The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Too Little Too Late....

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:34 pm

¤Dato :: Irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: overskyet, men varmt
¤Sted :: Molly Club
¤Tid :: 11:00
¤Omgivelser :: Masser af mennesker
¤Tøj :: et par sorte shorts, en hvid top der gik hende til under navlen. en sort tyk hættetrøje, som skulde hendes shorts så det lignede at hun kun havde en trøje på.

Jojo kom gående ud af Molly Club, hun var ret af at havde arbejdet hele natten. hun satte sig ned på trappetrinden og tog sin hætte over hovedet, for at skulde et stort blåmærket på hendes kind. hendes hættetrøje skulde alle de blå mærker hun havde fået, da hun kom hjem efter at havde være i skoven og mødt Jesse. hun pillede lidt ved sin hættetrøje, og sad bare og ventede på at Jesse ville komme. hun havde virkelig savnet ham og viste ikke hvad hun skulle stille op med sig selv, hun så sig lidt omkring for at se om han havde kommet. men da han ikke havde så hun ned i sit skød igen...
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:39 pm

Jesse gik ned af gaden, på vej hen til Molly club. Han sukkede og kiggede rundt. Han smilte stort da han så Jojo sidde derhenne, han kiggede smilende på hende og gik med hastige skridt hen til hende. Da han stoppede op så han lidt undrende på hende. " Hej " sagde han og satte sig på hug foran hende. Han kiggede varmt op hende og smilte sødt. Han lagde mærke til at hun havde hætten oppe om hovedet, men spurgte ikke til det selvom han var nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:44 pm

Jojo smilte da hun hørte hans stemme, den stemme hun havde savnet så meget
"Hej trold" sagde hun
og så ikke op på ham, da hun viste at det makeup hun havde prøvet at skulde sit blåmærke med ikke var nok. hun lag en hånd på hans brystkasse og lod den køre op og om i hans nakke, inden hun kyssede ham blidt på munden. hun lukkede sine øjne i
*så bløde havde jeg heller ikke troede de var* tænkte hun
og pressede sine læber lidt tætter på hans
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:52 pm

Jesse kiggede smilende på hende og blev lidt overrasket da hun kyssede ham. Han lagde armene om livet på hende og smilte for sig selv. Han elskede når hun kyssede ham og når hun smilte til ham. Han blev varm inden i. Jesse åbnede øjnene og så på hende før an presede hende lidt tættere ind til sig.
Hendes læber var bløde, blødere end de havde været end den første gang hun kyssede ham. Han smilte for sig selv og nød deres kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:56 pm

Jojo pressede sig væk fra ham, og rettede på sin hætte
"rolig nu kaptajn" sagde hun
og så bare på hans brystkasse, for at virker sikker på at når hun ikke kunne se hans øjne så kunne han nok heller ikke se hendes kind. selv om det ikke gav nogen mening, så gav det mening i hendes hoved. hun smilte lidt til ham og kunne ikke få sig selv til at lade være
"savnet mig ?" hviskede hun
og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:58 pm

Jesse kiggede på hende og krammede hende en sidste gang inden han gav slip på hende. " Altid " sagde han og smilte. Hankiggede undrende på hende, men spurgte ikke. Han kiggede på Cluben og smilte for sig selv. " hvorfor vil du møde mig her?" spurgte han nysgerrigt.
Et smil formede sig endnu engang om hans læber, mens han kiggede nysgerrigt ned på hende. Han vidste ikke hvorfor og han var nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 2:11 am

Jojo trak på sine skulder
"fordi så skulle du komme til mig, jeg arbejder jo der inde.. havde lige fået fri" sagde hun
og smilte så godt hun kunne, hun lag stille sine hænder på hans brystkasse og smilte mens hun så på den. hun tog en dyb indånding og elskede hans duft
"jeg har virkelig savnet dig" hviskede hun
og bed sig i læben, da hun var lidt flov over sit savn til ham
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 6:34 pm

Jesse kiggede ned på hende og kyssede hendes pande. " jeg har også savnet dig" hviskede han i hendes øre og sukkede glad. Han krammede hende tæt ind til sig og nød at hun havde savnet ham. Han gav langsomt slip på hende igen og var lidt lyserød på den ene kind. Han sukkede og rystede på hovedet. Han kiggede på hendes ansigt og så det blå mærke på hendes kind. Langsomt tog han sin egen hånd op til mærket og kiggede undrende på hende. " hvem gjorde det ?" spurgte han i en hvisken og ville ikke finde sig i at nogen slog hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 6:38 pm

Jojo så chokket op på ham, hun tog stille fat i hans hånd led. mens hun tænkte på hvilken undskyldningen hun skulle give
"hr..m jeg gik ind i en dør" løj hun
og lukkede sine øjne i, da hun ikke kunne lide at lyve og slet ikke over for ham. men hun kunne jo heller ikke ligefrem sige hvem der havde gjort det, hun åbnede langsomt sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 6:42 pm

Jesse kiggede på hende og løftede den ene øjenbryn. Han sukkede og vidste godt at hun løj, men han ville lade som om han troede på hende. " det lyder ikke godt" sukkede han og kyssede hende forstigtet på mærket. Han smilte til hende og kiggede rundt. Han vidste ikke helt hva de skulle lave ligenu. Han ville gerne vide hvad der rigtig var sket, men han ville ikke ødelæge hendes humør. Han kiggede ned på hende og tog hendes hånd og flettede deres fingre sammen. " hva skal vi lave?" spurgte han og smilte varmt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 6:47 pm

Jojo så op på ham og derefter på deres hænder
"Jesse, jeg må heller gå.. inden der ske dig nået" hviskede hun
og hentydet til en folk mænd som stod og så på dem, hun kunne godt se hvem der var og var bange for at en af dem ville tage deres mobil frem og ringe til hendes kæreste. hun tog stille sin hånd til sig og gav et suk fra sig, hun havde ikke lyst til at gå fra ham. men hun viste at hendes kæreste ville komme efter ham hvis hun blev for længe, og hun viste at det ville gå udover hende igen hvis hun duftede for meget af en dreng igen
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 6:51 pm

Jesse så på hende og kiggede så bagud. Han sukkede og kiggede så tilbage på hende. " Hva er der med dem?" spurgte han og kyssede hende hurtigt på munden. Han ville ikke have hende til at gå, ikke nu. De havde jo ikke snakket eller noget endnu. Jesse kiggede på hende og han havde et lidende blik. " hvorfor slår du ikke op med ham?" hviskede han spørgende og ville ikke sårer hende, men han ville ikke have at hun kom mere til skade. Han sukkede og vidste hva han skulle gøre, vis hun ikke ville slå op med sin kæreste. Han ville forsvinde ud af hendes liv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 6:57 pm

Jojo så op på ham og så derefter på dem
"de er hans venner, de sørger for at jeg gør hvad han har bedt mig op, ellers vil de ringe til ham og så vil de alle komme efter mig og ikke mindst efter dig" sagde hun
og vende sig blik mod ham og rystede på hovedet, hun lukkede sine øjne i da der trillede en tåre ned af hendes kind
"Jesse, du forstår det ikke.. jeg kan heller ikke forklare det.. udover du gør et eller andet ved mig, få mig til at føle mig lykkelig, jeg kan virkelig godt lide dig mere end man kunne tro" sagde hun
og lag sine hænder på hans kinde, hun viste ikke hvad hun skulle gøre eller sige
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 7:01 pm

Jesse kiggede på hende og tørrede hendes tårer væk. " såså.." sagde han trøstende og krammede hende ind til sig. Han ville altid passe på hende, han ville stå i baggruden til den dag hvor hun ikke ville have hednes kæreste mere. Han sukkede og smilte så lidt, måske kunnehan hjælpe. " Er det ham der slår dig?" sourgte han tøvende. Han kiggede ikke tilbage og ignorede mændende. Han ville da bare skæmmel ivet af dem vis de gjorde Jojo noget og måske ville han også gøre det med hendes kæreste, men kun vis Jojo gav ham lov. " jeg kan måske hjælpe" sagde han stille. " jeg er ikke normal, jeg er ikke almindelig " hviskede han meget lavt. Han kunne ikke holde det hemmeligt for hende mere. Han ville fortælle hende det, selvom hun sikkert ville blive bange for ham og læbe skrigende væk. Jesse måtte ikke fortælle hende det, så hun måtte gætte det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 7:10 pm

Jojo gav nogle lyde fra sig, da han krammede hende ind til sig da det pressede mod nogle af hendes blåmærker. Jojo tøvede lidt og ville ikke selv indrømme at hendes kæreste var et svin, hun nikkede langsomt så godt hun kunne. hun pressede sit hoved tætter på hans brystkasse og nød hans duft, selv om hendes blåmærker gjorte ret godt
"Jesse, jeg vil ikke havde det sker dig nået. det er derfor jeg er nød til at sige farvel. selv om jeg ikke vil" hviskede hun
og tog fat i hans trøje med sine hænder, og gav et lille ulykkelige suk fra sig. tårene begynde at trille ud af hendes øjne, ved tanken om der skete Jesse nået
"nej du er ikke normal, du er nået særligt som har vundet mit hjerte" hviskede hun
og var ikke vild med at sige det, selv om det passede. men hun ville helst ikke havde sagt det da hun skulle jo sige farvel til ham
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 7:16 pm

Jesse så på hende og sukkede så. " det skulle du ikke have sagt " hviskede han og kyssede hende lidenskabligt på munden. Han tog hende tæt ind til sig og slap så kysset. " Jeg skal vise dig noget." sagde han stille og gik et skridt fra hende. Han måtte først få hende til at gætte inden hun gik. "Jeg er ikke et menneske, jeg er et mosnter" sagde han stille og kiggede på hende. Han havde ikke afsløret hva han var så det tællede ikke endnu. Han sukkede og kiggede bedende på hende. " gæt det nu" hviskede han bedende. Han ville så gerne have at hun fandt ud af hvad han var før hun sade helt farvel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 7:28 pm

Jojo åbnede sine øjne og så efter ham og rystede på hovedet
"Jesse, du er ikke nået monster" sagde hun
og rakte sin hånd ud mod ham, men tog den til sig igen. hun trak på skulderne og tørrede sine tåre væk så godt hun kunne uden at ramme blåmærket for meget
"hvis du ikke er et menneske så er du en engel" hviskede hun
og gik hen og lag sine arme om ham, og kunne godt se at den ene af mændene tog sin mobil frem
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 7:33 pm

Jesse kiggede ned på hende og sukkede så.. " jeg er det modsatte af en engel " hviskede han i hendes øre. Han kiggede på hende og håbedet at hun vidste hva han var nu. Så kunne han endelig få noget af spise. Han kiggede over på mændene og sendte dem nogle blikke der kunne slå dem ihjel. Han kiggede på Jojo igen og kyssede hende på håret. " Du kan godt gætte det, tænk dig om" sagde han lavt og nussede hende på ryggen, mens han trak vejret langsomt. Han ville gøre alt for at være sammen med hende. Jesse kyssede hendes hår også hendes pande. " du kan godt, sødeh" hviskede han og kyssede hende hurtigt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 7:41 pm

Jojo slappede lidt af når hun mærkede hans kys, og kunne godt se den ene mand ringede på sin mobil
*nu bliver det ballade* tænkte hun
og så op på ham, hun kyssede ham tilbage på munden og tænkte lidt over det
"det modsatte af engler,, det må være nået nede fra" sagde hun
og tænkte lidt over det
"altså engler er jo guds hjælper,, så må det jo være satans hjælper..2 sagde hun
og lag sit hoved mod hans brystkasse og viste at det ikke ville gå længe før hendes kæreste ville stå der, hun pressede sig længere ind mod ham
"en.. hrmm,, D... Dæmon ?" hviskede hun
og rystede på hovedet da hun ikke troede på at det ville passe
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 7:46 pm

Jesse sukkede lettet ud. " nemlig " hviskede han og vendte sig om mod mændende. Et smil formede sig om hans læber, og det var ikke venligt det var tomt. Han gik et skridt tættere på dem og sukkede så. " undskyld Jojo" hviskede han. Han lukkede øjnene og hørte vinden der hviskede ham i øret. Han rørte jorden med hænderne også nogle grene banede sig vej op fra jorden og fik fat i mændendes ben. " i vover at gøre hende fortræd" hvæsede han og gik hen til mændende. Han kiggede på dem og lod deres sjæle mætte ham. Han havde fået den ene og stoppede så. Han stid sikkert og skræmte livet af hende. Han lukkede øjnene og satte sig på hug. " jeg er et monster" hviskede han og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 7:55 pm

Jojo lag sine hænder på sin mund, hun gik langsomt hen til ham og satte sig ved siden af ham og lag sine arme om ham. hun lukkede sine øjne i og rystede på hovedet
"Jesse du er ikke nået monster" hviskede hun
og kyssede ham på armen, hun følte sig ikke bange for ham da hun ikke troede på at han ville nået ondt. hun kyssede ham en gang til på armen og vende sit blik mod hans ansigt
"jeg er ligeglad med hvad du er" hviskede hun
og bed sig lidt i læben, hun slap den lidt efter og smilte svagt
"jeg elsker dig" sagde hun
inden hun mærkede at der var nogen der så på hende, hun vende langsomt sit ansigt om. hun nået ikke at se hvem det var, før hun mærkede en hånd på sin kind som slog hende omkuld. hun tog sig til kinden og så chokket op på sin kæreste
"din lille luder" råbte han
ned til hende, med et koldt blik
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 8:02 pm

Jesse havde vendt sig om da Jojo var blevet slået. Hans øjne flammede op og han lignede en morder. " du røre hende ikke " hvæste han og åbnede sin hånd. I hans hånd dansede der en flamme som blev større jo vredere han blev. Han kiggede tilbage på Jojo og sukkede. " jeg er et mosnter. " hviskede han og nu overtog han alle elementerne. Han kiggede på hende kæreste og gav han en ordenlig knytnæve i ansigtet og et spark i maven, så han faldt ned på jorden. " Du rør hende aldrig igen " hvæsede han og der var gået ild i hans hænder, men han kunne ikke mærke det. Han kiggede ned på den ynkelige dreng. " Rør hende igen og jeg slår dig ihjel" snerrede han faretruende og han mente det. Han kiggede ned på drengen og nu var der ild i hele Jesses arm. Han kiggede ondt på hendes kæreste som så skrækslagende på Jesse. " er det forstået?" spurgte han stille og lød nu helt rolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 8:07 pm

Jojo så forbløffet på Jesse og derefter ned på sin kæreste og nikkede og tog sig til maven
"du kan bare beholde den lille luder" sagde han
inden han rejste sig hurtigt op og løb sin vej, Jojo så efter ham og derefter på Jesse og kunne ikke lade være med at smile
"Jesse, du vil aldrig være et monster i mine øjne.. i mine øjne betyder det intet hvad du er" sagde hun
og tog sin hånd væk fra sin kind som var blevet helt rød, og rakte den hen til ham og smilte sødt imens
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 8:43 pm

Jesse fik kontrollen over ilden og så var den hurtigt væk igen. Han vendte sig om mod hende og smilte svagt. " hehe.." sagde han flovt og grinte lidt. Han plejede ikke at lade sine evner styre ham, men han var blevet så vred. " hva? er du så singel igen?" spurgte han i en drillende tone og tog hendes hånd. Han trak hende ind til sig og kyssede hende ømt på munden. " Du sagde at du elskede mig.." sagde han tøvende og grinte lidt. " jeg elsker også dig" hviskede han og rødmede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 8:50 pm

Jojo så på ham og gav nogle lyde fra sig da han træk hende ind til sig, hun så op på ham og smilte
"tror lige du har gjort mig single tror ikke han tør at se på mig igen" sagde hun
og lag sine hænder på hans brystkasse og pressede sig lidt væk fra ham, for ikke at få sine blåmærker til at gøre alt for ondt. hun smilte op til ham og bed sig let på hovedet og slap sin læbe igen
"det kan jeg ikke huske at jeg har sagt" sagde hun drillende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Too Little Too Late.... Empty
IndlægEmne: Sv: Too Little Too Late....   Too Little Too Late.... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Too Little Too Late....
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Molly club-
Gå til: