The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ud for at have det sjovt

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:06 pm

Dato: 08/01
Årstid: vinter
Dag: fredag
Vejr: overskyet, det sne en smule
Sted: på trappen ned til dansegulvet
Tid: 19.07
Omgivelser: dansende/snakkende/forhandlende væsner

Anthonia havde iført sig sin lårkorte hvide kjole og sine hvide stilletter, hendes far havde kigget på hende med et hævet øjenbryn, men Anthonia havde trukket på skulderne og var smuttet afsted. Nu stod hun her på trappen og så ned på de dansende væsner inde på Molly Club. Hun var på udkig efter ballede. Hun var her for at holde øje med menneskerne og sørge for, at der ikke skete dem noget. Hun sørgede for deres sikkerhed i aften. Ellers var det nogle af hendes slægtninge, som altid holdte øje med menneskerne, men i aften ville hun have det sjovt, og derfor var hun taget af sted for at opleve noget.
Da det blev mørkt tidligt på denne årstid, var festen også gået i gang før, så der lå allerede fulde mennesker rundt omkring, som ikke længere kunne holde sig oprejst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:19 pm

Jojo stod i baren og betjente en vampyr, selv om hun jo ikke viste at det var en
"hvad skal de havde" spurgte hun om
og flirtede lidt med ham for at få ham til at købe nået dyre eller at give nogle drikkepenge, hun havde en lang hvid top på som gik ned og skjulte hendes lårkorte sorte nederdel. hun havde et par sorte højhælde sko på som gjorte hende lidt højere, hun smilte til den unge vampyr fyr
"ved ikke helt.. dig" hviskede han
til hende, Jojo rystede på hovedet og blev stående lidt
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:32 pm

Anthonia blev opmærksom på en pige, som betjente en vampyr. Hun smilte stort og tænkte, *Skal der allerede være ballade?* Hun grinte kort over sin egen glæde, hun skulle hellere passe på med, hvad hun ønskede sig. Hun vendte sig om og begyndte at gå ned ad trappen. Hun ignorede de mange øjne, der fulgte efter hende, det var hun efterhånden van til.
Hun nærmede sig baren. Hun lænte sig op ad disken ved siden af vampyren og smilte til pigen. *hmm... hvad skal jeg starte med i dag?* tænkte hun og slog sig på hagen med en pegefinger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:38 pm

Jojo så på vampyren og rystede på hovedet
"i mens kan du finde ud af hvad du vil havde" sagde hun
og vende sit blik mod pigen
"kan jeg hjælpe dig" spurgte hun om
og strøj en hånd igennem sit hår og lod det falde ned på den ene skulder, hun smilte til hende og kunne se at vampyren blev lidt sur på dem begge
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:43 pm

Anthonia grinte og smilte til pigen.
"Jeg ved det ikke rigtig. Har I ikke noget nyt og spænende, som jeg kan prøve?" spurgte Anthonia og var altid frisk på at prøve noget nyt. Hun blev heller ikke så let beruset, der skulle nemlig en hel mængde genstande til, før hun faldte omkuld. Det var en af de mange grunde til, at hun turde komme her.
Anthonia kiggede kort hen på vampyren og smilte. Hun kiggede igen på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:50 pm

Jojo nikkede, og begynde at lave en drinks. hun kunne høre at vampyren begyde at snakke om alt muligt til hende, men hun hørte ikke efter sagde bare
"mmrh"
for ikke at gøre ham alt for sur, lidt efter gik hun over til pigen og satte drinken på bordet
"sådan den er helt ny" sagde hun
da hun selv havde fundet på den
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 7:00 pm

"Jeg glæder mig allerede til at smage." sagde Anthonia og smilte.
Hun skubbede noget hår bag øret igen, inden hun tog glasset og løftede det op til munden.
Først smagte hun lidt på det, derefter tog hun en lille mundfuld. Hun satte glasset ned på bordet igen, men gav ikke slip på det.
"wow.. hvad hedder den?" spurgte Anthonia nysgerrig, fordi den smagte rigtig godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 7:05 pm

Jojo så på mens hun drak lidt af det, hun smilte og trak på skulderne
"ved ikke endnu,, du ville jo havde nået nyt, så jeg lavede nået nyt" sagde hun
og fik en kold fornemmelse som om der var nogen der stod og så på hende, hun vende sig langsomt om og opdagede at sin chef stod der. hun begynde at mumle alt muligt, da hun viste at de kun måtte lave de drinks de havde fået at vide
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 7:14 pm

"Du burde give den et navn, den er virkelig god." sagde Anthonia og smilte.
Hun fik også på manden bag pigen. *Mon det er hendes chef? Fordi jeg synes stemningen er lidt anspændt.* tænkte Anthonia støttede sit hovedet på en hånd.
Anthonia så over på vampyren og smilte et underligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 7:17 pm

Chefen gik langsomt over til pigen og så ned på hende
"kunne du lide den ?" spurgte han om
og vende sit blik tilbage til Jojo, hun skynde sig over til en ny kunde for at lave en drinks til den
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 7:27 pm

Anthonia så op på manden, som så ned på hende. Hun brød sig ikke rigtig om, at folk kiggede ned på hende.
Anthonia nikkede beskræftende og sagde, "Nej, jeg kunne ikke lide den.. Jeg elsker den!" Hun smilte til manden, mens hun igen puttede noget hår om bag sit øre igen, der hvor det hørte hjemme. Hun fulgte pigen i øjenkrogen, hun ville ikke risikere, at der skete hende noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 7:32 pm

Manden nikkede, og gik hen til Jojo
"en sidste chance, og kom ind på mit kontor når du har fri" hviskede han
og gik sin vej, Jojo nikkede til ham og gik over til pigen igen da hun havde betjent kunden
"jeg blev i det mindste ikke fyret" sagde hun
og lag sine arme på disken og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 7:42 pm

"Hvad mener du med, ikke fyret?" spurgte Anthonia og løftede glasset fra bordet. Hun slyngede glasset rundt, så hun lavede en slags vandtornade i glasset. Hun tog glasset op i øjenhøjde og betragtede tornadoen i glasset, der langsomt forsvandt igen.
Anthonia satte glasset for munden og tog en mundhul. Hun satte igen glasset på bordet og så op på pigen.

//skal spise.. svarer senere.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 7:55 pm

"at hvis det ikke havde smagt godt, så havde han nok fyret mig" sagde hun
og betragtede glasset og dens farve, og smilte lidt over det. hun vende blikket mod pigen igen og rakte sin hånd frem
"Jojo" sagde hun
og kunne mærke vampyrens blik på sig
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 8:59 pm

"nåå.." mumlede Anthonia og forstod, hun smilte.
Først troede Anthonia, at pigen havde jo jo til nogen andre, men da hun rakte hånden, forstod Anthonia, at det var en præsentation. Hun tog hånden og præsenterede sig selv, "Anthonia Valentine." Hun smilte stort.
Anthonia kastede et skjult blik på vampyren, for at se reaktionen. Hendes familie var jo nogen af de mest kendte dusørjæger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 9:01 pm

"flot navn" sagde hun
og tog sin hånd til sig, og gik hurtigt hen til en ny kunde der stod og råbte efter Jojo. hun hælde nået øl op i et glas og gav kunden, og fik penge for den som hun lag ned i kassen. hun gik elegant over til Anthonia igen og smilte
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 9:12 pm

"Tak.." sagde Anthonia og smilte. Det var altid pigerne, der sagde sådan. Drengene syntes, det var et pigenavn.
Anthonia lagde mærke til, at der var kommet en anden vampyr, som havde sat sig ved siden af den vampyr, som havde siddet her i forvejen. Hun så lidt på dem og overvejede mange ting på en gang. *laver de ballade, kunne det måske blive lidt svært.. men..* Anthonia fuldførte ikke tanken, men smilte bare stort. Hun tog endnu en slurk af glasset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 9:15 pm

Jojo smilte til hende
"du siger bare til hvis du vil havde et glas til.. inden jeg har fri" sagde hun
da der ikke var langtid til hun havde fri
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 11:25 am

"Du hælder bare op igen." sagde Anthonia og skubbede det tomme glas frem, så Jojo kunne komme til det.
"Hvor meget skal du enlig have?" spurgte Anthonia og tænkte på penge. Hun havde jo ikke betalt endnu, men det var ikke, fordi hun ingen penge havde, fordi dem havde hun nok af, når hun skulle i byen. Hun takkede sin far.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 5:59 pm

Jojo tog glasset og begynde at lave et nyt glas
"der er ingen pris endnu så betal det du gerne vil" sagde hun
og satte lidt efter glasset på disken og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 8:35 pm

Anthonia stak to fingere ned i skoen og fiskede en hund op. Hun lagde holdte den mellem to fingre og viftede den lidt frem og tilbage, så Jojo skulle blive opmærksom på det. Imens kiggede hun på de to vampyrer, der sad ved siden af hende. *Jeg må hellere lære at tænke artigt igen... ellers ender det med, at jeg starter en slåskamp i det offentlige foran alle menneskerne.. det ville være lidt synd for dem.* tænkte Anthonia og smilte. Hun vendte igen sin opmærksomhed mod Jojo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 3:20 am

Jojo så på penge og rystede på hovedet
"vil du virkelig give så meget" spugte hun om
og tog stille imod pengene
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 10:54 am

Anthonia nikkede til Jojo. "Jeg har ikke mangel på penge, og du kan jo bare se nogle af dem, som drikkepenge." sagde Anthonia og smilte. Hun tog en slurk af sin drink. Hun kunne ikke rigtig fortælle, hvad den smagte af, men hun syntes, den var rigtig god.
Anthonia grinte lidt, hun kom i tanke om, at hendes far faktisk ikke rigtig vidste, hvad hun lavede, når hun var er i Molly Club, han troede, at hun bare holdte vagt, men hun festede også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 6:05 pm

Jojo nikkede og lag dem i kassen
"jeg kommer snart" sagde hun
og tog en dyb indånding inden hun gik ind til sin chef
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 8:50 pm

Anthonia nikkede til Jojo, da hun forsvandt. Hun overvejede faktisk at følge efter, men lod vær. Hun skulle jo ikke lave problemer, kun løse dem, hvis de skulle opstå.
Hun så igen på de to vampyrer, de så også på Anthonia. Hun smilte bare til dem, hun var ikke bange for dem. Hun vidste jo, hvordan de skulle håndteres. *Det er godt, jeg gør som far siger... ha' altid kniven på dig.* tænkte Anthonia og smilte fortsat.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ud for at have det sjovt Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ud for at have det sjovt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Molly club-
Gå til: