Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 8:48 pm
taron nød hun nussede ham på brystet, han mærkede en svag varme i kinderne, han kyssede forsigtigt med hende, den bløde fornemmelse af hendes læber mod hans gjorde ham helt rolig,l han mærkede hendes hånd mod hnas nakke og nød hun nussede ham sådan, han trykkede hende forsigtigt tæt på dig og nussede hende roligt på op af ryggen, han lod kysset vare i et godt stille tid.
Angelina
Antal indlæg : 267 Join date : 27/11/09 Bosted : Cubrasia
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 8:53 pm
Angelina nød ham rigtig meget og kyssede ham roligt videre. Hun nød at han nussede hende op og ned af ryggen og at han tog hende ind til sig, hun kunne godt lide at mærke ham imod sig, det gav hende også en følelse af tryghed. Hun nussede ham fortsat i nakken og på brystet, hun havde ikke troet at der var nogen som overhovedet ville have kommet i nærheden af hende, men hun havde haft en underlig fornemmelse siden hun havde mødt Taron og det var hun glad for, så hun nød rigtig meget at han kyssede hende.
taron
Antal indlæg : 268 Join date : 29/11/09
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 9:03 pm
taron forsatte med at nusse hende op og ned af ryggen, han nød hendes blide nussen og der lang kys, han følte sig mere levende en han nogensinde havde følt sig, han nød også at kunne mærke hendes krop mod sin, han lod det vare så læng som muligt men da det begyndte at sitre i hans krop og trangen til blod begyndte at trange sig på træk han sig langsomt væk fra hende, han så på hende og sank en klump "undskyld...jeg mangler..." han nåede ikke at gøre sin sætning færdig før hans instinter tog over, hans øjne fik en krøftig rød farve og hans hjørne tænder voksede en smule, han fik et skævt og og lumskt smil på læben.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 9:11 pm
Angelina kunne ikke rigtig forstå hvad der skete, da hun ikke kunne se hvad der skete med ham, men hun kunne begynde at mærke i jorden, at der var noget som ikke var rigtigt og hun så undrende på ham, " hvad er der galt Taron?" spurgte hun stille og gik et skridt frem imod ham og bed sig diskret i læben, men hendes evne sagde at hun ikke skulle komme for tæt på, men hendes vilje var stærkere end hendes evne, så alligevel nærmede hun sig ham.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 9:19 pm
taron betragtede hende med et koldt blik "nej..jeg er okay..undskyld..." sagde han med en mærkelig lumsk stemme, han stod stille og lod hende bare komme tættere på og tog så fat i hendes hånd da hun kom tæt nok på, han træk hendes hen til sig og strøg roligt hendes hår væk fra hendes hals, han tog fat rund om livet på hende som før og træk hende helt tæt på ham, hans greb var dog lidt strammere en før.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 9:26 pm
Angelina fik et svagt chok da han tog fat i hendes håndled og trak hende ind til sig, hun blev dog lidt nervøs da han strøg hendes hår væk fra hendes hals, det tog hun som ikke noget godt varsel og blev lidt mere urolig, " hvad laver du?" spurgte hun stille fordi hun var nervøs og også lidt bange for hvad det var han ville, hun mærkede godt at han holdte bedre fast om hende end før og det fik hende bare til at tænke mere end før, hun fugtede sin læbe og lagde den ene arm rundt om hans nakke og den anden hånd på hans bryst, " du er tørstig ikke sandt?" spurgte hun lidt efter stille og drejede hovedet imod ham.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 9:44 pm
taron betragtede hende forsat og smilede lumskt, han kunne mærke hun var nervøs "intet..." sagde han på en ikke særlig polidlig stemme, han snusede stille til hendes hals og han kunne tydeligt mærke hendes frygt, han mærkede hvor hun plaserede hendes hænder og lyttede opmærksomt til hvad hun sagde, "hmm du er vidst klog var" sagde han koldt og lænede sit ansigt tæt på hendes hals, han snusede stille og kyssede hende blidt på halsen, "hvordan smager dæmon blod mån?" spurgte han lidt legesygt.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 9:49 pm
Angelina kunne godt mærke at hun blev mere nervøs og bed sig hårdt i læben, hun gispede kort da han kyssede hendes hals, fordi hun var bange, hun kunne ikke klare mere smerte på sig, hun ville bryde sammen. Hun rystede kort på hovedet og placerede sin hånd på hans kind, " du behøver ikke at gøre det, værd sød at lade være" sagde hun stille og fik tårer i øjnene, hun kunne ikke lide at se Taron på den måde, han var ikke sig selv lige nu, det kunne hun godt mærke, hun viste at hun burde flygte, men havde ikke lyst til at forlade ham og hun bed sig hårdt i læben igen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 10:06 pm
taron grinede bare stille og smilede lumskt, han snusede stille til hendes hals igen og kyssede igen på hendes hals, han mærkede hendes hånd mod hans kind "nåårh lille ven...bare rolig det går hurtigt.." sagde han lidt ondskabsfuglt, han trykkede hende helt tæt på sig og satter så stille tænderne i hendes hals, han begyndte at suge blod og smagte den søde smag, næsten med det samme blev hans øjne brunde igen.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 10:11 pm
Der kom et skingert skrig fra Angelina lige da Taron satte tænderne i hendes hals og hun rystede svagt i kroppen, tårerne begyndte at løbe ned af hendes kinder og hun bed tænderne hårdt sammen for ikke at skrige igen. Hun var virkelig bange, og hun kunne godt mærke blodet forlade sin krop, fordi hun følte sig svagere og hendes evne begyndte at holde op, så hun ikke kunne mærke hvor de forskellige ting var, så nu officielt var hun blind, hun følte sig forsvarsløs og hjælpeløs uden sin evne og hun begyndte svagt at græde, frodi smerten gjorde ondt og lammede hende totalt.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 10:27 pm
taron hørte skriget og kunne slet ikke fatte hvad det var han havde gang i, han træk sine tænder ud af hendes hals, han slap hende med det samme og gik hurtigt nogle skridt tilbage, "nej...undksyld.." sagde han undskylende og så føsrt nu hendes tåre, han tørrede hurtigt lidt blod væk fra min mundvige, han så lidt på blodet på sin hånd og så på anglina.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 10:33 pm
Angelina faldt sammen ned på knæ da Taron slap hende og hun støttede med hænderne på jorden og trak vejret hurtigt, hun kunne slet ikke fatte alt det som lige var sket, også selvom hun viste det lå til hans natur at bide andre, hun tog sig til halsen med den ene hånd, og så op, hendes evne var væk fordi hun var fo svag til at bruge den, så hun kunne ikke se hvor han var henne og det fik flere tårer til at løbe ned af hendes kinder, " d..det gør... ikke noget" stammede hun imens hun stadig trak vejret lidt hurtigt og bed sig hårdt i læben, " taron jeg kan ikke mærke dig, sig ikke at du er væk vel?" spurgte hun ud i luften og bøjede hovedet ned og trak vejret lidt roligere igen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 10:41 pm
taron stirrede på hende og knyttede hårdt sine hænder, han rystede stille på hovedet "jeg er virkelig ked af det..." sagde han forvirret og lidt fortvivlet, han går så hurtigt hen til hende igen og sætte sig på knæ foran hende "jeg er her..." sagde han stille, og flyttede hendes hånd fra hendes hals, han tog sin skjorte af og dubede forsigtig på bidemærkerne, han brød sig ikke om hun græd så meget, han rystede en smule på hånden og tænkte sig godt om, han havde aldrig prøvet at få det så dårligt over at have bidt en.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 10:51 pm
Angelina lukkede øjnene og rystede kort på hovedet, " du kunne ikke gøre for det, det ligger til din natur at jage det første du ser når du er sulten, jeg er ikke vred på dig, jeg blev bare lidt.... overrakset" sagde hun stille imens hun tral det lidt og løftede sit hoved igen. Hun skar svagt ansigt da han rørte hendes mærker fordi det stadig gjorde lidt ondt og hun begyndte at komme til kræfter igen, nu viste hun i det mindte hvor han var henne, hun tørte tårerne væk og bed sig svagt i læben, " Taron ved du hvor mit bind er henne?" spurgte hun stille og lukkede kort øjnene igen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 11:01 pm
taron så på hende og tænkte lidt "ja men...jeg skulle havde advaret dig...jeg nåede det ikke...det er jeg altså virkelig ked af" sagde han undskyldende da han slet ikke kunne tilgive sig selv, fik tørrer blodet helt væk og han så så lidt på din skjorte, han så på hende og rystede stille på hovedet da hun tørrede tårende væk, "øhm ja.." sagde han og tog bindet op fra hans bukselomme, han lage det forsigtigt i hendes hånd og så ned i jorden, han kunne stadig tydeligt smage blodet, han sukkede dybt og så op på angeline igen.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 11:07 pm
Angelina tog sin hånd op og holdte en finger på hans læber, " værd sød ikke at give dig selv skylden mere, jeg for det selv helt skidt over det, Taron hør godt efter, jeg er ikke vred på dig, jeg afskyr dig ikke eller hævner mig på dig, for... jeg tror jeg er forelsket i dig" sagde hun stille og fjernede sin finger fra hans læber igen, hun fjernede roligt hans skjorte fra hendes mærker og smilte svagt, " den bliver bare beskidt" sagde hun og bandt istedet bindet løst rundt om halsen, men stadig så den sad tæt på mærkerne og hun satt sig helt ned på jorden og så tænkende på ham, " værd sød ikke at gå, selvom du lige har bidt mig" bad hun stille og tog en af hans hænder og kyssede den blidt og sukkede svagt.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Søn Nov 29, 2009 11:28 pm
taron mærkede hendes finer på hans læbe og lyttede, "men...er du...forelsket i mig?" sagde han undrende og så forbløffet på hende, han slikkede sig kort på underlæben og så på hendes smil, "det er lige meget...jeg har flere skjorter" sagde han rolig og så på hendes hals, han knugede stille sin skjorte i den ene hånd, "jeg går ikke...ikke før du beder mig om det" sagde han stille og så på hende, hånd mærkede kysset på hans hånd og smiler lidt.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Nov 30, 2009 1:35 am
Angelina smilte svagt og nikkede, " ja, det lyder måske underligt eller ret utroligt, men det tror jeg at jeg er" sagde hun stille og smilte svagt igen, hun lagde hovedet lidt på skrå og tænkte kort, " jamen fryser du ikke selv" sagde hun og kravlede lidt tættere på ham og lagde sin hånd op på hans bryst og mærkede at han var bar, hun blev lidt overrasket over det men sagde ikke noget og hun tog sin hånd til sig igen. "Så kommer du til at vente, for jeg vil aldrig have at du går" sagde hun med et svagt smil og lagde hans hånd på hendes kind og lukkede øjnene med et svagt suk, det var også af mest hensyn til at han ikke skulle se for meget ind i hendes øjne.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Nov 30, 2009 1:44 am
taron så på hende med et blidt smil "okay..men jeg tror også jeg er...forelsket i dig" sagde han blidt og lage hovedet på skrå "nej jeg fryser ikke så tit...der skal hvertfald meget til" sagde han og mærkede hndes hånd på hans bryst, han så på heendes hånd da hun flytter den igen og kløede sig lidt i nakken "det er også helt fint med mig" sagde han glad og mærkede hendes kind mod hans hånd, smagen af hendes blod var næsten forsvundet nu, han løftede forsigtigt hendes hage op og betragtede hendes ansigt.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Nov 30, 2009 1:53 am
Angelina smilte svagt og lagde hovedet lidt på skrå, " det er utroligt, af alle de piger som du kunne vælge at forelske dig i, så forelsker du dig i den som er blind" sagde hun med et svagt smil og trak derefter lidt på den ene skulder, " det passer mig faktisk fint" sagde hun med et svagt grin. Hun bed sig i læben og tænkte kort igen, " men du føles heller ikke så kold" sagde hun stille og lagde sin hånd på hans bryst igen og lagde hovedet lidt på skrå. " Hvad er det du finder så intersant ved mit ansigt, siden du løfter min hage?" spurgte hun nysgerrigt og smilte svagt igen.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Nov 30, 2009 2:03 am
taron smilte blidt og så på hende "ja det er utroligt...eller er det ikke...du har en meget bedre personlighed en så mange andre" sagde han blidt og smilte, han lyttede til hendes grin "gør jeg ikke?..det var godt.." sagde han roligt og betragtede igen hendes ansigt og lage hovedet på skrå, han mærkede hendes bløde hånd på hans brystkasse igen "dit ansigt er bare smukt...du har nogle finde ansigtstræk..og du ser hele tiden ned så jeg mp jo nødt til at løfte din hage" sagde han lidt drillende og smilede glad.
//jeg må nok hellere logge jeg skal op kl kvart i 6 imorgen Oo men jeg vil ikke >.<
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Nov 30, 2009 3:43 pm
Angelina smilte svagt og bed sig tænkende i læben og sukkede svagt, " hvis nu at den personlighed du ser her, ikke er den jeg er i virkeligheden, kan du være sikker på det?? og vil du kunne acceptere det hvis jeg ikke er mig selv til tider?" spurgte hun stille og bed sig hårdt i læben. Hun tøvede lidt, men begyndte så at nusse hans bryst blidt og smilte svagt men kort og tænkte igen, " jeg har ikke fine ansigtstræk, de er mærkelige og desuden så kigger jeg ned sådan at du ikke skal se på mine øjne helle tiden, du kunne jo fortryde at du fik set dem" sagde hun stille og sukkede svagt.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Nov 30, 2009 3:52 pm
taron så på hende med et blidt smil på læben "jeg ville sagtens kunne acceptere dig...du acceptere mine instingter" sagde han beroligne og betragtede hende, han nød hun nussede ham på brystet, han kærtegnede hendes kinder og lyttede til hvad hun sagde "hvorfor er du så bange for jeg vil fortryde jeg så dine øjne...jeg har lovet jeg vil blive ved dig...og jeg synes ikke dine øjne er grimme" sagde han igen beroligende og kyssede hende blidt på panden.
Angelina
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Nov 30, 2009 4:02 pm
Angelina tænkte lidt og smilte så svagt, hun lod sin hånd glide op af hans bryst og om bag hans nakke lagde hun sin ene arm og den anden hånd lagde hun så hans kind og nussede den, hun rykkede sig tættere på ham, så hun kunne mærke lidt af hans bare hud mod noget af sin. "Jeg ved det godt, men alligevel er jeg bange for at du på et eller andet tidspunkt, gerne vil have nogle øjne som du kan se en i som ikke er blinde" sagde hun stille og sukkede svagt, dog lukkede hun kort øjnene da han kyssede hende på panden.
taron
Emne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet?? Man Nov 30, 2009 4:17 pm
taron betragtede hende og smilte forsat blidt, han nød hendes berøring og kunne så mærke hun rykkede tættere på, han lage stille hans arme om hende "det ville aldrig ske...det lover jeg..jeg bliver ved dig så længe du kan holde mig ud...og jeg kan sagtens se dig i øjnene om du kan se mine gør inete" sagde han blidt og trykkede hende forsigtigt ind til sig, han smilede roligt og lyttede lidt.