The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Snedækket Kirkegård.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:23 pm

Dato : 29. Decemer
Årstid : Vinter
Dag : Tirsdag
Vejr : Koldt og svagt blæsende
Sted : Kirkegården, ved gravstederne
Tid : 15.00
Omgivelser : En masse gravsten, sne og Træer..
Påklædning : http://www.drawings.gr/emo-boys-1.jpg

Sneen lagde sig over alle de smukke grave, og ingen lagde mærke til den mørke skikkelse der gik mellem alt sneen og alle gravstene. Jesse sukkede og satte sig på hug foran en stor gravsten hvor der stod : Her hviler Kathrine Laungs og Adrian Laungs.
Jesse kiggede smilende på gravstenen og lagde nogle røde roser på graven. " Hvil i fred " citerede han og bukkede en enkelt gang. Han var blevet opdraget som en gantle mand, men han opførte sig ikke sådan. Han smilte for sig selv og blev stående og kiggede tænkende på graven.
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Antal indlæg : 41
Join date : 09/01/10
Bosted : I et klokketårn i Cubrasia

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:29 pm

p: https://2img.net/r/ihimizer/img22/4469/33128468xkipicosplaygal.jpg

Lucy kom gåene ikke så langt fra Jesse men pludselig var hun så klosset
at snuple og faldt så lang hun så, hun gaav et højt hvin da hun snuplede xD
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:32 pm

Jesse kiggede rundt og havde hørt en der hvinede. Han sukkede og begyndte at gå. Hans tanker kredsene om noget specielt. Kærligheden.. Hva skete der når man var forelsket? var han forelsket? ville personen have de samme følelser for ham?
Han sukkede og kiggede rundt efter personen der havde hvinet. " nogle her?" spurgte han og lukkede øjnene. Han lod vinden tale til ham, og jorden fandt pigen. Alle deres stemmer talte til ham, han vidste nu hvor pigen var.
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Antal indlæg : 41
Join date : 09/01/10
Bosted : I et klokketårn i Cubrasia

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:36 pm

Lucy rejste sig op og børstede kjolen af for sne
hun lete efter hendes forældres gravstene men
kunne ikke finde dem da hun kun havde været ved
gravstenene ved begravelsen hun kiggede rundt og så
en dreng (jesse) og smilte venligt og gik imod ham indtil
hun var foran ham, hun kiggede kort på de 2 gravstenen
Jesse stod ved *hmm mon det er hans forældre?* tænkte lucy
men spurte ikke "hej" sagde Lucy bare for at bryde stilheden
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:42 pm

Jesse så på pigen og smilte lidt. " hej " sagde han stille og skævede til gravstene igen. Han havde ikke været her i flere år, men endlig havde han givet sig tid til at komme herned. " hvorfor er du her?" spurgte han nysgerrigt og gabte lidt. Han kunne tydeligt så på hende og lugte at hun var en vampyr. en klodset vampyr ( xD ). Han grinte lidt ved tanken og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Antal indlæg : 41
Join date : 09/01/10
Bosted : I et klokketårn i Cubrasia

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:44 pm

Lucy var meget klosset af en vampyr at være xD

"jeg leder efter mine forældres gravstene mennnn
jeg..har glemt hvor deres grave er henne" sagde Lucy og man
kunne høre hun ikke var stolt over at ha glemt det da hun snakkede
kunne man dog se to hugtænder hvilke Lucy ikke tænkte over
det vil sige hun har 100% afsløret hun er vampyr
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:48 pm

Jesse så på hende og trådte hurtigt et skridt tilbage, af ren refleks. Han kiggede på hende og smilte lidt. " hva hedder du?" spurgte han. Vis han vidste hendes navn ville han kunne få vinden til at finde hendes forældres grav. Han elskede at hjælpe andre, selvom de var af andre racer.
Han kiggede smilende på hende og grinte så. " er du ikke lidt kldoset af en vampyr af være?" spurgte han nysgerrigt og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Antal indlæg : 41
Join date : 09/01/10
Bosted : I et klokketårn i Cubrasia

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:52 pm

"Du behøver ikke være nærvøs jeg drikker kun blod
3 gange om måneden ellers lever jeg af bloderstatning så
jeg angriber ikke og måskeeeeee er jeg en smugle klosset det
har du ret i men mit navn er Lucy, Lucy Kuliet Amaya Drew" presentede
Lucy sig selv "hvad hedder du?" spurte Lucy og så nysgeriig ud
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:55 pm

Jesse kiggede på hende med sotre øjne og åben mund. Da han fandt ud af at han måbede lukkede han munden igen. * sikke en lang sætning* tænkte han og grinte lavt. Han kiggede smilende på hende, da hun talte til ham. " Jesse Laungs " sagde han og smilte. Det var kun få der havde hørt om ham, men hans forøældre havde været meget kendte. De lavede tatoos men de ville ike selv have deres søn fik en, men det gjorde han. Han kiggede på hende og lukkede så øjnene. Han lod vinden tale til sig og talte tilbage til vinden. Jesse kunne ikke helt sige hvorhenne de lå, da vinden ikke kunne fortælle det men han kunne sige ca. hvor de lå.
Han kiggede på Lucy og smilte. " Dine forældre ligger derover af " sagde han og pegede. Han grinte lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Antal indlæg : 41
Join date : 09/01/10
Bosted : I et klokketårn i Cubrasia

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:59 pm

"Jesse Laungs" gentog Lucy på en hakkene
måde så hun kunne huske det igen hun kiggede
hen af hvor Jesse pejede og nikkede "hvorfor er
du enlig her ude, og umm hvilken race er du?" spurte Lucy
nysgerigt
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 7:01 pm

Jesse så på hende med et lille smil. " jeg besøger mine forældre og jeg er Dæmon " sagde han og begyndte at gå stille. Han kiggede smilende på hende, men vendte så hovedet ligeud, mens han kiggede.
Jesse var ikke van til at folk var ligeså nysgerrige som han selv var. Han kiggede rundt og så en gravsten, men det var ikke Lucy's mor og far. Han sukkede endnu engang og gik videre. " jeg skal nok hjælpe med at lede " sagde han venligt og gik videre, mens han kiggede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Antal indlæg : 41
Join date : 09/01/10
Bosted : I et klokketårn i Cubrasia

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 7:05 pm

"Tak hmm du er den første dæmon jeg har set i mit liv " sagde Lucy
og smilte "forresten hedder min mor Valentina og min far hedder Andrew" sagde
Lucy så det ville være lidt nemmere
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 7:16 pm

Jesse kiggede rundt og smilte for sig selv. " tark " sagde han stille og kiggede så på hende igen. " den første?" sagde han tænkende. Han sukkede en enkelt gang og kiggede så rundt. Han opgav sin leden og gik tilbage til Lucy. " jeg opgiver, undskyld " sagde han stille og smilte undskyldende. Han var ikke den bedste finder.
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Antal indlæg : 41
Join date : 09/01/10
Bosted : I et klokketårn i Cubrasia

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 7:21 pm

Lucy smilte "det gør ikke noget det haster ikke,
og ja jeg kommer ikke så meget ud" grinte Lucy
"a...a...ATJU" selvom Lucy var vampyr opførte hun sig
ikke rigtig som de der vampyre der kun tænker på blod
man kunne mærke Lucy var meget optimistisk for hun smilte
hele tiden på en naturlig og venlig måde
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 4:17 pm

Jesse kiggede på hende og pillede lidt ved hans kæder i bukserne. " Du opfører dig menneskeligt " sagde han stille og var faktisk en smule fascineret af hendes personlighed. Han lagde hovedet på skrå og gik et enkelt skridt hen mod hende. "Hordan opfører du dig sådan?" spurgte han nysgerrigt og fascineret.

// Tøjet xD Bukser:: http://img.inkfrog.com/pix/tokyogems/DSCN4384.JPG
Bluse :: http://3.bp.blogspot.com/_slNMQEwowow/StIekLTeQ1I/AAAAAAAAFWM/9IfnLpoHGtY/s400/Jd4oEekq3mefyjprY22zO3Emo1_400.jpg med hættetrøjen udenover xD
Sko :: http://site.mynet.com/kevser11192/mynet_resimlerim/4998-256886-p.jpg
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Antal indlæg : 41
Join date : 09/01/10
Bosted : I et klokketårn i Cubrasia

Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 11:04 pm

"hvordan?, ved jeg ikke måske den måde jeg er opvokset
på den gang mine forældre levede havde jeg kun menneske venner
det er nok der jeg har lært at opføre mig som menneske men efter
mine forældre blev myrtet foran mig har jeg været lidt indelukket jeg..
har enlig ikke nogne venner men det er en anden historie (grinte falsk hvilke lød lidt dumt xD)
jeg har aldrig kunne lide tanken om at tag livet af et menneske ved at suge
deres blod ud derfor drikker jeg mest bloderstatning men hvad spiser dæmoner?"
spurte Lucy nysgerigt hun havde et blåt øje og et rødt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Snedækket Kirkegård. Empty
IndlægEmne: Sv: Snedækket Kirkegård.   Snedækket Kirkegård. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Snedækket Kirkegård.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Kirke/Kirke gården-
Gå til: