The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skolen tager livet af mig :S

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 6:16 pm

Dato: 25. september
Årstid: Efterår
Dag: torsdag
Vejr: Koldt og overskyet og sne
Sted: På skolen
Tid: Omkring kl 11:30
Omgivelser: folk derer på vej ud og lege med sne
Tøj og hvordan hun sidder: http://rawr-ima-dinoroar.deviantart.com/art/dark-blue-98893990
musikken, un nynner med på: https://www.youtube.com/watch?v=nR9oKod3DhI

Hayley sad alene inde i klassen hun havde benene op på bodert hun havde taget musik i ørerne, og sad ved et vindue og kiggede ud på folk der legede med sne, Hayley hader og gå skole, hun snakkede ikke med nogle fra skolen, hun nynnede lidt med på sangen og sad bare helt alene inde i klassen, Hayley var ret genert, og snakkede derfor ikke med de nye elver der kom på skolen, hun fik ondt i maven når folk kiggede på hende, henne ved skolen, hun var kun genert når hun var i skole men hun var slet ikke genert når hun gik rundt selv, hun havde aldrig haft venner i skolen fordi hendes stil var ikke den sammen som de anders..
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Sv: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 9:14 pm

Chace kom gående over skolens græsplæne som der nu lå sne på, værd gang det lignede at de andre elever ville kaste sne på ham, bare fordi han ikke var fra skolen, så så han koldt på dem og de stivnede lidt over hans blik. Hans sorte pande hår dækkede dog lidt af hans øjne, men man kunne stadig se dem. Han rystede lidt på hovedet over dem og gik roligt videre. Chace kom gående forbi det vindue dæmonen sad ved og han så kort derind fordi han sagtens kunne mærke hende sidde derinde. Men han vendte hurtigt blikket frem igen og gik videre, han lignede slet ikke nogle af d elever som gik på skolen, men nu var han jo heller ikke studerende mere, så det var fint.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Sv: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 9:20 pm

Hayley fik hurtigt øje på Chace men nokmere fordi han ikke lignede de ander fra skolen, Hayley tog en tegneblok frem og sin blyant og begyndte og tengne ham, imens han gik der, hun havde godt lagt mærke til at han havde fåret børne til og stoppe med og tro de skulle kaste på ham, men vis Hayley gik der ned ville hun blive overfaldet med sne, fordi alle på skolene af dem hun kendte til var meget snoppet, hun fik hurtgt tenget ham og tegnngen blev rigtig flot, hun lagde papirt på bordert, og fulgte ham med blikket...
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Sv: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 9:25 pm

Chace kom hen til en af skolens døre og åbnede den, han viste faktisk ikke hvorfor han overhovedet gad at age hen på skolen, han var jo blevet så glad og tilfreds da han endelig var sluppet ud af den. Han kom ind på gangene og selvf så folk efter ham, da han passerede de lærere og elever som var på gangene, men ingen sagde noget til ham, da han værd gang sendte dem et koldt blik, når de kiggede på ham. Chace hadede at være midtpunkt, men lige nu var det lidt svært ikke at være det. Han nærmede sig klasse værelset hvor dæmonen sad og da han kom hen til døren, stoppede han op og vendte roligt blikket derind og så tænkende på hende.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Sv: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 9:35 pm

Hayley sukkede da hun ikke kunne se ham mere, hun slukkede musik og kiggede nu bare ud i den blå luft, hun tog tengninen og kiggede smilene på dem, hendes smil forsvant og hun mærkede at der kom e vampyr tætter og tætter på da han gik ude på gangen, hun stivnede kort men slappede så af, hun kiggede nu hen mod døren hvor Vampyr hannen stod, hun smilede svagt til ham og nikkede svagt til ham, "Hej" sagde hun en smule tøvnende, hun rødmede da hun fik øje på hun sad med en tengning i hånden af ham..
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Sv: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 9:42 pm

Chace smilte ikke svagt til hende, selvom hun smilte svagt til ham, og han kneb øjnene lidt sammen da han så hendes rødmen og vendte kort blikket ned og så at hun sad med en tegning, men han ikke ikke helt se, hvad det var endnu. Derfor vendte han sig mod døren og gik ind så han nu stod i dørkarmen og så mere grundigt på tegningen igen og så at hun havde tegnet ham imens han havde gået forbi vinduet. Chace rystede kort på hovedet og tog den ene hånd op og kørte den gennem håret, " tegner du alle du ser?" spurgte han koldt og svarede ikk på hendes "hej".
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Sv: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 9:47 pm

Hun rystede bare på hovedet da han nsakkede koldt til hende det var hun så van til, "Næ" sagde hun bare og lagde teningen på bodert, "Men jeg har tenget dig fordi, du er anderledes, end alle de snobber der nede" sagde han bare, Hayley snakkede bare ligefrem hun var ligeglad, hun kiggede kort på døren men kigggede så på ham, hun kiggede ned på teningen og krøllede den sammen og kastede den ned i en af skaldespandene, "Hjælp det på humørt" spugerte hun koldt, Hayley var van til og skulle spille hård, for hun blev mobbet på skolen, og havde blevet mobbet i alle de skoler un gik på..
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Sv: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 9:50 pm

Chace lagde hovedet lidt på skrå så han hår dækkede hans ene øje og han så koldt og tænkende på hende. Han begyndte så at grine lidt hånligt og rystede kort på hovedet, " der er kun meget få ting som kan hjælpe på mit humør, det der var ikke et af dem" svarede han med et skuldertræk og så koldt på hende igen. Chace var ligeglad med hende kolde tone imod ham, hun gjorde det jo bare værst for sig selv, han var jo i realiteten stærkere end hende.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Sv: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 9:57 pm

Hun rystede bare på hovedet af ham, "Jamen syndt for dig, var, er det nu jeg skal have ondt af dig," hun fnøs koldt, "Det har jeg desværre ikke" sagde hun hårdt og koldt, hun kiggede på sin blyant "Hvorfor dog også tengene noget så grimt" hun lagde hovedet på skrå og kiggede på ham, det rørte hende ikke at han kiggede så koldt på hende, det kunne godt værer han var stærker end hende, men der skulle meget til før hun skulle blive bange for ham, Hayley er nemlig ikke nem og gører bange.. hun lagde sig bare tilbage i stolen og kiggede koldt på ham, "Du er ikke så sej som du tror, og du gør mig ikke bange" hun rystede på hovedet af ham..
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Sv: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 10:03 pm

Chace smilte skævt men hånligt og gik derefter op til tavlen, han tog et af kridtene og begyndte at skrive lidt på den. Han skrev på et andet sprog og da han var færdig lagde han hovedet lidt på skrå og så derefter på hende igen og fnyste lidt. "Som om jeg prøver at være sej, hvorfor være sej overfor en sminkedukke som dig" sagde han koldt og vendte blikket på tavlen igen, " du er i hvertfald intet i forhold til Miku" mumlede han for sig selv og viskede det han havde skrevet ud og gad virkelig ikke bruge sin tid på at skændes med denne lille sminke dulle, som ikke engang lignede en som havde nogle venner.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Sv: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 10:13 pm

Hun rystede bare på hovedet af ham, "Du ramer mig ikke, og desuden er jeg ikke en smikke dulle, men fordi du er syg i hovedet er det ikke ens betydene med at jeg er en smikke dukke, hun pillede lidt ved siden sko, "Argh du er forelsker heller hvad, i hende der Mi," hun tænkte lidt, ehndes stemme var ikke kold mere, og hun slappede helt af, "Miku, var det ikke det hun hed, og når ja, jeg var kun kold over for dig, fordi jeg går på denne her skole, hvor de ikke laver andet og mobbe dem der har en anden stil, lidt lige som din og min" hun kiggede på sine sko imens hun roligt snakkede til ham..
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Sv: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 10:23 pm

Chace så tænkende hende og tog sin hånd op og fjernede det lidt fra det ene øje. Han gik hen og satte sig i skrædderstilling på lærer bordet og lagde hovedet lidt på skrå. "Der er meget langt fra at være syg i hovedet, når nu at vampyre ikke kan blive syge" sagde han lidt hånligt og smilte skævt. Men Chace smil forsvandt igen da hun nævnte Miku og han nikkede svagt, " og hvad hvis jeg er? kommer det sagen ved" sagde han koldt igen, selvom hun snakkede roligt til ham, men han kunne ikke lide at snakke så meget om sine følelser og han sukkede svagt. "Der er ikke noget galt i at være anderledes, jeg er noget nyt værd eneste dag" sagde Chace og denne gang var hans tone rolig og ikke kold og han pillede lidt ved sine snørrebånd.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Sv: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 10:30 pm

Hayley sukkede og tog ikke blikket fra sine sko og pillede vider med ved dem, "Sangen er at vs du er forelsket i hende, så har du føleser, og ikke er så kold som du lyder" hun smilede skævt da han snakkede roligt, men det forsvant hurtigt meget hurtigt igen, "Jeg er ret anderledes. og jeg bliver mobbet, det var derfor jeg var kold over fordi, jeg har det ikke så godt på skolen" hun bed sig i læben, men slap den hurtigt igen, hun havde også at snakke om sine føleser men hun var glad for at hun kunne snakke med en her i skolen tiden, selvom hun godt vidste at han ikke gik her, "Dem der har den stil vi har, bliver lukket ude, hvorfor tror du at jeg sidder her helt alene" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Chace

Chace


Antal indlæg : 93
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi, i et hus

Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Sv: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 12:16 am

Chace så tænkende på hende og bed sig disket i læben, han trak lidt på den ene skulder og tænkte lidt igen, hvorfor skulle de nu også begynde at snakke om følelser, det var jo bare noget af det sværeste, "hmm.. nogle kan jo sagtens være kolde, selvom de har følelser og desuden.. så er jeg også kun kold overfor dem jeg lige har mødt" svarede Chace og lød stadig roligt. Chace nikkede svagt og tænkte lidt igen, " hvorfor stopper du så ikke? du har sikkert gået flere år i skole end du behøver" sagde han og smilte svagt og hentyede til at hun sikkert havde levet i nogle år nu. Chace stoppede med at pille ved sine snørebånd og folede hænderne sammen og lagde dempå sine ben, " hmm... mærkeligt" var det eneste han sådan rigtig kunne sige og han så kort ned i gulvet.
Tilbage til toppen Go down
hayley
Admin
hayley


Antal indlæg : 213
Join date : 30/11/09
Bosted : Sambi i en lejelighed

Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Sv: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 12:26 am

Hayley gad ikke og svare på det første han sagde, og bed sig lidt i læben, hun lyttede til hvad han sagde, og nikkede, "Jeg skal have en uddanelse, og kan derfor ikke bare gå ud af skolen, selvom jeg, rigtig gerne vil" hun sukkede, "Mobning er ikke sjovt, men jeg må tag det med hagen oppe" sagde hun roligt og sank kort en klumb "Selv om det er ret svært" sagde hun roligt,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skolen tager livet af mig :S Empty
IndlægEmne: Sv: Skolen tager livet af mig :S   Skolen tager livet af mig :S Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skolen tager livet af mig :S
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Sambi high school-
Gå til: