The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Den triste tanke.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Elisa

Elisa


Antal indlæg : 12
Join date : 17/12/09
Bosted : I sambi, har været i sambi i 130 år men jeg have ikke kontakt med mennesker eller vampyrer i byen før lidt nu.

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 11:43 am

Sted :: i byen
Dato :: 8/1
Dag :: fredag
Vejr :: regn
Tid :: 13:00
Omgivelser :: i parken


Elisa gik, en lille tur i parken imens det regnede, der var ingen mennesker i parken.
Elisa gik rundt, og så på træerne, helt uden at se hvor hun gik hen, Hun tænkte og tænkte, på alle de ting som var sker med den lille pige, som blev slåt ihejl af den vamyr, som tror at han er konge, Elisa så op i himml, og lukket øjne.
Tilbage til toppen Go down
Valentina
Admin
Valentina


Antal indlæg : 171
Join date : 26/11/09
Bosted : Sambi

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 11:49 am

Valentina kom gårtende hun havde hænderne i sin jakke lomme og et svagt smil på læberne, hun gik lidt i sine ejene tanker og havde fåret færten af en vampyr, men tænkte ikke rigtig over det da hendes tænker kun handlede om Val, Val er Valentina's kæreste, de har ikke været sammen i så langtid så Valentina er meget ny forelsket, Valentina havde blikket i jordern da hun kom til og gå ind i Elisa, "Hov undskyld" sagde hun roligt og kiggede undskyldene på hende..
Tilbage til toppen Go down
http://shadow-world.heavenforum.com
Elisa

Elisa


Antal indlæg : 12
Join date : 17/12/09
Bosted : I sambi, har været i sambi i 130 år men jeg have ikke kontakt med mennesker eller vampyrer i byen før lidt nu.

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 11:59 am

Ëlisa så på pige med et stort smil "det gør ikke noget" Elisa følte at hun kunne grine meget, end hun nogle sinde ville komme til igen. Elisa holdte sig på mund for ikke at grine, men hun lukket øjne for at får tankerne ud af hovedet "Men du kan ikke gør for det. Ja altså," Elisa fniser, og gik lidt væk fra pigen, da hun gik lidt, hun kunne ikke lad være med at læse pigen`s tanker, det er det der er sværtfor Elisa når hun er begyndt at læse tanker kan hun ikke stoppe igen.
Tilbage til toppen Go down
Valentina
Admin
Valentina


Antal indlæg : 171
Join date : 26/11/09
Bosted : Sambi

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 2:04 pm

Valentina smilede, hun vidste jo ikke hun læste hendes tænker, men vis hun vidste det, ville det værer ret pinligt, for hun gik og tænkte på den aften Val og hende var i bad sammen, hun bed sig kort i læben men rakte så hånden frem imod hende, "Valentina" sagde hun roligt og med et skævt smil på læberne, Valentina kunnne godt se at Elisa var ved og dø af grin men det vidste Valentina jo ikke noget om, For hun kunne jo ikke læse tænker..
Tilbage til toppen Go down
http://shadow-world.heavenforum.com
Elisa

Elisa


Antal indlæg : 12
Join date : 17/12/09
Bosted : I sambi, har været i sambi i 130 år men jeg have ikke kontakt med mennesker eller vampyrer i byen før lidt nu.

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 4:43 pm

Elisa lavet lille smil, og lade hovedet til siden. Elisa prøvet at tænke på noget andet end at læse Valentina`s tanker, hun trak sin hånd frem med et stort smil på læben "rart at møde dig Valentina, Jeg hedder Elisa, med E" Elisa kiggede lidt rundt for at se om der var nogle ude i regn, men der var ikke nogen. Elisa gav Valentina et hurtig håndtryk, og lade sin hænder ned i lommen, med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Valentina
Admin
Valentina


Antal indlæg : 171
Join date : 26/11/09
Bosted : Sambi

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 4:51 pm

"I lige måde, det er dejligt og se nogle der er ude i rengen, selvom det renger lidt meget," hun trak på skulderne, "Jeg elsker reng" hun drejede lidt rundt men så så på Elisa, "Men Elisa er et ret pænt navn" sagde hun roligt og med et sødt, varmt og kærligt smil på læberne, hun bed sig kort i læben men slap den hurtigt igen..
Tilbage til toppen Go down
http://shadow-world.heavenforum.com
Elisa

Elisa


Antal indlæg : 12
Join date : 17/12/09
Bosted : I sambi, har været i sambi i 130 år men jeg have ikke kontakt med mennesker eller vampyrer i byen før lidt nu.

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 5:22 pm

"ja det er dejligt, når det regner" Elisa smilede stort, og vente sit hoved op mod himmelen "og mange tak for du synes at mit navn er fint" Elisa følte at hun kunne rødme, for den kompliman, for Elisa synes ikke at hende`s er særligt flot. Elisa så igen på Valentina med et smil ved den ende side af munden, og så på træerne.
Tilbage til toppen Go down
Valentina
Admin
Valentina


Antal indlæg : 171
Join date : 26/11/09
Bosted : Sambi

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 7:08 pm

Hun trak kort på skulderne og lagde hovedet på skrå, "Hvad laver du så her" spugerte og kiggede underne på hende, men kiggede så op på himmlen et svagt smil kom på hendes læber, der hun mærkede regnen på panden, *Reng er så dejligt* Tænkte hun roligt og så så på Elisa..
Tilbage til toppen Go down
http://shadow-world.heavenforum.com
Elisa

Elisa


Antal indlæg : 12
Join date : 17/12/09
Bosted : I sambi, har været i sambi i 130 år men jeg have ikke kontakt med mennesker eller vampyrer i byen før lidt nu.

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 7:44 pm

"Jrg kan godt lide at gå i regnvejr, det er så dejligt på sin hud, når dråberne rammer, synes du ikke? Elisa så hvad hun tænkte, og var lige ved at sige noget, der kunne få Valentina til at blive mistænksom. Men Elisa nået at stoppe sig selv inden det kom ud. Men da Elisa så lidt rundt, kunne hun fornemme noget mærkeligt ved Valentina, men hun ville ikke sige noget til Valentina, hun smilede bare.
Tilbage til toppen Go down
Valentina
Admin
Valentina


Antal indlæg : 171
Join date : 26/11/09
Bosted : Sambi

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 7:48 pm

Hayley sukkede og satte sig på en bænk der var tæt ved dem, "Det er også dejligt, for vampyrer kan ikke fryse" hun smilede sort, Valentina havde godt lagt mærke til at Elisa havde fornemmet noget mærkelig, men Valentina vidste ikke om hun skulle spøger hende om det, "Hvad er der" spugerte hun roligt..


//Skal lige spise xD //
Tilbage til toppen Go down
http://shadow-world.heavenforum.com
Elisa

Elisa


Antal indlæg : 12
Join date : 17/12/09
Bosted : I sambi, har været i sambi i 130 år men jeg have ikke kontakt med mennesker eller vampyrer i byen før lidt nu.

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 8:16 pm

"Ikke noget" Elisa så ned i jorden, og tænkte på alle de ting, som hun tænkte før. Elisa sukket meget trist, men tog sig sammen, og så op på Valentina, og igen sukket Elisa, og begyndte at åbne munden "øhm altså, du mener mig om en,jeg kendte, som jeg rigtig kan huske mere, jeg tror nok det er det der er galt med mig" det lettede Elisa at få nogle af tingene ud af hoved på hende, nu kendte Elisa ikke rigtig noget om sin familie, hun havde kun kendt dem, da hun var otte, Elisa sukket et lettet suk, og så med et lille smil op på Valentina, men hun havde stadig en forfærdelig fortid, hun ikke kan fortælle til nogen.


//Okay Smile //
Tilbage til toppen Go down
Valentina
Admin
Valentina


Antal indlæg : 171
Join date : 26/11/09
Bosted : Sambi

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 10:16 pm

Hun smilede svagt men sank så en klumb
"Jeg kender dig desværre" sagde hun roligt, hun bed sig svagt i læben
Tilbage til toppen Go down
http://shadow-world.heavenforum.com
Elisa

Elisa


Antal indlæg : 12
Join date : 17/12/09
Bosted : I sambi, har været i sambi i 130 år men jeg have ikke kontakt med mennesker eller vampyrer i byen før lidt nu.

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 10:42 pm

Elisa nikkede ned i jorden med et lille smil, "okay, jeg føler bare at jeg kender dig lidt, men det er måske også bare mig" Elisa bed sig lidt i læben og nikkede, men slap læben med et lille smil igen.
Tilbage til toppen Go down
Valentina
Admin
Valentina


Antal indlæg : 171
Join date : 26/11/09
Bosted : Sambi

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 10:44 pm

Hun smilede "Sådan er der mange af os vampyrer der har det" sagde hun roligt med et lille smil på læberne, for Valentina kendte ikke Elisa, men vis Elisa hvade den følese havde de måske bare set hinanden et heller andet sted henne før..
Tilbage til toppen Go down
http://shadow-world.heavenforum.com
Elisa

Elisa


Antal indlæg : 12
Join date : 17/12/09
Bosted : I sambi, har været i sambi i 130 år men jeg have ikke kontakt med mennesker eller vampyrer i byen før lidt nu.

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 10:51 pm

"ja det er jo lige det, men jeg kan ikke huske mere, jeg kan ikke huske min familie eller mine venner, det hele er bare helt væk for mig, og det gør mig virkelig ondt at jeg ikke kan huske nogle, men sådan er det bare, jeg kan ikke lave om på den jeg er" Elisa sukket trist og så ned i jorden igen uden at læse Valentina`s tanker, deet var en letteelse for Elisa, at hun ikke ville læse tanker, når hun var ked af det, ELisa tænkt *tag dig sammen Elisa, du står og er tridt ved en fremmede, detskal nok gå alt sammen*, Elisa tog sig sammen, og så så på Valentina igen.
Tilbage til toppen Go down
Valentina
Admin
Valentina


Antal indlæg : 171
Join date : 26/11/09
Bosted : Sambi

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 10:53 pm

"Det er okay og værer trist men lade værer med og se dårligt på livet det hjælper ikke" sagde hun roligt og kiggede roligt på hende..
Tilbage til toppen Go down
http://shadow-world.heavenforum.com
Elisa

Elisa


Antal indlæg : 12
Join date : 17/12/09
Bosted : I sambi, har været i sambi i 130 år men jeg have ikke kontakt med mennesker eller vampyrer i byen før lidt nu.

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 11:05 pm

Elisa sukket dybt ned i kroppen og prøvet at få lyd ud af munden "ja du har nok ret, det må man sige" Elisa trak sig lidt på skuldrene og bed tænderne sammen, så højt så man kunne høre det. Elisa viste ikke hvordan hun skulle få det sagt, til de person, hun mest stolede på om at fortælle sin historie, men vlle hun ikke tænkte på nu.


Sidst rettet af Elisa Man Jan 18, 2010 9:57 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Valentina
Admin
Valentina


Antal indlæg : 171
Join date : 26/11/09
Bosted : Sambi

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 8:24 pm

Hun smilede "Jeg har tit ret" hun smilede, men hendes smil forsvant da hun tydeligt hørte at hun bed tænderne sammen,"Der er noget der irrerter dig, du kan godt sige det til mig, jeg lover at jeg vil gører hvad jeg kan gører for at hjælpe dig, men det er ikke sundt og have noget inde i dom gør ond" sagde hun med en hjælpsom stemme
Tilbage til toppen Go down
http://shadow-world.heavenforum.com
Elisa

Elisa


Antal indlæg : 12
Join date : 17/12/09
Bosted : I sambi, har været i sambi i 130 år men jeg have ikke kontakt med mennesker eller vampyrer i byen før lidt nu.

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 1:56 pm

Elisa så op med store øjne på Valentina "øhm.... der er ikke rigtig noget der har irrertet mig, men jeg er stadig ikke sikker, på noget som helst, men jeg klar mig fint" Elisa bed sig hurtig i læben uden at se på Valentina. Hun følte så mange ting lige nu i sit hoved, men hvad skulle hun dog gør, vampyrerne vil helt sikker slå hende ihjel, hvis hun fortæller det til nogle, hende`s er hårdt, men sådan der det når man er vampyr. Elisa sukket. og tog sig lidt samme og så på Valentina med et lille smil på læben, hun prøvet at ligde en der var smil, men det var svært for hende.


Sidst rettet af Elisa Man Jan 18, 2010 9:55 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Valentina
Admin
Valentina


Antal indlæg : 171
Join date : 26/11/09
Bosted : Sambi

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 1:42 pm

Valentina nikkede bare og kiggede på hende, "Okay, sig nu bare vis der er noget" sagde hun roligt
Tilbage til toppen Go down
http://shadow-world.heavenforum.com
Elisa

Elisa


Antal indlæg : 12
Join date : 17/12/09
Bosted : I sambi, har været i sambi i 130 år men jeg have ikke kontakt med mennesker eller vampyrer i byen før lidt nu.

Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 2:44 pm

"jeg er helt sikker, på jeg ikke har noget på hjertet, i dag, jeg tænker på meget på min fortid, og det er ikke noget jeg kan fortælle" Elisa så godt på Valentina, for hun hvade jo ikke rigtig lyst til at fortælle det til nogen som helst, uden at føle sig truet. Elisa bed sig anspændt i læben, hvordan skulle hun få mere snak ud af Valentina uden det blev alt for personligt. Elisa så ned i jorden, og sparkede nogle småsten hen af stien, Elisa nikkede lidt for sig selv, og spekulerede på, hvordan hun kunne blive bedre venner med Valentina.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den triste tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Den triste tanke.   Den triste tanke. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den triste tanke.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Sambi :: Byen-
Gå til: