Antal indlæg : 93 Join date : 30/11/09 Bosted : Sambi, i et hus
Emne: Sv: koldt og rådt Søn Dec 13, 2009 6:58 pm
Chace smilte svagt og nikkede, det kunne skam godt være nyttigt nogle gange, især når man skulle finde folk eller hen til steder som kunne være svære at finde uden lugtesansen, " ja, jeg er også glad for at have den, selvf til en vis grad" sagde han og smilte svagt. Chace rystede kort på hovedet og sukkede svagt, han vendte blikket væk fra hende og bed sig tænkende i læben, "Miku... hør nu, du aner ikke hvad det er du roder dig ud i, hvis jeg blev tørstig imens du var her, så kunne det gå frygtelig galt og jeg har ikke lyst til at bide dig" sagde han roligt, selvom han langt fra var rolig og han sukkede igen.
miku
Antal indlæg : 87 Join date : 07/12/09 Bosted : en lejlighed i Cockapation
Emne: Sv: koldt og rådt Søn Dec 13, 2009 7:09 pm
miku smilte svagt da han gjorde og så på ham, hun lyttede til det han sagde og nikkede blot som svar det han sagde, ikke fordi hun ikke vil sige noget, men hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige da hun tænkte meget overd et andede de snakkede om, hun så ned og lyttede til hvad han sagde "men...jeg er ikke bange for det...jeg vil gerne...være i dit selvskab..selvom du bider mig det er jeg ikke bange for..lige nu er jeg mest bange for at skulle være alene igen" hun sagde det stille og meget forsigtigt, hun så ned på hendes fødder og knugede jakken ind til sig som om det var en bamse, hun vidste ikke helt hvorfor hun havde det sådan med ham, men hun vidste bare at hun ikke ville have han skulle gå eller forlade hende ige nu.
Chace
Emne: Sv: koldt og rådt Søn Dec 13, 2009 8:27 pm
Chace sukkede svagt over de ting hun sagde, han kunne slet ikke forstå hvodan hun kunne sige de ting, han kunne jo så let som ingenting knække nakken på hende, hvis der gik noget galt. Han ville slet ikke kunne tilgive sig selv, hvis han kom til at kvase hende, han kunne godt mærke at han var alt for oprevet lige nu, til at kunne køre videre. Chace viste at hun ville spørge ind til det, men gjorde det alligevel, han holdte ind til siden og lænede sig derefter frem lidt over rattet og sukkede tungt, han havde slukket bilen og gav sig derefter til at tænke. Hans sorte hår hang ned foran øjnene på ham, så man kunne ikke se hvordan hans ansigt så ud lige nu.
miku
Emne: Sv: koldt og rådt Søn Dec 13, 2009 8:36 pm
miku så ned og knugede jakken til sig, hun mærkede så bilen stoppede og så ud, men da hun så hun ikke var hjemme så hun spørgende på ham, hun sagde dig ikke noget til at starte med da hun så hvordan han sad, men vente blot bare blikket ned på hendes fødder igen, der gik idt tid før hun tog mod til sig "hvad er der galt?...har jeg sagt noget forkert?" hun spurgte forsigtigt og var en smule bange for han var sur på hende, hun så på ham igen for at se hvordan han reagerede og bed sig lidt i læben, hun sad helt stille og lod blikket vilde på ham, tænken om at han var sur på hende nu gjorde hende lidt nervøs og fortvivlet, alt det hun havde sagt var meget direkte, men hun viste også at hun mente det.
Chace
Emne: Sv: koldt og rådt Søn Dec 13, 2009 8:46 pm
Chace vente ikke blikket på hende, han rystede bare kort på hovedet og sukkede igen. Han havde så mange tanker inde i hovedet lige nu at det var helt utroligt, og nogle af dem sagde at han bare skulle gå ud af bilen og stikke af så han slap for at komme til at gøre hende ondt. Til sidst vendte han endelig blikket på hende, men tøvede først med at sige noget, men tog sig så sammen til det, " jeg... har ikke styrken til at kunne holde mig tilbage hvis jeg føler trængen til blod, jeg kunne slå dig ihjel, fordi siger du mig helle tiden imod.. hør Miku.. jeg ville få så dårlig samvitighed hvis jeg kom til at skade dig" sagde han stille og man kunne sagtens høre på hans stemme at han tøvede med de ord han brugte imens.
miku
Emne: Sv: koldt og rådt Søn Dec 13, 2009 8:56 pm
miku så på ham og brød sig bestemt ikke om tavsheden, hun knugede jakken tæt ind til sig da det gik så lang tid synes hun før han sagde noget, hun så så ned i det øje blik han sagde noget som om hun havde regnet med hvad han ville sige så hun var klar til at blive skuffet, men det var ikke lige det hun havde ventet han ville sige då hun så på ham igen og tænkte sig om "du behøver ikke...jeg mener...jeg er ligeglad med om du skader mig..det betyder ikke noget..for mig altså..derfor skulle du ikke få dårlig samvitighed over at skade mig..chace du kan aldrig gøre så meget skade på mig så jeg ikke ville kunne tilgive dig igen..." forklarede hun stille og så på ham med triste øjne, det var ikke meningen hun ville se sådan på ham, men hun var bare næsten sikker på han ikke ville havde noget med hende at gøre længere.
Chace
Emne: Sv: koldt og rådt Søn Dec 13, 2009 9:44 pm
Chace rystede kort hovedet og syntes at det næsten lød vanvittigt at hun bare sådan ville tilgive ham hvis han bed hende, han så kort væk fra hende, men så helt uforventet kom der et smil frem hos ham og han så tilbage på hende, " du er danok den mest stædige kvinde jeg nogen sinde har mødt... du giver dig vist ikke så let" drillede han og grinte lidt af sit emne skift. Han gav sig til at betragte hende kort, men vendte så derefter blikket ud på vejen igen, men smilet sad stadig på hans læber og han grinte svagt igen.
miku
Emne: Sv: koldt og rådt Søn Dec 13, 2009 10:01 pm
miku så undrende på ham og forstod slet ikke at hans humør skift, hun kunne dog ikke lade være med grine med og smile "ja jeg er ret stædig det har jeg arvet far min mor...jeg vel ikke give mig" sagde hun og smilte stille, hun synes egentlig det var okay at de skiftede emne, det var nok fordi hun blev så glad af at høre ham grine, hun blev betaget af ham og hans humør, endnu engang knugede hun jakken ind til sig, men fordi hun var blevet gladere, hun undrede sig ikke rigtig over at hun kunne blive så hurtigt glad bare ved at høre en andens grin.
Chace
Emne: Sv: koldt og rådt Søn Dec 13, 2009 10:21 pm
Chace slap helt rattet og lænede sig tilbage i sædet og vendte blikket på hende igen, " nogle piger kommer langt ved at være stædige, andre... kan godt havne i nogle problemer" sagde han med et svagt smil og så kort ud af vinduet men så så tilbage på hende igen og smilte forsat svagt. "Hmm.. hvem har du så arvet dit udseende af?" spurgte han nysgerrigt, han viste endelig ikke hvorfor han spurgte om det, det røg bare ud af ham. Chace løftede tøvende den ene hår og strejfede hendes hår, men tog hurtigt hånden til sig igen og bed sig i læben, " undskyld" mumlede han og vendte sig lidt væk fra hende.
miku
Emne: Sv: koldt og rådt Søn Dec 13, 2009 10:33 pm
miku smilet og så på ham, hunlyttede til hvad han sagde "ja hvis man kan bruge sin stædighed på den rigtige måde når man langt" sagde hun lidt stolt og grinede lidt, hun så på ham og rødmede da han spurgte hendes udseende, hun slog genert blikket ned og lyttede "jeg..tror jeg har arvet det fra min mor..altså mit ansigt..men min hår har jeg arvet fra min far..mit er bare længere...meget længere" sagde hun stille og mærkede så han rørte hendes hår, hendes røde kinder blev bare endnu røder og varmere, hun så lidt på ham og sank stille en klump "det er okay..." sagde hun stille og bed sig i læben, hun var på ingen måde van til at nogen rørte hendes hår og slet ikke en dreng.
Chace
Emne: Sv: koldt og rådt Man Dec 14, 2009 5:58 pm
Chace smilte svagt og nikkede kort, han prøvede at forestille sig hendes forældre ud fra de oplysninger hun havde givet ham med sit udseende og lighederne til hendes forældre, som hun så har arvet, " så må du have ret kønne forældre, siden du ligner dem så meget, nu ved jeg da hvor du har dit kønne udseende fra" drillede han med et skævt smil, men sad dog stadig væk fra hende, så der var lidt mellemrum imellem dem og han bed sig i læben igen. Chace lagde ikke mærke til at Miku´s kinder blev røde, for han så slet ikke så hende, selvom han snakkede til hende, " jeg skal nok lade være med at røre dig igen... nogensinde" sagde han stille i et suk og lukkede kort øjnene.
miku
Emne: Sv: koldt og rådt Man Dec 14, 2009 6:12 pm
miku smiler svagt og lyttede til de ting han sagde, rødmede mere og så ned på sine fødder, hun knugede jakken så tæt ind til sig at hun havde svært ved at trække vejret, "øh..ja..de var vel meget kønne eller er...og øhm tak for... komplimentet" sagde hun stille og det var tydeligt på hendes stemme at hun var forlegen, hun havde aldrig fået et kompliment på hendes udseende, kun hendes sang, hun så hurtigt på ham da han sagde han aldrig ville rør hende igen og så næmest panisk ud "a-aldrig..nogensinde mere?" stammede hun og bed sig i læben.
Chace
Emne: Sv: koldt og rådt Ons Dec 16, 2009 9:40 pm
Chace måtte dog indrømme at han ikke kunne lade være med at smile svagt over hendes rødmen og forlegenhed, han synes faktisk at det var meget sødt, han ville sådan ønske at han kunne røre ved hendes røde kinder, men han ville bare få det dårligt med sig selv, hvis der skete hende noget. " Det var så lidt.. jeg plejer nu heller ikke at sige sådan noget, men det er svært med dig ved mig, jeg vil mere sige sandheden for dig end at lyve og... det er jo endelig meget godt" sagde han med et svagt smil, men så derefter ud af vinduet og sukkede svagt. Istedet for at dreje hele hovedet, da vendte han kun øjnene imod hende og nikkede kort, " ja, jeg vil aldrig aldrig nogensinde røre dig mere, jeg tænker kun på din sikkerhed" sagde han stille og bed sig hårdt i læben.
miku
Emne: Sv: koldt og rådt Ons Dec 16, 2009 10:02 pm
miku så lidt på ham og lyttede til hans ord, hun blev helt rørt af det og bed sig lidt i læben "t...tak chace..igen" sagde hun stille og var stadig meget rød på kinderne, hun så ned og knugede jakken ind til sig, det var ret mærkeligt hun havde aldrigt fået sådanne ting afvide af nogen og det gjorde hende meget forlegen og genert, hun så på ham igen da han svarede nej til at ville røre hende igen, det gjorde hende af en eller anden grund meget ked af det og hun fik faktisk tåre i øjnene "men...hvorfor...jeg..." hun kunne ikke færdig gøre hendes sætninger og hun kunne slet ikke forstå hun aldrig nogensinde skulle mærke hans hånd rør ved hendes hår eller at ligge i han arme, hun så ned får at skjule hendes tåre var beggyndt at trille ned af hendes kind.
Chace
Emne: Sv: koldt og rådt Ons Dec 16, 2009 10:20 pm
Chace nikkede kort til hendes tak og smilte svagt, selvom han ikke fandt tidspunktet eller sit humør rigtigt til at smile, han lænede sig lidt frem mod rattet igen og støttede med den ene hånd ved kanten af ruden og lagde sit hoved i sin hånd med et svagt suk. Chace så på hende igen med øjnene da hun stammede og bed sig meget hårdt i læben da han så hendes tåre i øjnene og at de løb ned af hendes kinder, det ramte ham ret hårdt i brystet og han tog sig til det med sin løse hånd og trak vejret tungt for at falde ned, " Miku... værd sød ikke at... ehmm" nu var det hans tur til ikke at kunne fuldende sin sætning, han kunne ikke lide når folk græd og nu slet ikke Miku, og det undrede ham faktisk at det ramte ham så hårdt som det gjorde, men han kneb bare øjnene hårdt sammen og bed tænderne sammen af dårlig samvitighed.
miku
Emne: Sv: koldt og rådt Ons Dec 16, 2009 10:37 pm
miku kunne slet ikke stoppe sine tåre og blev bare ved med at grade, hun forstod ikke rigtig hvorfor hun grad så meget, men det var som om hendes hjerte var blevet knust i stumper og stykker, hun knugede endnu engang jakken tæt ind til sig, men denne gang så hårdt at hun faktisk ikke rigtig kunne få vejret og begynte at hive efter vejret, men det kunne godt bare lyde som en masse hulk, hun lukkede hendes øjne hårdt sammen og prøvede at få sig selv til at slappe lidt af, men det gik rigtig dårligt, det var ret mærkeligt hun reagerede så kraftigt på det og det var måske også ret overdrevet, men hun havde det virkelig som om hele hendes verden bukkede under bare på grund af det.
Chace
Emne: Sv: koldt og rådt Ons Dec 16, 2009 10:42 pm
Chace lagde godt mærke til hendes vejrtrækning, men turde ikke se på hende fordi hun grad så meget. Han havde stadig sammenbidte tænder og presset øjnene hårdt i, han rettede sig så op, så han sad lidt lige, men stadig bukket og slog så øjnene op og slappede af i munden. Han kunne ikke klare at høre hende græde mere, det var for hårdt for ham, så derfor gjorde han det, som han ellers sagde at han aldrig ville gøre mere, han tog fat i sin jakke og hev den ud fra hendes favn, så hun kunne få vejret ordenligt igen. Så tog han fat i hendes arm og hev hende blidt hen til sig og lagde armene om hende i et kram, og agede hende på håret, " værd sød ikke at græde mere, jeg kan ikke lide at se dig ked" hviskede han rystende ind i hendes øre og klemte blidt om hende.
miku
Emne: Sv: koldt og rådt Ons Dec 16, 2009 10:57 pm
miku holdte sine øjne lukkede og grad forsat videre, hun mærkede han tog sin jakke og hun trak vejret igen, men hun begyndte at græde endnu mere fordi hun var bange for at han gik fra hende, men da hun så mærkede han tog fat i hendes arme blev hun næsten helt stille og da han så trak hende ind til ham åbnede hun stille øjnene, hun snøftede stille med stadig tårende trillende ned af kinderne, hun mærkede krammet og puttede sig forsigtigt ind til ham, et lille og kort hulk slap ud af hende da hun hørte hvad han sagde og lukkede så øjnene igen da det beroligede hende en lille smule da han hviskede det ind i hendes øre "undskyld...jeg...kunne ikke stoppe..." hviskede hun stille faktisk næsten så stille at man næsten ikke kunne høre det.
Chace
Emne: Sv: koldt og rådt Ons Dec 16, 2009 11:03 pm
Chace viste at han var meget kold, og når hun så lige havde fruset var at kramme hende måske ikke den bedste ide, så derfor brugte han sin evne, til at opvarme sine arme og hænder lidt, så hun ville få varmen igen. Da han mærkede at hun puttede sig ind til ham, kunne han ikke lade være med at lukkede øjnene og klemme blidt om hende, så han holdte hende ind til sig. Han var meget forsigtig med det han gjorde lige nu, men kunne ikke holde sig tilbage mere, det som var nogle af hans tanker kom nu pludselig op og ville ud. Han lænede sig ned og kyssede hende blidt med meget forsigtigt på panden og håbede ikke at det gjorde hende noget, han stoppede dog hurtigt kysset igen og lagde hagen på hendes skulder og nussede hende beroligende på ryggen.
miku
Emne: Sv: koldt og rådt Ons Dec 16, 2009 11:47 pm
miku kunne godt mærke han var kold i starten, men kunne så mærke han blev varmere og det undrede hende en lille bitte smule over, men hun glemte det hurtigt igen da hun mærkede det blide klem og klemte selv blidt igen, hun kunne dog godt mærke han var forsigtig og hun puttede sig igen helt stille lidt tættere ind til ham, hun så stille op p åham og mærkede så kysset, hun blev helt rød og varm i kindeerne, men hun dog kysset og lage stille den ene hånd på hans bryst, hun så stille over hans skulder da hun mærkede hans hage mod hendes skuldre, hun nød han nussede hende på ryggen og blev faktisk meget beroliget af det.
Chace
Emne: Sv: koldt og rådt Tors Dec 17, 2009 1:13 pm
Chace mærkede at hun klemte blidt igen og smilte svagt over det, han mærkede dog også tydeligt at hun igen puttede sig lidt tættere på ham og det bed han sig i læben over, men gjorde ikke noget ved det lige nu. Han smilte svagt over hendes røde kinder og syntes bare at hun blev mere køn af at rødme, det klædte hende utrolig meget. Chace lukkede kort øjnene da han mærkede hendes hånd på hans bryst og kom i tanke om at han endelig ikke brød sig så meget om at folk rørte så meget ved ham, men med Miku, kunne han ikke lade være med at ligge den tanke til side. Han lagde mærke til at hun blev mere rolig og begyndte så derefter at give lidt slip på hende, " jeg tror hellere at jeg må slippe dig... hvis nu jeg skulle komme til at bide dig.. fordi for at være helt ærlig så dufter du faktisk meget godt" hviskede han imod hendes øre og snuste diskret til hendes hår og ånede tungt ud. Men gav så endelig helt slip på hende og fjernede sig lidt igen.
miku
Emne: Sv: koldt og rådt Tors Dec 17, 2009 11:52 pm
miku så på ham og smilte svagt for kunne ikke rigtig lade være, hendes rødmen forsvandt langsom og mærkede han slippede hende stille, hun så på ham og lyttede til hvad han sagde og det kildede lidt i hendes øre "det kan godt være du slipper mig..men jeg har altså ikke tænkt mig at flytter mig...jeg føler mig mere tryg tæt på dig end jeg gjorde med din jakke..og der følte jeg mig meget tryg..." sagde hun stille og så på ham med søde øjne, hun gjorde sine øjne søde med vilje for han ikke ville flytte sig helt væk fra hende, for hun kunne faktisk godt lide han holdte om hende også selvom du ikke havde kendt hinanden mere en nogle timer, men det føles som flere dage faktisk måneder, hun kørte stille sin hånd ned fra hans bryst, hun slog stille blikket ned og lyttede.
Chace
Emne: Sv: koldt og rådt Fre Dec 18, 2009 12:00 am
Chace nikkede svagt og kunne heller ikk lade være med at smile svagt over de øjne som hun sendte ham og kørte blidt en hånd gennem noget af hendes hår. " Jeg ved det Miku, men jeg advare dig bare, lad være med at være tæt på mig ved de forkerte tidspunkter, jeg vil nædig skade dig med min tørst eller min styrke, det håber jeg at du forstår, for det ville give mig meget dårlig samvitighed, hvis jeg selv gjorde skade på dig" sagde han stille imens han svagt tænkte over sine ord og bed sig hårdt i læben. Han lod den hånd som han havde taget gennem hendes hår, glide ned ved hendes kind og nussede den blidt, da han ikke kunne lade være med at røre ved hende lige nu. Han mærkede svagt at hun lodsin hånd falde ned fra hans bryst og så at hun slog blikket ned, men det fik ham bare til at smile svagt og han tog så hånden fra hendes kind til sig igen.
miku
Emne: Sv: koldt og rådt Fre Dec 18, 2009 12:44 am
miku lyttede til hvad han sagde og nød han rørte hendes hår, "mmh...jeg ved det godt... jeg skal nok holde mig fra dig når du bliver tørsdig..men så skal du altså også sige det når det sker...så jeg ved det" sagde hun stille og nød virkelig hans nussen, hun så stille op på ham og begyndte at smile lidt, hun så på hans hånd da han trak den til sig igen og bed sig lidt i læben, hun pillede lidt ved hendes hår og lænede sig en smule frem mod ham, "undskyld men...må jeg prøve noget?" spurte hun forsigtigt og så poå ham, hun havde nu fået lyst til noget hun aldrig havde haft lyst til siden den gang hun opdagede hendes evner, et kort gys gik i gennem hende ved tænken og hun slog hurtigt tanken væk.
Chace
Emne: Sv: koldt og rådt Man Dec 21, 2009 9:15 pm
Chace nikkede og kørte kot hånden gennem håret på sig selv og smilte svagt, selvf ville han advare når han blev tørstig, for ellers var han bange for at komme til at angribe hende og det ville han ikke have, " selvf, jeg skal nok sige det når det øjeblik kommer og... godt fordi du vil holde sig væk på det tidspunkt, for jeg ved ikke om jeg vil kunne modstå sit blod, jeg dufter det meget mere når jeg er tørstig nemlig" sagde han stille og smilte halvhjertet til hende og sukkede så svagt. Chace så overrasket på hende og veg lidt tilbage i sædet fordi hun lænede sig lidt frem imod ham og han fugtede tænkende sin læbe men nikkede så svagt, " okay.. men pas nu på" sagde han og mente mere hvis han skulle blive tørstig og at hun ikke ville kunne nå at komme væk.