Antal indlæg : 368 Join date : 02/02/10 Bosted : Twihi
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 2:20 am
"Det er rart du ikke forstår mig, for ellers ville du rødme mere," sagde han med et smil. HAn løb efter hende, og tog hende op under hans arm. "Hej søde. Farvel igen," sagde han, og løb videre, men slap hende, så hu faldte få centimeter ned i sneen, med ryggen først.
Misaki
Antal indlæg : 223 Join date : 14/02/10 Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 2:23 am
Misaki satte armene ned i sneen og så rundt og sagde "Hey! RENAI! det snyd Du må ikke bruge dine vampyr kræfter din din?? Lille sjove snyde dyr". Hun grinte og så rundt efter ham og rejste sig op fra sneen og faldt forover fordi hun mistede balancen så hun stak hovedet ned i sneen og røven i vejret.. hun rødmede mega og løftede hovedet for sneen og begyndte at grine af sig selv og pustet noget hår væk
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 2:39 am
Han smilte. Han løb over til hende, og satte sig på hendes struttende røv. Han smilte lidt. "Hvor meget vil du give væk, for at jeg flytter mig?" spurgte han stille, med et lille ondt smil.
Misaki
Antal indlæg : 223 Join date : 14/02/10 Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 2:46 am
Misaki så på ham og sagde" Hey! Renai altsår Måske Lidt blod eller et kys ?". Hun grinte og sagde" renai kom Nuuuu Flyt dig nuuu" Hun prøvede at komme fri
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 2:57 am
Han smilte. "Næh! Jeg skal have noget igen. Du bestemmer selv," sagde han stille, og lagde armene over kors, som et stædigt lille barn, som ikke måtte få en sølle slikkepind!
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 2:58 am
Misaki grinte og sagde" okay okay du får lige det du vil ha Hvad med et Kys på læberne fra mig hva? et lidt langt". Hun rødmede mega og sagde" eller en slikkepind" Hun grinte lidt
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 3:08 am
"Jeg bestemmer ikke selv. Det er dig der skal give mig det..." sagde han stille, og smilte til hende. "Jeg vil bare gerne have noget. HVad det er, er ligeglydigt. Bare det er fra dig," sagde han stille.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 3:11 am
Misaki smilte og fik sig rejst op og kom rigtig tæt på ham og over rødmede .. Hun tog sig til sin kind og så på ham og rødmede mere og kyssede ham blidt på læberne og sagde" så.... såen" Hun så på ham flovt og rødmede yderliger
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 3:15 am
Han modtog sit kys, og smilte stille. "Sådan. Var det så slemt?" spurgte han stille. Han bed sig i læben, så to nye huller kom til syne. Hun havde været tæt på ham, da hun kyssede ham. Blodet sivede ind ad hans næsebor.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 3:19 am
Misaki tog blidt fat i hans underlæbe og så ham i øjnene i mens hun stod tæt op af ham krop mod krop og sagde sødt"Renai stop så Du skal ikke lave huller i dig selv som om du er en ost" Hun slap stille hans læbe og kørte sin hånd gennem hans hår og smilte sødt og rødmede lidt mere og sagde" nej det var vel ikke så slemt" Hun tog trøjen stumpen om sin hals væk og smilte og sagde" se Nu det stoppede helt med at bløde jeg heler sikkert allerede"
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 3:30 am
Renai sukkede roligt, og trådte et skridt tilbage. "Jeg... Jeg..." HAn sad fast der, og kiggede lettere panisk rundt. Han sukkede, og sprang op i træet igen, og gemte sig der. Hvad havde han gang i? Han var forelsket i en anden. Det havde han lovet ikke at være. Han kunne vælge, enten at gå derned, eller blive heroppe. Med andre ord: Have det godt, eller såre en anden, og have det skidt. Han bed sig i læben, og hoppede hurtigt op, hvor hun ikke kunne se ham længere. Han lod sit ansigt være gemt bag hans lår, mens han havde trukket benene op foran hovedet.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 3:32 am
Misaki så på ham og kunne forstå det nu.. Hun så mod ham og sagde" jeg forstår" Hun begyndte at løbe sin vej hun ville ik rigtig se på ham mere overhovedet hun ville bare væk
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 3:36 am
Han bed sig i læben, mens han kiggede op i himlen. "Undskyld... Men jeg har et hjerte, og det vil jeg følge," sagde han, som snakkede han til en deroppe. Han havde lovet sin mor, aldrig at skade nogen. Men heller aldrig elske nogen. Det måtte de ikke under den Hellige krig. Han bed sig i læben, og fik øje på hende. Om han så skulle brække sine ben for hende, han skulle have fat i hende. HAn kravlede op i kronens top, og sprang derud fra. Det gjaldt liv og død. Hans hjerte bankede hurtigt, og han ville bare gerne sige noget til hende. Dog kunne han ikke nå hende, det var forsent. Han krummede sig sammen, for ikke at tage alt for stor skade. Da han ramte jorden, kiggede hanop i luften. "Jeg elsker dig... Misaki," sagde han for sig selv, oglukkede øjnene. Han havde brækket ryggen, og var ubevægelig.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 3:39 am
Misaki skrig da hun hørte det og så Renai og råbte "NEJ! RENAI! nej nej ! nej Dit Dumme dumme ! dumme Sjove Dyr". Hun løb hen til ham og vidste ikke om hun sku tag ham op eller noget hun var så ked og forvirret.. Hun strøg ham over håret og tænkte*han har et hjerte* Hun lyttede til det og så på ham og sagde" Renai Jeg ber dig kom nu til dig selv vampyr kan hele ikke også? de kan hele alt ik?". Hun så på ham og vidste ikke hva hun sku gøre tårene trillede ned af hendes kinder og hun var helt panisk...
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 3:42 am
"Misa... Du har fortjent bedre end jeg. Jeg stikker af på de værste tidspunkter... Jeg er virkelig virkelig ked af det," sgade han stille, og sukkede. "Jo, de kan hele. Men en brækket ryg sker ikke hver dag," sagde han stille, og lod sit hjerte tale. Det slog meget hurtigt, fordi han elskede hende.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 3:44 am
Misaki sagde" så håber jeg den Heler hurtigt så jeg kan holde om dig og aldrig slippe dig dit stunt dyr hvad havde du dog gang i og self fortjener jeg ikke bedre jeg har da det bedste foran mig" Hun grinte og strøg ham over håret blidt og lagde sit hoved blidt på hans brystkasse ved hjertet og sagde" Du så Dejlig Renai og vis nogen fortjener bedre gør du det ingen pige i verden er go nok til dig tro mig"
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 3:46 am
Han trak vejret dybt. "Misaki. Jeg håber ikke du er faldet for mig, som jeg er for dig. Jeg elsker dig, og derfor føler jeg, du fortjener bedre..." sagde han, mens han trak vejret dybt. "Og jeg... Jeg fortjener ingen," sagde han stille.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 3:50 am
Misaki så på ham og rødmede mega og sagde"Jeg bange for at knytte mig faktisk men jeg holder virkelig af dig Renai og du må .. Der må! Aldrig ske dig noget igen". Hun begyndte at græde lidt... hun så på ham og sagde" jeg holder af dig Renai okay du der altid for mig og du så dejlig du vidunderlig faktisk og der må intet ske dig igen og du gør aldrig sådan et stunt om du så kan hele i flere stumper så gør du det aldrig igen" Hun smilte lidt og strøg ham over kinden og så på ham lidt
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 3:52 am
"Du må aldrig føle dig knyttet til mig," sagde han stille til hende. "Misaki... rolig nu, ikke græde." Han sukkede stille. "Jeg kan ikke love det med stuntet," sagde han med et lilel varmt smil.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 3:56 am
Misaki satte hænderne i siden og så fornærmet ud og sagde" hey vis jeg knytter mig til det sjove dyr som er dig" hun prikkede ham på næsen og fortsatte" Så gør jeg det og Din ryg er vist kommet sig siden du tør at lave sådan et stunt igen". Hun uglede hans hår med en nuggi og grinte og tog blidt om ham og sagde" Jeg slipper dig ikke nu før du lover aldrig at gør sådan noget igen kun vis det livs! VIGTIGT! Renai"
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 4:01 am
Han sukkede stille, og kunne mærke hendes hænder om sig. "Jamen, det var nødsvigtigt. Det gjaldt dig," sagde han stille, hviskede han blidt. Han sukkede stille. "Du får ikke lov at binde dig til mig. Det er imod din natur, jeg vil ikke lave om på noget," sagde han stille.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 4:04 am
Misaki smilte og sagde "Men det har jeg allerede gjordt og intet involverede mig er livs vigtigt smukke intet husk det okay" Hun grinte lidt og holdte om ham og havde sin kind mod hans kind og lagde stille armene om ham mere og sagde" du så dejlig Renai"
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 4:06 am
"Du har ikke bundet dig til mig endnu," sagde han stille, og lukkede øjnene. "For ellers må jeg have slået mig meget hårdt, siden ejg ikke kan huske det så," sagde han stille, forvirret. "Du er ikke livsvigtig for mange, men for mig er du det eneste livsvigtige," sagde han, hviskende.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 4:08 am
Misaki rødmede mega men kyssede ham blidt på kinden og rødmede mere og tog sig flovt til sin kind og sagde" Såå er du okay nu eller er rykken stadig i uorden". hun smilte kært og lignede en engel i månelysets skær..
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 4:09 am
"Jeg tror ikke den er okay... Jeg er følelsesløs. Det er derfor jeg ikke klager over smerten," sagde han stille, og smilte varmt til hende. "Du skal ikke kysse dig udenom!" sagde han stille. "Hvornår har du knyttet dig til mig?" spurgte han forvirret. Havde han slået sig så hårdt, han havde mistet sin hukommelse?