The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 yay! endelig fri

Go down 
ForfatterBesked
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

yay! endelig fri Empty
IndlægEmne: yay! endelig fri   yay! endelig fri Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 10:27 pm

Dato: 15/11
Årstid: Vinter
Dag: Fredag
Vejr: det sner temmelig meget udenfor. der ligger en halvmeter sne.
Sted: på en af de mange gange med skabe.
Tid: 12.07
Omgivelser: en del elever over det hele
Påklædning: stramme sorte jeans uden lommer, hvide læderstøvler (går til knæene) med 5 cm hæl, hvid top med et blåt mønster af en løve, en hvid læderjakke med lommer (som går til taljen)

Anthonia kom gående ned langs gangen. Hun havde sat sin hår op i høj hestehale, så man kunne se hendes kindben. Hun ignorede de mange drenge, som stirrede efter hende. Mange havde prøvet at blive hendes kæreste, men hun havde aldrig rigtig syntes om nogen af dem. Men hun var også kræsen, hvad der angik drenge, så hun havde aldrig nogensinde haft en kæreste før. Hun smilte bare venligt til drengene og prøvede at undgå dem. *Gosh.. jeg må knuse mange hjerter. Men jeg kan ikke gøre for, at jeg ser ud, som jeg gør.* tænkte Anthonia. Hun håbede en dag, at hun ville finde, som passede til hende. Drengene flyttede sig, så Anthonia kunne passere dem, nogen af dem, lød hende også gå foran dem i køen i cafeteriet.
Anthonia nåede til sit skab. Hun åbnede skabet. Hun tog en mørkhimmelblå taske ud af skabet. Hun lagde nogle bøger ind i skabet, mens hun tog andre ud af skabet og puttede dem ned i tasken. Hun smækkede skabet i og svang tasken om på ryggen. *Hvor er det skønt at have fri.* tænkte Anthonia og pustede ud, hun havde stadig hånden på hendes skab.
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

yay! endelig fri Empty
IndlægEmne: Sv: yay! endelig fri   yay! endelig fri Icon_minitimeSøn Jan 31, 2010 4:08 pm

//er der ikke nogen, der har lyst til at svare? trist -.-//
Tilbage til toppen Go down
 
yay! endelig fri
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Sambi high school-
Gå til: