Antal indlæg : 36 Join date : 30/11/09 Bosted : Cubrasia by
Emne: Sv: Må gud være med jer, savner jer så meget Tors Dec 03, 2009 6:27 pm
Jalaz gik stille hen mod Angelina, og så lidt ned i jorden. "Hvad tænker du på?" spurgte hun og satte sig på ryglænet med fødderne på sædet.
Angelina
Antal indlæg : 267 Join date : 27/11/09 Bosted : Cubrasia
Emne: Sv: Må gud være med jer, savner jer så meget Tors Dec 03, 2009 6:31 pm
Angelina tænkte lidt og smilte så svagt inden hun svarede " Hmm.. jeg tænker på så meget lige for tiden, men mest at min medhjælper ikke ved hvad jeg er, og det kan være en lidt forhindring for mig" sagde Angelina tænkende og vendte så hovedet imod Jalaz
Jalaz
Emne: Sv: Må gud være med jer, savner jer så meget Tors Dec 03, 2009 6:34 pm
Hun nikkede lidt før hun så spurgte: "Er det svært?... At være blind altså?" Hun bed sig svagt i læben af frygt for at hun spurgte for meget.
Angelina
Emne: Sv: Må gud være med jer, savner jer så meget Tors Dec 03, 2009 6:38 pm
Angelina blev ikke særlig overrasket over spørgsmålet, for det blev hun nogen gange tit spurgt om. "Hmm... i starten var det, men jeg har vænnet mig til det" sagde Angelina med et svagt smil og så igen tænkende ud i luften og sukkede lydløst.
Jalaz
Emne: Sv: Må gud være med jer, savner jer så meget Tors Dec 03, 2009 6:39 pm
//Logger//
Angelina
Emne: Sv: Må gud være med jer, savner jer så meget Fre Dec 04, 2009 7:15 pm
Angelina blev ikke særlig overrasket over spørgsmålet, for det blev hun nogen gange tit spurgt om. "Hmm... i starten var det, men jeg har vænnet mig til det" sagde Angelina med et svagt smil og så igen tænkende ud i luften og sukkede lydløst.
Jalaz
Emne: Sv: Må gud være med jer, savner jer så meget Fre Dec 04, 2009 10:35 pm
Jalaz nikkede lidt og havde egentlig ikke lyst til at spørge om mere. Hun sad lidt og overvejede at gå, men da hun ikke rigtig havde andet at tage sig til blev hun siddende som hun sad.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Må gud være med jer, savner jer så meget