The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Med toget...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Stacia

Stacia


Antal indlæg : 35
Join date : 15/02/10
Bosted : 'Hullet' i Cubrasia by

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 7:37 pm

"Hvordan er det at være vampyr?" spurgte Stacia, ud af det blå. Hun vidste godt at det nok var svært at svare på, men hun kunne simpelthen ikke dy sig længere. Spørgsmålet havde længe ligget på tungen af hende, men hun havde ikke stillet det før nu.
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 7:44 pm

"Det er okay. Men smerten du skal gennemgå for at blive det, den er ulidelig," sagde han stille. "U'udholdende," sagde han roligt. Han rettede lidt på sit hår, og betragterde hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Stacia

Stacia


Antal indlæg : 35
Join date : 15/02/10
Bosted : 'Hullet' i Cubrasia by

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 7:51 pm

Stacia så lidt på ham, før hun også smilede. "Jeg spørger meget.." konstaterede hun så, og så ned i jorden. Hun vidste godt at det kunne være utroligt irreterende, når folk blev ved med at spørge om alt muligt shit. Hvis der var hendes der var blevet udspurgte på den måde var hun nok blevet godt og grundigt gal i skralden.
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 8:02 pm

Han lod sit blik hvile roligt på hende. "Ja. Det er godt du selv kan indrømme det," sagde han og grinte lidt. Han smilte stille, og kiggede venligt på hende. Hans blodrøde øjne, var kommet tilbage, med en flammen i hans øjne, indenunder hans blodrøde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Stacia

Stacia


Antal indlæg : 35
Join date : 15/02/10
Bosted : 'Hullet' i Cubrasia by

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 8:16 pm

Stacia vendte kort øjne af den kommentar og mumlede: "Sikkert." Dog smilede hun alligevel, og kørte hånden gennem sit hår. Hun var så småt begyndt at overveje om hun mon ikke skulle se at finde et sted at tilbringe natten, da stationen ikke var videre lokkende. Godt nok havde hun så hun kunne overnatte stortset hvor som helst, men det ville nu alligevel være rarere med en ly med lidt mere læ end det stationen kunne tilbude.
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 8:33 pm

Han smilte stille. Han lod sit blik betragte hende. Han kunne se, at hun stod og tænkte. Over hvad, det vidste han ikke. Ville han vide det? Han ville ikke spørge, han gik abre hen til bænken, og satte sig og tog avisen frem igen, da han så et menenske komme forbi. Han havde ikke fået gemt sine hugtænder væk, så han måtte gemme sig fra mennesket, indtil det var væk.
Tilbage til toppen Go down
Stacia

Stacia


Antal indlæg : 35
Join date : 15/02/10
Bosted : 'Hullet' i Cubrasia by

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 8:40 pm

Stacia fulgte den forbipasserende med øjnene, og gik så hen og satte sig ved siden af Renai. "Hvorfor fortalte du mig alt det her?" spurgte hun, og så ned af perronen. Hun vendte dog sit mørke blik mod Renai, og så spørgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 8:44 pm

Renai smilte stille til hende. "Du var ny. Nysgerrig, og jeg havde ikke regnet med, at da du var ny, havde fundet noget sted at sove. Så derfor ville jeg beskytte dig, så du ved, hvad der kan luske rundt om aftenen," sagde han med et nik. "Var det forkert af mig?" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Stacia

Stacia


Antal indlæg : 35
Join date : 15/02/10
Bosted : 'Hullet' i Cubrasia by

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 8:52 pm

Hun trak lidt på den ene skulder. "Jeg ved det ikke.. Altså jeg mener.. Det er mærkeligt at tænke på." svarede hun, og rystede kort på hovedet over sine egne formuleringsproblemer. "Du ville beskytte mig?.. Hvorfor?" spurgte hun, og fik et lettere undrende udtryk i ansigtet. Lignede hun en der skulle beskyttes? Forhåbentlig ikke.. Det kunne selvfølgelig være at Renai bare var den type der ville beskytte alt og alle..
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 8:54 pm

"Fordi, alle fortjener at leve?" sagde han stille, og smilte til hende. "Du fortjener at leve, nu hvor du er kommet til en farlig by. Du fortjener at leve, lige så vel som ... andre fortjener at leve." Han skulle lige til at sige sig selv, men han var jo allerede en slags ''død''.
Tilbage til toppen Go down
Stacia

Stacia


Antal indlæg : 35
Join date : 15/02/10
Bosted : 'Hullet' i Cubrasia by

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 9:03 pm

Et svagt grin lød fra Stacia læber, og hun smilede skævt. "En farlig by.. Sådan nogle har jeg klaret før, så mon ikke jeg også klarer denne her.." sagde hun, og så kort op mod himlen. Hun var vant til fare - en anden slags fare ganske vidst - og var rimelig god til at håndtere det. Fare havde været en del af hendes opvækst, selvom hun havde været mere eller mindre beskyttet af sin fars status.. Indtil den dag hun trodsede ham for første gang vel at mærke.
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 9:11 pm

Renai smilte stille. "Du har kalret mange byer... Du bliver overrasket, over, hvad denne by, har at byde på," sagde han stille. Han smilte stille. Fare var han også vant til. Han var der under anden verdenskrig. Under første verdenskrig. Han var der under den hellige krig. Han havde været mange steder, mange gange.
Tilbage til toppen Go down
Stacia

Stacia


Antal indlæg : 35
Join date : 15/02/10
Bosted : 'Hullet' i Cubrasia by

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 9:39 pm

"Det er jeg da i hvert fald blevet indtil videre." konstaterede hun, og smilede skævt. "Hvor er du egentlig fra? Oprindeligt?" spurgte hun så, og vendte de mørke øjne mod ham. Hun brød sig egentlig godt om hans selvskab. Kunne godt lide den måde han tog alting stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 9:46 pm

"Jeg... kan ikke huske det," sagde han tomt. Han lod sit blik hvile på en rubrik med en masse ord i. Han smilte til sig selv da han læste en nyhed om olie fundet i Indien. Det var slet ikke spændende, og hvad skulle han bruge det til? Han kunne drikke olie, men hvorfor skulle han det?
Tilbage til toppen Go down
Stacia

Stacia


Antal indlæg : 35
Join date : 15/02/10
Bosted : 'Hullet' i Cubrasia by

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 9:52 pm

"Undskyld" mumlede hun, og så ned på sine fødder.
Et ord mere, og du kommer ikke ud igen! Mindet af den stærke røst fik Stacia til at skutte sig. Hvorfor hun kom til at tænke på det, var hun ikke helt klar over.. Men hun vidste bare at hun hadede den stemme, og forhåbenligt ikke ville komme til at høre den igen.. Forhåbenligt ikke...
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 10:10 pm

Han smilte til hende. "Tænk ikke mere på det. Efter 900 år, så bliver ens hukommelse lidt rusten," sagde han stille. "Mine forældres navne var ..." sagde han, og kunne ikke huske det. "Nej, det kan jeg heller ikke huske," sagde han, og grinte lidt af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Stacia

Stacia


Antal indlæg : 35
Join date : 15/02/10
Bosted : 'Hullet' i Cubrasia by

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 10:20 pm

Stacia smilede svagt. "Jeg er fra Rusland" fortalte hun så, og så på ham med et lille smil. Hun var glad for sit hjemland, men ville sandsynligvis ikke vende tilbage til det før om meget lang tid, hvis hun da nogen sinde ville komme tilbage..
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 5:31 pm

Renai smilte. "Der har jeg sikkert også været," sagde han, som var det en åbenlys ting, at have været der. Men ... under Den Hellige Krig, der var man jo alle steder? Alle steder, over alt, på få sekunder. Du kunne have boet i Frankrig, og flyttet til Tyrkiet? Der var så megen tomult, at man var bange for at bo, der hvor man boede, selv om, det ikke var mere sikkert at flytte et andet sted hen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Med toget... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med toget...   Med toget... - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Med toget...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Stationen-
Gå til: