og bed sig i læben igen.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 8:34 pm

taron så ned på hdende da han slap kysset og smilte skævt, han lage godt mærke til hun faldt i stave og tænkte lidt over det, han lukkede øjnene da han mærkede og hørte hun lynede ned, han holdte vejret og tænkte sig godt om, han havde aldrig prøvet det self fordi han aldrig havde været sammen med andre en angelina på den måde, han knyttede stille hænderne og lyttede til hvad hun sagde "som sagt...du må godt...hvis du vil vil jeg også" sagde han beroligende og smilte skævt, han nussede hende blidt i håret og åbnede øjnene og så ned på hende igen, han havde intet imod det hun ville gøre, han var kun bange for hun ville fortryde det og så forlade ham, men den tanke slog han bort da han vidste hun ikke ville forlade ham, det havde hun jo sagt.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 8:41 pm

Angelina lod mærke til at han holdte vejret, men viste så også at vampyrer ikke behøvede at trække vejret for at "leve" og hun smilte svagt, han var åbenbart ligeså nervøs som hun var lige nu, men selvom hun ellers så rolig ud, så var hun det slet ikke indeni,hun fugtede sin underlæbe og så kort op på ham og nikkede svagt, " okay søde, men som sagt stop mig hvis.. hvis du ikke kan lide det" sagd hun stille og så derefter på sine hænder igen. Hun lukkede kort øjnene da han nussede hende i håret og smilte svagt igen, men bed sig så diskret i læben. Hun hev så hans bukser lidt ned og trak vejret tungt, derefter tog hun fat i hans boxershorts og hev dem lidt ned igen, det var helt underligt at gøre det, men hun tog det stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 9:00 pm

taron tog en dyb vejrtrækning og tankende fløg rundt i hans hovede, han havde anet hun også var nervøs men slet ikke at hun måske var lige så nervøs som ham, han lyttede til hvad hun sagde og smilte svagt "jeg skal nok stoppe dig hvis der er..." sagde han stille og nussede hende blidt i håret, han mærkede så han hev hans bukser og boxershorts ned og det gjorde ham blot mere nervøs, han holdte dog smilet og lukkede øjnene, det var en smule underligt at han nu var nøgen og hun sad p åknæ foran ham, han skulle vende sig til tanken men det gik også hurtigt for ham at vende sig til det, han prøvede at tag det hele helt stille og rolig for han ville faktisk godt prøve det.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 9:25 pm

Angelina lukkede kort øjnene, for det var så mærkeligt og anderledes at sidde på knæ foran ham imens han var nøgen, hun fugtede sin underlæbe og sank kort, hun prøvede at tage det helt roligt, men var faktisk pænt nervøs. Hun lukkede dog kort øjnene igen da han nussede hende i håret og smilte svagt, det hjalp faktisk lidt på nervøsiteten. Hun tog så begge sine hænder op igen, den ene lagde hun på hans lår imens hun med den anden hånd tog blidt og forsigtigt fat om hans dims. Følelsen af at holde om den var nyt for hende og hun bed sig diskret i læben igen, men hun åndede så tungt ud og tog sig sammen, langsomt åbnede hun munden og tog hans dims ind i munden, hvorefter hun blidt og roligt begyndte at sutte på den, imens hun lukkede øjnene og trak vejret roligt ud gennem næsen.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 9:43 pm

taron blev ved med at nusse hende i håret for det hjalp faktisk også på hans nervøsitet, han mærkede hendes hænder og bed sig i læben, det var en mærkelig fornemmelse men rar alligevel, han mærkede nu hendes mund og at han suttede på hans 'dims', et lille støn af nydelse slap ud af ham, han nød det af en eller anden grund, men hans hænder begyndte at ryste lidt og trak vejret dybt ind, en masse tanker fløg rundt i hans hovede og han forstod intet af de tanker han havde i hovedet, han nød virkelig det hun gjorde og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 9:49 pm

Angelina nød stadig at han nussede hende i håret. Men hun følte sig faktisk meget glad imens hun suttede hans dims, nu følte hun nemlig at hun også kunne gøre noget for ham, så det ikke kun var ham som skulle tifredsstille hende. Hun gjorde det langsomt og roligt, så det blev behageligt for dem begge, hun hvde virkelig lyst til at gøre det hurtigere da han stønnede, men gjorde det ikke for hans skyld. Angelina rynkede kort panden da hun mærkede at hans hænder rystede, hun kunne både mærke det i håret og i jorden, hun tænkte faktisk på at stoppe, hvis det var på grund af hende at han rystede, men så villehan jo have stoppet hende, så hun blev ved, men i den samme rolige bevægelse.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 10:14 pm

taron rømmede sig helt stille og kunne mærke han kun fik mere lyst til hende nu, han smilte blidt af nydelise og nød det virkelig meget, han lukkede øjnene sammen og kørte stille sin hånd igennem hendes hår, han kunn egodt lide han gjorde det langsomt det gjorde det en del mere behageligt, han synes egentlig det mindede lidt om når de elskede, men så alligevel så føles det helt anderledes også fordi han intet gjorde, nu var det jo ikke ham der havde 'magten' hvis man kan kalde det det, men at det var hende der kunne styrrer det hele.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 12:10 am

Angelina suttede kort videre, men lidt efter tog hun den ud af munden og smilte svagt over at hun faktisk havde turet at gøre det, det kom faktisk helt bag på hende. Hun slap det blide greb om den og tog derefter hans boxershorts op igen, samt hans bukser. Hun tog derefter fat i hans åbning og begyndte at lyne hans bukser sammen igen, " nårhh.. hvad synes du?" spurgte hun nysgerrigt også mest for at drille ham og smilte svagt. Hvorefter hun rejste sig op igen og så nysgerrigt på ham, det havde jo været første gang for dem begge, så hun ville gerne vide om det havde været, godt, skidt, gjort ondt eller om han slet ikke havde nydt det overhovedet.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 12:16 am

taron nød det lige til hun stoppede og smilte tilfreds, han stod helt stille og stirrede med et fjovet smil da hun gav ham boxershorts og bukser på igen, han lyttede til hvad hun sagde og så på hende da hun rejste sig op "det var...øh..ubeskriveligt rart...og mærkeligt" sagde han forbløffet og smilte til hende, han havde virkelig lyst til at elske med hende nu og hans dims føles helt mærkelig trangene til at være inde i hende "kan vi...øhm gå i bad nu?" spurgte han ivrigt, men stadig forsigtigt så han ikke virkede alt får liderlig, han betragtede hende og tog stille hendes hænder.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 11:41 pm

Angelina smilte svagt men tilfreds og tænkt kort, hun var faktisk glad for at han ikke havde kommet inde i munden på hende, for hun viste ikke om hun turde sluge det eller om hun bare ville gå i panik, men regnede faktisk ikke med nogle af delene. Hun nikkede og kunne ikke holde et svagt grin tilbage, " jamen.. det er jeg så glad for" sagde hun og smilte sødt til ham og bed sig disket i læben, fordi hun tænkte lidt. Angelina blev særlig overrasket over det han spurgte om og gik bare helt tæt på ham og strakte sig lidt op til ham, så deres læber ikk var særlig langt væk fra hinanden, " hmm... det kommer and på.. hvor liderlig gjorde jeg dig endelig?" hviskede hun drillende og grinte svagt, da hun synes det var lidt sjov. Hun mærkede så at han tog hendes hænder og hun flettede sine fingre ind mellem hans og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 12:02 am

taron havde slet ikke tænkt over han kunne havde kommet til at komme i hendes mund, han havde aldrig tænkt over sådan noget og tanken var ikke kommet til han hoivede endnu, han grinte lidt da hun gjorde han godt selv kunne høre hvor tydelig liderlig han var "godt..det er jeg også" sagde han og så på hende, han smilte skævt oh betragtede hendes søde smil, han mærkede hun kom tættere på ham og hvor tæt på hendes mund var på ham nu, han tænkte godt over hendes spørgsmål "hvis jeg skal være helt ærlig...så er jeg meget...rigtig meget...undskyld" sagde han for han var lidt overrasket over ham selv, han havde aldrig tænkt at han nogensinde ville blive sådan at han ikke kunne tænke på andet en hende, nøgen, han så på hende og fletttede blidt fingre med hende.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Antal indlæg : 267
Join date : 27/11/09
Bosted : Cubrasia

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 12:22 am

Angelina smilte svagt og grinte lavt, da han indrømmede hvor liderlig han faktisk var og det havde hun intet imod, det overraskede hende ikke, for sådan var fyre jo, der skulle ikke meget til før en dreng ville bukke under og blive liderlig, men Angelina var faktisk bare glad for at han tændte på hende. " jamen synes du så ikke også at vi ikke skal lade det gå til spilde, for du ved piger kan også sagtens bliver liderlig og... det er jeg faktisk, sikkert mere end dig" drillede hun og smilte svagt igen. Hun ville faktisk rigtig gerne have ham lige nu, hun ville gerne mærke ham oppe i hende igen, for det var sådan en rar følelse og hun nød ham selvom de ikke elskede og det var hun glad for, fordi så betød det jo også bare at hun tændte på ham og det fik hende til at smile sagt igen.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 12:39 am

taron så på hende og smilte forbløffet over det hun også indrømmede det "okay..jamen så synes jeg at vi..skal komme igang." sgade han drillende og trak hende med han til trappen "men det skal stadig være i badet..vi skal prøve noget nyt" sagde han igen drillende og trak hende forsigtig med ned af trappen, nu ville han altså elske med hende igen og inete skulle stoppe dem denne gang, så han ville ikke sige noget forkert han ville bare være sammen med hende nu, billedere far de andre gange de havde elsket kom frem i hans hovede og han huskede fornemmelsen af hendes bryst, han bed sig i læben og så på hende, "badekar eller bruser?" spurgte han kort, han synes hun skulle bestemme for de havde faktisk begge muligheder til rådighed.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 16 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor er jeg her overhovedet??
Tilbage til toppen 
Side 16 af 18Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Molly club-
Gå til: