The Shadow world
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Shadow world

En verden lagt i skygge.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lys i den mørke skov ?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 8:24 pm

Jesse så på hende og rystede på hovedet en enkelt gang. " Jeg kan bare ikke finde rundt i mit liv " sagde han og kiggede på jojo, mens han smilte lidt. Han kørte en hånd gennem sit hår og lukkede øjnene. Han lod mørket omringe ham, men han vidste at vis han åbnede øjnene ville lyset fjerne det mørke omkring ham. Han sukkede glad og lod alle tankerne flyve. Tankerne om kærligheden, venskaber, familie og livet. * hun er smuk * tænkte han og åbnede langsomt det ene øje og så på hende, med et lille smil inden han lukkede øjet i igen. Han grinte lidt og sukkede så. " jeg er mærkelig " gentog han og smilte ldit ved ordene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 8:56 pm

Jojo nikkede, og tog stille hans hånd i sin. og kunne ikke holde sig tilbaage mere, da hun syntes det lød som en sang med alle de lyder der var i skoven. hun bed sig lidt i læben og slap den lidt efter og begynde at synge
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 8:59 pm

Jesse kiggede på hende og smilte da hun tog hans hånd i hendes. Han lukkede øjnene og lyttede til hendes sang, mens han nynnede lidt med på den. Han syntes at hednes stemme var rolig og stærk på samme tid. Hun sang som en drøm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 9:10 pm

Jojo gav hans hånd et lille klem og sang bare videre, hun kunne høre at han nynnede med og det fik hende til at smile lidt. hun åbnede sine øjne og lag sit hoved så hun kunne se på hans ansigt
*utroligt hvor sød man kan være* tænkte hun
og sang bare videre
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 9:15 pm

Jesse kiggede på hende og smilte varmt, da hun gav hans hånd et klem. Han havde det som om at hans tanker gik blank hvergang hun bare smilede til ham. Han kiggede på hende og stoppede med et nynne. Jesse vidste ikke hva han skulle sige, så han gav hendes hånd et klem og så oppå den lyse himmel, mens han smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 9:20 pm

Jojo så bare på ham og stoppede lidt efter med at synge, hun lukkede sine øjne i et stykke tid og tog hurtigt sin hånd til sig
"jeg tror heller jeg må gå" sagde hun
og rejste sig hurtigt op, hun børstede sin kjole af og samlede sine sko op med den ene hånd og kørte den anden igennem sit hår
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 9:22 pm

Jesse kiggede på hende med store øjne og slap hendes hånd langsomt. " hvorfor?" spurgte han og man kunne høre på ham at han gerne ville have hende til at blive, bare lidt længere. " Nåårh jaa, du skal hjem til din kæreste " sagde han og så lidt såret ud, men prøvedet at skjule det så godt han kunne. Han rejste sig også og kiggede smilende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 9:33 pm

Jojo rystede på hovedet
"nej nej, det er ikke det" sagde hun
og vende sit blik mod ham, hun lag sin ene hånd på hans brystkasse og så ham ind i øjnene
"ham har jeg ikke lyst til at tage hjem til før det bliver aften, men jeg kan ikke blive her. du gør et eller andet ved mig" hviskede hun
og hentydet til at hun ikke ville kunne lade være at røre ham, hun tog langsomt og modvilligt sin hånd til sig og vende sig om og begynde at gå
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 10:02 pm

Jesse kiggede på hende og smilte, men hans smil stivnede da hun begyndte at gå. Han rejste sig op og løb op på siden af hende. " Er det dårligt ?" spurgte han og lagde hænderne i lommerne, mens han kiggede smilende på hende. Han var nysgerrig og han ville ikke give op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 10:17 pm

Jojo så stille op på ham og trak på sine skulder
"det ved jeg ikke, måske.. er det,, det kan komme lidt at kaldes at være sin kæreste utro, med en fyr man næsten ikke kender" sagde hun
Jojo så ned i græsset og kunne ikke få sig selv til at røre på sig
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 10:20 pm

Jesse kiggede ned i græsset og sukkede. Da han kiggede op på Jojo igen, kunne man ikke se på ham at han var "såret" Han kiggede på hende og smilte. " det har du nok ret i, men så ses vi nok en dag så?" sagde han stille og stoppede helt op og lod hende gå. Han vendte om på hælen og hans smil forsvandt og han var ikke i sit livlige humør mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 10:24 pm

Jojo stoppede op og så tilbage på ham, hun gik stille tilbage til ham og lag sine arme om halsen på ham
"Jesse jeg ved ikke hvad jeg skal stille op, føler at det er som om jeg har kendt dig hele mit liv" hviskede hun
og trykkede sit hoved ind mod hans brystkasse, hun havde ikke lyst til at gå men hun viste også at hun ikke kunne blive uden at komme til at være sin kæreste utro
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 10:27 pm

Jesse kiggede ned på hende og hans falske smil var fremme igen. Han havde det på samme måde som hende, og han ville ikke sårer hende. " vælg efter hva dit hjerte siger" hviskede han og krammede hende.
Han vidste ikke hva han skulle gøre, han ville ikke gøre hende ked af det eller sårer hende. Han smilte lidt og gav så slip på hende. " Vælg den person du har det bedst med?" sagde han tøvende og smilte et skævt smil til hende. Han villede hellere end gerne hjælpe hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 10:33 pm

Jojo så op på ham og rystede på hovedet
"jeg ved det ikke, så svært, hvad nu hvis jeg vægler forkert" hviskede hun
da hun ikke viste hvad hun skulle gøre, hun holde jo meget af dem begge. hun rystede bare videre på sit hoved, og gav et svagt suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 10:38 pm

Jesse så på hende og lagde hovedet på skrå. " Lyt til dit hjerte " sagde han stille og lagde sin hånd på hendes hovedet. Han smilte opmuntrende til hende og gik over mod et træ. Han stoppede op og lod sig dumpe ned og sad for foden af træet, mens han kiggede på hende og smilte lidt. " lyt til det " hviskede han endnu engang og vinden bar hans ord over mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 10:47 pm

Jojo gav et suk fra sig
"Jesse jeg ved det ikke" hviskede hun
og så bare ned i græsset, han gav et lille suk fra sig. hun begynde langsomt at gå
"Jesse, jeg kan ikke finde ud af det lige nu.. jeg må heller gå, inden han tror at jeg er ham utro eller nået" sagde hun
og gik bare videre, da hun ikke viste hvad hun ville eller hvad hun ville gøre
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 10:51 pm

Jesse så på hende og nikkede en enkelt gang. " så ses vi vel ?" sagde han med lille stemme og rejste sig. Han skridt var lydløse og han viste ingen følelser mere. Han gik ligeud, han var ikke på vej hjem.. Han havde intet hjem. Han sukkede og kravlede op i et træ, da han var gået lidt væk fra Jojo han ville ikke forvirre hende mere. Han sukkede og satte sig på en gren og nynnede for sig selv. " Jeg håber du finder ud af det " hviskede han og hanvar ikke sikker på om hun ville kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 10:59 pm

Jojo gik bare videre og havde en stor lyst til at vende sig om og løbe tilbage til ham, men hun var ikke sikker på om det ville være en god idé. hun forsatte med at gå og håbede på at hun ikke duftede alt for meget af Jesse, for hun viste at det ikke ville være en god idé at komme hjem og dufte af en anden dreng. selv om hun godt viste at når hun kom hjem så ville hun blive skældt ud ligemeget hvad, få en hård hånd på kinden eller et andet sted
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 11:03 pm

Jesse sang stille for sig selv og tog en blyant op og begyndte at tegne på hans hånd. Han skrev alt muligt og smilte ved tanken om det han skrev. What is love? do you love me? want a kiss? im a dead man.. Han stoppede med at skrive og hoppede ned fra træet.
Jesse gik hen til ysningen igen og kiggede på rosen, han havde fået til at vokse. Han plukkede den og smilte mens han beundrede den. den mindede lidt om Jojo. Smuk, sød, duftede godt og speciel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 11:10 pm

Jojo stoppede op og tænkte lidt over sig selv, hun vende sig hurtigt op og løb over til lysningen. hun så lidt på ham og bed sig i læben
"Jesse" hviskede hun
og gik hen til ham, hun så lidt ned på rosen inden hun så op på ham igen
"jeg fik ikke sagt ordenligt ses" hviskede hun
og kyssede ham blidt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 5:44 pm

Jesse kiggede på hende og smilte lidt. Han rejste sig op og lagde armene om hende. " Farvel så " sagde han og gik et skridt tilbage. Han smilte skævt og grinte lidt. Han ville gerne have kysset hende farvel, men hun ville ikkre være sin kæreste utro og det respekterede han. Jesse kiggede på hende og lagde hovedet på skrå og kiggede nysgerrigt på hende. " Vi ses da igen, ikke?" spurgte han og smilte varmt til hende, mens han grinte lidt af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:01 pm

Jojo gik hen til ham og lag sine hænder på hans kinde, hun kyssede ham blidt på munden inden hun trak sig væk fra ham
"kan du mød mig imorgen,, ved Molly club, kl 11:00 12:00 stykker" spurgte hun om
og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:03 pm

Jesse var helt paf da hun kyssede ham og så kiggede han smilende på hende. Hans blik var blidt og varmt. " Jo da.. morgen eller aften?" sagde han i en drillende tone og kyssede hende på panden. Han ville ikke give slip på hende, men det blev han nok nød til når hun skulle gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:12 pm

"om Morgenden, jeg skal nemlig på arbejde i nat. så den tid passer godt når jeg har fri" sagde hun
og så op på ham
"kom ikke fortidligt" sagde hun
og gav slip på ham og begynde at løbe ud af skoven
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 109
Join date : 07/01/10

Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 6:17 pm

Jesse kiggede længselsfuldt åp hende, mens hun løb ud af skoven. Han vendte sig om og slog hovedet ind i træet. " Stop de tanker, Jesse " hviskede han til sig selv og slog det endnu hårdere ind i træet. Da han stoppede havde han fået en gevaldig hovedetpine. Han sukkede og satte sig ned i græsset og glædede sig til han så hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lys i den mørke skov ? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lys i den mørke skov ?   Lys i den mørke skov ? - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lys i den mørke skov ?
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Shadow world :: Cockapation :: Den Mørke Skove-
Gå til: