The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ud for at have det sjovt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:21 pm

Jojo kom gående lidt efter ud og så hen på Anthonia og gik over til hende
"så har jeg fri" sagde hun
og pustede alt luft ud af sig
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:30 pm

"Du lyder lette." sagde Anthonia og tømte sit glas.
Hun så på Jojo og smilte. Hun kiggede skjult hen til vampyrerne, men de så den anden vej.
Anthonia kiggede ud på dansegulvet, hvor der var en del, der dansede. Hun så igen lidt rundt, denne gang fik hun øje på nogle drenge, som kiggede på hende. Hun smilte bare til dem, og de kiggede den anden vej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:31 pm

"jepp, har arbejdet langtid, og er ret træt" sagde hun
og satte sig på en stol ved siden af hende og smilte stort, hun tog hendes glas og drak lidt af det for at smage på det
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:35 pm

"Tøsedrenge." grinte Anthonia og så, hvordan drengene, som havde kigget på hende, var flygtet, så hun ikke længere kunne se dem. HUn så igen ud på dansegulvet, hun fik øje på en vampyr, som så tørstig ud. Anthonia klemte øjne lidt sammen mod ham.
Hun vendte igen sin opmærksomhed mod Jojo, men var stadig opmærksom på vampyren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:36 pm

Jojo lag ikke mærke til nået og smilte til hende
"jeg har ikke set dig her før" sagde hun
og lag sine arme på bordet
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:39 pm

"Jeg har tilbragt meget tid i Twihi. Det er sådan først nu, at jeg begynder at komme uden for den bygrænse." sagde Anthonia og smilte.
Hun syntes vampyren var blevet lidt for vild i varmen. Men pigen, han dansede med, vidste jo heller ikke, hvilket fare hun svævede i.
*Det er godt, at jeg er tilstede i dag...* tænkte Anthonia og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:43 pm

Jojo nikkede
"okay det giver mening" sagde hun
og begynde at grine lidt
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:45 pm

"Min far har først nu givet mig tid til at forlade Twihi.. og så vil han helst gerne vide, hvor jeg er henne, når jeg ikke er hjemme." sagde Anthonia, "Det kan måske blive lidt anstrengende, men sådan er forældre." Hun smilte.
Hun kiggede skævt hen til vampyren, der dansede med pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:46 pm

jojo lyttede efter hvad hun sagde og nikkede med til det
"ja jeg kender godt forældre, udover mine forældre gerne vil havde jeg klare mig selv" sagde hun
og kunne udmærket huske sin far's ord når hun fortalte ham at hun ville være sange
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 9:50 pm

"Jeg behøver ikke klare mig selv, det får jeg næsten ikke lov til. Jeg skal bare passe på hele tiden og alt det der." sagde Anthonia og smilte til Jojo.
Hun så hen på vampyren, han var ved at trække pigen væk fra gulvet og mod en dør. Anthonia klemte øjne sammen, hun rejste sig svagt i sædet. Hun ville være klar, hvis han skulle give hende ballade.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 7:19 am

Jojo nikkede og smilte lidt
"Mine forældre vil gerne vise mig at penge ikke kommer fra træer, eller mere fra farmands lomme" sagde hun
og fniste lidt for sig selv og så på hende, hun syntes at hun var lidt underlig men det var det fleste jo i dette område
"skal du gå ?" spurgte hun om
og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 11:03 am

"Jeg kender det godt.. men min far vil gerne hjælpe mig til, jeg får mit eget job. Jeg tager jo ikke min uddannelse forgæves." sagde Anthonia og smilte til Jojo.
Hun havde rejst sig helt op. "ehm.. nej. jeg skal bare lige.. ordne noget." fik Anthonia fremsagt. Det var en af hendes dårlige undskyldninger, når der vare fare på fære, men noget skulle hun jo sige til menneskerne.
"Vent her." sagde Anthonia og gik mod døren, hvor vampyren var gået igennem med pigen. Den første ud til et baglokale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 5:23 pm

Jojo nikkede
"ja men når ens drøm er at blive sanger, og ens mor har prøvet og næsten gjort at de gik fra hus og hjem. så vil min far ikke prøve det igen, og vil havde jeg klare mig selv med det og kan komme hjem igen hvis jeg ikke klare det" fortalte hun
og nikkede mens hun så efter hende, hun bed sig i læben og kørte en hånd igennem sit hår. hun sad bare og ventede og så sig omkring mens hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 8:31 pm

Anthonia smilte Jojo og havde hørt, hvad hun havde sagt. Hun forstod godt, at det kunne være svært.
Da hun var noget hen til døren, greb hun op under kjolen og trak en dolk frem. Hun skubbede døren op. Der var mørkt inde i rummet, men hun gik ind alligevel. Døren lukkede sig bag hende.
Døren gik op igen, og Anthonia kom ud fra rummet med en pige. Anthonia prøvede at forklare pigen, at det var en forbryder, som ville kidnappe og gøre slemme ting ved hende. Men pigen vendte snuden i vejret og gik. Anthonia rystede på hovedet af hende. Anthonia gik over til Jojo. Hun så ud som om intet var sket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 9:10 pm

Jojo så på hende og lag sit hoved på skrå, for at få et forklarning på hvorfor hun var gået
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 9:13 pm

Anthonia så på Jojo og forstod hendes ansigtsudtryk. Hun tænkte lidt længe, før hun fortalte, "Der var en... ehm... forbryder, som ville gøre noget ved pigen der. Men hun vil ikke forstå mig, hun syntes bare han havde været super hot.. eller hvad det nu var hun sagde."
Anthonia vidste ikke rigtig, hvordan hun ellers skulle forklare det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 9:45 pm

Jojo nikkede og begynde at grine lidt af deet, hun lag en hånd på sin mund og kunne ikke lade være
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 9:47 pm

Anthonia kunne ikke se det sjove, så hun blev forvirret. Hun kløede sig i nakken og så forvirret ud.
"Hvorfor griner du?" spurgte hun og så på Jojo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 9:48 pm

Jojo rystede på hovedet
"da jeg syntes hun havde en dårlig smag, han syntes jeg ikke er nået særligt" sagde hun
og lag sit hoved tilbage og gav sig et træt suk fra
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 9:49 pm

Anthonia så lidt på Jojo og undrede sig lidt over hende, men hun trak bare på skulderne.
"Tja..." mumlede Anthonia bare, da hun ikke rigtig selv kunne sige noget til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 9:53 pm

Jojo nikkede og hoppede ned fra sin stol
"noj jeg er træt, tror jeg vil smutte hjem" hviskede hun
og gav hende et kram og smilte lidt i mens
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 9:54 pm

"Jamen så smut du hjem." sagde Anthonia og smilte, "Så vil jeg holde ro på festen."
Anthonia grinte lidt over hendes egen bemærkning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 9:59 pm

Jojo nikkede og begynde at gå hjem

//out//
Tilbage til toppen Go down
Anthonia

Anthonia


Antal indlæg : 27
Join date : 10/01/10

ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 10:01 pm

Anthonia vendte om og lænte sig op ad disken.
Hun kiggede rundt for at få øje på noget interessant, men kunne intet se.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ud for at have det sjovt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ud for at have det sjovt   ud for at have det sjovt - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ud for at have det sjovt
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Molly club-
Gå til: