The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skyggerne kalder!

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 9:47 am

Hayley smilede og nikkede "Jeg ved det" hun kiggede op på ham da han lagde trøjen om hende. hun kiggede op på ham. "Kom" hun åbnede armene så han kunne være der ligesom før. "Vi skal den vej" hun lavede et nik med hovedet og hendes blik var op på ham..
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 5:30 pm

Renai smilte, og gik efter hende. "Kort lunte, stædig og det hele... Wauw," sagde han lettere overrasket. Han smilte til hende, og undgik at gå ind i den. Han skulle ikke så tæt på hende igen. Det ville han helst ikke, og han håbede hun forstod det. "Jeg kommer," sagde han stille, og nikkede bare som svar, da hun sagde; vi skal den vej.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 6:58 pm

Haylwy smilede og vente bare øjne af ham og trak på skulderne "Wauw.. det er bare sygt var" sagde hun for sjov, hun smilede til ham og lukkede trøjen og gik vider hen imod det sted hun ahvde nikket "Jeg er måske ret stædig og har en kort lunte, men jeg er stadig sød" hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 8:53 pm

Renai grinte kort, over det hun sagde. "Det kommer helt an på, hvilke øjne man ser dig med," sagde han stille, og smilte til hende. "I mine øjne er du okay... Du er ikke sød, men du er stadig stædig, og har en kort lunte," sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 11:03 pm

Hayley rakte hurtigt tunge.. "Hvor er du bare ikke sød var" hun smilede til ahm, men kiggede så ned, "Ej jeg er ike sød..men jeg er heller ikke okay.. jeg er bare nedern" hun mente hvad hun sagde og trak på skulderne og gik vider..
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 11:19 pm

Renai gik hen mod hende. "Ingen er søde... Du er ikke nederen, du er ond," sagde han med et smil. Det skulle tages som en kompliment, da de jo begge var dæmoner, onde og døde.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 11:41 pm

"Ond.. jeg er heller ikke ond..jo jeg er bare nedern" hun kiggede bare ned i jodern med et søvligt blik, det var jo ikke meningen at hun ville være ond. men det var hun jo, men det var ikke noget hun var stolt af hun gik vider.
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeTors Feb 11, 2010 5:42 pm

"Hvus du var så nederen, som du omtaler, så ville jeg slet ikke snakke med dig... Så ville din elsker heller ikke, på nogen måde, have fundet dig interessant." Han stoppede op. "Han kunne selvfølgelig være for sex... Men din elsker lyder sød, så han kan ikkke udnytte folk.." sagde han stille, og havde det på en fornemmelse af, at hendes elskede virkelig elskede hende.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeFre Feb 12, 2010 12:14 am

Hayley stoppede op da han gjoder, "Okai måske er jeg ikke nedern, men jeg er heller ikke okay, pæn, sød, nedern, dum, jeg er bare Hayley" hun kiggede op på ham, "Jeg tro han elsker mig..jeg elsker ham meget højt" hun smilede til ham..
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeFre Feb 12, 2010 12:16 am

Renai stoppede også. "Og Hayley er meget godt at være... Jeg er bare Renai, du er da heldig i forhold til mig," sagde han stille, og grinte kort af sig selv. "Jeg ved han elsker dig. Du er svær ikke at elske," sagde han stille, trøstende, men han mente det.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeFre Feb 12, 2010 12:30 am

Hayley smilede, "Det er ret heldigt og kunne være si selv" hun smilede og nikkede til det han sagde, "Tak. men tro mig der er mange der ikke elsker mig, jeg går på skolen og jeg er en boksepude, alle piger og drenge hader mig på skolen de mobber mig banker mig hvad de ikke gør" hun rystede på hovedet og smilede ikke og bed sig hårdt i læben og kiggede ned i jodern
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeFre Feb 12, 2010 7:23 pm

Renai gik hen mod hende. "Hør her... Altså, jeg har ikke svært ved at tro, hvis du bliver drillet. Hvis du bliver slået osv. men du skal bare lære at forsvare dig selv, og så burde du også tænke på de folk som elsker dig. Din elsker, dine venner. De elsker dig højere, end de andre personer hader dig... Vi vil med glæde hjælpe, hvis vi kan," sagde han stille, og trådte et skridt tilbage, da han stod ret tæt på hende.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 11:36 am

"Du har ret men det er ret svært at tænke posetivt hver dag" hun sukkede og bed sig tænkene i læben og kiggede på ham, "Det er jo ikke bare at blive slået der er direkte tæv" hun sukkede dybt og lydligt..
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 3:08 pm

"Tæv?! Hvilket fører mig tilbage til selvforsvar," sagde han roligt, som var det normalt? Han sukkede roligt, og hans brystkasse hoppede i takt, med hans vejrtrækninger. Hans vejrtrækninger kunne ses, en tæt hvid tåge.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeMan Feb 15, 2010 2:35 pm

Hayley trak vejert roligt da hun var helt rolig,. Hayley stoppede kort med og trakke vejert som man kunne se at der kom ingen tåve ud af hendes mund, "Tæv..selvforsvar" hun trak vejert igen i et roligt tempo.,. "Ellers er det bare min måde og dø på..kan du ikke se det..en heller anden dag slår de vil mig ihejl" hun trak på skulderne og sank en klumb..
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 9:55 pm

"Men... Du er død?" sagde han stille, og trak vejret roligt, dybt, mens hans brystkasse hoppede stille med.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 10:13 pm

Hayley nikkede "Men jeg kan dø helt igen" hun kiggede op på ham, "Så jeg aldrig kommer tilbage" hun så på ham
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeOns Feb 17, 2010 1:46 pm

"Ikke af de narhoveder. Hør. Jeg vil meget gerne lære dig selvforsvar, men du skal selv ville det her!" sagde han med bestemt stemme, mens han vente sig om mod hnede. Han lod sine øjne knibe sammen.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeFre Feb 19, 2010 9:29 pm

Hayley tænkte længe, hun var meget stille. hun kiggede bare på ham, "Jeg vil gerne lære det..for har brug for det" hviskede hun. hun hviskede det så han kunne høre det, hun krammede trøjen ind imod sig og kiggede takkene på ham, hun vidste godt hun havde brug for at kunne det, for dem fra hendes skole var jo ikke ligefrem søde ved hende ..
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeLør Feb 20, 2010 1:27 am

"Jeg forstår bare ikke, at De kan være så onde ved dig?" sagde han stille, og gav hende et varmt smil. Han sukkede roligt. "Du bestemmer selv, hvornår du mest har brug for det," sagde han med et smil. Han vidste godt, det ikke gav den store mening.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeLør Feb 20, 2010 3:08 am

"Fordi jeg er grim..og nedern" sagde hun og kiggede ned i jorden, hun sukkede dybt, "Så hurtigts som muligt" sagde hun roligt og kiggede op å ham ..
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeLør Feb 20, 2010 3:58 am

"Og bare fordi de siger det, betyder ikke, det ikke passer. Du er smuk, elegant, spændende..." sagde han stille. "De gider bare ikke se ind på sjælen. Du er fin udenpå, og indeni er du ren guld. En rigtig diamant," sagde han stille. "De gider ikke kigge forbi dine øjne, og se ned i din sjæl. Du rummer mere end de ved..." sagde han stille. "Prøv i det mindste, at få lidt selvtillid. Det er også det der kræves, hvis du vil lære det," sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeLør Feb 20, 2010 11:15 am

Hayley blev ret overrasket over alt det han sagde,. Hayley sank en klumb og satte sig ned, hun kørte en hånd igennem sit hår, og bed sig i læben, "Du...jeg ikke meget for at sige det her...men du har ret" hviskede hun. Hayley nikkede "Selvtillid..nu er det jo ikke fordi der ikke er noget på mig selv jeg ikke kan lide" sagde hun stillet og så op på ham
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeLør Feb 20, 2010 8:27 pm

Han sukkede stille. "Hvorfor er du så så trist. Du ved du er smuk. Du er både smuk udenpå, og endnu smukekre indeni. Du er rubin udenpå, og din personlighed skinder som en diamant," sagde han stille. "Nogle folk er bare fjols nok til, ikke at kigge bag rubinen," sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 1:37 pm

"Stop!!" hun tog sig til hovedet og lukkede øjne hårdt i, "Okay.....hvorfor siger du alt det her.. du kan jo ikke engang lide mig,, du gør mig total forvirret...det her siger man kun til nogle man er forelsket i.. ellers siger man det på en anden måde" sagde hun hurtigt ..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skyggerne kalder! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Skyggerne kalder!   Skyggerne kalder! - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skyggerne kalder!
Tilbage til toppen 
Side 9 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Cockapation :: Den Mørke Skove-
Gå til: