The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 stilhed.....

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




stilhed..... Empty
IndlægEmne: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:43 pm

¤Dato :: Irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: Sne
¤Sted :: Den Mørke Skove
¤Tid :: Irl
¤Omgivelser :: Ingen ??

Kayli kom gående ind i Den mørke skove hun havde en sort kort kjole på hvor der var en rød bælte om livet hun havde sorte fingerløse hansker på hendes hår hang ned af hende ryg hendes lyserøde øjne passe så perfet til hendes hvide hvid og sorte hår hun havde ingen sko på og gik vider ind mod skoven mens hun nynnede hun gik næsten dansede afsted mens hendes nynnen gav ekko i den stille skov
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:38 pm

taron sad på en gren og smilte for sig selv, han sad og dagdrømte og var helt væk i sine tanker, han svingede med det ene ben frem og tilbage, han havde åbnet sin skjorte for at kunne mærke den kolde luft tydligere, han så tomt ud i luften men smilte dog stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:42 pm

Kayli fik færten af en vampyr hun smilte lidt mens hun så sig omkring "kom lille vampyr" sagde hun lidt drillende mens hun fniste hun gik tætter på det træ hvor han sad oppe og så sig omkring "hvor er du ?" sagde hun blidt da hun savnede at havde nogen at snakke med
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 5:57 pm

taron snuste stille og fik færden af en dæmon, han så hurtigt rundt og kravlede lydløst længere op i træet, han så ildt ned og fik øje på en pige, han var helt lydløst og smilte svagt, han havde dig ikke i sinde at blive opdaget da han for første gang i lang tid egentlig bare trangte til at slappe lidt af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:01 pm

"Vampyr jeg ved du er her nået sted kom nu frem jeg skal nok være sød" sagde hun blidt og så sig hurtigt omkring mens hendes hår blæste i vinden
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:06 pm

taron så ned på hende og smilte lidt *beklager unge dame* tænkte han roligt og klatrede lydløst længere op, hasn lyttede godt efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:14 pm

"Vampyr tænk på mig som en engel bare meget meget bedre" fniste hun og så sig omkring "ej vampyr jeg finder dig jo på et tidspunkt" sagde hun højt hun kravlede hurtigt op i et andet træ "jeg skal nok finde dig"
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:30 pm

taron fuglte hende med blikket, han hopper ned og lander elegant da hun er klatret op i et træ, han løber ind mellem nogle træer og så sig kun kort tilbage, han smilede roligt og så frem igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:40 pm

Kayli hoppede til et andet træ og fik lidt efter øje på ham hun lo lidt og hoppede vider inden hun hoppede ned og landede foran ham "jeg sagde jo at jeg ville finde dig på et tidspunkt" sagde hun blidt og så op og ned af ham
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:10 pm

taron stoppede brat op da hun pludselig stod foran hende, han så på hende og lage hovedet på skrå, "ja du fandt mig det var flot.." sagde han og smilte skævt, han så lidt rundt for at finde et sted at komme væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:18 pm

"jepp jeg hedder Kayli" sagde hun stille og tog sin hånd i mod ham han så, så godt ud hun bed sig i læben og smilte
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:24 pm

taron nikkede og tog hendes hånd, han gav den et klem som hilsen "taron.." sagde rolig og slap hendes hånd igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:29 pm

hun tog sin hånd til sig og så op og ned af ham "smukt navn" hviskede hun blidt
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:41 pm

taron hævede et øjnbryn og så undrende på hende "øhm...tak...i lige måde..kayli" sagde han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 8:57 pm

"takker da" sagde hun stille og smilte til ham så godt hun kunne
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 11:35 pm

taron smilede skævt og så på hende, han så så lidt rundt på træerne og lyttede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 11:41 pm

"hvad laver du her alene ?" spurgte hun blidt om mens hun så op og ned af ham med et smil han så, så godt ud hun strøj en hånd igennem sit sorte hår mens hun lag sit hovede på skrå
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeMan Nov 30, 2009 12:24 am

taron så på hende og tænkte lidt "jeg slappede af...og prøvede at samle mine tanker lidt" sagde han med et fjollet smil, han undrede sig lidt over hendes blik, men tænkte ikke så meget over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeMan Nov 30, 2009 8:36 pm

hun nikkrede lidt "ja det har man jo os lov lidt" sagde hun blidt og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeMan Nov 30, 2009 11:41 pm

taron ser på hende "orh det var godt" sagde han drillende og smilede fjollet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 1:38 pm

"men du kan gøre det samme med dig" sagde hun og tog hans hånd og hev ham over til et træ hun satte sig stille ned og hev derefter ham med
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 5:43 pm

taron smilede skævt "øhm okay.." sagde han lidt undrende og lod hende bare trække ham med, han dumpede ned på jorden ved hendes side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 7:06 pm

hun så bare på ham uden at røre sig og uden at sige nået sad bare og smilte
Tilbage til toppen Go down
taron

taron


Antal indlæg : 268
Join date : 29/11/09

stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 7:31 pm

taron så på hende o smilte skævt, ham lænte sig så tilbage op af træet og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 12:34 am

Kayli så bare på ham og havde ikke lyst til at forstyrre ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stilhed..... Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed.....   stilhed..... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
stilhed.....
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Cockapation :: Den Mørke Skove-
Gå til: