Antal indlæg : 368 Join date : 02/02/10 Bosted : Twihi
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 5:34 am
Han smilte. "Hvis jeg sagde det var bide, ville du så være skræmt?" spurgte han stille, og kyssede bare hendes hlas. Meget blidt, lod han sine lettere spidsede læber, ramme hendes hals, hvor efter han lod hendes hår falde på hendes hals igen. Han kyssede hende endda, lige ved flængen.
Misaki
Antal indlæg : 223 Join date : 14/02/10 Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 5:37 am
Misaki rødmede og sagde" du virkelig udspekuleret Renai". hun grinte og prikkede lidt til ham og nærmede sig ham og stod helt tæt op af ham og hvisket i hans øre blidt" Nej om du så bed til ville jeg ikke blive bange men spørgsmålet er om du måtte få lov eller om jeg ville lege lidt med din sult og stikke af som et rigtig bytte" Hun smilte kært og bed ham blidt i øret som hævn fra sidst og smilte sødt til ham og gik lidt væk fra ham så han ikke følte sig presset.
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 5:43 am
Dan hun trådte ud af hans greb, trak han hende tilbage. "Jeg kan godt lide at stå tæt med dig... Jeg ryster heller ikke mere," sagde han stille. "Det er fordi det er dig," hviskede han i hendes øre, og bed hende blidt der igen.
Misaki
Antal indlæg : 223 Join date : 14/02/10 Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 5:45 am
Misaki rødmede mega og sagde" nåår lader du da ikke andre rør dig eller noget?" Hun kiggede lidt på ham og rødmede meget og ku mærke biddet og sagde" hey du Nu skal du få" Hun slikkede ham hurtigt og blidt op af halsen og sagde" Ha! våd Garfield"
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 5:49 am
Han smilte stille, og kiggede ned, mens han rakte tunge af hende. Da han kiggede ned, ramte han hendes tunge med hans. Han trak hurtigt tungen til sig, og kiggede ned i jorden. Det var en rar følelse, både det med halsen, det med tungen. Det kunne han vel bare ikke sige? Han bed sig i læben. "Undskyld..." sagde han stille.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 5:52 am
Misaki grinte sødt og så på ham og tog chancen og sagde" det gør intet": Hun bed ham blidt i halsen og sagde " NU du! Mit Offer! haha!". Hun bed lidt med sine vampyr agtig tænder kun og slap og grinte og så lidt på ham
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 5:54 am
"Det gør jo noget," sagde han, og kiggede væk fra hende. Han nød det, men det kunne hun vel ikke se. HAn sukkede stille, mens han dog nød det. HAn lod sit blik glide på hende igen. "Det ... Det var rart," sagde han stille.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 5:55 am
Misaki rakte tunge af ham igen og sagde "Det var fint nok for mig fordi du smager ikke dårligt". Hun grinte og rødmede let og så på ham og strøg sin hånd gennem sit hår og væk fra ansigtet og smilte kært til ham med sin rødmen i kinderne
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 5:57 am
Han smilte stille, og sukkede. "Sjovt nok, så smager jeg vel lidt af blod," sagde han stille. Han tog fat i hendes tunge, blidt med to fingre. Han smilte stille. "Skal jeg gære det igen, eller hvad?" spurgte han, og regnede med det var en trussel for hende.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 6:00 am
Misaki fik fumlede sin tunge løs og sagde "Bare prøv så?? sååå Øøh Så bider jeg dig igen eller strækker min hals så meget til den ene side at min flænge flækker lidt så det blødre igen direkte fra halsen". Hun smilte ondt og sødt og tænkte*Det var bare meget bedre end hans trussel*
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 6:04 am
Han klagede: "Alt det for en smule nydelse," sagde han trist. "Jeg vil ikke skade dig. Jeg nøjes med det her," sagde han, og lod sine læber ramme hendes, i et blidt kys.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 6:06 am
Misaki rødmede og så på ham og sagde" Renai din lille frækkert" Hun viftede med fingeren fra side til side og grinte og sagde" slemme slemme Renai"
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 6:07 am
"Du har ret... Ikke gøre noget. Du kan jo komme til at føle dig bundet. Hvis du ikke er parat til det," sagde han stille, og kiggede ned i jorden, som havde han lige fået skæld ud.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 6:09 am
Misaki grinte og uglede hans hår og sagde "Fjolle! altsår haha jeg drillede dig det gør intet fjolle". Hun smilte kært og prikkede ham på næsen og tog lidt sne på ham og sagde" du er den og denne gang ingen super kræfter" Hun viftede med fingeren og så nuttet ud og løb omkring ham og grinte
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 6:12 am
Han smilte stille. "Ingen kræfter," sagde han stille, og lagde sig ned, så hun faldte over ham. Han satte sig over hende. "Du har ret... ingen kræfter er nemmere," sagde han med et smil.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 6:15 am
Misaki så på ham og så børnefornærmet ud og grinte og sagde" hey det ikke fair Renai altsååååår". Hun grinte og så på ham og rødmede meget og strøg sit hår væk fra flængen ved hendes hals der skindte blod rødt på hendes smukke hvide hud.. hun rødmede og strøg håret væk så det ikke gik i flængen og sveg
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 6:19 am
Han tog en dyb indånding, og vidste godt han kunne styre sig. Han lod sin mund køre ned til hendes sår, og slikkede blidt på det en gang. Han vidste godt det sveg, men blodet ville også svie, hvis det størknede.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 6:21 am
Misaki lukkede øjnene og smilte kært og sagde" Renai". Hun rødmede meget og så på ham og sagde" pas nu på du ikke angriber mig lige pludselig"
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 8:18 pm
"Jeg angriber dig ikke... Jeg elsker dig," sagde han stille, og bed sig i læben. Det røg bare ud af ham, hvordan kunne det det. Han sukkede stille, og slikkede en sidste gang, og sukkede så stille.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 8:20 pm
Misaki rødmede mega og fik ham væltede ned i sneen helt og tog lidt sne i hans hår og sagde"Du så Fjollede Renai du kender mig jo knap nok": Hun grinte og så på ham stille og strøg sit hår væk og lagde sig halvt oven på ham
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 8:35 pm
Renai smilte da hun lagde sig på en måde ovenpå ham. Han lod sin hånd køre gennem hendes hår. "Jeg ved det. Men uanset hvad, så bestemmer jeg, hvem jeg elsker. Og jeg elsker dig," sagde han, og rullede rundt, så han lagde øverst. Han smed lidt sne i hendes hvide hår.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 8:36 pm
Misaki grinte og sagde" hey! det ikke fair". Hun bed sig let i læben og rullede så hun lå øverst de var tæt på en lidt stejl bakke ^^
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 8:49 pm
"Det er det da ihvertfald. Så er det her heller ikke fair," sagde han, og bøjede sig op, lod sine læber ramme hendes kort, blidt, hurtigt. Han smilte stille, og lagde hovedet på skrå.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 8:52 pm
Misaki grinte og rullede ham en ekstra gang rundt og sagde" du så slem Renai". Hun grinte sødt og rullede lidt ekstra men så ikke barken og endte med at rulle ned af den med ham. Hun grinte da de nået enden hvor de ikke ku rulle mere og sagde" Wow for en tur hva Men jeg stadig øverst fordi jeg den stærkeste"
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Lør Feb 20, 2010 8:55 pm
"Ja. Jeg er slem," sagde han med et frækt smil. Han rakte tuneg af hende, og rullede, så han sad øverst. Han kildede hende blidt på maven, og smilte.