Antal indlæg : 368 Join date : 02/02/10 Bosted : Twihi
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Søn Feb 21, 2010 6:34 pm
Han smilte stille. Han kneb øjnene sammen. "Du vil gerne have jeg gør det," sagde han, og sprang op og ladte på grenen. Han kyssede hendes underlæbe, så blodet var væk. Han sprang derefter ned igen.
Misaki
Antal indlæg : 223 Join date : 14/02/10 Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Søn Feb 21, 2010 6:35 pm
Misaki sukkede og sagde" årh!! jeg prøvede at komme ned din snedig tusse" hun grinte af sig selv da hun sagde " Tusse" Og begyndte at prøve at komme ned langsomt
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Søn Feb 21, 2010 8:03 pm
Han skyndte sig hen til træet. "Hvis du falder, griber jeg dig," sagde han med et smil, og kiggede op. Han havde godt nok palceret hende dejligt langt oppe.
Misaki
Antal indlæg : 223 Join date : 14/02/10 Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Søn Feb 21, 2010 8:59 pm
Misaki så ned og sagde med lidt frygt i stemmen "Jeg vil nu helst ikke falde uanset hvad også selv om du greb mig fordi der meget langt ned" Hun tog fat i en gren men den knækkede men heldigvis fik hun hurtigt taget fat i en anden gren
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Søn Feb 21, 2010 9:11 pm
Han smilte, men da grenen knækkede, var han hurtigt henne ved hende. HAn smilte, og kiggede lidt rundt, for at se om der var andre. Da han så, at der ike var andre, løb han op ad stammen, og greb fat i den gren hun havde fat i. "For et kys, kommer du sikekrt ned," sagde han med et drillende smil.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Søn Feb 21, 2010 9:18 pm
Misaki så på ham og sagde"Nææ nej du jeg kan godt selv hih husk det mig der har magten her" Hun hoppede ned på en tyk gren og kraglede videre ned da der ligepludselig ikke var flere grene så hun bedende på Renai med Hunde hvalpe øjen(blikket)
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Søn Feb 21, 2010 9:23 pm
"Du ved, hvad du kan bestikke mig med," sagde han, og satte af fra stammen, lavede en salto, og landede på benene, med et blærende smil. "Noget for noget," sagde han stille.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Søn Feb 21, 2010 9:27 pm
Misaki så på ham og smilte og kraglede lidt op igen og sagde" jamen så Hopper jeg der over" Der var et træ over for der var flere grene på også ned af.. Hun kiggede på ham og kraglede højre op og så over på træet og gik lidt tilbage på den store gren og sagde "SÅ DET NU ELLER ALDRIG!". hun løb ud fra grenen og hoppede mod træet hun lignede en engel i måne lyset der ramte hende og lavede en mørk chiluet om hende.. Hun rakte hænderne ud efter grenene
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Søn Feb 21, 2010 9:28 pm
Han lod sit blik hvile på hende, indtil hans prang op efter hende, ved at løbe op ad stammen, og sprigen hen, for at tage fat om hende. "Nu rammer du helt sikkert ikke jorden," sagde han stille, og satte hende af på grenen, og røg selv diere.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Søn Feb 21, 2010 9:33 pm
Misaki sukkede og sagde" Okay så får du et kys men jeg bløder jo stadig så pas på du ikke får noget af mit blod fordi det må du ikke" Hun så ondt på ham og smilte kært
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Man Feb 22, 2010 5:13 pm
Han smilte. Han løb op ad stammen, og lod sig springe over til hende. "Du skal ikke," sagde han, og tog hende om livet. Han sprang ned med hende, og landte slev på fødderne.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Man Feb 22, 2010 5:14 pm
Misaki gav ham blidt et kys på læberne og rødmede meget og sagde" jeg skylder dig jo for de gange du har grebet mig og såen" Hun rødmede endnu mere og tog sig blidt til sin kind og rødmede mega
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tirs Feb 23, 2010 7:37 pm
Han smilte stille, og nød kysset. Han kyssede ikke igen. Han smilte stille. "Det er ligemeget... Jeg kunne gøre det igen," sagde han stille. "Jeg skal ikke belønnes," sagde han stille.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tirs Feb 23, 2010 7:38 pm
Misaki så lidt på ham og sagde" det var nu heller ikke en belønning men mest fordi jeg faktisk havde lyst" Hun rødmede meget og begyndte at gå lidt væk fra ham for at skjule sin rødmen
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tirs Feb 23, 2010 8:36 pm
"Så skal du også have lov til det," sagde han med et smil, og bed sig let i læben. "Hvor mange gange har du lyst til det?" spurgte han lettere nysgerrigt, mens han smilte lettere ondt.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tirs Feb 23, 2010 8:38 pm
Misaki bed sig lettere nervøst i sin underlæbe så blodet fra de tidliger sår begyndte at strømme ned af hendes læbe og fortsatte langsomt ned af hendes kæbe og førte sig fristende ned af halsen hvor i hun vendte sig om og så mod Renai med sine lyse kolde blå øjne og rødmede let over den hvide hud og sagde blidt og stille"Lige fra da jeg rørte ved dig første gang til du kyssede mig". Hun så på ham og rørte sig ikke ud af stedet kunne hun virkelig ha forelsket sig i ham... selv om hendes hovede forbød hende... mens hendes hjerte længes efter denne mystiske vampyr hun knap nok kendte
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Ons Feb 24, 2010 11:45 pm
"Nu stiller jeg dig det samme spørgsmål. Er du ved at blive forelsket?" spurgte han drillende, og sprang om bag hende. Han slikkede hende op ad halsen, for alt det blod der var. Han elskede hende, så han følte sig slet ikke fristet, da han ikke havde nogen intention om at dræbe hende. Han lod sin tunge køre blidt hen ad hendes læbe, og smilte stille.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Ons Feb 24, 2010 11:47 pm
Misaki så på ham chokeret og sagde" Jeg ja, Jeg jeg forelsket og det forkert fordi fordi du vampyr og jeg jeg..." Hun gik lidt på afstand og faldt bagover og landet ned i sneen og så på ham og grinte lidt og sagde" Fordi du for dejlig til mig"
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Ons Feb 24, 2010 11:49 pm
"Det ikke noget du bestemmer," sagde han grinende, og gik hen til hende, og rakte hånden ud. "Jeg har i det mindste ikke vinger. Men hvis du ikke vil have mig, så er det okay. Jeg ved bare, at du er det bedste valg for mig," sagde han roligt, og rettede lidt på sit hår, med den anden hånd.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Ons Feb 24, 2010 11:53 pm
Misaki tog hans hånd blidt og smilte og gik stille op af hans krop rigtig rigtig tæt og så ham i øjnene og sagde" forresten Renai har du nogen sinde været så tæt op af en pige" Hun gik mod ham og fik ham til at stå op af et træ og så lidt lumsk på ham og sendte ham et forførende blik
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Ons Feb 24, 2010 11:54 pm
"Hvis min mor tæller med, så ja. Ellers, nej," sagde han stille, mens han kiggede forførende tilbage. "Men lig lige mærke til, jeg ikke ryster... Fordi det er dig," sagde han med et lille smil.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Ons Feb 24, 2010 11:56 pm
Misaki smilte og stod op af hans krop nu og lænte sig langsomt og elegant hen til hans øre og hvisket blidt "Det har jeg lagt mærke til og du blevet meget mere modig end sidst" hun smilte og hendes hals var jo helt blottede for ham nu
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Ons Feb 24, 2010 11:59 pm
"Modig?" spurgte han undrende, og lagde sit hovede på hendes skulder, og lod sine tænder ramme hendes bare hud, ved hendes hals. Han følte sig ikke fristet, han ville bare bilde hende ind. Han bed lidt til, men ikke så der kom hul. Han lod sinmund overtage, og plante et blidt kys på hendes blottede hals. Han smilte stille, og kiggede igen på hende.
Misaki
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 25, 2010 12:02 am
Misaki grinte og sagde" hey du vis du bider igen bider jeg igen" Hun bed ham blidt i halsen og smilte til ham og sagde "Hvor ser du nuttede ud med dine vampyr tænder og Så dit hoved på skrå du ligner en lille hunde hvalp" Hun smilte sødt og strøg ham over håret og så kinden og rødmede let og sagde" Renai ? Elsker du mig virkelig?"
Renai
Emne: Sv: Silence blood In the Night? Tors Feb 25, 2010 12:05 am
"Ja. Misaki, jeg elsker dig," sagde han, og tog hendes hænder i hans. Han kiggede hende dybt i øjnene, mens han sagde sandheden, som man kunne se, han sagde via hans øjne. "Misaki. Jeg elsker dig virkelig. Du er det bedste for mig," sagde han, mens hans øjne strålede af glæde.