The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Too Little Too Late....

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 8:58 pm

Jesse kiggede måbende på hende og grinte så lidt. " jamen så.. øhm.. glem det jeg sagde" sagde han nervøs og kiggede ned i jorden, mens han rødmede svagt. Han syntes det var pinligt at han hele tiden rødmede når hun smilte. Han kiggede op på hende og smilte. Han kyssede hende hurtigt på munden og smilte drillende. " jeg er en tyv ?" sagde han hurtigt og vidste ikke helt hvorfor han havde sagt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:10 pm

Jojo nikkede
"jepp, det er du.. du stjæl mit hjerte uden at få lov" hviskede hun
og lag en hånd på hans kind, og kyssede ham ømt på munden
"du har nok redet mit liv,, så betyder det ikke hvad du er..." hviskede hun
og bevægede sin tommelfinger lidt så hun nyssede hans kind, og lag sit hoved på skrå
"her er varmt" hviskede hun
da hun syntes det var varmt med den tykke hættetrøje
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:17 pm

Jesse kiggede på hende og grinte lidt. " skal jeg tage den af dig?" spurgte han frækt og grinte lidt. Han kiggede på hende og kyssede hende lidenskabligt. Han elskede hende højt og han fik en dejlig fornemmelse i maven når han kyssede hende. Han kiggede på hende og smilte lidt. Han kiggede på hende og aede hende på ryggen, mens han kyssede hendes kind et par gange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:28 pm

Jojo tænkte lidt over det og kunne ikke lade være med at smile
"min krop er ikke særlig køn lige nu" hviskede hun
og hentydet til alle sine blåmærker, hun så op på ham og kyssede ham en enkel gang på hagen
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:35 pm

Jesse kiggede på hende og grinte. Han kløede sig kejtet i nakken og smilte for sig selv.. " øhhm.. må jeg spørger dig om noget?" spurgte han stille og smilte lidt. Han kysede hende hurtigt tilbage og kiggede varmt på hende. Han ville spørge hende nu og han håbedet at hun sagde ja. Han kørte en hånd gennem håret og så lidt nervøs ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:41 pm

Jojo rystede på hovedet
"det er da ikke sjovt, at havde blåmærker over det hele" sagde hun
og tog fat i hans trøje og hev lidt i den, mens hun så op på ham og bed sig i læben. hun nikkede langsomt på hovedet, hun slap sin læbe og var lidt nysgerrig over hvad han ville spørge om. hun smilte op til ham, og elskede den lyserøde farve på hans kinde. og bed sig i læben igen og kunne ikke få sig selv til at se en anden vej
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:45 pm

JEsse så på hende og kløede sig lidt i nakken. " øhhm.. hmm.." sagde han nervøst og rødmede endnu engang. " vil du komme sammen?" spurgte han stille og smilte til hende. Hans kinder var lyserøde men han ignorede det. Han kiggede på hende og smilte lidt før han kyssede hende. " du behøver ikke sige ja " sagde han hurtigt og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:52 pm

Jojo kyssede ham tilbage inden hun pressede sit hoved ind mod hans brystkasse
"Jesse har jeg lige mistet min kæreste også vil du havde mig" hviskede hun
og kunne ikke lade være med at smile, hun var jo virkelig forelsket i ham
"du er så skøn, men tror du ikke vi går lidt for hurtigt frem" hviskede hun
og så op på ham, selv om hun elskede ham så meget. så var hun ikke sikker på om det skulle være dem så hurtigt, da de lige havde mødt hinanden. hun rystede let på hovedet
"jeg elsker dig" hviskede hun
og kyssede ham blidt på hagen
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 1:35 pm

Jess sukkede og nikkede så en enkelt gang. " det gør vi nok" sagde han og smilte for sig selv. Han ville bare spørge hende fordi at han ville vide om hun ville have ham eller ej. Jesse smilte og kyssede hende blidt på munden, da hun sagde hun elskede ham. " Nu sagde du det" sagde han drillende og kiggede hende ind i øjnene, mens han smilte stort.
Han var glad for at hun havde sagt hun elskede ham, så nu vidste han det. Han lagde hovedet på skrå og tog hendes hånd og flettede deres fingre sammen. " jeg elsker også dig" hviskede han i hendes øre, hvorefter han kyssede hendes kind hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 1:47 pm

jojo lag en hånd på hans brystkasse og rystede på hovedet
"jeg har ikke sagt nået" drillede hun
Jojo så ned på deres hænder og bed sig lidt i læben, hun kunne ikke engang huske hvornår hendes eks. havde været så sød mod hende.
"jeg elsker dig mest" hviskede hun
og rykkede sit hoved lidt så hun så ham ind i øjnene, hun lag sine læber mod hans uden at kysse ham. hun kørte sine læber fra side til side på hans, uden at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Too Little Too Late.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Too Little Too Late....
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Molly club-
Gå til: