The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 stilhed.....

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 1:17 am

taron kunne tydeligt mærke hendes blik, han smilede skrævt og grinede lidt, han åbnede øjnene igen og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 1:20 am

Kayli smilte bare "må jeg godt sige nået eller ?" spurgte hun stille om, da hun ikke viste om hun skulle være stille eller ikke
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 4:43 pm

taron smilte skævt og lage hovedet på skrå "selvfølgelig må du sige noget" sagde han venligt og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 5:51 pm

"er du lige så sød som du ser ud til ?" spurgte hun om uden at tænke over det hun lag hurtigt en hånd på sin mund
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 6:12 pm

taron så undrene på hende og lage hovedet på skrå "måske..det må du selv vide...hvis du synes det så er jeg vel i dine øjne" sagde han og holdte smilet men så frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 8:15 pm

Kayli kravlede lidt tætter på ham mens hun lod som intet
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 8:22 pm

tarob lage godt mærke til hun kom tættere på, han så lidt mistænksom på hende "hvad prøver du på?" spurgte han undrende men venligt, han smilede stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 8:27 pm

hun smilte til ham og rystede på hovede "intet" hviskede hun og rykkede lidt tætter på
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 9:26 pm

taron smilte fjollet og så på hende, "er du sikker?" spurgte han lidt drillende og lænede sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 11:28 pm

hun nikkede hurtigt "ja" løj hun og rykkede lidt tætter på ham
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 11:39 pm

taron grinede lidt og smilede fjollet, han så forsat på hende og tænkte lidt, han vidste godt hun løj.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 11:41 pm

Kayli smilte til ham og prikkede ham på kinden mens hun fniste lidt
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 11:50 pm

taron mærkede prikket og stirrede på hende, han grinede lidt "du var ude på noget" sagde han og rejste sig op, han rækkede hendes hans hånd får at hjælpe hende op og stå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 12:14 am

"skulle bare se hvis du var virkelig" sagde hun blidt og så op på ham hun tog stille hans hånd og rejste sig op "tak" hviskede hun og rødmede lidt
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 12:21 am

taron så undrende på hende "okay...jeg er virkelig nok..hvorfor skulle jeg ikke være det?" spurgte han og hjælp hande lidt, "så lidt da..." sagde han venligt og slap hendes hånd, han så hun rødmede og lage så hovedet på ksrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 12:24 am

hun prikkede ham blidt på næsen "fordi du ser så skøn ud" hviskede hun og bed sig lidt i læben hun så ned på sin hånd og så der efter hen på hans
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 12:29 am

tarob lage hovedet på skrå og smilede svagt "tak...men hør...pas på hvem du kan man sige forelsker dig i?..eller hvertfald bliv ikke forelsket i mig...jeg vil med glæde være din ven" sagde en venligt og så blidt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 12:32 am

hun rystede på hovedet "jeg har altså ikke tænkt mig at blive forelsket i dig" sagde hun blidt og smilte til ham "og hvorfor endelig ikke i dig ?" spurgte hun lidt efter om og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 12:42 am

taron så på hende og smilede venligt "okay..godt..jeg ville bare være sikker" sagde han og lage hovedet svagt på skrå "øhm fordi så ville du blive skuffet..." sagde han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 10:30 pm

hun stod og smilte lidt til ham og rystede på hovedet "hvorfor skulle jeg dog blive det ?" spurgte hun hurtigt om
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 11:37 pm

taron så på hende og smilede "fordi...jeg er forelsket...jeg er van til folk bliver forelsker i mig så jeg ville bare være sikker på du ikke gjorde..." sagde han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 05, 2009 2:57 pm

hun rystede på hovedet "jeg bliver ikke så let forelsket" sagde hun blidt og smilte
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 05, 2009 7:05 pm

taron nikkede kort og smilte fjollet "godt..." sagde han mundert og så på hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 3:36 pm

Kayli rystede på hovedet og begynde at hoppe rundt
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 3:56 pm

taron så rundt på hende og lage hovedet på skrå, smiler lidt og tænker.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stilhed..... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
stilhed.....
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Cockapation :: Den Mørke Skove-
Gå til: