The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 A Dangerous place to Be for a Human

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 4:33 pm

Alex grinte lidt af hende og aede hendes ene kind, med sin pegefinger. " Jeg blev ikke bange" Hviskede han smilende og kyssede hende blidt på hendes rødmende kinder. " Du er kær når du rødmer" Smilte han for sig selv og gik videre ind. Der var en masse faverige malerier overalt, men han tog sig ikke af dem.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 4:36 pm

Misaki så på alex og rødmede lidt og sagde
"Tak", Hun så flovt i jorden og så rundt og
smilede sødt og sagde"Wauw de virkelig smukke"
Hun så lidt på Alex og sagde" smiiiil! alex". Hun grinte og
smilede stort til ham og rødmede let i det hun prikkede
stille til ham og sagde" såå Alex er der nogen man er
forelsket i for tiden?"
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 4:40 pm

Han sendte hende et lille smil og grinte så. " Måske?" sagde han drillende, mens han nynnede for sig selv. Han ville ikke sige det til hende, for så ville hun tro at han var en som man bare kunne lege med. Han kiggede rundt, med et smil på læberne. Han så på et maleri, hvor der var en dæmon der var ved at blive ofret. Alex lavede en forpint grimasse og kiggede så på Misaki igen. " Hva med dig, Misaki?"
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 4:43 pm

Misaki gik hen til hans side og så på billedet og så
rigtig nuttet ud og knyttede hænderne og sagde"Nåår!
hvor er det Synd! man kan godt se det skal ligne en demon!
men demoner har sikkert os følser og rettigheder!"
Hun smilede sødt til Alex og sagde"Jeg ved ikke rigtig hvordan
det er at være forelsket men jeg tror ikke jer er det søde".
Hun grinte og smilede kært til ham og så lidt på billedet igen
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 4:46 pm

Alex trak på skuldrene og kiggede på dæmonen igen. Hans udtryk blev kold og hårdt. " Man skal ikke have tillid til dæmoner. De kan fortærre dit sind og være ligeglad med dig." Han stoppede lidt op og hans stemme var tonløs. " De vil kun have dit sind, som de lever af. Men nogle af dæmonerne prøver at leve anderledes, men tro ikke på dem heller. " Det sidste han sagde var kun en hvisken, men i det store tempel kunne man høre det tydeligt.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 4:49 pm

Misaki så lidt på ham og smilede og sagde
"Jeg tror desuden ikke på demoner ånder
vampyr varulve aliens aspekter eller alle de
der ting så bare rolig". Hun smilede kært og satte sig ned
og så på den smukke rose og sagde" den er så smuk det syndt
den er helt alene"
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 5:05 pm

Alex kiggede på rosne og tog den op i sine hænder, mens han kiggede på den. hans blik var fraværende og han sagde ikke noget. Langsomt begyndte rosen at blomstre endnu mere og tornene blev også større. Han sagde ikke noget, men kiggede bare tryllebundet på rosen. Dens blade blev blodrøde og den var blevet dobbelt så stor. Endelig gav han den tilbage til Misa og smilte lidt. " Man skal aldrig sige aldrig" hviskede han og kiggede ned i jorden. en lille død gren lå der, men langsomt begyndte den at spire igen. Den fik liv i sig, som om at solen skinnede på den og at den endelig kunne vise sin livs glæde. Han vidste ikke helt hvorfor han ville vise Misa hvad han kunne, men han troede ikke helt på hende endnu. Da grenen var blevet til at stort træ igen, kiggede han hen på Misa. " Dæmoner findes.. Jeg er det perfekte bevis" hviskede han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 5:10 pm

Misaki så lamslået op ham og kiggede på rosen og holdte den i sin hånd
hun så på ham og sagde" Alex er du? er du en demon". Hun så ikke bange ud
men overrakset.. Da hun så på ham gik hun stille hen og rørte hans bryst kasse
og smilede sødt og sagde" ja Du ihvertifald ikke en vampyr fordi dit hjerte banker".
Hun så på ham lidt og rødmede let og kiggede ham i øjnene og sagde
"Vis du en Demon så du en fantastisk demon". Hun kyssede ham blidt på kinden
og rødmede meget nu og så flovt mod jorden og sagde" Uanset hvad du er så
jeg ikke bange for dig bare lidt nysgerrig men jeg vil altid ku li dig Alex uanset hvad du
gør eller siger". Hun lyste op og smilede kært til ham og rødmede i mens hun lod noget
af sit hår sno sig om sin finger
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 5:14 pm

Alex kiggede på hende, med et lille smil, før han sukkede tungt. " Som sagt. Tro ikke på en dæmon" Hviskede han og kunne ikke holde sig tilbage mere. Langsomt kyssede han hende, blidt. Han tog sit hovedet til sig og havde selv lidt lyserøde kinder, men det var ikke tydeligt at se. " Undskyld" sagde han og sendte hende et drillende smil. Han mente det selvfølgelig, men han kunne ikke lade være med at være en lille smule tilfreds med sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 5:19 pm

Misaki så på ham helt overrasket og begyndte at rødme
helt vildt og hendes hjerte hamrede mega.. Hun kiggede på
ham og sagde" det ... det?.. Jeg tror ikke det gør noget.. at
du kyssede mig": Hun roede sig i håret og rødmede og sagde
fjollede og forvirrede" Jeg mener??! ^^ øøøh! det gør intet?"
Hun så mod jorden genert og fumlede med ordene og tænkte
*årh jeg kan slet ikke snakke uden min tunge slår knuder*Hun rørte blidt ved
sine læber og rødmede let
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 5:26 pm

Alex grinte og tog hende ind til sig igen. " Skal jeg prøve igen?" spurgte han drillende og nussede hende i håret. Han ville gerne kysse hende igen, men ville ikke gøre det vis hun nu blev sur. Han grinte lidt og kyssede toppen af hendes hovedet. HAn duftede til hendes hår og nød duften. Han grinte lidt igen og holdte hende endnu tættere ind til sig, så hun ikke behøvedet at kigge ned i gulvet. " Jeg bider ikke, kun vis du vil have det?" sagde han drillende og grinte igen.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 5:30 pm

Misaki grinte sødt og sagde" hey du det mig der bider
fordi det trosandt mig der er født med de små
vampyr tænder". Hun grinte og så nuttet på ham og rødmede mega
og smilede i det hun sagde" du kan vist godt li at stå
tæt op af mig hva?". Hun rødmede og viste ikke hva hun ellers sku
gør hun havde jo aldrig været så tæt op af en dreng før

//Sorry skal logge Men er på igen ved 18-19 tiden// ^^
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 5:41 pm

Alex grinte lavt og kiggede hende i øjnene. " Jep, jeg elsker det" Hviskede han i hendes øre og kyssede hende blidt på kinden. Han kiggede på hende og lagde sin pande mod hendes. " Må jeg så, vis jeg ikke bider dig?" spurgte han drillende og kyssede hende på næsen. Han vidste ikke hvorfor, men han kunne ikke lade være med at røre hende. Han vil bare være i nærheden af hende. Sådan havde han ikke haft det med Jojo. Han havde det som om at hans hjerte bare ville være sammen med Misa, men han ville ikke sige det til hende.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 9:20 pm

Misaki smilede og rakte tunge og sagde" okay
du får et kys men du får det ikke så let jeg gir
jo ikke kys ud til alle eller sådan noget": Hun grinte sødt
og roede sig fjollede i håret og kom fri fra hans greb let og blidt
og begyndte at løbe ud af templet og råbte"Vis du kan fange mig
må du få 1 kys på munden": Hun grinte og smilede kært og løb
ud i skoven
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 10:42 pm

Alex grinte højt og var allerede ude i skoven. Han løb hurtigt hen bag hende og prikkede hende på ryggen. Uden at tænke over det sprang han ud efter hende og lod sig falde ned på ryggen. Så hun lå oven på ham. " Jeg fangede dig" sagde han smilende og grinte selvtilfreds. "Får jeg gså det kys?" spurgte han og kiggede op på hende, mens han stadig havde armene om livet på hende.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 10:48 pm

Misaki grinte og sagde" ØV det snyd haha du jo også en demon"
Hun rakte tunge af ham og prikkede ham blidt på næsen
og sagde" men et løfte er et løfte": Hun så flovt på ham og
kyssede ham blidt på læberne og rødmede let
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 9:35 am

Alex kiggede på hende med store øjne og smilte så. Han kyssede hende tilbage og tog hende lidt tættere ind til sig. De lå jo på jorden, så vis hun ville have ham itl at stoppe skulle hun bare skubbe sig selv væk. Hans hjerte bankede hurtigt og han vidste ikke hvorfor, men han kunne godt lide at det gjorde det. Han kiggede på hende og smilte undskyldene. " Jeg fik lige lyst" sagde han smilende og hentydede til kysset. Han lukkede øjneneog faldt tilbage i tankerne, mens Misa stadig lå på ham.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 2:26 pm

Misaki rødmede meget og så lidt på ham
og sagde" det gør intet med det os kun fordi
du er så nuttet": hun smilede og
grinte lidt og kiggede på ham og sagde
"Nyder du at være tæt på mig hva Alex?"
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 3:10 pm

Alex grinte og bed sig lidt i læben. " Du får mit hjerte til at banke meget hurtigt" hviskede han bare som svar på hendes spørgsmål, mens han tog hendes ene hånd og lagde den på hans bankende hjerte. Alex kiggede på hende og smilte skævt. Han havde lige mødt hende og nu kunne han ikke lade være med at røre hende.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 3:13 pm

Misaki grinte og sagde" hvor er du dog sød
Alex". hun smilede sødt og mærkede det
og sagde" Det banker meget ja men det altid
bedre end det slet ikke gjorde": Hun så ham i øjnene og
holdte stadig blidt sin hånd på hans brystkasse ved hjertet
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 3:16 pm

Alex grinte og nikkede en enkelt gang. " Det er meget bedre" Sagde han med lav stemme, mens han kiggede ind i hendes øjne. De var utrolig smukke ligesom Misa også var. Alt ved hende tiltrak ham, men han turde ikke sige det til hende så han ville nøjes med at lade hende gætte det. Han kiggede ned af hednes krop og rødmede lidt igen og bed sig i læben. Alex kiggede på hende og grinte lidt. " Du kan godt lide at røre mig, hva Misa? " Sagde han mens han grinte lavt.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 3:18 pm

Misaki gik af ham og sad i skrader stilling
og rødmede meget og sagde" jaaa... Ja det kan jeg
godt": Hun grinte lidt og smilede til ham og begyndte at
flette sit hår til den ene side så den anden side var helt blottet
hun smilede og så på ham og sagde"Dufter jeg egenlig godt??"
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 3:21 pm

Alex kiggede på hende med store øjne og undrede sig over hvorfor hun havde spurgt om det.. Han trak vejret tungt og hendes duft overvældede ham, mens han kiggede på hende. " Det er noget ved din duft.. Som jeg ikke kan forklarer" Sagde han og bed sig i læben. Hun duftede godt, men vis han nogensinde skulle forvandle hende så vidste han ikke om han turde. Han kiggede på hende og smilte så. " Hvorfor vil du vide det ?" spurgte han nysgerrigt og sendte et charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Misaki

Misaki


Antal indlæg : 223
Join date : 14/02/10
Bosted : Rejsende Fra by til by efter et sted hun høre til

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 3:25 pm

Misaki så lumsk ud
og kraglede over til ham som en
kat og var helt tæt op af ham nu og
sagde" fordi ellers ville det være pinligt at
være så tæt op af en der dufter så godt og
ser nuttet ud": Hun rødmede let og gav ham et kys
på næsen og rødmede mere i det hun satte sig tilbage
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 3:27 pm

Alex kiggede på hend emed store øjne og smilte så skævt. Hans kinder var røde og han bed sig i læben. Man kunne tydeligt se at hun kunne få ham til alt, vis hun gjorde det rigtige. " Prøver du at forføre mig?" Spurgte han og blinkede til hende. Han satte sig op og kiggede op på stjernerne, mens han tænkte på Misa.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A Dangerous place to Be for a Human   A Dangerous place to Be for a Human - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A Dangerous place to Be for a Human
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» danger girl hentai dangerous toys hentai

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Cockapation :: Diablo's Tempel-
Gå til: