The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stjerneklar nat..

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Stjerneklar nat.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerneklar nat..   Stjerneklar nat.. - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 5:36 pm

Renai kiggede, og svarede uden at tænke. "Never trust a vampire. Never trust anyone. Execpt the one you love and trust," sagde han stille, og tog sine hænder til sig. "Du skal tænke før du taler. Og det gør du. Du tænker virelig over, hvem du stoler på. Men lige nu, så kan du kun snakke med mig. Og jeg er til at stole på. Jeg lader aldrig folk i stikken," sagde han stille. "No matter what," sagde han. Hans amerikanske, og meget dybe stemme og accent kørte i gennem vinden, hen til Bridget.
Tilbage til toppen Go down
Bridget

Bridget


Antal indlæg : 16
Join date : 17/02/10

Stjerneklar nat.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerneklar nat..   Stjerneklar nat.. - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 5:43 pm

Bridget smilte og bed sig lidt i læben, hvorefter hun tog en dyb indånding. " Altså jeg tænkte bare over en del. Livet, døden og kærligheden " hendes øjne blev en smile størrer da hun nævnte kærligheden. Der var så meget hun tænkte over, hvilket fik hende til at undre sig mere. Et smil formede sig om hendes læber. " Hvordan er det at være sammen med den man elsker, at have en man stoler på ? " Alle disse tanker fløj bare rundt i hovedet på hende.
Tilbage til toppen Go down
Renai

Renai


Antal indlæg : 368
Join date : 02/02/10
Bosted : Twihi

Stjerneklar nat.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerneklar nat..   Stjerneklar nat.. - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 5:53 pm

Renai kiggede op mod månen. "Hvis du spekulere, så kan jeg da sige, at du som vampyr, har oplevet livet, og døden. Det med kærligheden. Er der en du elsker, lige nu?," spurgte han og vendte sit røde blik mod hende. Hans øjne lyste svagt, mens han kørte det rundt på hende. Hun var sluppet godt fra det med udseendet, og hun var sød nok, når hun først viste sig rigtigt, og viste sit sande jeg frem i lyset.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stjerneklar nat.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerneklar nat..   Stjerneklar nat.. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stjerneklar nat..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Søen-
Gå til: