The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Silence blood In the Night?

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Næste
ForfatterBesked
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 9:21 pm

"Du?..." Spurgte han stille, og lagde en hånd på hendes kind, hvor efter han kærtegnede den blidt. Han fjernede noget af hendes hår, fra hendes smukke pande, og der hvor han blottede hende pande, kyssede han blidt.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 19, 2010 11:36 am

Misaki rødmede let og så på ham i det hun stille kyssede ham på kinden og sagde"hvor er du dog nuttede Renai" hun kiggede ham i øjnene og så mod himlen i det hun blidt strøg sin hånd gennem hans dejlige hår og rejste sig helt op og sagde"du er helt speciel renai ved du godt det??"
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 19, 2010 6:21 pm

Han smilte, og flyttede sig helt, så hun kunne rejse sig op. "Nej. Ih, dog. Det vidste jeg ikke," sagde han sarkastisk, og smilte til hende. "Jo. Jeg ved godt, at jeg er speciel," sagde han, og stak hænderne i lommen. "Hvor vil du hen med det??" spurgte han nysgerrigt, og stod og vippede lidt på tæer.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 8:38 pm

Misaki så på Renai og gik hen til ham og kyssede ham på læberne og
sagde"jeg vil hen med at jeg er forelsket i dig" hun blinkede til ham og
grinte sødt i det hun løb i den Kolde dejlige sne og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 9:24 pm

Han smilte til hende. "Er du?" spurgte han, og nød hendes små kys. Han sukkede, og sprang op i et træ, og satte af, og sprang ind foran hende. "Kan du lide at løbe?" Spurgte han, og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 9:26 pm

Misaki smilede og tog om ham i det hun væltede ham ned i sneen med et dejligt
smil på læberne og så på hans smukke øjne og sagde"Ja det elsker jeg" hun kyssede ham blidt
på halsen og rødmede let over sine smukke hvide kinder og grinte sødt
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 9:32 pm

Han smilte til hende. "Pas på," sagde han, og tog faldet, da de faldte ned. Han kunne dog ikke mærke det. Han smilte koldt til hende, men stadig, var der en vis kærlighed i det smil, han sendte hende.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 9:34 pm

Misaki grinte og tog om ham og sagde"Hvad skal jeg da passe på??" hun kiggede stille på Renai noget tid og lagde så hovedet mod hans brystkasse i det hun sukkede lidt, og tænkte*Er han mund?? stadig forelsket i mig??* hun kiggede ham i øjnene og sagde"er du okay?? Renai" hun fik et lysende smil på sine lyse læber og kyssede ham blidt på kinden og rødmede meget mere nu hvori hun strøg sin hånd gennem håret og sagde"Må jeg da ikke falde mere for dig" hun blinkede til ham
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeTors Mar 25, 2010 7:45 pm

"Jeg tror jeg er okay," sagde han stille. Han lod sin hånd køre blidt på hendes ryg, mens han smilte varmt til hende. Han sukkede lidt. "Jeg er bare ... lidt forvirret," sagde han stille. Han bed sig i læben. "Men du er nu stdig sød," sagde han, og kyssede hende kort i panden. "Du ser så sød ud," klagede han. Hvorfor så han ikke så sød ud? Han rullede rundt med hende, og kyssede hende så fra kinden, og helt hen på munden.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeFre Mar 26, 2010 12:36 am

Misaki så på Renai lidt tid i det hun rejste sig op inden hans læber nået hendes og sagde stille"vis du ikke ... vis du ikke vil Renai er det okay altså vis du er forvirret over dine følser for mig og ikke vil ha mig mere" hun roede sig lidt i håret og begyndte at gå lidt, Hun så ned mod jorden og sukkede hårdt over at Renai var tvivlsom..
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 4:26 pm

Renai rejste sig stille op. Han lod sine fødder bære sig langsomt over græsset. Han lod sine øjne, langsomt, blive helt røde. Han sprang over hende, og landte foran hende. "Jeg vil godt have dig. Jeg elsker dig. Det er dig, som jeg holder af, og vil have resten af mit lange liv med," sagde han stille. Han tog sine hænder og lagde på hendes skuldre, og kiggede hende i øjnene. "Jeg er bare i tvivl om, jeg virkelig holder af dig, eller elsker dig. Men jeg er sikker." Han tog en dyb indånding, og pustede nærmest ordene i hovedet på hende: "Jeg elsker dig mere, end du nogensinde ville kunne ane. Ord beskriver ikke nok, for jeg føler mere, end ord og sammenligninger kan sige," sagde han roligt. Han kørte en hånd over hendes hår, og smilte varmt. Hans blik var foruden kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 4:39 pm

Misaki betragtede ham da han stod foran hende og rødmede let i det han lagde sine hænder på hendes skuldre og sagde stille"Hmmmm jeg ved nu ikke??? vis du usikker vil jeg intet ha med dig at gøre på kæreste plan" da hun hørte de andre ord stivnede hun stille og så på ham og sagde"jamen..." hun så stille væk i det hun ikke kunne lade vær men tog om ham og kyssede ham direkte på munden blidt og lidenskabeligt


//Hi er inde på en anden side Very Happy Der hedder Vie la mort ^^ tjek den ud
hedder kajika der inde Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 4:52 pm

Renai kiggede på hende. "du sagde også, at du ikke var parat til at binde dig endnu," sagde han stille, og kørte en hånd over hendes kind, blidt og kærligt. Han smilte, og modtog et dejligt kys. Han nød det, og kyssede heftigt tilbage. Han kiggede hende hurtigt i øjnene, og smilte varmt. "Jeg elsker dig virkelig," sagde han, og lagde følelser i hvert eneste ord, som han sagde.




//You already know me :: Iliyon: Edward (Dæmon). Vie La Mort :: Chris (Ild dæmon). //
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 4:57 pm

//OMG!!! O.O ER DET DIG!!! O,..,O *Falder om med fugle rundt om hovedet*


Misaki så på ham og rødmede i det han var så kærlig ved hende og sagde stille"jeg... jeg tror jeg klar måske... men jeg kan så godt li dig Renai jeg... jeg elsker dig" hun rødmede mega ved at sige selveste ordet elsker men indest inde mente hun det så meget og hendes ord skar slet ikke mere i halsen mere og hendes læber ville sige det mere og mere at hun elskede ham at hun ville holde om ham blidt ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 5:05 pm

//Ja? Samme irriterende, klamme, dumme og problematiske problembarn, ja?//


Renai sukkede. "Det kan blvie svært at gennem et 'måske'. Jeg elsker dig, og jeg vil helst ikke ødelægge noget, hvis jeg spørger dig nu," sagde han stille, og tog hendes hænder i hans. Han fik fanget hendes øjne, mens hans varme smil bredte sig i hele hans krop. Glæden ved de tre ord: jeg elsker dig. Han lukkede øjnene, og lod vinden bære ordene hen mod ham. Glæden, den varme hun havde givet ham, den susede i hele hans krop som en karusseltur. bare den aldrig ville stoppe igen.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 5:09 pm

//heh dig eller mig ^^ og nej det kom bare som et mega chok O.O .... tænke tænke du virker slet ikke som Edward... eller? Chris har jeg så ikke skrevet med...//


Misaki så på ham stille og rødmede let i det hun vendte blikket lidt væk og turde ikke se ham i øjnene der var så mange tanker i hendes lille hoved nu og hvad skulle hun dog gør hun mente det men hun turde ikke elske ham for meget fordi hvad nu vis han forlod hende og hvad nu vis.... alt dette gik igennem hovedet i det hun tog om ham og sagde"Renai du må aldrig forlade mig jeg ber dig forlad mig aldrig" hun turde ikke sige til ham at hun virkelig elskede ham og at hun ikke turde binde sig tidligere fordi han måske forlod hende en dag for en der var tusind gange bedre
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 5:12 pm

//Mig? xD Det kan godt være, men hvordan vil du have, jeg skal bevise det? ... Sig noget, og jeg kan da gøre det?//


Renai smilte roligt, mens hans øjne betragtede hende. Han tog om hende, og vendte hende om, så han kunne have sine arme om hende. Han lod sine arme køre om hende, og mødes ved hendes mave. "Jeg forlader dig aldrig. Hvis jeg forlader dig, så er det fordi, jeg er død. Der findes ingen anden end dig, der vil fange min opmærksomhed," sagde han stille, og kørte hænderne ved hendes mave. Han kyssede hendes kidn, og nussede blidt hendes mave.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 5:16 pm

//tror dig ^^ det bare Edward virker så formulerede i sproget O.o?? heh Very Happy//


Misaki så stille på Renai i det hun ikke vidste hvordan hun skulle vende sig . om hun skulle se på ham eller ikke og hvad skulle hun dog gør nu hun havde afsløret sig selv helt nu hun elskede ham virkelig og de ord han sagde de var som sukker på hendes tunge som fløden i kagen de var vidunderlige at høre men altid som vær gang hun havde mødt en var det gået helt galt og han havde endt med at forlade hende eller alle havde det.. hun så på Renai og tænkte*men han er ikke som alle....* hun rødmede let da han rørte ved hendes mave og fjernede blidt hans hænder og sagde"Slemme dig frækkert... heh" hun strøg ham blidt over kinden og kyssede ham igen
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 5:21 pm

//Det er da bare iorden?//


Renai lod sine hænder fjernes, da hun tog ved hans hænder, og langsomt, også fjernede dem fra hendes mave. De ord som kom ud af hendes mund, og ramte ham, det lød ret forkert? Skulle det forstås sådan, eller hvordan skulle det her foregå? Ville de ende med at gå fra hinanden, tom hændede, eller ville de være sammen? Han var lidt i tvivl, og lukkede øjnene. Da hans øjen var lukket, modtog han et kys. Et kys i hans drømme, fra den pige, han havde drømt om i lang tid. Hende, hvis kys, fik ham til at svæve, og på samme tid var fast pålantet på Jorden. Hun var den, han ville have, men hvordan skulle han få det til at lyde sådan? Han kunne ikke abre eje hende.


//Formuleret nok? - det gælder jo om, ikke at afsløre sin hemmeligheder ^^ Men fordi det er dig xD//
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 5:26 pm

//Heh Jubii ^^//


Misaki betragtede stille Renai i det han så trist ud men dog os glad... hun kunne ikke rigtig aflæse hans ansigts udtryk men sagde stille med blide forførende ord i hans øre mens hun strøg ham over kinden blidt"Hmmm jeg elsker dig Renai jeg elsker dig så meget lad mig være din forevigt og omvendt" hun rødmede let over at bruge sådan noen ord og ville helst ha der var helt stille men han var så nuttede og han havde stjålet hendes hjerte
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 5:32 pm

Renai reagerede langsomt på det, som var det en drøm, som han var ved at vågne op fra? Men var det en drøm, eller var det virkelighed? Han åbnede øjnene, og kunne høre hendes forførende stemme i hans øre. Der var det igen; forførende, frækkert. Hvor ville hun helt præcist hen med dette? Han kunne ikke helt tyde hende ligenu. Han åbnede munden, overvejede sine ord, og lod dem så flyve ud: "Jeg elsker dig. Og hvis dit ønske er, helt klart, at være min. Så bliv min," sagde han stille. Hans hjerte var blevet flået ud, og nu måtte det bare ikke trædes på. Han ville passe på det hjerte, der var blevet ham givet. Han ville passe på sin dyreste skat, Misaki. Han ville aldrig gøre hende ondt, nogensinde. Og det skulle ingen andre gøre, heller.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 5:52 pm

der kom en blæst forbi der fik hendes hår til at flagre smukt og hans med i det hun så op på ham med de klare øjne og rødmede let over de ord han sagde og strøg ham blidt over kinden i det hun lagde sit hoved indtil hans brystkasse varsomt og ømt i det hun sagde med blide ord og var helt sikker i stemmen nu helt fuldkommen sikker"jeg .... jeg vil være din Renai din forevigt din skat og du skal være min og jeg vil passe på dig og aldrig lade dig dø..." hun rødmede endnu mere nu og flettede sine finger blidt med hans
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 6:19 pm

Renai lod sit hår blive taget i blæsten. Han smilte varmt, og kiggede betragtende på hende. Han kiggede på hende, da hun besluttede sig for, at lade sit hoved ramme hans brystkasse. Han tog armene om hende, og smilte. Han kørte en hånd over hendes kind, og hen mod hendes læber. "Du er virkelig sød," sagde han med et smil. "Og smuk," sagde han, og kyssede hende på panden. Han smilte, og lod sin hånd flette ind i hendes. Hans øjne var blevet lyse, af ren glæde. "Misaki? Jeg er vampyr. Det er mig, som skal beskytte dig, hvis nogen skal beskytte nogen. Og jeg vil altid beskytte dig," sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 7:12 pm

misaki grinte i det hun sprang på ham blidt så de lå ned nu og så ham i øjnene og hviskede forførende ind i hans øre "så det tror du men indtil videre har jeg ikke set dig være farlig smukke" hun bed ham blidt i øre flippen i det hun lod sin hånd køre op under hans t-shirt(eller hvad han nu har på) og rødmede let i det hun lod sine finger blidt stryge over hans veltrænet brystkasse og så ham uskyldigt i øjnene i det hun kyssede ham blidt på læberne med et smil
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 7:31 pm

Renai lod sin tunge krop falde til jorden, med et smil. Han betragtede hende stille, og lod hende køre hendes hænder på hans overkrop. Han smilte stille, og kiggede varmt på hende, med et seriøst, kærligt blik. Han bed sig let i læben. Hvor førte det her hen? Han kunne stadig ikke gennemskue det. Han lukkede roligt øjnene i, og nød bare hendes berøringer. Hendes kys, som pludselig kom. Som var hun det, der holdte ham i live. Hvilket det også var. "Hvorfor skulle jeg være farlig?," spurgte han, og kiggede hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Silence blood In the Night? - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Silence blood In the Night?   Silence blood In the Night? - Page 14 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Silence blood In the Night?
Tilbage til toppen 
Side 14 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Næste
 Lignende emner
-
» Party all night long! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Kirke/Kirke gården-
Gå til: