The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Hvorfor er jeg her overhovedet??

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18  Næste
ForfatterBesked
Angelina

Angelina

Antal indlæg : 267

Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:14 am

Angelina bed sig tænkende i læben og nussede/kærtegnede hans kind blidt videre og tænkte stadig over hvad det var hun skulle sige, " men det burde da være upassende fordi vi næsten lige har mødt hinanden, at jeg så lige pludselig rører dig" sagde hun stille og sukkede svagt, hun havde ikke lyst til at stoppe med at nusse ham, hun ville endna også tættere på ham, men hun var for bange og nervøs til det, så hun nød bare at kunne få lov til at rører ved hans kind.
Tilbage til toppen Go down
taron

taron

Antal indlæg : 268

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:22 am

taron så forsat på hende og smilte rolig, han nød hendes beræring, "tja...det brude det vel være...men det snes jeg ikke rigtigt...jeg synes ikke det betyder så meget hvor læng man har kendt hinanden" sagde han venlig men lidt tænksomt, han tog stille fat i hendes anden hånd mest bare for at holde om den, "jeg...har jo tros alt også rør din kind.." sagde han og smilede halvt skævt.
Angelina

Angelina

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 12:11 pm

Angelina viste ikke om hun skulle smile eller synes det var mærkeligt, men valge at smile svagt, fordi hun kunne endelig godt lide Taron, han var meget sød i hendes... ja nu kan man jo ikke sige i hendes øjne lige nu, fordi hun er blind, men ja i hendes øjne var hun sød. "For nogle er det sådan, for andre ikke, men jeg står nok som noget i midten for jeg ved ikke hvad jeg skal sige" indrømmede hun stille og smilte svagt, hun gav hans hånd et klem da han holdte i den og så op på ham, selvom hun jo ikke kunne se ham, " det ved jeg, men jeg havde ikke noget imod det" indrømmede hun igen stille, og så lidt ned mod jorden og bed sig i læben.
taron

taron

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 12:30 pm

taron så på hende og betragtede lidt hendes smil, "okay...du må altså sige til hvis jeg...ikke må for jeg har ikke rigtig nogle granser så...men jeg vil selvfølgelig ikke overskride dine" sagde han rolig og venligt, han klemte blidt og kort igen, han smilede lidt skævt og lyttede opmærksomt til hende, han kunne egentlig godt lide hun indrømmede tingende, "det er godt..for jeg kan også godt lide det her" sagde han med et fjollet smil, han nussede hende forsigtigt på hånden.
Angelina

Angelina

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 12:50 pm

Angelina nikkede og smilte svagt, " jeg kender ikke mine egne grænser, så det bliver svært at overskride dem" sagde hun og smilte svagt til ham igen, hun nussede ham videre på kinden og nød faktisk at rører ham, " det er godt, for jeg ville stoppe hvis du ikke kunne lide det" sagde hun og smilte svagt igen, hun stoppede ikke med at nusse hans kind, men lod den istedet køre roligt ned af den og hun lod sine finderspidser strejfe blidt hans underlæbe igen, " det er faktisk ret mærkeligt, men jeg har det som om jeg kan se dig bedre, for vært minut der går og så længe jeg rører dig" sagde hun tænkende og bed sig diskret i læben.
taron

taron

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 1:04 pm

taron så på hende med at smil og lyttede godt efter, "okay det er vel...bare godt ik?" spurde han lidt tænkende og tænker sig lidt om, han nød forsat hun nussede ham og betragtede hende lidt igen "okay så behøver du jo ikke at stoppe" sagde han glad og smilte fjollet igen, han lod hende bare røre ved hans læbe "okay..det lyder lidt mærkeligt..men det er vel..en god ting at du kan se mig bedre så" sagde en optemistisk og smilede, han løftede stille hendes hånd op til hans læber og lod sine læber røre hendes hånd kort.
Angelina

Angelina

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 1:15 pm

Angelina smilte svagt og trak lidt på den ene skulder, imens hun tænkte kort, " jo det er det vel" sagde hun med et svagt smil og tænkte lidt igen, hun kørte blidt sine fingerspidser langs hans underlæbe og syntes at den føltes behagelig at rører ved, hun fugtede kort sine læber og tænkte lidt igen, " drenge plejer nu ikke at være så vilde med at blinde piger rører ved dem, så hvorfor må jeg gerne rører ved dig?" spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå. " Jeg er faktisk ked af at jeg ikke kan så dig på den måde som du ser mig, men ærlig talt så skal man heller ikke se på mig, især ikke hvis jeg ikke har bind for øjnene" sagde hun stille og fugtede sin læbe igen, hun rødmede dog svagt da hans læber rørte hendes hånd, men hun kunne faktisk godt lide det, men turde ikke sige det så istedet bed hun sig bare i læben.
taron

taron

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 1:26 pm

taron så på hende med at smil og nød hun rørte ved hans underlæbe, "ja det er der drenge der synes...men jeg er ikke som alle andre drenge..jeg ´kan godt lide du rør mig så..derfor må du" sagde han roligt og gave hendes hånd et blidt klem efter hans læber havde rør hendes hånd, "det kan være der en dag kommer et heldigt øjeblik og du kan se mig...hvorfor er det ikke godt at se på dig? og hvorfor er det værrer når du ikke har binde for øjnene" spurde han nysgerrig og smilte forsigtigt, han så lidt på hendes læber og fik engentlig lidt lyst til at kysse hende bare en gang sådan kort bare for at prøve det, han valgte dog at lade være og så lidt ned i stedet.
Angelina

Angelina

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 1:38 pm

Angelina så op igen og smilte svagt, hun var glad for at have mødt Taron, hun kunne vældig godt lide ham, selvom hun ikke helt præcist viste hvordan han så ud, men det var hun ligeglad med, det var mest hans personlighed hun tænkte på og den kunne hun godt lide, så intet andet betød noget for hende, " ja, det har jeg skam lagt mærke til at du er, for det er ikke værd dag at man møder en dreng som hellere går over til en blind end istedet en som kan se noget" sagde hun og fugtede sin underlæbe lidt diskret, hun gav et blidt klem tilbage til hans hånd og smilte svagt, " det håber jeg da.. jeg har det med at skræmme folk med mit udseende når jeg ikke har bind for øjnene, så er opmærksomheden meget værrer og størrer end når jeg har bind for øjnene, så derfor gemmer jeg mine øjne væk" sagde hun stille og bøjede derefter hovedet lidt ned så hun så ned i jorden og hun sukkede svagt.
taron

taron

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 1:55 pm

taron betragtede hende og smilte glad, han begyndte mere og mere at kunne lide hende og hendes særheder "nej det er det vel ikke...men jeg synes du virkede mere interesandt en nogle af de andre piger..du var jo anderledes fra starten" sagde hen mundert og smilte fjollet igne, han så lidt på hendes hånd og tænkte sig lidt om, "mmh..du har ikke skræmt mig væk men jeg kunne faktisk godt tænke mig at se dien øjne...måske bare ikke her hvor er er mennesker hvis du ikke er så glad for andre ser dine øjne" sagde han venligt og forventningsfuldt, han så på hende og slap hendes hånd, han løftede blidt hendes hovede op og rørte lidt ved stoffet, han opdagede nu hvir smuk hun egentlig var ikke fordi han synes hun ikke var smuk før man han havde bare ikke rigtig opdaget HVOR smuk hun egentlig var, han smilede skævt og strøg en tot af hendes hår væk fra hendes ansigt.
Angelina

Angelina

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:41 pm

Angelina smilte svagt og trak lidt på den ene skulder, " det var jeg vel, men så anderledes er jeg nu heller ikke" sagde hun og smilte svagt igen og tænkte lidt over det, nu kunne hun jo ikke se hvordan se andre piger så ud, de kunne sagtens have været meget grimme også at han så hende som den sidste mulighed, men det håbede hun da ikke. Da han nævnte at han gerne ville se hendes øjne, rystede hun ivrigt på hovedet og bed sig i læben, " tro mig du vil fortryde at du overhovedet har mødt mig, hvis du ser hvordan jeg ser ud, og... jeg vil ikke have at du løber din vej" sagde hun stille og bed sig i læben igen, da han rørte lidt ved hendes bind slappede hun faktisk på en udnerlig måde af i kroppen og hun trak vejret tungt og roligt.
taron

taron

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:54 pm

taron så på hende og smilte roligt "jo det er du faktisk..meget smukkere en andre piger jeg har set.." sagde han egentlig mest for sig selv, han lage hovedet på skrå da hun rystede så ivrigt på hovedet "tror du virkelig jeg ville løbe bort bare på grund af dine øjne?..har du overhoved selv set dig selv? du ved ikke om dine øjne ser så forfærtelige ud..." sagde han bestemt men blidt, han kørte blidt sin ene hånd om på hendes baghovede ved knuden til stoffet, han pillede lidt ved knuden men bant den ikke op, han lage roligt sin anden arm om livet på hende.
Angelina

Angelina

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:09 pm

Angelina rødmede let over hans komplimant og smilte svagt, " tak, men det er jeg altså ikke, blinde piger er som regl ikke så smukke som piger der kan se, sådan er det bare ihvertfald i mit tilfælde" sagde hun stille og hendes svagt smil forsvandt, " jeg har ikke set mig selv, men.. med de kommentarer jeg hører nogle gange er nok til at jeg siger et jeg ikke er værd at se på Taron" sagde hun stille og sukkede svagt. Da han tog sin hånd om til hendes knude, gik hun lidt i panik og tog sin ene hånd op og tog blidt fat i hans hånd, imens hendes anden hånd lagde sig på hans bryst, " Taron du vil bare fortryde det" sagde hun stille og bed sig hårdt i læben.
taron

taron

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:20 pm

taron betragter din rødmen lidt "du er smuk...efter min mening" sagde han varmt og smlite roligt, han tænkte dig om og lyttede til det hun sagde som han mest syntes lød som noget sludder "jeg tror ikke det er så slemt...resten af dit ansigt er så smukt så hvis dine øjne er så slemme så...tror jeg bare jeg vil fokutere på dit ansigt" sagde en beroligende da han kunne mærker hun gik i panik, han mærkede hun tag hans hånd "rolig jeg gør det ikke...jeg lover det" sagde han stille og mærkede hendes hånd på hans bryst, han trykkede hende helt forsigtigt lidt tættere på sig selv.
Angelina

Angelina

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:10 pm

Angelina smilte svagt over det han sagde og bed sig tænkende i læben, " tak Taron, det betyder faktisk ret meget for mig at du siger det" sagde hun og smilte svagt igen, hun bed sig i læben igen, men gjorde det diskret, " du for det til at lyde så let" sagde hun stille og bed sig i læben igen, men hun slap den dog for at fugte sin underlæbe og sukkede svagt. Angelina nikkede svagt og slap derefter hans hånd og tog den også ned på hans bryst så begge hendes hænder lå der og hun trak vejret tungt og prøvede at falde til ro igen, men tanken om at Taron skulle være den første i lang tid som skulle se hende øjne, gjorde hende lidt bange og hun fugtede sin underlæbe igen,
taron

taron

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:23 pm

taron smilte blidt og betragtede hende "så lidt...jeg vil sige det så tit du vil vide det..." sagde han roligt og lyttede "det er så let...tror mig" sagde han beroligende og bandet helt stille knuden op, men han fjernede ikke stoffet endnu, han så lidt på hende hænder og smilet, han så på hendes kønne anisgt igen og begyndte at nusse hende blidt på ryggen, han flyttede stille stoffet og så på hendes øjne.
Angelina

Angelina

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:28 pm

Angelina havde som regl lukkede øjne under bindet, men da Taron tog det væk åbnede hun roligt øjnene og så op på ham, hendes øjne var næsten helt hvide, men man kunne stadig se hendes pupil og ringen i hendes øje, men ellers var det hvidt, man kunne også skimme små ar rundt om hendes øjne, de var ikke super tydelige men man kunne ikke undgår at lægge mærke til dem, hun fugtede sin underlæbe igen og så derefter væk fra Taron fordi hun var bange for hans kommentar.

//Du kan se hendes øjne, nederst i min profil xD//
taron

taron

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:45 pm

tarons smil forsvandt da han så hendes øjne og arene, han så på arene og tænkerne om hvad der kunne være sket begyndte at flyve rundt i hans hoved, "hvad skete der?" sagde han stille med en smule hæs stemme, han vendte blidt hende ansigt mod sig igen da hun så væk, han så på hendes øjne og lod sin tommeltot glider over hendes ene øjnlåg, han sank stille en klump i hlasen da han kunne mærke arene, han holde forfat om hende.
Angelina

Angelina

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:51 pm

Angelina rystede på hovedet, og bed sig hårdt i læben, " jeg kom ud for en bilulykke for mange år siden, jeg fik rudens glas i mine øjne og mistede derefter synet" sagde hun stille og bed sig i læben igen, hun havde ikke talt så meget om sin ulykke før og hun krøllede hænderne lidt sammen på hans bryst og sukkede svagt. "Du må godt kommentere mine øjne, jeg er vant til det" sagde hun med et svagt suk og fugtede sin underlæbe imens hun så op på ham.
taron

taron

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:01 pm

taron så på hendes øjne "det...lyder ubehageligt..men du overlevede i det minste" sagde han og prøvede at lyde opmundrende, han kunne mærker hun krøllede hendes hænder sammmen, "jeg vil ikke sige det er så slemt som du prøvede at for mig overbevist om...men de er ikke ligefrem de smukkeste øjne..men det er egenlig fint..for de er speciele" sagde han lidt tænksomt, han lænede stille sin pande mod hendes og og løftede hende blidt helt tæt på, han så hende direkte i øjnene.
Angelina

Angelina

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:07 pm

Angelina nikkede svagt og tænkte lidt, " ja det er jeg også glad for at jeg gjorde, men alligevel savner jeg at kunne se visse ting til daglig" sagde hun tænkende og bed sig i læben, "hmm.. jeg er bare glad for at du ikke løb væk, vampyrer er åbenbart sejere og mere tapre end mennesker er" sagde hun og smilte svagt, hun viste ikke at han så hende i øjnene, men lukkede dem kort da hans pande kom på hendes. Hun tog derefter sin ene hånd op igen og strejfede blidt hans underlæbe igen med fingerspidserne og fugtede sin egen læbe.
taron

taron

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:18 pm

taron nikkede forstående og så hende i øjnene "jeg kan godt forstå du savner synet..." sagde han og tænkte lidt, han smilte lidt igen da han ser hendes smil "vampyre er bare så seje" sagde han fhollet og grinede helt stille, han så hende forsat i øjnene og lod han pande hvile blidt på hendes, han mærkede hendes fingerspids mod sin læbe, han holdte blidt om hende, han snusede helt stille og og lod sin tunge spids ramme kort hendes finger.
Angelina

Angelina

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:26 pm

Angelina fik et meget svagt chok over at hans tunge ramte hendes finger, men trak vejret tungt og lukkede kort øjnene igen og nød at have ham så tæt på og hun smilte svagt, hun tøvede lidt, men lænede sit hovedet lidt tættere på hans, så deres læber ikke var langt væk fra hinanden, hun kunne endna svagt dufte hans ånde og hun smilte svagt igen, og lod stadig sin finger blidt strejfe hans underlæbe.
taron

taron

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:36 pm

taron lage godt mærke til hun fik et chok, han smilte skævt og betragtede hende, han kunne tydeligt dufte hendes duft og det begyndte kort at sitre i kroppen, han ignorerede dog det og lod hendes læber komme tæt på, han nussede hende rolig på ryggen, han lænede hovedet den lille bitte smule frem så deres læber mødte hinanden og hendes fingerspids nu hvilede på hans hage istedet.
Angelina

Angelina

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:43 pm

Angelina nød hans nussen på hendes ryg og begyndte at nusse ham blidt på brystet, da deres læber mødtes fik hun et svagt chok igen, men hun lukkede bare øjnene og nød hans berøring med læberne, hun kyssede ham blidt og roligt igen og tog den ene hånd op bag nakken på ham og nussede ham der også, hun slappede helt af og der var ikke noget tegn af nervøsitet.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hvorfor er jeg her overhovedet??   Hvorfor er jeg her overhovedet?? - Page 3 Icon_minitime

Hvorfor er jeg her overhovedet??
Tilbage til toppen 
Side 3 af 18Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Molly club-
Gå til: